ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
ספורטיבית עד 160K 1 2 3
מאת HyperViper-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 34 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
המיאטה אצלי כבר מעל 4 שנים וכל פעם אני חוכך בדעתי אם למכור או לא. המכירה בד"כ נופלת בשל חוסר חלופות ראויות. אין שום רכב חדש מתחת ל-200 אש"ח שנותן פאן כמו שנותנת המיאטה. לאחרונה התווספה סיבה נוספת, הרצון לקנות בית. בכדי לקנות בית צריך לשחרר קצת מזומנים והמיאטה נראית כמו אופציה טובה. התחליף יגיע בדמות רכב ליסינג מהעבודה. אין לי הגבלות מחיר לרכב, אבל מן הסתם אצטרך לשלם כל חודש סכום כלשהו. בחישוב מהיר אני מוכן לספוג עלויות של רכב עד עלות של 160 אש"ח. חברות הליסינג פסלו את כל הרכבים הידניים ששאלתי לגביהם אז נשארנו עם תיבות אוטומטיות\כפולות-מצמדים. במחיר הזה אני רוצה רכב שעונה בעיקר על פרמטר אחד, הנאה מנהיגה. מבחינתי הנאה מנהיגה מורכבת מרכב שמגיב מיידית להפנ…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
יש מישהו שמכיר את היונדאי I20 שיכול לנדב קצת מידע על איך היא? או איך היא באירופה יחסית למזדה 2? חושב לקנות אחת מהן
הודעה אחרונה מאת haimkm, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 681 צפיות
אהלן, אני מחפש לרכוש רכב עבורי: צעיר בן 23, ימי עבודה נוסע 60 ק"מ בינעירוני, קצת כבד על הגז, לא מפוצץ בכסף (טיפולים?). הסתכלתי קצת על רכבים ושמתי לב שבתקציב שלי (75~80) אפשר להביא: 1. סקודה פאביה סביבות 2015 (הדגם החדש) 2. הונדה סיוויק האטצ'בק סביבות שנת 2013 (הדגם החדש החל מ2012) מן הסתם את הפאביות מוצאים בקילומטרז' יותר נמוך (30K~) מאשר את ההונדות (60K~) אני מודע לעניין שהפאביות 1200 טורבו וההונדות 1800, אני לא יודע כמה ההבדל יורגש בכיס בכל חודש.. אשמח לשמוע דעות המלצות או הבדלים שאולי לא שמתי לב אליהם עד כה. תודה, יום נעים ונסיעות טובות
הודעה אחרונה מאת king1996, -
-
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, מתייעץ עבור אחי שרוצה להחליף את הפורד smax שלו ברכב 7 מקומות עד 100000 ש"ח. נסועה שנתית של כ 15000 לשנה. מחפש רכב שיהיה אמין, חסכוני, נוח ומרווח. מה דעתכם על סיטרואן גראנד פיקסו? ואיזה אופציות נוספות אפשר להביא בחשבון?. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
- 2 עוקבים
- 0 תגובות
- 471 צפיות
הרכב עבר 100K. הבנתי שב90K אמור לעבור טיפול גדול ויקר (2000?) מה בדיוק יש בטיפול הזה שמאוד מייקר אותו? אני רוצה לבדוק היסטוריית טיפולים ולוודא שהטיפול הזה אכן עבר בזמן. ד.א הבנתי שאין טיימינג ברכב אלא שרשרת כמו בI30. זה נכון? תודה!
הודעה אחרונה מאת bennyye1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לטעמו "לא נהוג" שהמוכר מגיע לקונה לצורך בדיקה . ומוכן לעשות בדיקה לפני רכישה רק באיזור מגוריו . לרדת מהעסקה ?
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז ככה אני נהג חדש מעל 24... מחפש לקנות אוטו חדש מהיבואן,התסתובבתי בין הסוכניות ואלו שלושת המכוניות שאני מתלבט בינהן. רמות הגימור שאני מתעניין במכוניות האלו הן: *הפולו זה קומפורט ליין 1.2 האוטו מרגיש איכותי וגם מבחינת היופי מוצא חן בעיני לעומת האופציות האחרות,מרגישה כמו גולף קטנה. *המאזדה 2 ברמת גימור הpure white מנוע 1.5 בא יותר מאובזר מבחינת בטיחות ,טריפטוניק פחות חסכוני מטורבו DSG אבל יותר אמין ... *האיביזה ברמת גימור style מקסימום נוסיף חישוקי סגסוגת ,המכונית הזאת היא הכי זולה מבין השלושה אך תא הנוסעים הסלון של הרכב מוצא חן בעיני הכי פחות וגם המנוע הכי קטן למרות שהוא 110כ"ס. השאלה שלי מה משתלם לקחת מבין השלושה מבחינת כל הפרמטרים ,ידוע שהמחירים שונים בין…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם. עזרה דחופה. הציעו לי במגרש רכב 7 מקומות קשקאי פלוס 2. המחיר 110 אש"ח ל40 א' ק"מ, יד ראשונה. עדיין באחריות יצרן התחייבות לבדיקה. אני ואשתי ממש אהבנו את הרכב, גבוה מאובזר עם מובילאיי גג פנורמי, 4×4, ומולטימדיה מלא מלא. האמת שחיפשנו מאזדה 5 מאותו שנתון +- ובאותו המחיר אבל ממש אהבנו את הקשקאי ביחס למאזדה. השאלה היא האם האוטו אמין כמו המאזדה? האם יש מחלות כרוניות? מה צריך לבדוק? והאם העסקה שווה? המחירון הוא כ120 אש"ח.(המוסכניק אמר שאין כמו מאזדה 5 הבנתי שהקשקאי רכב אנגלי ולא יפני כפי שחשבתי, ודלק הוא צורך כמו המאזדה). אלפי תודות לכולם.
הודעה אחרונה מאת Kobycar, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, מחפש רכב סביב ה 90 אלף שח מתלבט האם נכון לקנות רכב כמו טיוטה אוריס היברידית יד 2 או לקנות כבר רכב קטן חדש. לרוב אני נוסע לבד מודיעין-ירושלים. רק בבקרים לוקח את הילדות הקטנות. שיהיה אוטו קצת יותר גדול מה i10 שיש לי היום וחשוב יותר שהיה אוטו יציב וחסכוני עד כמה שניתן. תודה.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
שלום לכולם, אני הולך לשדרג את הרכב שלי ומחפש רכב משפחתי ל3-4 אנשים. תקציב עד 100 אלף ש"ח ושנתון 2014 ומעלה אני מחפש רכב חזק, שיסחב טוב ויפה, חסכוני בדלק ועלות אחזקה שווה לתמורה וכמובן שיהיה נוח (לא פיג'ו) לנוסעים. לענייני אמינות הבנתי שקורולה ומזדה הן יותר אמינות מגולף אך פחות קשוחות ויציבות. מזדה 3 מדובר במנוע 2000 סמ"ק גולף מנוע 1.2 או 1.4 וקורולה 1.6 התרשמתי מאוד שהמאזדה עם מנוע 2000 (צורה חדשה) היא רכב חדשני עם ביצועים נהדרים אך מוטרד טיפה מצריכת הדלק וגם מהמושב האחורי. עד כמה הגולף או הקורולה יהיו עדיפות על מאזדה 3 הן מבחינת ביצועים, נוחות ודלק? לפני משרשום על נייר ניתן להבין שהמאזדה עולה על שני הרכבים האחרים בכל פרמטר למעט תא המחסן ונוחות המוש…
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 772 צפיות
שלום אני מתלבט בין יונדאי i10/ ספייס סטאר עם מחיר זול או קיה פיקנטו עם 7 שנות אחריות. מעניין אותי גם איזה מיני הכי טובה ומומלצת לשנת 2017. תודה
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- 3 תגובות
- 703 צפיות
שלום, משפחה עם 3 ילדים , מחפש רכב משפחתי עם עדיפות לסטיישן. ממה שראיתי מה שעומד על הפרק: 1. יונדאי I30CW מודל 2011-12 תלןי בק"מ 2. קיה סיד סטיישן 2011-12 תלוי בק"מ 3. פורד פוקוס סטיישן - מנוע 2 ליטר 4. שברולט קרוז סטיישן - מנוע 1.8 את השתיים הראשונים אני די מכיר מחפש : נוחות , מרחב ואמינות שאלות : פוקוס : האם הגרסא של 2 ליטר סובלת מהבעיית הגיר ? האם יש שנתונים שנחסכה מהם הבעיה ? קרוז סטיישן : איך היא ? חסכונית ? אמינה ? תודה אסף
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, מחר אני רוצה ללכת למכון לעשות בדיקה לאוטו לפני רכישה. איזה מוסכים מומלצים והאם אחרי הבדיקה אני יכול לשאול את המוסכניק לחוות דעת לגבי האם לקחת את האוטו..והאם הוא אתן לי תשובה אמיתית וכנה, תודה !!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 11.5 אלף צפיות
מתלבט קשות לגבי שני הדגמים הנל שהם המובילים כרגע באפשרויות לרכב הבא. ההתלבטות היא מבחינת אמינות בלבד מדובר על הדגמים החדשים יותר (גיר רובוטי, מנוע טורבו בנזין) תודה
הודעה אחרונה מאת מרכז שירות שי-לי, -
-
- 0 תגובות
- 515 צפיות
היי מחפש ג'יפון אמין שיראה נחמד במחיר של עד 80 אלף +- יד שנייה לאחרונה נולד לי ילד ושמתי לב שאין מקום באוטו לנשום. מצאתי מחירים טובים על JEEP PATRIOT דגם 2011 שנראה גם יפה גם גבוהה יחסית וגם עם בגאז גדול. אבל בטח הוא עם מלא טיפולים יקרים וכדומה. האם יש לכם המלצות עליו. או לחלופין להמליץ על דגם אחר.
הודעה אחרונה מאת av1fa1ne, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, החיים שלנו הולכים להשתנות בעוד מס' חודשים (בקטע טוב) ונראה שהגיע הזמן לשדרג את הרכב. היום אנחנו מחזיקים סוזוקי יורוסוויפט 2003 (נשמה גדול שירדה אל העולם בגלגול הזה כרכב), אני מת על הרכב אבל הגיע הזמן להתקדם למשהו שיותר מתאים מבחינה בטיחותית ואיכות נסיעה. אז בגדול אנחנו מחפשים רכב סטנדרטי למצב שלנו כשמעל הכל זה בטיחות (ABS, מבחני ריסוק וכו'). מכיוון שנכון להיום אני נוסע לעבודה בתחבורה ציבורית (וזה כנראה גם לא ישתנה בקרוב) ואנחנו לא גומעים מרחקים גדולים בטירוף לחסכון בדלק יש חשיבות אבל הוא משני לעניין תקלות ברכב ועלויות אחזקה. כמובן שחשוב שיהיה תא מטען שנוכל להכניס אליו בקלות עגלה + תיק/מזוודה בגודל סביר, מרווח מספיק. בקיצור רכב שמתאים לזוג + תינוק. …
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 773 צפיות
דעתכם? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת מרכז שירות שי-לי, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
מתלבט איזה רכב לקנות. 1: דעתכם ומה כדאי: יונדאי I30 1.6/ מאזדה 3? (חשוב הצריכת דלק והמרווח מאחורה ובתא מטען) 2: מה ההבדל בצריכת דלק במאזדה 3 החדשה בין ה1.5L לבין ה2.0L? 3: כמה בערך עולה לתדלק מיכל מלא של 1.5 וכמה של ה2.0? 4: במה יש הכי הרבה מקום בכיסאות מאחורה ויש לו תא מטען גדול יותר? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת Natanyarrow, -
-
- 0 תגובות
- 940 צפיות
מישנו מכיר את החברה הזו ? האם בטוח לקנות דרכם? לא מצאתי ביקורת או פרטים עליהם ויש להם רק דף פייסבוק הם נראים אמינים ורכבים שנראים טוב עם נתונים טובים אבל לא כל מה שנוצץ זהב במיוחד בתחום הרכב. אשמח לדעת אם מישהו מכיר
הודעה אחרונה מאת ab0607, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני בחיפוש רכב חדש ודי מתחבר לפאביה האם יש בעיות מיוחדות או מחלות לרכב זה, או מנוע זה? איך היא מבחינת אמינות לטווח ארוך? (7-8 שנים)
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, מחפש לקנות רכב משפחתי יד שניה בתקציב של כ-60-70K. עד כה הייתה לי מאזדה 3 שנת 2008 שהתחילה בתקופה האחרונה לעשות תקלות אז מניח שהגיע הזמן להתקדם. לפני 5 שנים כשקניתי אותה אמרו לי ללכת רק על יפאניות, האם משהו השתנה מאז ? מה קורה עכשיו בשוק הרכבים ? הייתי רוצה רכב כמה שיותר אמין שנת 2013-2014 עם עד 70 אלף קילומטראז'. בנוסף, הייתי שמח למנוע קצת יותר חזק מה1.6 ליטר שהיה לי במאזדה. אשמח גם לעצה איפה כדאי לרכוש. לא בטוח שהייתי רוצה לחפש ממישהו פרטי. תודה לעוזרים, אלכס.
הודעה אחרונה מאת savalex, -
- 0 תגובות
- 514 צפיות
שלום לכולם ברשותי סוזוקי קרוסאובר 2013 במצב מצויין, אך לפני כחודש וחצי הייתה לי תאונה קלה - עלות תיקון כ7000 ש״ח על חשבון הנהג הפוגע. השמאי קבע 2% ירידת ערך בעקבות החלפת דלת. במעמד המכירה מהי ההשפעה שיש לתאונות מהסוג הזה, כמובן שיש לי את הקבלה עבור כל התיקון. תודה רבה על העזרה
הודעה אחרונה מאת Monzylo, -
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב שישרת אותי בנסיעות לעבודה שמתאפיינות בדרך בינעירונית של 60 ק"מ ביום (הלוך + חזור). כדאי שניתן יהיה להכניס עגלה בתא המטען. התקציב שלי הוא עד 60,000 ש"ח ובהעדפה לכמה שפחות מכך, מעבר לזה יהיה מאתגר. חשוב לי שהרכב יהיה חסכוני בדלק, לפחות 1:14 ושלא יהיה עם גיר ידני. ההעדפה שלי היא לא לקנות רכב חדש בגלל הפחת אלא לקחת רכב מיד ראשונה פרטית מטופל, שנתון 2014+. מאוד חשוב שהרכב לא יהיה מצועצע כמו סוזוקי ספלאש או יונדאי i10. אני נוסע כיום על סוזוקי SX4 של אמא ויוצא לדרך עצמאית, אין לי ניסיון רב בתחום. ההנחות שאיתן יצאתי לחיפושים הן: - טיפולים של צרפתיות הם יקרים - גיר רובוטי מועד לתקלות הרכבים שהסתכלתי עליהם עד כה: [TABLE=class: gri…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 993 צפיות
שלום חברים, אני כרגע בעל איביזה FR 2008 20VT (מרוצה ממנה מעל ומעבר) הפסקתי לעבוד והתחלתי ללמוד לכן אני רוצה לצמצם הוצאות חודשיות. מתלבט בין הרכבים הבאים (כולן ידניות, 3 דלתות) POLO YOUNG 2011-2012 IBIZA 1.6 2010-2011 2010-2011 1.2 IBIZA מבקש חוות דעת על הרכבים הנ"ל מנוע... אמינות? בעיות ומחלות ידועות? (חושד מאוד בTSI בשנים אלה) גיר ... ? מי לדעתם הכי זולה בביטוח? מי הכי זולה בטיפולים במוסך וחלקי חילוף? מי הכי חסכונית ? תודה רבה !!
הודעה אחרונה מאת Avi-Ash, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 738 צפיות
מעוניין לקנות איביזה בין השנים האלו. התקציב הוא 40 -45 והסוגים שיכולים להכנס לי בתקציב הם ibiza sport 1.6 105 כוח או 2012 -13 צורה חדשה של 1.4 85 כוח סוס . אופציה נוספת היא לחפש 1.2 105 טורבו למרות שהיא קצת מעל המחיר . אשמח להמלצה ומידע על הסוגים האלו מבחינת אמינות אחזקה , ביצועים וכו ... תודה לעוזרים ! -ד"א המלצות למכון בדיקת רכב אמין במרכז ?
הודעה אחרונה מאת shakedekahs, -
-
- 9 תגובות
- 10.3 אלף צפיות
מעוניין לעשות בדיקה לרכב שאני מעוניין לרכוש . המוכר מאשדוד , האם יש מכון בדיקה מומלץ באיזור ? לאיזה דברים חשוב לשים לב בבדיקה ?
הודעה אחרונה מאת omerlal, -
- 2 תגובות
- 639 צפיות
שלום, הנחת המוצא הרווחת היא שמגרשים עורכים בדיקות קניה במכונים "מטעמם". האם מגרשים גדולים ומכובדים כמו אוטו סנטר, אלדן, אלבר וכו' יכולים להסתיר תאונה בבדיקה? אני אבין שהם ינסו לשנמך את חומרת התאונה, ונראה בטופס בדיקה של רכב שעבר תאונה חמורה משהו כמו "נזק לא חמור בקורה" במקום "נזק חמור בקורה" וסוכן המכירות יגיד "מכת חניה קורה תמיד". אבל עדיין יש פה " נורת אזהרה" בגדר "זה לא טופס נקי". האם ייתכן שהם לחלוטין יצליחו לשחרר טופס בדיקה נקי למרות שהייתה תאונה? תודה,
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
נציג של קרסו אמר לי שהנוט קצת גדולה יותר רק קשה יותר להשגה.האם זה נכון? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת gal1992, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי חברים אני יודע שיש כמה נושאים כאלה, הגעתי עד עמוד 30 בערך ורק הפכתי להיות יותר מבולבל אני כרגע סטודנט ומחפש רכב קטן וחסכוני לשנה הקרובה (לפחות). הרכב הוא רכב ראשון לכן צאו מנקודת הנחה שהיכרות שלי עם השוק דיי לוקה בחסר אופי הנסיעה - דיי מצומצם - בתוך העיר ולעיתים נדירות מחוץ לעיר, רוב הזמן לומד מספר נוסעים - בד"כ 1-2, לפעמים רכב מלא (יציאות וכו') אופי הנסיעה - חיפה, לכן יחסית הררי וכבישים חצי כוח מה חשוב לי ברכב - - אמינות אמינות ושוב פעם אמינות - לבקר במוסך כמה שפחות, פשוט כי אין מתי - תחזוקה זולה בשוטף - צריכת דלק נמוכה - בטיחות - עדיפות לאוטומט אבל לא חובה - שוק יחסית יציב על מה אפשר להתפשר - - עוצמה וביצועים - פוזה …
הודעה אחרונה מאת שמואל, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום רב, אני בעל עסק להגברה עם הצרכים הבאים: נשיאת משקל בסביבות ה300- 500 קילו נסיעות בכל חלקי הארץ כ 20 אחוז מהעבודות ממשתמש בנגרר 500 קילו חשוב לי לציין שאני יוצא לעבודה, זה אומר שאני חתום על חוזה ואני חייב להגיע לעבודה משום שכל האירוע בהשתתפות מאות אנשים, תלוי בי. לכן אני חייב רכב אמין ככל שניתן. נפח איחסון חשוב לי מאוד אך רכב כמו טרנספורטר גדול לצרכים שלי משום שרוב העבודות שלי הן קטנות ולכן חבל לי לצאת עם רכב גדול הצורך יותר דלק. (אם יש לי עבודה גדולה, מוסיף נגרר) עד עכשיו נסעתי בברלינגו ואני זקוק לעוד מעט קיבולת. ראיתי פיאט דובלו 1300 דיזל טורבו 90 כ"ס נפח אחסון 3200. שלוש שנות אחריות 98000 ש"ח עכשיו במבצע (ללא כל אבזור) ניסאן NV200 …
הודעה אחרונה מאת moshenuri, -
-
מי מחובר 6 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 395 אורחים (הצג רשימה מלאה)
