Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב לא בהכרח מהאיזור של הסניף בו הוא נמצא,

יצא לי לראות רכב עפולאי בראשון לציון ורכב שהתחיל בגלילות סיים בסוכנות בחיפה וכו'.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני ממליץ לך לנסות לאתר את הבעלים הקודם של האוטו ולדבר איתו. בקש לראות רישיון רכב, שם תראה את שמו וכתובתו של הבעלים הקודם. משם כבר לא בעיה לאתר את הטלפון שלו ולדבר איתו ולהתרשם ממנו לגבי איכות השיפורים והטיפול ברכב. אני עשיתי זאת בעבר כשחיפשתי אוטו לאחי בטריידמוביל. למוכר כבר אין אינטרס להסתיר יותר מדי, הוא כבר לא צריך למכור את האוטו בעצמו...

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

האמת שזה מה שעשיתי והגעתי לאדם שהרכב היה שלו.

הוא היה מאוד נחמד וסיפר לי הכל על הרכב. בגדול הרכב שמור מאוד ללא תאונות טיפל בו בזמן. סיפר לי שמבחינת שיפורים יש עליו תוכנת ניהול, צנרת והנמכה של 35 ס"מ.

עד כמה השיפורים האלה מומלצים/ לא מומלצים?

האם כדאי לי ללכת על רכב כזה משופר?

פורסם
תסלח לי שלא שמתי לב שמדובר ב1.4. אם כך הרכב בסביבות ה160 כ"ס.

 

אני אומר שזו בדיקה שדומה להרבה רכבים שהם מחזיקים. ממליץ לך לבחור במקום ניטרלי.

אוטודיל בסך הכל בסדר גמור ביחס לשוק הטרייד אין

 

הלאון 1.4 בשנתון הזה באה עם 122 כ"ס

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לגבי אוטודיל. אני עשיתי טריידאין על הפיקנטו שלי כששידרגתי לאיביזה. ואוטודיל זו הסוכנות טריידאין הרשמית של סיאט.

בנוסף - לגבי הבדיקה, הם שולחים אותך לבדיקה על חשבונם. הם גם לא רוצים ליפול עם רכב חתול... הוא כנראה שידרג את הסיאט שלו?

פורסם
לגבי אוטודיל. אני עשיתי טריידאין על הפיקנטו שלי כששידרגתי לאיביזה. ואוטודיל זו הסוכנות טריידאין הרשמית של סיאט.

בנוסף - לגבי הבדיקה, הם שולחים אותך לבדיקה על חשבונם. הם גם לא רוצים ליפול עם רכב חתול... הוא כנראה שידרג את הסיאט שלו?

 

אכן. הוציא סיאט לאון 1.8 2017 מהחברה.

לטענתו ה1.4 המשופרת שהייתה לו יותר מדביקה לכיסא בפתיחה :)

פורסם

אני מקפיץ במטרה לנסות לקבל תשובות נוספות לגביי עיניין השיפורים.

כמו שאמרתי על הרכב יש תוכנת ניהול מנוע, צנרת והנמכה של 35 ס"מ.

 

רציתי באמת לדעת עד כמה השיפורים האלה מומלצים/מזיקים לרכב?

איך הם באים לידי ביטוי מבחינת צריכת דלק?

הבנתי מהבעלים הקודמים שהוא היה מתדלק רק 98 האם זה משהו שהוא הכרחי?

מה לגביי מרווח הטיפולים לאחר השיפורים האלה?

עד כמה השחיקה של המנוע עם השיפורים הקיימים באמת משפיעה? והאם זה משהו שאני צריך לדאוג ממנו או שמה זה משהו זניח שלא יבוא לידי ביטוי?

עד כמה ההנמכה של הקפיצים משפיעה על איכות הנסיעה אם בכלל?

 

אני שוב חוזר ואומר הרכב טופל אצל הבעלים הקודם בשמנים וחלקים איכותיים. עשה טיפול כל 10 ק"מ. החליף קלאץ' ופלאגים בטיפול האחרון ב45K (הרכב עם 54 היום) ובאמת נשמע שהוא השקיע באהבה ברכב.

מצד שני אני מאמין שגם הוא היה לוחץ איתו לעומת רכבים אחרים שקיימים בשוק ולכן אני מניח שהרכב עבד קצת יותר חזק מרכב סטנדטי רגיל. אבל למען האמת אי אפשר לדעת גם על רכב ללא שיפורים אם הנהג שלו אימץ את הרכב וסחט טורים או לא.

 

בכל אופן תודה מראש לעוזרים!!

פורסם

בנוגע לתדלוק 98 זה יכול להיות הכרחי תלוי בתוכנת ניהול.. לפי מה שהבנתי יש תוכנות שאתה חייב 98 ויש שאתה יכול לתדלק גם 95

 

 

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

פורסם
אני מקפיץ במטרה לנסות לקבל תשובות נוספות לגביי עיניין השיפורים.

כמו שאמרתי על הרכב יש תוכנת ניהול מנוע, צנרת והנמכה של 35 ס"מ.

 

רציתי באמת לדעת עד כמה השיפורים האלה מומלצים/מזיקים לרכב?

איך הם באים לידי ביטוי מבחינת צריכת דלק?

הבנתי מהבעלים הקודמים שהוא היה מתדלק רק 98 האם זה משהו שהוא הכרחי?

מה לגביי מרווח הטיפולים לאחר השיפורים האלה?

עד כמה השחיקה של המנוע עם השיפורים הקיימים באמת משפיעה? והאם זה משהו שאני צריך לדאוג ממנו או שמה זה משהו זניח שלא יבוא לידי ביטוי?

עד כמה ההנמכה של הקפיצים משפיעה על איכות הנסיעה אם בכלל?

 

אני שוב חוזר ואומר הרכב טופל אצל הבעלים הקודם בשמנים וחלקים איכותיים. עשה טיפול כל 10 ק"מ. החליף קלאץ' ופלאגים בטיפול האחרון ב45K (הרכב עם 54 היום) ובאמת נשמע שהוא השקיע באהבה ברכב.

מצד שני אני מאמין שגם הוא היה לוחץ איתו לעומת רכבים אחרים שקיימים בשוק ולכן אני מניח שהרכב עבד קצת יותר חזק מרכב סטנדטי רגיל. אבל למען האמת אי אפשר לדעת גם על רכב ללא שיפורים אם הנהג שלו אימץ את הרכב וסחט טורים או לא.

 

בכל אופן תודה מראש לעוזרים!!

 

השאלה למה הוא החליף קלאץ' כ"כ מוקדם..

אני במקרה נוסע לראות אותו היום, למרות שהסיכוי שאקח אותו די נמוך

פורסם
בנוגע לתדלוק 98 זה יכול להיות הכרחי תלוי בתוכנת ניהול.. לפי מה שהבנתי יש תוכנות שאתה חייב 98 ויש שאתה יכול לתדלק גם 95

 

 

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

 

שאלתי אותו הוא אמר שהתוכנה היא של מוסך אנרג'י והיא לא מחייבת תדלוק 98.

פורסם
השאלה למה הוא החליף קלאץ' כ"כ מוקדם..

אני במקרה נוסע לראות אותו היום, למרות שהסיכוי שאקח אותו די נמוך

 

אין לי מושג האמת. יכול להיות שזה מרמז על איך הבחור נסע ברכב.

בכל אופן אשמח לשמוע ממך איך התרשמת מהרכב במציאות. הבנתי גם שהרעש של הרכב מאוד חזק ולפעמים אפילו מעצבן אשמח גם להתייחסות שלך.

פורסם
אני מקפיץ במטרה לנסות לקבל תשובות נוספות לגביי עיניין השיפורים.

כמו שאמרתי על הרכב יש תוכנת ניהול מנוע, צנרת והנמכה של 35 ס"מ.

 

רציתי באמת לדעת עד כמה השיפורים האלה מומלצים/מזיקים לרכב?

איך הם באים לידי ביטוי מבחינת צריכת דלק?

הבנתי מהבעלים הקודמים שהוא היה מתדלק רק 98 האם זה משהו שהוא הכרחי?

מה לגביי מרווח הטיפולים לאחר השיפורים האלה?

עד כמה השחיקה של המנוע עם השיפורים הקיימים באמת משפיעה? והאם זה משהו שאני צריך לדאוג ממנו או שמה זה משהו זניח שלא יבוא לידי ביטוי?

עד כמה ההנמכה של הקפיצים משפיעה על איכות הנסיעה אם בכלל?

 

אני שוב חוזר ואומר הרכב טופל אצל הבעלים הקודם בשמנים וחלקים איכותיים. עשה טיפול כל 10 ק"מ. החליף קלאץ' ופלאגים בטיפול האחרון ב45K (הרכב עם 54 היום) ובאמת נשמע שהוא השקיע באהבה ברכב.

מצד שני אני מאמין שגם הוא היה לוחץ איתו לעומת רכבים אחרים שקיימים בשוק ולכן אני מניח שהרכב עבד קצת יותר חזק מרכב סטנדטי רגיל. אבל למען האמת אי אפשר לדעת גם על רכב ללא שיפורים אם הנהג שלו אימץ את הרכב וסחט טורים או לא.

 

בכל אופן תודה מראש לעוזרים!!

 

אני חושב שאתה יותר מידי אובססיבי לרכב שאתה הולך לרכוש.

יש לך דרישות שאותם תקבל רק אם תרכוש רכב חדש מהחברה עם 0 ק"מ

ברור לך שהוא לחץ עם הרכב זאת לא שאלה בכלל , אתה לא הולך לקנות רכב יד 00 מזוג זקנים.

אתהקונה רכב שהיה אצל בחור צעיר ש"אוהב" מהירות , שיפר את הרכב בהספק המנוע שלו , בשביל ללחוץ וליסוע יותר חזק ומהר.

אין מה לעשות , זה שהוא החליף קלאץ בק"מ ככ נמוך זה דיי מחשיד על אופן הנסיעה ברכב.

בכל מקרה מה שהייתי ממליץ לך זה לשאול איפה הרכב טופל , ליסוע לאותו מקום ותאמין לי שהם מכירים את הרכב הרבה הרבה יותר טוב ממכון בדיקה.

פורסם
אין לי מושג האמת. יכול להיות שזה מרמז על איך הבחור נסע ברכב.

בכל אופן אשמח לשמוע ממך איך התרשמת מהרכב במציאות. הבנתי גם שהרעש של הרכב מאוד חזק ולפעמים אפילו מעצבן אשמח גם להתייחסות שלך.

היו לפניי כמה חבר'ה שנראה שהיו לקראת סגירה.. תבדוק אם אכן רלוונטי עדיין.

הצליל כמו שאמרת נשמע חזק, בכל אופן אני ירדתי מזה, מבחינתי זה קצת להיכנס למיטה חולה.

פורסם

הקלאץ' המקורי ברכב דיי רגיש לשיפורים, אחרי השיפורים הרכב עומד על אזור 30 קגמ, זה פשוט עומס שהקלאץ המקורי מתקשה לעמוד בו. החליפו קלאץ לפני 10K ק"מ, לדעתי זה דווקא דבר טוב.

 

 

ושוב אני לא מבין מה ההתעקשות על הרכב הספציפי, אם אתה כ"כ נרתע משיפורים תעבור לרכב הבא זה רכב דיי נפוץ. לי אישית נראה שהבעלים הראשון של הרכב נהג בו דיי חזק אבל מצד שני ידע גם לשמור עליו. תקח בחשבון שללא בדיקה מעמיקה בלתי אפשרי לנחש מה כמות הבלאי שנוצרה, אז אל תצפה כאן לתשובה חד משמעית.


×
×
  • תוכן חדש...