Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

נציג של קרסו אמר לי שהנוט קצת גדולה יותר רק קשה יותר להשגה.האם זה נכון?

תודה לעונים.

עריכה אחרונה על ידי סומכוס
פורסם

נכון הוא שנוט נדירה יותר וזאת תראה ע"י חיפוש ביד2 .

היא חסכונית יותר והדגם אסנטה פלוס מ2012-2013 מאובזר יותר וגם מכיל 6 כריות ובאופן כללי היתה לי יותר נעימה לנסיעה

ראיתי לאחרונה את שתיהן וקניתי לבסוף נוט מודל 2013 . טידה אין אחרי 2011.

פורסם

אני הייתי הולך על נוט. מרווחת מאוד ונעימה בנסיעה. מאוד פרקטית למשפחה עם הרבה תאים יעודיים + המושב האחורי זז קדימה ואחורה, מאוד שימושי. גם חסכונית, לי יצא שהיא צרכה 1/14.5 ממוצע אם אני לא טועה. הייתי איתה שבוע ונסעתי בממוצע 100 ק"מ ביום בנסיעה של 70/30 לטובת נסיעות חוץ עירוניות.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

החיים הם כמו....

פורסם
אני הייתי הולך על נוט. מרווחת מאוד ונעימה בנסיעה. מאוד פרקטית למשפחה עם הרבה תאים יעודיים + המושב האחורי זז קדימה ואחורה, מאוד שימושי. גם חסכונית, לי יצא שהיא צרכה 1/14.5 ממוצע אם אני לא טועה. הייתי איתה שבוע ונסעתי בממוצע 100 ק"מ ביום בנסיעה של 70/30 לטובת נסיעות חוץ עירוניות.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

גם בשנתון 2010?

ומה המחיר ההגיוני בערך ל2010?

פורסם

1 ל14.5 זו צריכה בתנאים כמעט אידאלים.

אגב , זה מהמחשב או מדידה ישירה?

אני רואה אצלי 1 ל12.8 ממוצע לאחר חודשיים עם האוטו.

אין לי טענות כי הרכב השני בבית הוא מאזדה 3 2005 ואיתה אני מרוצה אם מדדתי 1 ל10

פורסם

הנוט רכב נהדר, אמין ומאד פרקטי.

יש לנו אחת מ2010 עם 40 אלף קמ

נסיעות עירוניות בלבד עם צריכת דלק של 1 ל8 ואף גרוע יותר. אז חסכונית היא לא ממש.

היא גם צרה יחסית ולא מתאימה לשלושה ילדים אם יש כסאות בטיחות.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

רכב שעושה 6K בשנה מן הסתם כמעט כל הנסיעות עירוניות קצרות. זה ממש לא תואי לחסכוניות.

האם השווית לרכב אחר בתנאים דומים ?

אני רואה 1 ל12.8 ואחי עם מודל 2008 מודד 1 ל 13.6 ושנינו נוסעים בתוואי מעורב אז זה רכב בהחלט חסכוני.

נכון שהרכב צר ולא מתאים ל5 אנשים

פורסם
נציג של קרסו אמר לי שהנוט קצת גדולה יותר רק קשה יותר להשגה.האם זה נכון?

 

או שלא הבנת למה התכוון, או ש-50% ממה שנציג קרסו אמר לך אינם נכונים. :)

מה עוד הוא אמר?

פורסם
או שלא הבנת למה התכוון, או ש-50% ממה שנציג קרסו אמר לך אינם נכונים. :)

מה עוד הוא אמר?

 

אמרתי שאני מתלבט על טידה כי היא קטנה קצת אז הוא המליץ לי על הנוט כי היא יותר מרווחת ויותר מאובזרת רק שאין להם במלאי .רציתי לדעת אם זה נכון.

 

אני מבין ממך שלדעתך לא?

פורסם

תא המטען של הטידה יותר גדול ולמעט העובדה שהיא צרה במקצת היא מאוד מרווחת (2 מבוגרים במושב האחורי ישבו בנוחות),

הנוט טיפה יותר מודרנית.

פורסם

כפי שכתבתי נסענו 5 כאשר היה כיסא בטיחות. נכון שזה לא היה להיט אבל סטנדרטי. ד"א מעט מכוניות בנויות להסעת 3 מבוגרים מאחור.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

החיים הם כמו....

פורסם (נערך)
...אני מתלבט על טידה כי היא קטנה קצת אז הוא המליץ לי על הנוט כי היא יותר מרווחת ויותר מאובזרת רק שאין להם במלאי .רציתי לדעת אם זה נכון.

 

אני מבין ממך שלדעתך לא?

 

 

לא הבעתי את "דעתי". לא דיברנו על נוחות, תחושה או חיבור.

דיברנו על מידות של רכב, הכי אובייקטיבי ומוחלט שיש.

 

אם הייתי נמצא בדילמה שלך הייתי פועל ב-1 מתוך 2 דרכים:

1. אובייקטיבית: נכנס לאתרי השוואות רכבים וקורא בעצמי את ההבדלים האובייקטיביים במידות הרכבים (=9263&compare-version[]=9264&compare-version[]=15663"]לדוגמא)

2. סובייקטיבית: מתרשם מהרכבים במציאות (במגרש מכוניות, נסיעות מבחן) ויכולתם לענות על צרכיך.

 

 

לגבי נציג קרסו, זו הייתה בדיחה.

עריכה אחרונה על ידי Omer Peugeot 205
×
×
  • תוכן חדש...