ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
שלום, כיום ברשותי I30 2008, אני רוצה להחליפה ברכב משפחתי קטן חדיש יותר, מתלבט לגבי הI25 סביב שנת 2013. אני רוצה לעשות טריידאין באחת חברות הליסינג. הרכב הוא מיועד למשפחה עם 3 ילדים אך בתור רכב שני, רוב הנסיעות המשפחתיות הם ברכב אחר. ביום יום הרכב ייסע כ60 ק"מ.. רוצה להשקיע סביב ה30K בתופסת לטריידאין על הI30. חשוב לי אמינות הרכב, שלא יבקר במוסך מעבר לטיפולים תקופתיים, בטיחות (מבחני ריסוק וכאלה) בעדיפות משנית צריכת דלק. א. האם במחיר הזה קיים רכב אמין נוסף מומלץ חוץ מהI25? ב. האם יש חברת ליסינג שיותר מומלץ לבצע דרכה עסקה או לא מומלץ? או שלא באמת משנה החברה.. תודה רבה!!
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, ראיתי כמה רכבים וגם קראתי עליהם ברשת ויש דעות בעד ודעות נגד על כל רכב שבשרימה, אשמח לקבל סדר בבחירה הסופית ולדעת מה יש לכם להוסיף או ליידע בקשר לרכב שנמצא ברשימה. Seat Leon 1.4 FR 2017 Mazda 3 Hatchback 2017 Volkswagen Golf 2017 Mitsubishi Sportback 2017 אשמח מאוד לקבל עזרה בבחירה, מה עדיף יותר מה עדיף פחות, למי יש יותר בעיות עם הזמן ולמי אין (תלוי גם בסכומים לתיקון הבעיות). אני מאוד מעוניין בסיאט לאון 2017 עם החידושים שהוסיפו בה אבל מצד שני קראתי תגובות נגד המנוע שלה ועניין הטורבו שאם יגמר אז הרכב יהפוך לעגלה (מה הכוונה? עדיין יהיה אפשר לנסוע בו או שחייב להחליף את הטורבו או מה שזה לא יהיה שם). וגם משהו בקשר לגיר DSG אומרים שהוא לא …
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
דאציה סנדרו 1 2
מאת sami saviv-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
1. מתי מגיע הדגם עם מתיחת הפנים ומנוע 1.0?(בסוכנות אמרו שאין דגם כזה למרות שהראיתי להם מבחן דרכים מיוטיוב) 2. כשאומרים במבחנים שרמת רעשי המנוע והכביש חזקים כמה באמת הם מגזימים? 3.איך הסחיבה שלו בעליות עם רכב מלא
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
-
- 2 תגובות
- 706 צפיות
היי, מתכנן לקנות מזדה 6 שנת 2006 עברה רק 100 אלף ק"מ ולאחר בדיקה במצב מכני מעולה. אשמח לחוות דעת, חיובי ושלילי גם יחד. תודה
הודעה אחרונה מאת asa160, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן חברים, אני עומד לפני הזמנה של 4 רכבי ליסינג לעובדים בחברה שלי. הדרישות לפי סדר חשיבות יורד: 1 - צריכת דלק חסכונית (מדובר על נסועה של 30-40 אלף ק"מ בשנה) 2- מרווח פנים, הרכב מיועד לשנע 5 עובדים בכל יום מכיוון ירושלים לראש העין / נתניה 3- באגז' גדול. הרכב משמש לעבודה ולכן יש צורך בבגאז גדול ומרווח. האופציות העומדות בטווח המחירים הריאלי מבחינת הליסינג: 1. סקודה ראפיד (כרגע מסיימים עסקה על 4 רכבי סקודה, דיי מבסוטים מבחינת נוחות ואמינות אבל מחפשים משהו אולי טיפה יותר חסכוני) 2. קיאה סייד סטיישן דיזל 3 רנו פלואנס דיזל. לגבי הקיאה והרנו אין לי שום ידע או נסיון ולכן פה הייתי מבקש את עזרתכם. נתונים אמיתים לגבי צריכת דלק אמיתית וכמו כן נוחות נסיעה ומר…
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קצת רקע היה לה פנדה 05 רובוטית והיא היתה מאוד מרוצה היה חסכוני מאוד וענה לכל הדרישות שלה הפנדה הוחלפה בסיאט מי 2012 גם רובוטית 3 דלתות מאוד אהבה את הרכב עד שהיא עשתה תאונה והרכב ירד מכביש היא מאוד אוהבת את הגיר הרובוטי ואין לה בעיה איתו רוב הנסיעות שלה הם לבד רכב עם חמש או 4 מקומות ישיבה זה לא פקטור משמעותי הדרישות הם כאלה : כמה שיותר חדש בתקציב רכב קטן מיני חסכוני אמין ואוטומט בלבד (רובוטי עדיף)
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- 41 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, חלום מתגשם וסוף סוף רכב ראשון אני סטונדט, הרכב ישמש לנסיעה עירונית באמצע שבוע ופעמיים בשבוע נסיעות מרכז-קריות. תקציב שיועד הוא 20K , אבל התחלתי לשקול אפשרות של למתוח אותו בעזרת הלוואה עד 40K לטובת מיני חדשה, אם ההשקעה תצדיק את עצמה דגש : אמינום, חסכון בדלק רצוי : רכב שגם ידע להאיץ ולתת הנאת נהיגה של רכב, פחות קופסאת שימורים לאחר התייעצות עם חבר קרוב שעובד בסוכנות רכב הומלץ דווקא ללכת על רכב בתקציב של 20K בטענה שאפשר למצוא דגמים מעולים אמינים שיתנו מענה לצורך האמינות, לא יופרזו בצריכת הדלק ויתנו הרגשה אמיתית יותר של רכב אמיתי על הכביש בשונה מרכב מיני שיועד למטרה פרטקית להגיע מ A ל B מה על הכוונת : ראיתי בפורום המלצה גם על …
הודעה אחרונה מאת galler, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם חדש כאן ואני בטוח שלחלק מהשאלות אני יכול למצוא תשובות אם אחפור עמוק בפורום, אז תסלחו לי. כפי שכתוב בכותרת, אני מחפש לרכוש רכב ראשון ( עדיפות על משומש ולא חדש מפאת תקציב) למשפחה קטנה, זוג+ ילד תקציב בסביבות ה 50K. אני חופר כבר המון זמן ביד2 ואתרים דומים, ומקבל המלצות רבות לכאן או לכאן, והאמת, הלכתי כבר קצת לאיבוד בכל כמות המידע וההמלצות שנחשפתי אליהם. אני מבין לחלוטין שחיבה לרכב כזה או אחר היא סוביקטיבית לחלוטין, אבל אשמח מאוד להמלצות על רכבים שיכולים להתאים. אני מחפש רכב עם תא מטען סביר בגודלו, אמין ככל הניתן, ובטיחותי. אם אפשר מאובזר מה טוב. לחלק התיעצותי של הפוסט: לאחרונה ביקרתי בשלמה סיקסט - סוכן המכירות הציע לי אופל אסטרה 2012 1.4 …
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום חברים, הצרכים שלי: אני נוהג בסביבות 24.000 ק"מ בשנה. צריך מכונית חסכונית בבנזין, דרגת זיהום מקסימום 6, דרגת בטיחות 6 (או יותר חחחח). אני צריך תא מטען שאוכל להכניס בו מגבר גיטרה בינוני בגודלו, גיטרה וגם תיקים. מבחינת תקציב, בסביבות 130,000 ש"ח עם גמישות מסויימת. אני לא מומחה מכוניות אבל בדקתי קצת בעצמי ורציתי את דעתכם על: טויוטה קורולה או טויוטה אוריס הייבריד והייתי שמח להצעות נוספות על מכוניות שיכולות להחזיק מעמד בלי לראות מוסך הרבה שנים. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Escre1, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום אני מחפש רכב ל3 שנים הקרובות מתלבט בין סובארו אימפרזה 2006/7,מיצובישי לנסר 2006/7,פורד פוקוס 2007/8 , סיטרואן C4 2009 או אחרות?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
קיה Sportage חדשה 1 2
מאת netsan-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום, בקשר לקניית קיה ספוראז' חדשה מהיבואן - האם ידוע על מבצעים כלשהם / תוספות (טיפול ראשון "מתנה") וכדומה שאפשר וניתן לקבל במעמד הקנייה? תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 38 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
היי, עשיתי אתמול תאונה עם הרכב היקר לליבי והוא הלך טוטאלוס אני צריך רכב זמני שישמש אותי לטווח הקצר של הפחות משנה עד שאני אקנה את הרכב הבא שאני רוצה. הדרישות הם תיבה אוט', אופי הנסיעות הם בית-עבודה-לימודים, סביב 70 ק''מ ביום. חשבתי להתמקד על הגטס, הדגם של אחרי המתיחת פנים, השאלה אם יהיה לי קשה למכור את הרכב אחרי חצי שנה, בלי להוריד משמעותית במחיר. היה לי גטס 2003 אטו' בעבר עם מנוע 1350, יש הבדל משמעותי בצריכת הדלק בדגם של אחרי המתיחת פנים?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 4 אלף צפיות
אהלן לכולם, אנחנו מתכוננים לרכישת רכב משפחתי. היינו די סגורים על הדגם החדש של סוזוקי קרוסאובר, אבל אנחנו גם בוחנים את האפשרות של קיה סיד. כמובן שנעשה נסיעת מבחן על שתי האופציות, אבל אשמח לשמוע מכם איזו אופציה יותר נכונה עבורנו. מראש לא חיפשנו רכב מפנק במיוחד, אלא רכב אמין, בטוח, שיסיע אותנו מנקודה A ל-B ויהיה מספיק נוח, עם תא מטען מספיק גדול, ועם מספיק מקום ליושבים מאחורה (בעיקר אם אשתי עם התינוק). כמובן עם רצון שלא יהיה זולל דלק. הסיד מוצעת עכשיו בגירסת הסטיישן ב-אפס ק"מ סביב 103 אלף, ההאצ'בק סביב 99 אלף (אך רק עם 3 שנות אחריות בניגוד ל-7), מה שמספק הפרש די מרשים מול הסוזוקי וגורם לנו ליטות לכיוונה. אודה לייעוצכם! (ואם אפשר לדעת פחות או יותר מה החוו…
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, כרגע יש לי יונדאי i10 1.2 שנת 2010. נוסע רוב הזמן לבד 70 ק"מ ביום (מודיעין-ירושלים). מחפש להתקדם לרכב יותר יציב וחסכוני. יד 2 סביב ה 80 אלף ש"ח. כרגע הכיוון הוא טויוטה אוריס היבריד (זה בערך הגודל שאני רוצה, לא משפחתית גדולה), האם לדעתכם כדאי לי לבדוק עוד אפשרויות? תודה.
הודעה אחרונה מאת Escre1, -
- 4 תגובות
- 744 צפיות
שלום רב לכולם, יש ברשותי טויוטה אוריס(1.6) משנת 2014. רוב נסיעותי הן באזור הצפון בין חיפה ונהריה. אינני מרוצה כלל מביצועי המנוע בכביש הבינעירוני וכן מצריכת הדלק. אני שוקל כעת למכור את הרכב לטובת מאזדה 3 (2.0). האם הרכישה תהיה כדאית בנסיבות הנוכחיות, והאם ב6 השנים הקרובות אוכל להיות בראש שקט ללא מוסכים ותקלות חמורות ברכב זה? תודה רבה על עיצות המומחים וחג פסח שמח וכשר
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות רכב יד שניה לזוג+ילד (בעתיד יותר... כלומר שיתאים לעגלה+טיולון) הפרמטרים שחשובים לי : 1. בטיחות 2. נוחות /אמינות 3. חסכון בדלק/אבזור אני נורא נוטה לג'יפון וכרגע אני חושב על : 1. קשקאי 2011± הקשקאי שראיתי (בנתיים אחת בלבד) היה לה משהו מאוד מוזר בתא מטען! הוא היה נורא נמוך... כלומר כשפתחתי אותו הייתי צריך להתכופף קצת :/ האם זה כך בכל הקשקאיים? (פשוט הקשקאי שראיתי הייתה במצב מזעזע ולא אתפלא אם החליפו חלקים...) 2. פג'ו 2008 בתקציב אפשר להכניס רכב שנת 2014 באזור גבוה יחסית, האם מומלץ? מה דעתכם? 3.i30CW לא ג'יפון אך גם אופציה... בכל מקרה, אשמח לשמוע על האופציות השונות שיש לי כבר התסלסתי מהמבחן אציי…
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
סיאט אלטיאה
מאת nimo- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מודל 2006 אוטומט מנוע2.0 ולי באופן כללי אין שמץ של מושג לגבי הרכב. החבר נסע לראות את הרכב, חיצונית ופנימית במצב שמור+ התרשמות נהיגה היתה טובה ולטעמו. אבל אין לו מושג מה בדיוק לבדוק, אז צירפתי מספר תמונות מנוע שצילם ומהתרשמות ויזואלית מתחת למנוע, אין שרידים של נזילות כלשהן. יבש לגמרי וניתן להבין שגם לא עבר שטיפת מנוע. אבל היכן שיושבים הפלאגים, ניתן לראות סימני שמן, לא ברור מה מקורו. הרכב עם 165K עם הסטוריית טיפולים לאורך כל הדרך. טיפים/עצות/ הערות יתקבלו בברכה ותודה.
הודעה אחרונה מאת dorban3, -
- 1 תגובות
- 770 צפיות
שלום חברים תפסה לי את העין האבארט פונטו שמפורסמת בפורום כבר זמן מה אך מפריע לי שהמון דברים שם נראים בדיוק כמו המיטו תלתן (שמאוד מאוד לא אהבתי). ההגה נראה דומה מאוד, המנוע נראה לי זהה (? לא בטוח בזה, אבל שניהם מולטיאייר) אם מישהו במקרה יודע מה ההבדלים בין הרכבים הנ"ל - אשמח מאוד לשמוע. הגיר במיטו היה לי מאוד לא נוח, הילוכים לא נכנסו בקלות מספיק. ההגה היה גדול (לדאבוני הוא נראה בדיוק כמו ההגה בפונטו) לחיוב: המושבים בפונטו נראים הרבה יותר טובים ונדמה לי שיש שם טורבו גדול יותר. יש מערכת מקורית הרבה יותר טובה והלוק של הרכב לדעתי טוב יותר. אני די נעול על האבארט 500 כבר הרבה זמן, ורק מחכה שאני אצליח להיסגר על עצמי אם אני רוצה ידני או רובוטי, ורק בימים האחרו…
הודעה אחרונה מאת RS, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
היי, סטודטית, מוכרת את היונדאי גטס 2007 שממנו הייתי מרוצה מאוד. מחפשת לעלות בשנתונים- 2010-2011. חשוב לצייין שאני עושה הרבה נסיעות עם הרכב ואני מגיעה לק"מ גבוה... 1. מה עדיף- קיה פיקנטו או יונדאי i10? 2. האם התגלו בעיות בדגמים האלו בשנתונים מסוימים (כשם שליונדאי גטס יצא שנתון לא טוב)? 3. האם יש משהו ספיציפי שאני צריכה לדעת על הדגמים (דברים לחיוב/שלילה, ידני/אוטומט)? תודה
הודעה אחרונה מאת avimorde, -
-
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי חברים מתלבט בין שני רכבים אאודי a1 2014 או מאזדה 2 הדגם ה״מפואר״ משנת מתקדמת יותר 2015-2016 מצד אחד אאודי זה אאודי ומצד שני למאזדה הרבה יותר תוספות גם באבזור וגם בבטיחות רכב מיועד לרווק בן 28, המרווח פחות חשוב לי על מה אתם הייתם ממליצים? סחירות, ירידת ערך, הנאה.. תודה
הודעה אחרונה מאת Alf3, -
היי לכולם התקציב לרכב 40 אלף שקל כרגע מתלבטים בין 2 האופציות שציינתי בכותרת אשמח לדעת האם צריכת דלק במונדאו גבוה כמו שאומרים? והאם בפורד פוקס יש בעיה עם הגיר ? אני ממש לא מבינה במכוניות אז כל מידע חשוב יעזור לי מאוד חשו לציין שאני מחפשת רכב בטיחותי תודה רבה ל העזרה
הודעה אחרונה מאת oferman, -
- 1 תגובות
- 653 צפיות
ברשותי פולו כבר 4 שנים,הרכב עבר רק 40,000 קמ שנת 2007 נוסע ומתנהג כמו רכב חדש בקרוב אצטרך להחליף לרכב גדול יותר,למרות שלא נוסע הרבה האם אוכל לקבל על רכבי מחירון פלוס?
הודעה אחרונה מאת dorban3, -
- 0 תגובות
- 555 צפיות
אני אתן דוגמא כדי שתבינו למה אני מתכוון. יש לי למשל רכב אאודי A3 שנת 2011. אני קניתי למשל את הרכב ואני יד 4. היד 00 של הבעלים הראשון , עשה תאונה עם הרכב בשנת 2013 והרכב הוכר כאובדן להלכה. בעל הרכב קיבל מחירון , חברת הביטוח מכרה את הרכב לסוחר לשיקום והחזרה לכביש. לאחר שהרכב חזר לכביש ועבר עוד 3 ידים , ואין דו"ח שמאי אצל המוכרים אשר מכרו אחד לשני את הרכב אבל , אני יודע היכן הרכב היה מבוטח באותו זמן של התאונה , בהיסטוריה של צ'מפיון רשום בתאריך XXX הרכב עבר תאונה , חברת ביטוח ישיר , דו"ח שמאי (לא ניתן לראות). אם אפנה לביטוח ישיר בהתחשב בכך שאני הבעלים של הרכב כיום , אבל איני זה שעשה את התאונה בשנת 2013 האם חברת הביטוח יכולה למסור לי פרטים אודות התאונה ואת דו"ח…
הודעה אחרונה מאת PRONATI, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי חברים, קיבלתי הצעות מעניינות לרכישת רכב חדש ל-2 הדגמים האלה (דרך היבואן אבל בפחות ממחיר המחירון) דגם- ספארק LT+ אוטו' 1.4 I10 סופרים אוטו' 1.25 נסעתי עליהם ושניהם בסדר, הספארק מרגיש קצת יותר מרווח בסביבת נהג, למרות שהמידות החיצוניות של הרכב קצת יותר קטנות מ I10. איזה רכב יותר אמין? סחיר? וכו.. מה מומלץ ללכת?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתלבט ברכישת הרכב הבא שלי. בגדול אני מחפש אחרי דגמי 2008\2009 של הסוגים הבאים: 1.מאזדה 3 ספיריט 2000 (דור ראשון) 2.סובארו B4 שנת 2008-2009 3.מיצובישי ספורטבק (2008-2009) 1800 הנסיעות שלי לרוב הן בינעירוניות (אשדוד-נס ציונה) אין משפחה או נוסעים נוספים ברקע, כך שגודל תא מטען לא ממש שיקול פה. על פניו ממה שראיתי כול הדגמים נמכרים פחות או יותר באותם המחירים (32-35K) כנ"ל לגבי הצריכת דלק שלהן. ממי שמכיר את הדגמים הנ"ל (איבזור,טיפולים כבדים,מחלות וכו....) , מה דעתם ? תודה מראש על עזרתכם בנושא.
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים, הכותרת די מסבירה את עצמה.. מצאתי את עצמי חופר בכל האינטרנט ונהיה יותר מבולבל ומיואש מרגע לרגע, לכן פניתי אליכם. חשוב שהרכב יהיה חסכוני ואמין מאחר ואני נוסע לא מעט (כ-30,000 ק"מ בשנה, קצת יותר) ואלה ההוצאות הכי גדולות שלי ברמת התחזוקה. העדפות: אוטומטי, מאובזר ברמה סבירה לפחות, 2014 ומעלה. תודה מראש לכל העוזרים!
הודעה אחרונה מאת אלי21, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום ,אבי רוצה לקנות ג'יפון בטענה שהוא רוצה רכב גבוה ונמאס לו לפחד מכל בור או מדרכה קצת גבוהה. כרגע יש לנו אקורד 2013 ואני מאמין שג'יפון לא יהיה חזק ומהיר כמוה האם יש ג'יפון שמשתווה אליה? (כמובן במחיר הגיוני K180~) הבנתי שיהיה דגם חדש לcrv של 1.5 טורבו ,האם הוא יגיע לישראל בקרוב ?אם בכלל. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת green, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי, מעוניין לקנות רכב לחברה שלי, רכב שישמש אותה לרוב לנסיעות למכללה (נסיעה עירונית למען יציאה מהעיר ובין עירונית עד למכללה על בסיס יומיומי, נסיעה של 10-15 דקות לא יותר) התקציב לא יכול לעבור את ה40,000 ש״ח, הדגש שלי הוא - בטיחות, בטיחות ועוד בטיחות. אחר כך סדר העדיפויות הוא : 1. אמין 2. חסכוני בדלק עכשיו יש לי כמה התלבטויות, בהתחלה חשבתי על סוזוקי סוויפט שנת 2011, מצאתי יד ראשונה 87,000 קילומטר, נשמעה מבטיחה. ולאחר מכן מצאתי גם מיצובישי ספייס סטאר שנת 2013 יד ראשונה במחיר זהה, קילומטראז נמוך יותר. השאלה היא, מה עדיף? סופר מיני שנת 2009-2011 , או מיני שנת 2012-2014 , מה יהיה לי יותר בטיחותי? ההתלבטויות העיקריות שלי הן: סוזוקי סוויפט (2009-2011) ניסאן מיק…
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב משפחתי עד 100K שיעמוד בדרישות הבאות: 1. עמידה ב60,000 ק"מ בשנה. 2. צריכת דלק טובה - לפחות 16-17 ק"מ לליטר. 3. ניתנת להסבה לגז. 4. תא מטען מספיק גדול כדי שההסבה לא תבטל אותו... רצוי סטיישן. 5. נוחות נסיעה. חשבתי על סקודה אוקטביה סטיישן. מה אתם אומרים? יש לכם עצה לרכב אחר? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 621 צפיות
זוג צעיר, ללא ילדים (בינתיים), לאחר 4 שנים עם גולף בעלת תיאבון גדול לבנזין ועלויות אחזקה גבוהות מדי.. הגיע הזמן להיפרד ולהתקדם. השאלה שלי היא מה עדיף?? (האישה ממש אהבה את הפולקסווגן ומפחדת לעבור ליפנית בעלת גיר רובוטי)
הודעה אחרונה מאת bencl100,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 385 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Aviady001
- AUDIO KING
- רפי לין
- yuvk
- NEW10
- nglancer
- צוק
- tuple
- ronrobin
- רועי5
- פריג'י
- EliC25
- Arik TG
- mcshmupi
- פיטר גריפין
- Shay Shd Dave
- Mike Lowrey
- Orengol01
- yaakov M
- David32
- Ohad91
- chezik
- gpro
- borsood
- SurfHigh
- Night Driver
- ezuf
- matan_mil
- ברווז
- avizaz
- מחכה
- חד אופן
- amosbmw
- פינדר
- baer
- orankohn
- AriGof
- Avia
- benny62
- `Infinity
- רכב כחול
- hans
- Boris
- חיימיטו
- גולדן191
- *gal*
- ntd
