ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הבנתי שאמור להגיע באוגוסט השנה.. האם ידוע מה יכלול העדכון והאם שווה לחכות כמה חודשים?
הודעה אחרונה מאת lishaina, -
שלום חברים אני רוצה לרכוש רכב ספורט חדש בלבד. כיום נוהג על 208 gti. בשבועות האחרונים הזמנתי mx5 שאמורה להגיע בעוד כמה שבועות לארץ. לאחר נסיעת המבחן הבנתי כמה דברים. דבר ראשון שזה חוויה שונה לגמרי. מבחינת הנסיעה, הרגשה ונראות. דבר אחד מפריע לי שהיה חסר לי כוח. גיר ידני , הנעה אחורית וגג נפתח במבחינתי זה המשולש הקדוש. האם יש רכב אחר שיכול להתאים לי ? דגש על חדש בלבד. מה שחשוב זה הנעה אחרוית וגיר ידני ולא יותר מ 3 דלתות. אשמח לעצות והצעות..
הודעה אחרונה מאת Fubo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי, עדיין מתלבט בין כל סוגי הרכבים האפשריים. תקציב : 25,000 ביד , אפשרי להוסיף 10,000 שח אבל לא מתלהב כי מדובר רכב משני שאמור לנסוע גג 15 ק"מ ביום. אני רואה מודעות ביד2 של 207 , 208 308 וגם פלואנס של שנתונים מתקדמים יחסית שתואמים לתקציב שלי 25,000 שח (חוץ מה 208 שהיא חדשה יותר) איך הרכבים הללו? יש משהו שצריך להיזהר ? משהו שעליי לבדוק טוב טוב? יש דגם מומלץ יותר? בנוסף - איך האסטרה 1.4 2013? יש את המבצע בשלמה סיקסט של 750 שח בחודש ללא מקדמה ל 48 חודשים. איך הרכב? איך עלויות האחזקה? והכי מפחיד איך האחזקה של הטורבו והגיר? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
לאחר התלבטויות לגבי מחליפה לסוזוקי קרוסאובר המצויינת שלנו, הגיעו לקו הגמר ספורטאז' אורבן טופ 2.0 - רמת גימור חדשה שמגיעה עם כל התוספות (גג פנוראמי, מערכות בטיחות ומזגן בקרת אקלים) ב-154000 שקל וטיגואן 1400 טרנדליין (גירסת הכניסה) ב-165000 שקל. אני לא רואה הצדקה למחיר הנדרש על הפולקסוואגן. כן, הוא מעט מרווח יותר ולו תא מטען ענק ומנוע נמרץ. אבל כחבילה, הקוריאני נותן תמורה מצויינת למחיר ולו מוניטין אמינות הרבה יותר טוב. אשמח לשמוע דיעות לכאן או לכאן.
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 5 תגובות
- 833 צפיות
אז החלטתי שאני רוצה קצת יותר. להרגיש קצת את האוטו, לחייך קצת כשאני נוהג. נו, אתם מכירים את העניין. כרגע קיימת ברשותי איביזה 2016 tsi 90 כ"ס, ואני מוכן לזרוק עד 20 אלף ש"ח לטובת העניין. בהינתן האמצעים, צריך להיות יצירתי!! אז האופציה הראשונה והטריוויאלית היא לפנק את האיביזה בתוכנת ניהול מנוע - זה זול, וההספק קופץ לאיזור ה-120-130 כ"ס. במדד ה-fun, כמה זה מורגש? מה ההבדלים בין התוכנות ואיזו מומלצת? האופציה השניה, קצת פחות טריוויאלית, היא להשאיר את האיביזה כמו שהיא ולקנות רכב ספורטיבי ישן וזול באיזור ה-20 אלף. ככה אני מרוויח עוד קצת זמן עם באיביזה כרכב נטול תקלות ויכול להרשות לעצמי להתחרע לשרוף קצת את הקלאץ/ברקסים/צמיגים של החדש.. על איזה רכב הייתם חושבים במק…
הודעה אחרונה מאת המקודד, -
השאלה בכותרת , אשתי שמתניידת ברנו סניק שנת 2013 כבר 4 וחצי שנים רוצה להחליף. אחרי שעברה על התקציב והצרכים והצורה של כל ג'יפון ההתמקדות היא ברנו או בקיה. הרנו בגרסת דיזל עם המנוע המוכר וגיר רובוטי כפול מצמדים 6 הילוכים , רמת גימור ZEN , נעשתה נסיעת מבחן לפני כשבועיים . הקיה מנוע 2L אטמוספרי גיר אוטומטי רגיל. הרנו על הכביש (כולל הרחבת אחריות ל 5 שנים ) תעלה 154K (מגיעה עם כל חבילת האזור מקורית מהמפעל , 0 התקנות מקומיות) . באחת הסוכנויות הציעו לה טרייד אין במחיר מחירון (ברור לי שזה בא על חשבון הנחה שהיא יכלה לקבל אם היתה מוכרת את הסניק בעצמה) . קיה ברמת האבזור הבינונית (LX אם אני זוכר נכון ) עולה 170000 , ולא נשקלה עדיין אפשרות טרייד וגם לא התקבלה הצ…
הודעה אחרונה מאת nepet, -
- 0 תגובות
- 456 צפיות
מחפשת רכב לנסיעות עירוניות עם חווית נסיעה של העברת הילוכים חלקה/האצה מהירה/נוסע כמה שיותר חלק על באמפים: מתלבטת בין טרקס 2015 1.4 טורבו טרקס 1.8 רגיל שנתון 2014 יונדאי IX35 שנתון 2012 או 2013 (העלתי את התקציב ל-85K) אשמח להמלצות\דיס המלצות בנוגע לשמירת שווי רכב ובעיות ידועות לדגמים הנ"ל תודה!
הודעה אחרונה מאת קרן1234, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, אשמח לעצתכם בנוגע לשימור/שדרוג רכב- בשנת 2014 רכשנו רכב חדש מהסוכנות, מסוג יונדאי i30 Premium ושילמנו עליו כ134,000 ש"ח. את התשלום ביצענו לפי תכנית התשלומים של החברה, היינו, מקדמה +תשלום חודשי שנוח לנו והיתרה בתום שלוש השנים. עתה משהגיע הזמן להחליט איך ממשיכים הלאה (חוגגים 3 שנים בשבוע הבא) אנחנו מצויים בצומת ממנו אנחנו לא יודעים עדיין לאן לפנות. או לשדרג לרכב ההיברידי של יונדאי (IONIC) אותו אנחנו מאוד אוהבים, או להשאר עם הרכב המצויין שלנו ולשלם את היתרה (כמעט 60 אלך ש"ח). כמה שאלות- המחיר שנאמר לנו בסוכנות לפי מחירון הוא 86000 ש"ח (שווי הרכב היום). לאחר שבדקנו בעצמנו, נוכחנו שהמחיר הוא אף גבוה יותר ומגיע ל88,900. לאחר שבדקנו ביד2 הבנו שהרכב מהס…
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
השאלה מתומצתת בכותרת. סביבות שנתונים 13 - 14 שלושתן ידניות. מכיוון שלא החזקתי באף אחת מהמכוניות הנ''ל, אני רק יכול להעריך שהפנדה תהיה החסכונית ביותר בדלק (אם כי תאבד מהר יותר מערכה), הריאו תהיה המרווחת והמאובזרת יותר אך תציג צריכת דלק מאכזבת (יחסית למה שהקטגוריה הזאת הרגילה אותנו בשנים האחרונות). על האיביזה לא הספקתי לגבש דעה. אני יודע שיש פה כמה שמחזיקים במכוניות האלה ואף פרסמו סקירות כאלה ואחרות. אך עדיין חסרה לי השוואה ישירה ביניהן.
הודעה אחרונה מאת avargel, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום רב, אני יודע שהתשובה צריכה להיות ברורה מאליו, אבל הרכב מטופל במוסך מרכזי של טויוטה (S.O.S חדרה) מאז ומתמיד. בעל הרכב טוען שהעביר אותו בדיקה במוסך טויוטה לפני פחות משבועיים (רצה לעשות טרייד אין). עד כמה אני יכול להסתמך על הבדיקה שלהם, אם בכלל? בכל זאת מדובר על מוסך מרכזי שמכיר גם את ההיסטוריה של הרכב. מדובר על רכב שעולה כמעט 90K (ראב 4) אז אני חושב גם ככה לקחת את הרכב לבדיקה במכון חיצוני, אבל אני אשמח לשמוע את דעתכם. חוץ מזה, אני אשמח לקבל המלצות על מקומות מומלצים לבדיקה לפני קנייה בחדרה. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Acejin, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מחפש רכב 6-7 מקומות 1) שיהיה אמין (מה שלמשל מוריד את הפיקסו, לכאורה) 2) אנחנו עושים בערך 13-14 אלף בשנה 3) עדיף צריכת דלק סבירה, וטיפולים סבירים, אבל פתוח לשמוע 4) אוטומט (דאציה למשל יורד) בגדול פתוח לשמוע על כיוונים. כמו״כ, כרגע יש לנו פוקוס2007, שקניתי ביד2. 1) האם כדאי לחפש את הרכב הבא בסוכנויות ליסינג ? 2) האם יש אפשרות לטרייד אין על הפוקוס ( איך זה עובד ? כמה אקבל עליו ?) 3) אפשרות לקפל מושב אחורי, רק כסא אחד - האם בכולם זה כך ? בגדול, חשבתי על כלי הרכב הבאים (פתוח לשמוע גם על אחרים): - מאזדה 5: יפנית אמינה ? - ורסו: עדיף בצריכה על מאזדה 5 (בתמורה למחיר גבוה יותר), אבל לכאורה הכסא האמצעי נוח יותר - אאוטלנדר: ממה שראיתי ביד2 פחו…
הודעה אחרונה מאת avihil79, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מחפש רכב אמין ולא זללן גדול מבחינת דלק . עדיפות לרכב אוטומט סופר מיני/משפחתי נראות טובה של הרכב . הסתכלתי לאחרונה עך הונדה סיוויק 1.8 סדאן בין השנתונים 2008-2011 , אשמח לקבל חוות דעת.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 807 צפיות
שלום לכולם. סיפור רקע - מי שרוצה מוזמן לדלג ישר אחרי הציטוט. אז אחרי הרבה שכנועים, ההורים שלי מסכימים להשכיר רכב בליסינג פרטי. אני סיימתי עם היפניות הזולות, ואני ממש רוצה שההורים שלי יהנו מרכב חדש, כיפי ויוקרתי. אמא שלי מחפשת רכב שכן יהיה יחסית חסכוני אך העדיפות שלה הוא לרכב גבוה (aka ג'יפון, או אפילו ג'יפ). תקציב? לא יודע. זה ליסינג. אך אני מאמין שכעד 1,500 ש"ח בחודש (לא חשוב מקדמה). אבל אשקול את האופציות. תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Fraysa, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם,ברצוני לקנות רכב פלאג אין היברידי של מרצדס (e או s) השאלה שלי היא כזאת.אין לי שקע טעינה בשביל הסוללה של הרכב,מה יקרה אם אני לא אטעין אותה?יש עוד דרך להטעין אותה חוץ מנקודת חשמל?תודה
הודעה אחרונה מאת nani123, -
-
- 3 תגובות
- 746 צפיות
לאחר תלאות וליבוטים אני מתחיל להסגר על פורד גאלקסי. הולך לבדוק אחד מודל 2011 עם 172K ק"מ, דגם טיטניום 2.3. שאלתי: האם יש בעיות מיוחדות בדגם הזה? ראיתי הרבה המלצות, אבל רובן התייחסו למנוע 2000... כמו כן, על מה לשים דגש בבדיקה? האם מכירים מכון בדיקה מומלץ באיזור מודיעין? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Eli R, -
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, אני מתלבטת בין הונדה ג'אז שנת 2007 ליונדאי I10 שנת 2009. ההפרש בין הרכבים הוא כ-5000 אלף. שווה להוסיף את הסכום בשביל היונדאי או שההנדה מספיק טובה? חשוב לי רכב נח, אמין ותיקונים זולים (אוטומט). תודה
הודעה אחרונה מאת noknok, -
- 1 תגובות
- 474 צפיות
היי, מחפש רכב לנהג יחיד מקסימום עוד אדם ברכב. רוב הנסיעות יהיו בתל אביב/רמת גן/פתח תקווה. חשוב שהרכב יהיה אוטומט ואמין. עדיפות לסופר מיני ולא למיני אודה לעזרתכם
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 1 תגובות
- 523 צפיות
ראיתי שיש ביד 2 כמה אקזמפלרים שנראים טוב הנייר (ק"מ, יד), וגם הצורה והמראה של הרכב נראים לי מגניבים, אז החלטתי לנסות להתמקד על הדגם הזה. השאלה שלי איך הוא מבחינת הדברים הבאים (לפי חשיבות מבחינתי בסדר יורד): בטיחות אמינות ועלות אחזקה אבזור (ראיתי שיש שתי רמות גימור, אמביאנטה וטרנד, מה ההבדל ביניהן?) התנהגות בכביש והנאה מנהיגה צריכת דלק כמו כן אם יש לדגם איזשהן בעיות ידועות שצצות עם הזמן, אשמח לשמוע. תודה!
הודעה אחרונה מאת D1winner, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי חברים, אני מתעניין לגבי רכישת רכב אאודי שנים 2011-2011, כנראה A3.. רכישת הרכב לא מהווה בעיה מבחינה כלכלית, גם די ברור לי שתחזוק של רכב כזה יקר יותר אבל עד כמה? הטיפולים והביטוחים יקרים יותר, עד כמה? עוד משהו, אני יודע שיש עניין עם גיר ה-DSG, יש סיבה לחשוש מכך ברכב אאודי בשנים אלו? אשמח לדעות והמלצות תודה.
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
מאליבו 2012
מאת boazlaz-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היי משום מה אני מאוד אוהב את המאליבו הקודמת ותוהה בכמה אפשר לרכוש כזה רכב בהנחה שהוא יד2 יוצא ליסינג בעברו. זה הרי רכב שאני בספק רק אם אמכור מתישהו... תודה
הודעה אחרונה מאת שי.א, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 687 צפיות
שלום אני מחפש לחברה שלי רכב עד 25.000. רצוי שנה מעל 2007. אני לא מבין בזה כזה.. ראיתי הרבה רכבים שנת 2007-2008 אבל הק"מ שלהם הוא מעל 150 אלף. תעזרו לי בבקשה איזה רכב כדאי בדגש על לחסוך דלק גם. שלא ישתה דלק.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום קיבלתי הצעה בסוכנות של מיצובישי לרכב חדש מיצובישי ספייס סטאר זה המפרט: ספייס סטאר 1.2L S96 אוטומט CVT instyle - מולטימדיה אנדרואיד + מצלמת רוורס - מרימי שמשות חכמים - חיישני רוורס ללא צג - מערכת MOBILEYE דגם 630 המחיר כולל מע"מ + אגרת רישוי 75,987 השאלה שלי האם העסקה משתלמת? הדגשים שלי לרכב: - חסכוני, אמין וביטוחותי - רכב קטן לנסיעות קצרות פ"ת - ת"א - מתכנן להחליף רכב כל 3 שנים לאחד חדש ככה שהביטוח שאני מקבל מהם עוזר לי פה. השאלה שלי האם אני יכול עם הדגשים האלה למצוא רכב יותר טוב ובפחות מחיר? (חדש) והאם משתלם בכלל לקנות רכב חדש ולא לחפש ספייס סטאר שנת 2014 ב 40K בערך וזהו? תודה וחג שמח
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חג שמח, אני מעוניין לרכוש רכב עד 40 אלף שקל, עדיפות לשנתונים גבוהים עם רמות איבזור גבוהות החברה פחות משנה לי, למרות שאני מעדיף יפניות ובייחוד הונדה אבל אני מוכן להתפשר על זה אם זה שווה. אני מחפש רכב שיהיה גדול (סדאן לא האצ'בק), שיכלול מערכת לפחות עם AUX ואם יש USB גם עדיף מעדיף רכב שלא היה בליסינג אלא מידיים פרטיות אך מוכן לשמוע הצעות מכל מיני חברות טריי-אין למיניהן (לא על רכבים להשכרה וכאלה, אלא אנשים פרטיים שמוכרים דרכם) השימושים הם הנאה דבר ראשון (יש ברשותי שברולט אבאו 2006 שעובדת מצויין אבל בא לי לשדרג ויש לי את האפשרות), בנוסף נסיעות לעבודה, ללימודים בהמשך. תודה רבה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת eliran769, -
- 4 תגובות
- 973 צפיות
שלום, מתייעצת בנוגע לרכישת רכב משפחתי גדול שיתאים לנסיעה עירונית שיהיה לפחות משנת 2012 עד 75,000: נסיעה בסביבת הרבה באמפים. שיהיה בעל חווית נסיעה טובה-האצה של הרכב, כמה שפחות חבטות וזעזועים בנסיעה ותיבת הילוכים חלקה. מתלבטת בין: שברולט TRAX ניסאן QASHQAI פיג'ו 2008 אשמח להמלצות/דיס-המלצות על הדגמים שרשמתי ובכלליות אם יש לכם הצעות לדגמים אחרים שפספסתי. תודה וחג שמח!
הודעה אחרונה מאת קרן1234, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 21 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם, וחג שמח. החלטתי להתייעץ אחרי התחבטויות רבות, וחוסר הצלחה בהגעה למסקנות יישימות. כיום אני מתנייד ב-i30CW 2014 בליסינג דרך העבודה, ורוצה לעבור לרכב בבעלות פרטית. הסיבה היא פשוטה - אני רווק בן 30, רוצה איזשהי יחודיות, ובעולם Mazda 3 / Toyota Corolla / Hyundai i30 קשה לי למצוא אותה. פרט לנראות טובה, אני מחפש רכב זריז (בעיקר בתאוצה מהמקום) ואוטומטי. אם אפשר להוסיף אבזור ברמה טובה - זה יישמח אותי. התקציב שלי הוא סביבות 100K. פסלתי Abarth / A1 בגלל שנראה לי צפוף מדי מאחורה. למרות שאני רווק, אני מעוניין באופציה לנוסעים מאחור. בדקתי אקזמפלר של BMW 116i 2014, ואחרי שקיבלתי הצעת מחיר שעולה על 20 אלף להחלפת בלמים + צמיגים, אני חושש להיכנס ל…
הודעה אחרונה מאת oryo, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 804 צפיות
שלום לכולם, טוב אז ככה: מרגיש שהגיע הזמן להתחדש, מאוד רוצה לראשונה רכב גבוה וחושב על קניית ג'יפ כביש עד תקציב של 75 אלף ש"ח (זה הגג אשמח להצעות גם בפחות) מה שהכי חשוב לי זה אמינות, עלויות תחזוקה, הנאה מהרכב וצריכת דלק (אני יודע שג'יפ צורך יותר אבל לא בא לי רכב שצריך תחנת דלק בבגאז'). יכולות שטח זה ממש לא בראש מעיניי. לפי מה שבדקתי בתקציב שלי אני יכול פחות או יותר לרכוש הונדה crv 2010/טוסון, קשקאי/ייטי/ סוזוקי קרוסאובר 2012-3. אציין כי הרכב לא חייב להיות ענק (בד" כ נוסע זוג אבל יש לי גם 2 ילדים). ההונדה החדשה ה-hrv מתאים לי בול מבחינת הגודל ואני קצת משוחד (מת על הונדה) הבעיה שזה רכב מאוד יקר ואין לו שנתונים ישנים מ2016. אגב, בגלל זה אני נוטה כרגע לcrv אף על פי שה…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, כפי שהכותרת מבהירה. מחפש סופר מיני, במחיר של עד 30K (לא אכפת לקנות מליסינג) לא חשוב אוטומט או ידני שהשיקולים בקנייתה הם: 1. חסכון בדלק 2. אמינות 3. עמידות לנסיעות ארוכות וסחיבה נורמלית בעליות אני דיי איבדתי את עצמי בין כל ההמלצות והדגמים (הגעתי לעמוד 25 פה בפורום) אז אשמח לקצת כיוון. תודה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
סוקר כמה רכבים לפני רכישה עתידית ומעוניין לדעת איזה מהשניים אמין יותר וסחיר יותר? מדבר על טורבו דיזל בלבד.
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם , ברצוני לרכוש רכב קטן התקציב שלי בסביבות 35K כרגע מתלבט בין סיאט איביזה לסקודה פאביה שניהם שנת 2012 ,ידניות ,מנוע 1.4 , 5 דלתות. אשמח לשמוע על יתרונות וחסרונות לשני הרכבים , (וגם להצעות לרכבים דומים בעלי מפרט זהה) והאם עדיף לקנות רכבים כאלה ממגרש (בעלות פרטית) או מאדם פרטי ? כרגע אני נוטה קצת לכיוון הסיאט . תודה מראש לעונים, וחג שמח .
הודעה אחרונה מאת aviazr35, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 856 צפיות
רציתי לברר: - איך הרכב הזה כרכב משפחה? - האם 3 בוסטרים יכנסו בקלות? בפוקוס זה מלחמה איתם? - האם האחזקה יחסית סבירה? איך האמינות? - מאיזה שנה יש שינוי דגם? - האם יש מנוע מומלץ? - מה צריך לבדוק יותר? חשבתי לעשות טרייד על הפוקוס ולקחת הלוואה לשלם את הרכב, משהוא בסביבות 48 אלף. תודה.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 361 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- nechmya
- yahaga
- iEminem
- רועי5
- jpex
- yuvk
- benny62
- Supertigre
- ntd
- Avia
- ברווז
- nisim91
- bigfoot7375nadav
- Be roo
- 3n
- Orengol01
- Derish
- this_is_me
- TvrSpee12
- יבגניפ
- רפי לין
- hale68
- אלעדית
- מיץ פטל
- malcishua
- amosbmw
- tuple
- zaf
- davemustaine87
- srool
- falou
- santiago
- stx
- פריג'י
- nglancer
- Aviady001
- AUDIO KING
- NEW10
- צוק
- ronrobin
- EliC25
- Arik TG
- mcshmupi
- פיטר גריפין
- Shay Shd Dave
- Mike Lowrey
- yaakov M
- David32
- Ohad91
- chezik
- gpro
- borsood
- SurfHigh
