ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,543 נושאים בפורום הזה
-
BMW סדרה 1
מאת TarNxD- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום, אשמח לחוות דעת על רכב מסוג BMW 120i אוטומט משנתון 2014 ומעלה. מבחינת ביצועים, מנוע, גיר(הילוכים), צריכת דלק טיפולים וכו'. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת TarNxD, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן חברים, הגיע הזמן והחברה שלי מכרה את הרכב שלה ועכשיו היא מתלבטת לגבי הרכב הבא,היום היינו בכמה סוכנויות ונתנו לכנו כמה הצעות,קיה פיקנטו שנת 2013 דגם EX עם 74 אלף ק"מ ב44 אלף שקל,יונדאי I20 שנת 2013 דגם INSPIRE עם ג'אנטים וסאן רוף עם 103 אלף ק"מ ב47 אלף שקל,ופולקסווגן אפ 2015 עם 18 אלף ק"מ ב45 אלף ש"ח... אני יודע שהרכבים הם לא באותה הקטגורייה.. חברה שלי עובדת בהרצליה ואנחנו גרים בהוד השרון, מה דעתכם על הרכבים ומה לדעתכם האופצייה העדיפה? תודה ושבת שלום, זיו.
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כתבתי פה לא מזמן על התלבטות בין כמה רכבים. בסופו של דבר נשארתי עם שניים - לאון fr או volvo v40 r-design. אחת הסיבות להעדפה של הוולבו היא מערכת הבטיחות האקטיבית שקיימת אצלם. העניין הוא שאין את זה במלאי אבל מבחינתם זו לא בעיה, לפי מה שהבנתי אפשר להזמין בדיוק איזה רכב שאני רוצה (כמו שיש את האופציה באתר העולמי שלהם) כולל מערכות בטיחות, גימור, צבעים וכו' והם יזמינו. תוך מקסימום 3 חודשים הרכב פה. האם דבר זה קיים לפי הידוע לכם בעוד יבואנים? נגיד אני יכול דרך צ'מפיון להזמין את הלאון fr עם בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית ותיקון סטיה מנתיב למרות שבארץ אין את המערכות האלה בלאון (בחול הן קיימות)?
הודעה אחרונה מאת mogo, -
- 35 תגובות
- 8 אלף צפיות
שלום! יש בלוח יד 2 סיאט לאון FR 1.4 2014 צבע אפור שמפורסמת באוטודיל חיפה. דבר ראשון רציתי לדעת אם מישהו מכיר את הרכב הספציפי שנמצא שם? הלאון שם לפי מה שנאמר לי עם דאון פייפ 4 אגזוזים, הייתה של מישהו בשם אלכסיי מעפולה. דבר שני ראיתי שאוטודיל זה מגרש רציני, השאלה אם באמת הם אמינים שם או שצריך להזהר מהרכבים שם יתר על המידה? הם גם נותנים שם אחריות על מנוע גיר שילדה, מעבר לכך קיבלתי בדיקה שהם עשו לרכב (אני אוסיף תמונה למטה של הבדיקה) שבבדיקה נראה שהכל תקין מלבד לסעיף של השלדת מרכב ששם מצויין ששמשה קידמית הוחלפה, לטענתם בעקבות נפץ בשמשה. כמה אני אמור להיות מודאג מזה? בנוסף רציתי גם לשאול לגביי האגזוזים האלה. מה ההשפעה שלהם על הרכב מבחינת כ"ס, נזק, צריכת דלק וכא…
הודעה אחרונה מאת tal13, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אני כבר אבוד. כבר מעל שבועיים אני חורש על יד 2, והכל ללא הצלחה. מחפש רכב חזק, הייתה לי לנסר 1.8 לפני זה, מאוד מרוצה מהרכב, אבל! היה חסר לי כח כל הזמן. חשוב לי שתהיה חזקה וזריזה יחסית, וגדולה. חשוב שלא תהיה קטנה, כי יש לי משפחה ואני מפחד מרכבים קטנים. עד עכשיו מה שחיפשתי זה פורד מונדאו טיטניום, אבל לא מצליח למצוא אחת נורמלית בתקציב שלי, לכן פזלתי לכיוון האינסיגניה ושוב ללא הצלחה למצוא אחת שנראית בסדר. פאסאט 2010, עם גיר פלנטרי גם נבדק, וגם שם התקשיתי למצוא (רוצה את ה- luxury [emoji10]) אולי תוכלו לעזור לי עם הצעות נוספות, אולי פספתי משהו.. מוכן לפזול לכיוון ה60 אם זה משהו שממש יהיה שווה את ההשקעה. אגב, כמה נורא להסתכן עם סופרב? ואיך ניתן להבדיל …
הודעה אחרונה מאת Meir Levi, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 814 צפיות
שלום, אשמח לקבל המלצות לרכב משפחתי 3 שנים על הכביש מומלץ. חשוב שיהיה לו בקרת שיוט, שיהיה חסכוני בדלק ואמין. תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם וערב טוב, לאחרונה התעניינתי בשוק הליסינג של רכבי ה0 ק"מ. מאז שהוצאתי רישיון הייתי חובב מכוניות ספורט כך שלא נכנס בפתח דלתי מפתח שלא יניע בבוקר לפחות 200 כ"ס. כיום אני מעל 7 שנים עם רישיון ותכף בן 25. במילה אחת : התעייפתי(אם הייתי מוסיף עוד מילה זאת הייתה המילה זמנית). אז למה אני מספר לכם את זה? כי לרכבי ספורט אין שוק ליסינג. כל הרכבים שלי נרכשו מהחברה ומידיים פרטיות. אין לי מושג מהו ליסינג ואשמח שתשפכו לי קצת אור על הנושא. כרגע אני מעוניין לרכוש רכב מליסינג, שמתי עין על הג'ולייטה החדשה או מאזדה 3 2.0 פרימיום. אני שם לב שעל רכב שנמכר יד ראשונה מחברת ליסינג עם 0 ק"מ בסה"כ ירשם כיד ראשונה, אך ימכר ב15% הנחה זה מטורף! למה זה קורה? הרי הרכב הוא אותו רכב וה…
הודעה אחרונה מאת pronella, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 680 צפיות
מחפש רכב קטן אבל לא מיני בתקציב 40-45k אוטומט . נהג יחיד מגוש דן. חשבתי על הפיאסטה אבל קראתי ביקורות רעות על הגיר שלה וזה קצת הפחיד אותי כי חשובה לי אמינות . על איזה רכב תמליצו תודה
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לרכוש סקודה אוקטביה שנת 2014. ראיתי מודעה מעניינת ביד2 של אוקטביה 1800 עם 180 כ"ס דגם אלגנס עם 43 אלף ק"מ. הרכב יד2. טופל בצ'מפיון. עושה רושם שהוא שמור מאד. רציתי לשאול מהם השיקולים שאני צריך לקחת בחשבון עבור מנוע כזה? אני מתכוון לאחזקה, צריכת דלק, תקלות, ביטוח ועוד שיקולים אחרים שאני לא מכיר. למישהו יש ניסיון עם מנוע כזה ויודע להגיד איך הוא מבחינת אמינות? אני נהג צעיר שאוהב לנסוע אבל עד כה חייתי בשלום עם מנועי 1600 רגילים של רכבים יפניים. היום אני הולך לראות את הרכב. אשמח לקבל את חוות דעתכם.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
אייגו חדשה
מאת eladeb-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי חברים פתחתי פה תראד בנושא רכב קטן עד 40K משיטוט ברחבי האינרטנט רוב רכבי יד שניה הם או אצל סוחרים או אצל סוחרים או אצל סוחרים שהם מתווכים. מה שהופך את עניין הרכישה לדי מיידע\מסורבל ותחושה שבשנים האחרונות שוק הרכב הופך אמריקאי בקנייה מסוחרים אם כי לא בסטנדרטים. בכל אופן החלטתי שאולי כדאי לעשות מאמץ ולקנות רכב חדש לאישתי ושתי ילדי (לי יש רכב ליסינג) מה אתם אומרים על ה AYGO (פזו 108\C1) זו עדיין תיבה רובוטית! אם כי מעניין אותי גם עניין המכירה לא פחות. רוצה שעוד שלוש שנים אוכל ל"העיף אותה" בנחת לדורש ושלא יפער לי חור בכיס במחירה(יחסית כמובן לשלוש שנים) אגב לא מצאתי מבחני NCAP לAYGO אז מה ההמלצות?
הודעה אחרונה מאת eladeb, -
-
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין ברכב לזוג הורים ו 3 ילדים קטנים, הכסא האחורי צריך להיות מרווח דיו כדי להכיל 3 כיסאות בטיחות. אפשרות ביטול כרית אוויר מקדימה חובה(בשביל כיסא תינוק). התקציב נע בין 60-70 אלף, העדפה שלי לקנות מליסינג כדי לחסוך בהתרוצצויות ובשל מבחר הרכבים. הצעות שקיבלתי מליסינג: הונדה סיוויק 2013 - המחיר הכי טוב שקיבלתי בהשוואה למחירון לוי יצחק, דלתא של 4K לטובתי, האם הרכב נחשב מרווח מאחור? האם הטיפולים יקרים? קורולה\קורולה החדשה - הבחירה הראשונה שלי, אבל לצערי הדלתא בחדשות יכולה להגיע ל 7-8K בין המחירון להצעות שקיבלתי. ולישנות יש מבחר מצומצם וסחורה פגומה על פי רוב... אוקטביה - כבר ממש התלהבתי ואז קראתי על הגיר הבעייתי והחלטתי לוותר. אשמח לשמ…
הודעה אחרונה מאת save, -
רכב לאדם מבוגר
מאת Krd-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 558 צפיות
שלום אני מחפש רכב לסבא שלי , אשמח לקבל המלצות לרכבים. הדרישות הם: (לפי חשיבות) 1 )אמינות 2)בטיחות 3)חיסכון בדלק אבל לא ככ קריטי ,נוסע+- 500קמ בחודש הרכב ישמש לרוב בתוך העיר ,עדיפות גדולה לאוטומט. תקציב עד 13 אלף אין חשיבות למראה של הרכב ודברים מהסוג הזה חשבתי על יונדאי גטס,אשמח לקבל המלצות לעוד רכבים תודה
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אנחנו משפחה של 5 נפשות (3 גבוהים) כרגע ברשותנו מאזדה שלוש שהייתה אמינה מאוד, אך התעייפה (משנת 2005). אני מעוניינת לקנות רכב משומש בן 3-5 שנים. זקוקה לרכב אמין, חסכוני בדלק ויחסית מרווח. בעלי נוסע מרחקים לעבודה, אך רק פעמיים בשבוע. שאר הנסיעות בתוך העיר. אין עליות וכדומה. אשמח מאוד לשמוע כל דעה!
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי לכולם, מעוניין לרכוש רכב בתקציב כ-35 אלף (אפשר גם לסטות קצת יותר אם כדאי) ואשמח לשמוע המלצות לרכבים בתקציב הזה. הרכב הוא לשימוש של נהג אחד חשוב שיהיה נוח לבנאדם גבוה יחסית (1.86 מ') באופן כללי נוטה יותר למכוניות מיני אבל אשמח לשמוע גם הצעות למכוניות קצת יותר גדולות. חשוב גם שיהיה אמין, לא מת על מוסכים תודה!
הודעה אחרונה מאת levy, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ברור לי שאי אפשר להשוואות את הMG לקליאו, כמעט רכשתי את הקליאו 0.9 טורבו אך השנתון והאחריות המלאה של הMG עוררו התלבטות קטנה. לנסיעות קצרות כ6K ק"מ בשנה ועכשיו אחרי ששני הדגמים כבר קיימים 3-4 שנים, איזו מהן תהיה עדיפה? האם אחרי מבחן הזמן עדיין נכון לפסול את הMG או שיש לה מקום בשיקול? מה דעתכם?תודה
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום לכולם, בהמשך לכותרת שתי שאלות אליכם: א.איזה חברות ליסינג אתם מכירים שמוכרות רכבים חדשים 0 ק"מ בהנחה?אשמח לשמוע על המלצות. ב.בהמשך לשאלה הראשונה-איך רכישת רכב 0 קמ מחברת ליסינג ואני בעצם אהיה יד שנייה, איך זה משפיע עליי? תודה למשיבים.
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
מעוניין ברכב.. 2014 יד שנייה עם 35K קמ ב85K ועדיין באחריות יצרן עד לפה הכל טוב ויפה,אבל האם הרכב באמת נחמד? לנסיעות ביום יום אין לי צורך כל כך ב200 כס.. פשוט העיצוב והאבזור קנו אותי
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
יש לי שתי אופציות לרכב ליסינג מעבודה: 1. קיה סיד סטיישן 2. יונדאי אלנטרה מי שנהג בשני הרכבים האלה יכול להמליץ איזה הוא יותר טוב וישמש משפחה עם 2 ילדים קטנים? בדגש על נוחות נהיגה, ישיבה מרווחת מקדימה ומאחורה, אבזור, גודל תא מטען. תודה
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
- 13 תגובות
- 19.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות סקודה אוקטביה שנת 2014 מיד ראשונה פרטית. כידוע לכולם קיימת בעיית הגיר המפורסמת במנועי ה TSI. שאלה1:האם הבעיות קיימות גם במנועי ה 1.4 באותה מידה כמו ב 1.2? שאלה2: אמרו לי בסקודה שרכבים שעלו לכביש אחרי אפריל 14 מגיעים עם גיר משופר שלא אמור לעשות בעיות. האם מישהו מכיר את זה? במידה ואני מוצא רכב שעלה לכביש למשל בינואר - האם זו סיבה מספיק טובה לפסול אותו ולהעדיף רכב שעלה לכביש אחרי אפריל? תודה רבה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
ואן 8 מקומות חדש 1 2
מאת savalex-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
הי, אני צריך בבקשה המצלה חמה על ואן של 8 מושבים. או מספר המושבים הגדול ביותר שניתן לנהוג בו עם רשיון רגיל. צריך להיות מאוד מרווח (אולי בסגנון טיוטה הייס שאין אותה בארץ). אין הגבלה על התקציב, חשוב הנוחות והאמינות.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 835 צפיות
שלום, אני נוסע 22 אלף קילומטר בשנה, כרגע מתנייד על גטס 2005 ומבסוט מאוד מהאמינות של הרכב. הבעיה בעיקר זה הדלק שאני משלם (באזור ה 1:10). מחפש רכב עם דגש של אמינות וחיסכון בדלק. אם בתקציב נכנס גם רכב מרווח אז בכלל טוב. אין לי בעיה עם מנוע דיזל ואין לי בעיה עם רכב ידני העיקר שיהיה אמין ויצרוך פחות דלק. עיקר הנסיעות בפקקים/משולב ראיתי ביד 2 שיש קיה מגנטיס 2010 שעברה 2 ידיים פרטיות עם 160 אלף ק״מ במחיר של 33 אלף שקל , חשבתי שאולי זה יכול להתאים לי. מה דעתכם ? איזה אופציות עומדות מולי ? התקציב הוא 30 פחות או יותר. נ.ב יש רכבים דיזל ידניות ששימשו מורי נהיגה אך פסלתי אותם אחרי שקראתי פה את דעתכם . תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
כל כמה ק״מ אמורה לעבור טיפול במוסך? האם יש בעיות/מחלות ילדות ידועות? אמורה לשרת כרכב שני במשפחה - מסויה של כ10000 קמ בשנה Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
רכב 7 מקומות
מאת vardump- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 482 צפיות
הי, לגבי רכב 7 מקומות. בזמן הקרוב נצטרך רק 6 אבל אני לא מאלה שמחליפים רכב כל שנתיים. צריך גם בגאז לעגלה וכו וכו. לדעתכם עדיף כיוון של טויוטה ורסו או לכיוון אאוטלנדר? תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, אני מחפש לקנות רכב סופר מיני (בעיקר מתלבט בין האיביזה, רנו קליאו ופיג'ו 208 אבל פתוח להצעות). אני מחפש רכב חסכוני בדלק ושיהיה אמין ו"ישרוד" 50,000 ק"מ בשנה. אני גר באזור הרצליה ועובד בירושלים ככה שכל יום אני עושה משהו בסביבות ה-160-180 ק"מ. כששאלתי לגבי האיביזה בחברות ליסינג אמרו לי שהאיביזה "לא בנויה לנסיעות האלה" בגלל המנוע הקטן שלה (1000 סמ"ק), האם זה נכון? אני חושב לקנות רכב יד שניה כאשר מבחינת האיביזה האפשרות היא או 2016 1.0 או 2015 1.2. קליאו - 2015. פיג'ו 208 - 2015 מה לדעתכם עדיף? פחות חשוב לי העיצוב ויותר כאמור צריכת דלק ועלות תחזוקה יחסית נמוכה מאחר והקילומטראז גבוה אני מניח שיהיה בלאי מוגבר. כמובן אם יש לכם רעיון לרכב אחר אשמח לשמוע.
הודעה אחרונה מאת Escre1, -
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש לרכוש רכב ואני לא מוצא את מה שיענה לי לצרכים. בתחילת החיפושים התלהבתי ממש מהוולוו S60 הצורה שיצאה ב-2010, אך ישר הבנתי שמדובר ברכב שיש לו גם טורבו וגם מצמדים כפולים, דבר שלרוב גורר ליותר תקלות ולכן ירדתי מהרעיון. כיום אני נוסע בטויוטה קורולה מודל 2010 ומה שבעיקר מפריע לי זאת הרגשת החוסר פינוק האופיינית של היפניות, זה מתחיל בנוחות הישיבה הגרועה והראות המוגבלת מבפנים לבחוץ, וממשיך בסביבת נהג זולה ורכב שמאוד משעמם לטעמי. הדברים שהכי חשובים לי הם: אמינות, נוחות, ורכב שלא נפוץ במיוחד בכביש. מעבר לזה, אני לא רוצה רכב עם טורבו או מצמדים כפולים או גיר ידני, מה שפוסל לי את רוב האירופאיות. ולבסוף, שהרכב עלה לכביש ב-5 השנים האחרונות. התקצ…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- 5 תגובות
- 847 צפיות
שלום לכולם. בדקתי המון אופציות ולבסוף החלטתי ללכת על פיזו או סיטרואן כאמור שמעתי המון דברים טובים והמון דברים רעים ,אך לצערי לא נתקלתי בחיי בדגמים בשנתונים 2006-2008 ובמיוחד לא בתיבה אוטומטית או רובוטית. אני מעוניין לרכוש את אחד הרכבים האלה(מגאן/C5/307/C4) בשנתונים 2006-2008 מנוע בנזין, אשמח לקבל פרטים מתוך ידע או ניסיונכם האישי : -סוג רכב: פיזו/סיטרואן -דגם: C5/307/C4 -שנה רק 2006/2007/2008 אם זה C4 מוכן גם 2009 -פלוסים,מינוסים ובעיות של הרכב שלכם או שאתם מכירים *** ודבר מאוד חשוב ואחרון - הדבר היחיד שמטריד אותי הכי הרבה זה הגיר, אז כל מידע על הגיר ולדעת על שאר מחלות הרכב בכל אחת מהמכוניות ממש יעזור לי, ועל מה לשים דגש שאני בא לראות את הרכב ולעשות בו…
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם חברים לפני הכול אני אסביר מעט על עצמי בשביל ההבנה של כולם. אז לפני הכל, אני צעיר. "ילד" בן 17 שחולם על החלום המוטורי. קורא ולומד כל טיפת מידע שאני יכול באינטרנט ומאנשים מאיזה גיל 10 ופה מגיע האבל הגדול- לעולם לא יצא לי לשים את הידיים על איזשהו רכב ספורטיבי. פה אתם נכנסים לי לעזרה אחרי שהוצאתי רשיון נהיגה, וסיימתי את המלווה אני מעוניין ברכב ספורטיבי ומהנה, אך בגלל שבכל זאת...אני נער אעדיף רכב גם כמה שיותר אמין. *גם ידני וגם אוטומט יהיה בסדר אך כמובן עדיפות לידני. *בטיחות-בכל זאת ידוע לי שאני נהג חדש ולא יודע לנהוג ולכן זה פרק חשוב עד כמה שניתן. *רכב מעל שנת 2003 וכמובן ששנתון יותר גבוהה יותר טוב-שלא אצטרך לבלות את כל חיי שלפני במוסך הקרו…
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי שלום חברים יקרים אשמח לעזרתכם, אני מחפש להורי רכב חדש , את הישן אנחנו מוכרים , סוזוקי ליאנה 2007 עם 39,00 קמ מקוריים . כמו שניתן להבין הורי אינם נוסעים הרבה , ליתר דיוק אמא שלי , אבי עיוור ובנוסף נעזר בכיסא גלגלים . אני מחפש רכב חדש עבורם זאת בעקבות הזדקנותה המוזר של הסוזוקי ליאנה , מכנית הוא מעולה ופרט למוסך מורשה שבשגרה(מידי שנים) ב10 שנים שהוא חי לעולם לא גמגם או עשה בעיה . אך 10 שנות עייפו את שאר החלקים , הצבע דהה לחלוטין כמעט בכל חלקי הרכב ( אין לקה ) , הדשבורד סדוק לחלוטין ובימים חמים פשוט הופך למרגרינה או יותר נכון ממש כמו פלסטלינה ! . עקב כך אני מחפש רכב חדש שיאריך חיים בעמידה ובנסיעות קצרות (קופת חולים - בית ) התקציב שלנו עומד על 140K ה…
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
.צהריים טובים אני מעוניין לרכוש רכב פרטי גדול, נוח מרווח וחזק.. חשבתי על המאליבו בגלל האמינות לאומת הסופרב אבל אחרי סיבוב על הרכב לאא מרגיש שזה הרכב בשבילי.. לפני קניה של סופרב 1.8 dsg7.. מה צריך לבדוק במיוחד? מה לחפש בהיסטורית טיפולים? Sent from my LG-H850 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Meir Levi, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
צריכה המלצות לרכב אני נוסעת יחידה, כל יום מירושלים לשפילה וחזור. הדרישות הם רכב אמין, חסכוני ומשתלם מבחינה כספית לא מחפשת שואו או אבזור מיוחד, המטרה שלי להגיע ליעד בבטחה אין מגבלה לידני תקציב באזור ה70K (גמיש למטה ולמעלה) חשבתי על רכב מיני ידני כמו סיטרואן C1 או פיאט פנדה אבל אני מתלבטת אם הם יצליחו לסחוב את העליות של ירושלים אולי גם עדיף לקחת רכב קצת פחות חסכוני (נניח סופר מיני) אבל עם שוק טוב יותר? מה עדיף מבחינה כספית בשקלול של 3 שנים בערך? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 457 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גולדן191
- Igalz
- santiago
- Jeka88
- Aviady001
- Derish
- amosbmw
- BoazB11
- sperial
- DIVON
- DareDevil
- יבגניפ
- yoav911gt2
- IsraCar
- rev-Match
- oferg22
- misterb
- Loder
- פלוני אלמוני21
- itaysamurai
- GTI33
- יועץ רכב
- דוד495
- Amitbak
- flytomars
- Ash1
- שביט
- itaimoto
- discoTD5
- Michaelgir
- Shay Shd Dave
- menir1
- yuval1111
- yuvk
- parnuk
- eran_k
- FROGIE
- Itzik-b
- meirp123
- meny5
- יובל .מ.
- levy
- אריה שאג
- פאר האורה
- Paprika-Metuka
- לירון .ה.
- D1winner
- DubelBoom
- David32
- ronrobin
- אליה
- PASHUT
- הדוקר משידור חוקר
- Tal7
- yossy
- Mech Morphix
