Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאליבו 2012


boazlaz
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

משום מה אני מאוד אוהב את המאליבו הקודמת ותוהה בכמה אפשר לרכוש כזה רכב בהנחה שהוא יד2 יוצא ליסינג בעברו.

 

זה הרי רכב שאני בספק רק אם אמכור מתישהו...

 

 

תודה

פורסם

אם אתה מתכוון לדגם 2.0 עם 259 כ"ס - הוא הגיע רק ב-2013, ונכון להיום תצטרך כ-80K כדי להיות בעלים של אחת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם אני אוהב את הדגם הקודם מהדגם הנוכחי ה2.0 259 כ''ס רכב תענוג, חזק שקט ואיכותי בקיצור מפנק מאד.

 

כמו שZVIT אמר המחיר סביב ה 80K ואפשר להשיג בפחות אני מאמין.

 

 

פורסם

ל-2012 50K נראה מחיר סביר בהחלט, מכיוון שהדגם קיים מ-2008 אולי תוכל למצוא משנים מוקדמות יותר (2010) גם בפחות מ-35K.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שמעתי שמועות על מנוע ה טורבו, נכון שהוא חזק אבל חבר שלי שעבד בשברולט אמר לי לא להתקרב לרכב, באותו יום במקרה עברתי ליד מוסך מורשה שברולט והיה שם על הליפט כזו, ללא מנוע, למה? הלך..

 

שוב - אפשר להפיל את זה על הרבה דברים,

 

נסעתי על גרסת ה V6, ממש נחמד, מפנקת כזו, לא התחברתי להגה, מרגיש נהג אוטובוס - ממש גדול.

 

הבנתי שמנוע 2.4 לא הכי עושה את העבודה למי שמחפש כח, אבל מה שכן - הרכב יפה מבפנים,

 

במקומך הייתי מחפש את גרסת 3.6 LTZ, מנוע של קדילאק.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

יש כאלה לא מעט בליסינג של AVIS וחוגגים על המנוע הזה בלי רחמים, גם אני ראיתי במורשה שברולט אחת שהלך לה מנוע ובלא מפתיע הרכב שייך לAVIS.

 

 

פורסם

המנוע 3.6 די נדיר, יש לו גם גיר 6 הילוכים.

גם המנוע 3.5 עם גיר 4 הילוכים מספיק חזק, ונראה לי שכיד 2 הוא זול יותר מה 2.4,

ד''א אבא שלי מחזיק כבר 5 שנים את ה 3.5 2010 רכב אמין בטירוף,

לאורך כל הזמן הזה תקלה אחת של חיישן חום מנוע, למעלה מחמש שנים.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

תודה

 

לגבי ה 2.0 טורבו - הלוואי אבל יקר..לא בא לי להיכנס לסיבוכים של טורבו.

 

לגבי 2012 - אני רואה רק מנוע 2.4 את ה 3.5 רואה רק בשנתונים ישנים יותר.

פורסם

ה-3.5 שווק בשנים 2008-2010

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עדיף ללכת על 3.5 מ 2010 לדעתי, יותר מפנק ברמה הכללית, יש רמות גימור יפות גם עם המנוע הזה, סאנרוף וכאלה.

 

וכן, רכב מאוד אמין ותחזוקה זולה להחריד.

מלבד הוצאות דלק מעט גבוהות זה המון רכב לשקל.

 

וכן ה 3.6 נדיר ביותר אבל רכב בכמה רמות מעל ה 3.5, בעיה שהחלקים שלו יקרים מאוד והתחזוקה בהתאם.

 

ראיתי אולי 2 כאלה בכבישים.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

מחזיקים כבר מספר רב של שנים מאליבו 3.5 2008 שזו אותה צורה עד 2012 ומרוצים מהרכב.

בכללי הוא מפנק מאד ביחס למחיר , והתמורה למחיר של הרכבים האלו שכבר איבדו את המחירון היא מעולה.

קונים בזול ומשלמים קצת יותר על דלק (מנועים שרגישים ללחיצות ובתוך העיר צורכים הרבה).

 

יתרונות עיקרים : חזק מאד, מהיר, אמין ,ביטוח זול יחסית לקטגוריה, נח (גם בנסיעות ארוכות), שקט ללא רעשי רוח.

חסרונות עיקרים: שותה יותר דלק, זווית גלגול גדולה

 

תתחדש רכב עם תמורה נהדרת למחיר כמשומש

פורסם

מתעלק על השרשור :)

גם אני מתעניין במאליבו אבל בשנתון קצת יותר גבוה. ראיתי שהיתה מתיחת פנים ב-2014. האם השינוי משמעותי? ועל איזה דגם כדאי ללכת- על ה-2 טורבו או על ה-2.4? מה עדיף?

×
×
  • תוכן חדש...