ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 712 צפיות
אהלן חברים, מחר אני הולך לראות אלפא מיטו שנת 2011 דגם דיסטינקטיב 135 כ"ס בעלת מנוע Multiair... לא מצאתי תשובה חד משמעית באינטרנט לגבי הדגם הזה אז רציתי להתייעץ אתכם, אם למישהו היה את הרכב בעבר או שעדיין... האם הוא אמין ?
הודעה אחרונה מאת AlphaMito, -
- 0 תגובות
- 467 צפיות
כרגע בעלים של לאון FR 1.8 שנת 2015, הולכת להמכר בימים הקרובים. מעוניין בשדרוג, כרגע התקציב נע באיזור ה270K~290K, אציין בנוסף שאני מעוניין ככל הנראה ברכב חדש. יש אפשרות לייבא מוסטנג GT ב290K, אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב מבעלי ניסיון. כמו כן אני פתוח לגמרי להצעות, ואשמח לשמוע על איזה רכב יתן את התמורה הגדולה ביותר מבחינתכם (כמובן במסגרת התקציב). המליצו לי גם על האאודי A3 קבריולט החדשה, אבל מלבד פוזה אני לא מרגיש שהרכב מספק תמורה כזאת ששווה 270K, בטח לא לעומת המוסטנג GT.
הודעה אחרונה מאת Tyler Durden, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן. מחליף את ההונדה הזקנה ברשותי בסובארו. מצאתי דגם שאני מאוד מעוניין בו, אימפרזה 2000 ידנית, ועלתה לי גם המחשבה "למה לא B4?", הדבר היחיד שמפריע לי שהיא אוטומטית. נושא הידני מאוד חשוב אצלי, אבל בשביל נוחות וקצת יותר כוח אני מוכן להתפשר. אני כמובן מדבר על אוטו בן 10-12, משנתונים 2005 עד 2007, במחירים של עד 22 אלף. מה הבחירה הטובה יותר?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 625 צפיות
יש לי תקציב של 35 אלף פלוס מינוס. כרגע בדקתי מספר אופציות רלוונטיות למחיר שלי ולגיר ידני שאני רוצה . ומתלבט ביניהן : סקודה פאביה 1.4 ידנית שנת 2012 ניסאן מיקרה 1.2 ידנית 2014 פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2013 אולי יש עוד אופציות שעולות לכם לראש ? מה שחשוב לי זה בעיקר צריכת הדלק . אבל גם שהרכב יהיה כמה שאפשר נוח לנסיעה ( מנוע סביר, נוחות הנסיעה , מרווח , אבזור). תודה רבה ! :-):-)
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 795 צפיות
האם כדאי לבדוק במוסך מורשה/אחר ובנוסף במכון בדיקה? אשמח להמלצות למקום באזור המרכז/שרון תודה!
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
היי, אשמח לרכבים שהם ידני והם לא רנו קליאו בבקשה, תודה לצעיר (אין לי בעיה עם הקליאו מבחינת מראה, פשוט לא מתאים לי, ושלא יהיה בצורה של הפנדה) תודה!
הודעה אחרונה מאת yosy b, -
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
חברי פורום שלום רב, ברצוני לקנות רכב משפחתי אמין. התקציב 50k-70k חשבתי על טויוטה קורולה הדגם 8-13 שנת 12-13...האם הרכב מומלץ? האם יש רכבים אחרים מומלצים בתקציב זה, עד 5 שנים על הכביש. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 885 צפיות
שלום לכולם, ברצוני לרכוש רכב פנאי/ ג'יפ בתקציב של 50-60 אלף ש"ח. הרכב יישמש כרכב ראשי ויחיד למשפחה, ולכן חשוב שיהיה לו 4-5 דלתות, תא מטען גדול לעגלה של תינוק ותיקים. כמו כן צריכת דלק שפוייה יחסית. רצוי שיהיה אמין כמה שאפשר (ללא בעיות כרוניות מוכרות הכוונה) ושהשנתון לא יירד יותר מדי. מחיפוש ביד 2, ראיתי שיש הרבה ניסאן קשקאי וג'וק במחירים האלה עם קילומטראג' שפוי. האם הרכבים מומלצים? מה מומלץ יותר משניהם? האם יש דגם אחר שלא חשבתי עליו? תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת dpat3344, -
- 0 תגובות
- 860 צפיות
אני מתלבט האם לרכוש פורד פיאסטה שנת 2014 גיר רובוטי אבל שמעתי הרבה על זה שלרכב הזה יש הרבה בעיות עם הגיר האם בהכרח יהיו לרכב זה בעיות עם הגיר ולא כדאי לקנות אותו?
הודעה אחרונה מאת orgershov, -
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום, שמתי עין על הפוקוס טיטניום (2,000 סמ''ק)האצ'בק בשנים 2011-2013. מאוד משך אותי העובדה שהרכב חזק, מאוד מאובזר( התנעה בכפתור, מערכת נחמדה, חימום מושבים ) אך אני מוטרד לגבי 2 דברים: 1. הגיר, אני יודע שהוא דו מצמדי ואני מפחד מבעיות אשר עלולות להיווצר מכך. 2. צריכת דלק, בתור אחד שנוהג בינתיים ביונדאי ix35 , אני מחפש רכב עם צריכת דלק הרבה יותר מאשר היונדאי הזוללת , ומנוע 2000 אטמוספרי מרגיש לי קצת שתיין. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.
הודעה אחרונה מאת Sinistro, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני עומד לקנות רכב משומש, בדקתי באתר "משרד המשפטים - משכון כלי רכב ונכסים", אני רואה שלרכב אין שום משכון. האם זו בדיקה מספקת או שאני צריך לבדוק גם בדואר שיעבוד/עיקול/משכון כלשהו? האם יש הבדל בין הבדיקה באתר משרד המשפטים לבדיקה בדואר? הםא יש משהו שכדאי/צריך לבדוק במשרד הרישוי? תודה!
הודעה אחרונה מאת save, -
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי, אהבתי את שני הרכבים ואני מתלבט בינהם. בשניהם אפשר למצוא אקסמפלרים טובים באותו מחיר כמעט. מה יותר מהנה לנהיגה ועם פחות כאב ראש מבחינת טיפולים אפשריים או מחלות?
הודעה אחרונה מאת Menro, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, לאחר תקופה ארוכה של חיפושים, נפלה לידי טויוטה ורסו 2014 מליסינג עם 50K ק"מ. האוטו נראה סבבה, והיום לקחתי אותו לבדיקה. אשמח אם תוכלו לעזור לי לפענח את התוצאות. חברת הליסינג מתחייבת להחליף צמיגים (מן הסתם למשהו סיני זול) מעבר לזה יש עוד משהו שכדאי לשים לב? ובכללי - האם הקניה מומלצת? המחיר במדובר בסביבות 92,000 ש"ח. מנסיוני בחודשיים האחרונים, אין כמעט רכבים עם ק"מ כזה מליסינג, ופרטיים כמעט שלא מוכרים.. תודה מראש למגיבים Untitled_20170514_193822.pdf
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 3 תגובות
- 3 אלף צפיות
מישהו מכיר מכון מומלץ לבדיקת רכב לפני קניה בקרית גת או קרוב לה ? בנוסף האם זה לגיטימי לבקש מהמוכר לבצע שיחת ועידה למוסך מורשה או לשירות לקוחות על מנת ללמוד על היסטורית הטיפולים שהרכב עבר ?, לא בכדי להפיל עסקה או להוריד מחיר אלא באמת להבין מה עבר על הרכב ועם איזה מחלות הוא התמודד ?
הודעה אחרונה מאת Quirk, -
שברולט קרוז 2013 1 2
מאת nargue-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום חברים, אני לפני קניה של שברולט קרוז 2013 פלטינום 1600 סדאן. הרכב מוצע לי במחיר של 43,000₪. הרכב עבר בדיקה לפני קניה באוויס. האם כדאי לקחת את הרכב לבדיקה נוספת במכון חיצוני ואם כן איזה מכון מומלץ? בברכה ותודה מראש.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
אלהן חברים,אני מתעניין בקניית סיאט לאון החדשה.הייתי שבוע שעבר אצל היבואן וקיבלתי הצעת מחיר כזאת: לאון אוטומטית 2017 בדגם 1.4 150כ"ס,STYLE. קיבלתי הצעת מחיר לאוטו הזה כולל : מצלמת רוורס איתורן סייב+עלוקה חיישן חניה אחורי אגרת רישוי וצבע מטאלי. ממה שהבנתי זה כל התוספות לדגם הסטייל תקנו אותי אם אני טועה... הציעו לי את החבילה הזאת ב124 אלף. מה אומרים לקנות או לא,משתלם? הרכב אמור לשמש משפחה קטנה . איך הרכב בכללי? והאם המחיר שהוצע לי משתלם??? קיבלתי עוד בפולקסווגן הצעת מחיר לפולו קומפורט 1.2 ב105 אלף ש"ח הלאון מושכת אותי יותר האם שווה להשיקע וללכת על הלאון האם היא משתלמת בכלל ובימיוחד במחיר שהציעו לי. אשמח לקבל עזרה מאנשים אם ידע על הרכב או שהוא נמ…
הודעה אחרונה מאת unix_matias, -
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם! ברצוני לרכוש רכב, בגודל של משפחית/מנהלים, חשוב שכמות ועלות הטיפולים תהיה ברמה סבירה (כמובן כמה שיותר מינימאלי - יותר טוב, במילים אחרות רכב אמין) ואבזור ברמה בינונית, כל השאר פחות מעניין אותי. לאחר מחקר ארוך ומייגע, ודעות שונות מאנשים שונים, מצאתי כמה רכבים שאהבתי את המראה שלהם, את המחיר, ואת הנתונים הטכניים, אבל אין לי שום מידע על האמינות שלהם. אודה למומחים בפורום שיישפכו קצת אור על הרכבים הבאים כדי שאוכל להגיע להחלטה נכונה: 1. Mitsubishi Lance sportback - 2010 2. 2010-2011 -2.4 Chevrolet Malibu 3. 2011-2013 - Chevrolet Cruze 4. 2014 - Citroen c elysee לאחר בדיקה באתרים שונים כל הרכבים מעלה והשנתונים המצוינים נמצאים בטווח של עד 40K, …
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 929 צפיות
הגעתי למסקנה שזה האוטו שבדיוק מתאים למשפחה עם דרישות צנועות והרבה קילומטרז על הכביש. ההאם יש כאם בפורום רוכשים לדגם הדיזל ידני? מהי צריכת הדלק האמיתית? מבחן הזמן? נוחיות למשפחה? תודה מראש לעונים!
הודעה אחרונה מאת Escre1, -
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום חברים, עומדת להצטרף לתאומים שלי (בני 3 וחצי) תינוקת חדשה ואנחנו מחפשים לעבור לרכב מעט גבוה שיהיה נוח לאשתי להכניס ולהוציא את הילדים בלי לשבור את הגב וכמו כן לשלב תא מטען סביר עם נוחות גישה התקציב הוא באיזור ה- 65 אלף (לא אחרוג באופן משמעותי) וחשבנו על הרכבים שציינתי בכותרת, כל הזמן חשבנו על הייטי כאופציה יחידה גם בגלל המחיר וגם בגלל החסכון בדלק, אבל עכשיו שמתי לב שאפשר לרכוש את הפיג'ו בשנתון יותר מתקדם משמעותי ולכן אני מתייעץ כאן, האם אתם מכירים פגמים מולדים שאני צריך להזהר מהם בדגמים האלו, ואיך צריכת הדלק של הפיג'ו בדגם של ה1.6 בנזין ? ובכלל אם יש לכם עצה טובה אחרת נשמח לשמוע, תודה ניר
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
שלום לכולם. כל העולם מסביבי משגע אותי וגם אני כבר מבין שזהו, חלאס, צריך למכור או להעיף את הנסיכה היפנית שלי. מגיע לי להתחדש ברכב מודרני וכיפי. בזכותי ובגללי תרמתי לבלאי, אבל זה לא חשוב... כרגע אני לא יכול להחליף למשהו רציני בסכום גדול, לא משנה מה תגידו ותציעו, מצד שני כמו שכולם אומרים לי כל פעםן שאני משקיע על הרכב, על דברים שלא יגרמו לו להיתקע חלילה או משהו מרגיש לי מיותר ובזבוז כסף. בנוסף, מרגיש לי שאף אחד כבר לא רוצה לטפל בה בגלל דברים שאי אפשר לסדר בלי להשקיע יותר מדי כסף ואני לא רוצה להתחנן לאף אחד, מה שלא עושים באהבה ובכיף לא שווה כלום. בנוסף, השנה צריך לבצע טיפול טיימינג ואולי, אולי גם צמיגים. מה דעתכם ?! אני יודע אגב שאתם יודעים שאני רוצה …
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, נכנסתי היום לחברת lease4u והם הציעו עסקת ליסינג פרטי על רכב משומש משנת 2013-2014. למשל עבור רנו פלואנס דיזל פריביליג 2013 - מקדמה 7500, תשלום חודשי 850 למשך שנתיים, 2 טיפולים מתנה, ביטוח חובה שנה ראשונה מתנה. נותנים גם שנתיים אחריות על הרנו (כנראה מנוע גיר ועוד כמה מכלולים). אני משלם על בלאי כמו (מצבר, בלמים, צמיגים), ביטוח מקיף ואגרת רישוי ודלק כמובן. לאחר שנתיים מחזירים את הרכב בלי התחייבות לעסקה נוספת. לכאורה זו נראית עסקה מאד משתלמת. כמובן שצריך לבדוק ולקבל רכב במצב טוב כי רוב הרכבים זה רכבים שעבדו קשה. אפשר לשחק עם המקדמה והתשלום החודשי. אני נוסע בשנה בערך 30000 ק"מ (אשדוד-ירושלים כל יום). האם עסקת הליסינג כדאית? מה החסרונות או ממה צריך ל…
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
- 2 תגובות
- 552 צפיות
יפניות בעיקר
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 851 צפיות
שבת שלום לכולם ! אני בקרוב משתחרר ורוצה להיכנס לעולם התיווך נדל"ן , משמע פגישות עם לקוחות ועם הרבה נסיעות על הכביש! איזה רכב מומלץ לחייל משוחרר ומתווך, שהוא חסכוני בדלק , אמין, שיכול לעמוד בנסיעות מרובות (באזור קרוב לבית), אחזקה זולה, כמעט ללא תקלות ובתקציב נמוך של עד 30,000 ש"ח ? תודה רבה לעונים
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 4 אלף צפיות
היי, מתכוון להחליף את הרכב בחודשים הקרובים. התקציב : 100 אלף פחות או יותר (תלוי מה התוספות שיתקבלו תמורת מחיר יותר גבוה) הייתי בכמה סוכנויות רכב כמו הונדה, יונדאי, סקודה, מאזדה. עד כה לא מצאתי רכב מושלם אז אשמח לתובנות מעבר למפרטים הפשוטים... בינתיים השאלות שעלו מחיפוש וקריאה בפורמים: פאביה: הביטוח באמת יקר משמעותית מהמתחרות? בעיות עם הגיר עדיין? אוכלת הרבה שמן בגלל מנוע TSI? בסך הכל רכב סבבה מהתרשמות. יונדאי: רכב סביר בסך הכל מההתרשמות שלי לא כל כך אוהב את העיצוב, i20 לא הבנתי לגמרי למה מוכרים המון ממנו אולי בכלל אמינות וחלקים במחיר זול יחסית הונדה גם נחמד אבל לא ממש אהבתי את העיצוב, אהבתי את המערכת מולטימדיה שיש לו מאזדה: היה כמעט מושלם חוץ מהמערכת מולט…
הודעה אחרונה מאת Dark Muse, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 781 צפיות
צריך המלצות לסופר מיני עד 35k עדיף אוטומט, תשמש בעיקר לנסיעות עירוניות לא ארוכות ברובן עבור נהג יחיד. הכי חשוב - נוחות נהיגה, התנהגות כביש כמובן שיהיה רכב אמין, רצוי שיראה טוב ויהיה עם שוק יציב בגלל אופי השימוש חיסכון בדלק פחות רלוונטי. פתוח להצעות אבל מעדיף לא צרפתיות
הודעה אחרונה מאת Escre1, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מחפש רכב בסיגון opel corsa opc seat leon 1.8 turbo renault clio rs איזה עוד רכבים יש שהם בסביבות ה-80 עד 100 אלף ?
הודעה אחרונה מאת misterb, -
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלומות, בעקבות חיפושי רכב יד שנייה התעניינתי גם בכמה מכוניות ב0 ק"מ ליסינג, במיוחד הדגמים עם ההנחות הגדולות- פוקוס ופורטה. בפוקוס ביקשתי לבדוק מס' שלדה של אחד הרכבים, כאשר ברישיון רשום "עליה לכביש באפריל 2017" בפועל לאחר בדיקה באינטרנט של כמה דקות מסתבר שהרכב יוצר בסוף אפריל 2016. עכשיו כל זה לא חדש לא וזה היה די צפוי נוכח המחיר הנמוך שהרכב מוצע בו. היבואנים שלא מצליחים למכור את הדגמים של 2016 מוכרים אותו לאחר שנה לציי הליסינג ואלה בתורם מגלגלים את הרכב אל הצרכן, כאשר הדגם כמובן מפורסם כרכב 2017 לכל דבר ואין זכר לשנת ייצור ברישיון רכב. השאלה היא טכנית- הרכב עמד מעל שנה במחסן/נמל/איפשהו בלי לזוז- מה ההשפעה המכנית המעשית כל כך? מה הסיכון העיקרי לקונה…
-
- 39 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
אהלן חבר'ה. אמא שלי בשעה טובה עברה טסט, גם אני לפני כ7 חודשים. כרגע רוצים אוטו משפחתי ראשון, אמא שלי לא רוצה להתפשר בעניין של יד שנייה, את האמת לא יודע אם זו החלטה נכונה אבל בכל זאת היא כבר מבוגרת (57) והיה רישיון בחו"ל לפני 25~ שנה. עכשיו ראינו רכבים והיה את הוולוו V40 שהאמת הביקורות לא טובות על הרכב הספציפי הזה והמחיר עצמו לא נראה כל כך הגיוני. חוץ מזה ראינו את הפולסווגן גולף החדשה 150 כ"ס שנראה לי סבבה לגמרי. אמא שלי חושבת על עוד רכבים כמו היונדאי I30 ו40, הונדה ג'ז, טויוטה אאוריס וסוברו... עכשיו אני אישית לא כל כך סגור מה בסוף יהיה אבל חשוב לי לשמוע את הדעות שלכם. בגדול חשוב שיהיה מאובזר בטיחותית, שיהיה נח לשבת ושיהיו חלונות מושחמים מאחור (ילד נכ…
הודעה אחרונה מאת Eli R, -
- 0 תגובות
- 820 צפיות
אהלן חברים אני מחפש איפשהו רכב שהוא סוג של "פשרה" בין אבארת 500 שנראית טוב ובאופן כללי יותר מדליקה אותי, ועדיין נוסעת יפה מאוד (אבל לא מנתקת בקרות לגמרי), לעומת מגאן RS CUP שהיא כבר מכונית נהיגה פרופר. נהגתי עליה ברינג ומאוד אהבתי את היכולות המדהימות שלה. מכיר גם את האברת מקרוב. לא מעוניין להוציא סכום גדול על רכב, לכן איזור ה-60K ממצב את הקליאו RS 203 כמתחרה ראויה וכמעט בלעדית במחיר כזה. אשמח לשמוע חוות על הרכב. יודע שהיא נכנסת לפעולה בסל"ד גבוה ויחסית חסכונית, אבל מעבר לזה לא מכיר דבר על הרכב. מחלות, טיפולים וכ'ו הכל אשמח לדעת. בשורה התחתונה חשוב לי רכב 2 דלתות זריז, קל, נראה טוב ועדיין מתקשר עם הנהג. תודה
הודעה אחרונה מאת Guy30, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 640 צפיות
שלום לכולם קיבלתי הצעה לגבי יאריס 2013 דגם סול אוטומט .עלייה לכביש נובמבר 2013. הרכב במצב טוב עשה 39,000 קמ. מחיר שדורשים ממני הוא 62 אלף. האם מחיר טוב? איך זה ביחס למחירון? לא הצלחתי להבין .. יד 2 מראה מחיר משוקלל של 70 אלף .. ולוי יצחק מראה 62 אלף משוקלל. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת vladclar,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- yor2
- SlowRide
- אהרן ג
- Assafo2
- itsik170
- ELI001
- Pavlik
- יוני3227
- David32
- ברווז
- ברנד
- hans
- פריג'י
- הרקוליטו
- Dan___
- Shay Shd Dave
- chrono
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- Avia
- matan_mil
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- nglancer
- orankohn
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- gpro
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
