Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הקלאץ' המקורי ברכב דיי רגיש לשיפורים, אחרי השיפורים הרכב עומד על אזור 30 קגמ, זה פשוט עומס שהקלאץ המקורי מתקשה לעמוד בו. החליפו קלאץ לפני 10K ק"מ, לדעתי זה דווקא דבר טוב.

 

 

ושוב אני לא מבין מה ההתעקשות על הרכב הספציפי, אם אתה כ"כ נרתע משיפורים תעבור לרכב הבא זה רכב דיי נפוץ. לי אישית נראה שהבעלים הראשון של הרכב נהג בו דיי חזק אבל מצד שני ידע גם לשמור עליו. תקח בחשבון שללא בדיקה מעמיקה בלתי אפשרי לנחש מה כמות הבלאי שנוצרה, אז אל תצפה כאן לתשובה חד משמעית.

 

אני לא נרתע משיפורים. אני פשוט לא מבין בזה אז אני רוצה לדעת, לברר.

אם הייתי יודע ששיפורים זה דבר לא טוב בוודאות לא הייתי חושב על זה. העיניין שחלק אומרים שהשיפורים האלה בכלל לא משפיעים ומפריעים ושאין איתם שום בעיה ואחרים טוענים כמו שאתה רואה שזה בעייתי וכמו להכנס למיטה חולה.

אז אני פשוט לא יודע מה לעשות. אם הייתה לי אופציה אחרת בשוק הייתי כבר הולך עליה ממזמן. אבל כרגע אין שום דבר כזה. אני פשוט מאוד אוהב את האפור עכבר ושאר הנתונים גם מאוד טובים. זה העיניין.

ואני חוזר ואומר אני לא נרתע משיפורים. אם אני אדע שאין בזה שום דבר מזיק לרכב בצורה שבאמת תשפיע עליי אין לי שום בעיה עם זה. ההפך הרכב דווקא נראה ככה הרבה יותר טוב ומהנה.

אני פשוט רוצה לקחת את הכל בחשבון לפני שאני מקבל החלטה כדי שלא יצוצו לי דברים שלא ידעתי לפני כן כי כמו שאמרתי אני באמת לא מבין כלום בכל השיפורים האלה.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אוקיי אבל אתה טוחן כאן מים, אין תשובה של שחור ולבן אם הרכב תקין ללא בדיקה מעמיקה. אתה קונה רכב משומש ולא חדש, קח בחשבון שתמיד יהיו פשרות כלשהן.

 

לגבי שיפורים - כן זה מעלה את הבלאי ללא כל ספק אבל עדיין עם שמירה נכונה על הרכב יש רכבים משופרים שנוסעים באמינות שנים. לא הייתי פוסל את הרכב על בסיס זה שהוא משופר, גם לא מדובר על שינויים קיצוניים.

 

הלאון שהייתה לי - FR MK2 שרתה אותי באמינות 5 שנים עם 0 תקלות. סה"כ נדרשתי להחליף קלאץ' כי הקלאץ המקורי ברכבים האלה לא מחזיק מומנט גבוה. עלות של 3.5 אש"ח כמדומני.

 

אני מבין שגם הצלחת לאתר את הבעלים של הרכב וממה שהוא מספר לך הרכב בסדר. עכשיו רק נותר שתקח את הרכב לסיבוב ותראה אם הוא מוצא חן בענייך, במידה וכן תקח אותו לבדיקה מטעמך ומשם תתקדם.

 

אני מבין שיש ברכב שינויים בצנרת אז סביר שהוא יהיה רועש לעומת סטוק וגם פחות נוח כי הוא מונמך, תראה אם זה מתאים לך בכלל. כדאי גם לברר איזה תוכנה יש על הרכב במידה ותצטרך שירות בעתיד.

פורסם
אוקיי אבל אתה טוחן כאן מים, אין תשובה של שחור ולבן אם הרכב תקין ללא בדיקה מעמיקה. אתה קונה רכב משומש ולא חדש, קח בחשבון שתמיד יהיו פשרות כלשהן.

 

לגבי שיפורים - כן זה מעלה את הבלאי ללא כל ספק אבל עדיין עם שמירה נכונה על הרכב יש רכבים משופרים שנוסעים באמינות שנים. לא הייתי פוסל את הרכב על בסיס זה שהוא משופר, גם לא מדובר על שינויים קיצוניים.

 

הלאון שהייתה לי - FR MK2 שרתה אותי באמינות 5 שנים עם 0 תקלות. סה"כ נדרשתי להחליף קלאץ' כי הקלאץ המקורי ברכבים האלה לא מחזיק מומנט גבוה. עלות של 3.5 אש"ח כמדומני.

 

אני מבין שגם הצלחת לאתר את הבעלים של הרכב וממה שהוא מספר לך הרכב בסדר. עכשיו רק נותר שתקח את הרכב לסיבוב ותראה אם הוא מוצא חן בענייך, במידה וכן תקח אותו לבדיקה מטעמך ומשם תתקדם.

 

אני מבין שיש ברכב שינויים בצנרת אז סביר שהוא יהיה רועש לעומת סטוק וגם פחות נוח כי הוא מונמך, תראה אם זה מתאים לך בכלל. כדאי גם לברר איזה תוכנה יש על הרכב במידה ותצטרך שירות בעתיד.

 

 

כן ברור לי שאת מצב הרכב אני אדע רק לאחר בדיקה מקיפה במכון. תודה רבה!

אגב, מישהו מכיר מכון אמין באיזור חיפה?

פורסם

טל - רק אזהרה לגבי אוטודיל, בשביל לקחת את הרכב לבדיקה הם מבקשים "לשריין" את הרכב ע"י תשלום מקדמה, אל תפול לטריק הזה, לי את המקדמה הם לא החזירו!

פורסם
כן ברור לי שאת מצב הרכב אני אדע רק לאחר בדיקה מקיפה במכון. תודה רבה!

אגב, מישהו מכיר מכון אמין באיזור חיפה?

 

יש לך את "טכנו-טסט" בטירת-הכרמל, מרחק של 7-10 דקות נסיעה מאוטודיל.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021


×
×
  • תוכן חדש...