ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 788 צפיות
שלום לכולם, מתלבט בין השניים למשפחה בעלת 6 נפשות, מה שחשוב לי בסדר יורד: 1. אמינות, מתכנן להישאר עם הרכב הרבה זמן... 2. מרווח פנים שיכול להכיל בנוחות 2 בוסטרים + 2 כיסאות בטיחות וגם מקום לבגאז (קיפול כסא מן הסתם יהיה הכרחי) 3. אחזקה וטיפולים שלא יעשו חור בכיס 4. נוחות נהיגה 5. חסכוני בדלק 6. מחיר, תקציב בסביבות 100K אם יש לכם המלצות על רכבים אחרים אשמח לשמוע
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, משום מה פחות יצא לי להכיר\לקרוא על המלצות של רכבים 6 מקומות. ה 7 מקומות בד"כ צפופים והספסל הנוסף בא על חשבון הבגאז האם יש לכם המלצות על רכב 6 מקומות יד שניה? מה שחשוב לי: 1. אמינות 2. שיהיה מרווח ליושבים מקדימה ומאחור עם מקום לבגאז 3. שלא יהיה זללן דלק 4. חלפים וטיפולים שלא יעשו לי חור בכיס 5. שיהיה אפשר לשים תינוק מקדימה במושב האמצעי (ביטול כרית אוויר ב switch)
הודעה אחרונה מאת ofiry1981, -
-
- 0 תגובות
- 627 צפיות
יש לי דייהטסו סיריון 2007. מאוד מרוצה מהנוחות והחסכוניות שלו. רכב קטן ונוח לחניה, עם חלל פנימי גדול יחסית. הייתי שמחה לקנות אותו שוב, אבל כבר הפסיקו לייצר. מחפשת רכב דומה, בן 4 או פחות ועד 50,000 שח.
הודעה אחרונה מאת adi_mendel, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 637 צפיות
שלום, אני צריך לרכוש רכב שני במשפחה אשר ישמש לנסיעות קצרות מאוד בתוך העיר עם ילדים, ולנסיעה לעבודה במרחק 20 קילומטר לצד לבד (ללא הילדים) אני רוצה רכב 2014 הכי חשוב לי 1. שיהיה אוטומט אמיתי (לא רובטי). 2. סופר אמין סופר חסכוני. 3. פאגז' שיכול להכיל עגלת תינוק. אשמח לקבל את חוות דעתכם תקציב לא מוגבל (רצוי בסביבות 30K אבל יכול להגיע גם לאזור 60K) תודה רבה על עזרתכם
הודעה אחרונה מאת meni18, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
ההפרש 10K לאיזה מהם יש ביצועים טובים יותר ועמידות של גיר מול הילוכים cvt? הידני -מנוע 1200 טורבו, 4צילינדרים, 90 כ"ס האוטומט- מנוע 1000טורבו, 3 צילינדרים, 110 כ"ס תודה!
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מחפש רכב 7 מקומות, לצערי קשה למצוא אסמקס עם ק״מ נמוך ובמצב טוב חשבתי אולי על הטוראן - אבל אני לא מכיר את הרכב יותר מדי אשמח להמלצות או דיס-המלצות תודה
הודעה אחרונה מאת save, -
- 3 תגובות
- 761 צפיות
לאחר שהוחלט על הפיגו לקניה יש לי בדיקה שעשיתי לרכב מותר לפרסם פה שתמליצו לי מה לדרוש ולבדוק לפני הקניה? תודה וכל טיפ לטיפול או שמירה על איכות המנוע תתקבל בברכה ועוד שאלה האישה רוצה להתקין MOBILEEYE או משהו דומה ויש יודע גם את ההתקן שמחברים ליציאת מחשב שמעביר לפלאפון מידע... ומסכי מולטימידיה לילדים ( גם בשורה שלישית אם יש ) ואולי להחליף את המסך מערכת למשו על מסך + BT ( אני מעדייך תואם מקורי שיהיה את כל נתוני הרכב... ) המלצות? מקומות ממלים להתקין באיזור פ"ת? תודה שוב על כל העזרה
הודעה אחרונה מאת save, -
- 2 תגובות
- 584 צפיות
ברשותנו יונדאי I30CW שנת 2010, ממנה אנו מרוצים באופן כללי ואותה אנו רוצים להחליף ברכב חדש יותר. אנו נוסעים בערך 20K בשנה, בערך חצי או קצת יותר בעיר. חשובה לנו לא לרדת באמינות, מרווח פנימי (מקום לרגליים מאחור) ונפח איחסון ואם אפשר לעלות בחיסכון מה טוב. היינו שמחים לעלות לשנת 2015 אם אפשר. בבקשה כתבו לי אילו דגמים כדאיים. תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
- 3 תגובות
- 608 צפיות
שלום, מחפשים רכב באזור ה38-42 אלף פלוס מינוס. אנחנו זוג פלוס ילדה כך שחשוב שיהיה מקום לעגלה. השימוש העיקרי הוא נסיעות בתוך העיר, אבל פעם בשבועיים בערך נסיעה למחוץ לעיר. תיבת הילוכים אוטומטית, ולא ידנית. חשוב מאוד שיהיה אמין ושנצטרך כמה שפחות לבקר במוסך וכמובן שיהיה בטיחותי כמה שאפשר. דבר נוסף שחשוב לי הוא שיגיב במהירות ושלא יהיה "כבד" מידי בהאצה ובלימה (לא שאני מתכנן להתחרות במרוצים, אבל זה מציק כשלוקח זמן עד שמתחיל לזוז..) הציעו לי יונדאי i30 cw וסובארו אימפרזה, האם הרכבים האלו אכן מתאימים? איזה עוד דגמים כדאי לי לבדוק? תודה לכל המגיבים!
הודעה אחרונה מאת lova1405, -
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אבקש המלצתכם לרכישת רכב עד 45 אלף שח לשימוש במשפחה (בעיקר לי ולאחי - גילאי 20,25). אין העדפה מסויימת לידני/אוטומט, משפחתי/מיני. דרוש רכב אמין, שאינו דורש תחנת דלק צמודה ושלא אצטרך לפתוח חסכונות לפני כל כניסה למוסך. יבורכו המסייעים. שבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
- 5 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום אנחנו מתלבטים לגב פורד פוקוס סטיישן, 2013 ,100 אלף קילומטרז', במצב ממש טוב,אנחנו גרם בחיפה ותוהים עד כמה הגיר הרובוטי יפריע או יהיה בעייתי. ואם בכלל מומלץ גיר ברובטי? תודה
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
סיאט איביזה
מאת משתמש_חדש-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש עכשיו מבצע על סיאט איביזה סטייל ב69K האם שווה לקנות למרות שבקרוב יגיע דגם חדש?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
בוקר טוב, רציתי לדעת מה דעת הרוב והמומחים באתר לגבי שני רכבים אני מתלבט בין רכישת סובארו xv מנע 2000 דגם סטנדרט דרך אלבר חדש 0 ק״מ (אני יד שניה) במחיר של 135,000 על הכביש כולל מוביל אי,קודנית, חיישני רוורס, אגרת רישוי, מרים שמשות וטיפול ראשון חינם לבין שברולט טראקס חדשה דגם lt יד ראשונה במחיר של 129,000₪ גם כולל הכל. אציין שאיני נוסע הרבה בשנה וגם לא ממש נוסע כל הזמן בשבילים / שטח דעתי האישית שעדיף לקנות רכב יפני עם כל היתרונות שיש מאשר רכב שמורכב בקוריאה למרות שהטראקס חיצונית אולי מרשימה יותר אשמח לקבל חוות דעת. בברכה איתי
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
גיר רובוטי - יתרון/חסרון? מבדיקה שביצעתי באינטרנט רוב הדעות היו שליליות... זה באמת בעייתי? בדגש על ההבדל באמינות/נטיה לתקלות ועלות תיקון, אל מול גיר ידני. תודה!
הודעה אחרונה מאת alivne, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
רציתי לקבל חוות דעת לגבי ג'יפון. כרגע יש לי הנחות על המזדה cx 3 ועל הsportage 1.6. קונה רכב חדש. עד 130 אלף
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- 2 תגובות
- 788 צפיות
מתלבט אם לקנות... מישהו נוסע כמה חודשים ויכול להמליץ? יתרונות: נסיעת מבחן חמודה, תצרוכת דלק נמוכה, גיר יפני חדש, 21 קג״מ. חסרונות: 3 צילונדרים רועד טיפה, פיג׳ו עם כל המשתמע מכך תודה!
הודעה אחרונה מאת idonativ, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום יש לי סיטרואן c4 2008. יש לי 4 ילדים ואני בהתלבטות אם לקנות מיני ואן דוגמת טויוטה ורסו או לקנות עוד רכב קטן. בגלל שאני יודע שקשה למכור את הסיטרואן, אני חושב להשאיר אותה אצלי כל עוד היא לא עושה בעיות, הרכב עם 150,000 ק"מ. תקציב: 80-90
הודעה אחרונה מאת yoni821, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לדוגמא באתר מזדה אין מידע על מאזדה 5 באתר פורד אין מידע על פורד SMAX באתר מיצובישי אין מידע על דגם גרנדיס מה זה אומר שלא מוכרים יותר את הדגמים האלו בשנת ייצור 2017 ? אני מתעניין ברכישת רכב חדש מיניואן 7 מקומות
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מה קורה חברים.. רציתי לדעת האם כדאי לקנות שירוקו 1.4 160 כ"ס ידני ? או את ה 122 כ"ס? ומישהו יכול להסביר לי על הבעיות של המנוע של ה-160 כ"ס?
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום רב, אשמח לשמוע חוות דעות על הרכב , מדובר בשנת 2014 , מנוע 1.4 עם הספק של 100 כ"ס. הבנתי שההבדל בין זה לבין ה1.2 עם 69 כ"ס הוא משמעותי ומרגישים בנסיעה. בנוסף , הגימור Black Jack הוא ייחודי לפי מה שאני רואה, האם זה מצדיק את התוספת במחיר. תודה,
הודעה אחרונה מאת liav12, -
-
- 2 תגובות
- 652 צפיות
.....
הודעה אחרונה מאת kookoo, -
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש לקנות בחודשיים הקרובים רכב חזק מאובזר ומפנק לנסיעות בין עירוניות בכמעט כל הארץ (אני מלווה טיולים) התקציב הוא עד 50 אלף אני רוצה כמה שיותר אבזור עדיפות לסאן רוף ושהרכב לא יהיה עגלה (מיני לא בא בחשבון ) אשמח להמלצות חוץ מפורד מונדאו שכולם מחתברים אליה פה בפורום אני פחות !! קרצה לי אלפא מיטו 2010 אוטומט למרות שהיא מיני רציתי לשמוע המלצות . תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Therabrab, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 694 צפיות
שלום. אני מתחיל ללמוד בעוד כחודשיים וצריך רכב שיקח אותי למרחקים לא גדולים - כ25 קילומטר ביום\7K קילומטר בשנה. ליקטתי כמה המלצות וביצעתי נסיעת מבחן על שלושת הרכבים שבכותרת, סה"כ אני יכול לחיות עם שלושתם. כולם ידניים ופשוטים. אני מבקש את עזרתכם בהחלטה. העדיפות הראשונה והיחידה היא עלות אחזקה כוללת נמוכה ככל הניתן. (ביטוח, טיפולים, דלק +אמינות - תקלות\מחלות פוטנציאליות וכו..). נוחות וביצועים למרחקים שאני מתכוון לנסוע פחות חשובים. בינתיים היתרון לקיה עם 7 שנות אחריות, אך מנגד אני כבול למוסך מורשה. אשמח לשמוע את דעתכם. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת tepic, -
-
קיה ריו 2014
מאת achiash-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 895 צפיות
שלום, אשמח לקבל חוות דעת לחיוב/שלילה על קיה ריו 2014. המחיר המבוקש הוא 65,000, קילומטרז׳ 20,000. אנחנו זוג + ילדה. עיקר הנסיעות הן בתוך העיר + בערך פעם בשבוע נסיעה תל אביב-ירושלים וחזרה. תודה רבה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
קראתי שאין התלהבות... ובכל זאת לאור שהרכב במצב נדיר, אשמח לדעתכם האם הייתם נוגעים ברכב שהוא במצב מעולה למרות שאין לו מוניטין משהו?! רנו סימבול, יד שנייה, 2009 יש ספר טיפולים, הכל נעשה במוסך מורשה. ללא תאונות, ללא פחחות. הרכב נראה טוב מאוד מבחוץ ומבפנים 124000 ק"מ. לא הייתי מחפשת מראש רכב כזה בלוחות, אבל זה רכב של שכן והוא ממש מטופח. מבקשים עליו 18000-19000 ש"ח. אני בחיפוש במסגרת 25-28000 ש"ח לרכב עם באגז' גדול (500 +-), בטיחותי, ואמין. מחפשת גם : סוזוקי SX4 , קאיה סיד או יונדאי I30 סטיישן.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
שאלה לגבי בדיקת רכב בבדיקה יצא- ״תקוני מרכב, משמעות נמוכה: תקוני מרכב וצבע, סימני פגיעה לפנים , הוחלפו חלקי מרכב סימני מילוי חומר, סימני תיקון מרכב״ מזה אומר ??? מצורף תמונת תוצאות כל הבדיקה הרכב עבר 109 קמ
הודעה אחרונה מאת eliran769, -
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, לאיזה הנחה אפשר לצפות ברכישת רכב של BMW ובפרט על סדרה 3 ההיברידית , מחיר המחירון שלה הוא 290 שזה האמת מעבר לתקציב. לרמות של איזה מחיר ניתן להגיע איתם? אפשר להגיע לאזור ה 240? או שזה חלום שלא יתגשם? תודה. Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, אני כרגע עם מאזדה 3, 1.6 עם 187,000 ק"מ. אבא שלי הציע לי למכור אותה ושהוא יתן לי את הרנו פלואנס שלו, 1.6 בנזין שנת 2010 96,000 ק"מ. שמעתי דברים לא טובים על הפלואנס. כדאי לי להחליף או כבר להישאר עם המאזדה שלי? לא איכפת לי מביצועים, זה יהיה אוטו משפחתי (3 ילדים). אני חושש בעיקר בגלל אמינות. תודה, ליעד
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מתכנן בקרוב לקנות רכב חדש מה היתרונות של כל דגם ומה החסרונות.
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אני חושב לרכוש רחב בסביבות 90-100 אלף שקל מעוניין רק ביד ראשונה, לא ליסינג ולא מחברה מדובר ברכב 2015 ראיתי כמה סוכנים שמוכרים רכב בו אני מעניין אני קצת חושש לרכוש מסוכן הם כמובן טוענים שמדובר ברכב יד ראשונה מפרטי שעשה טרייד אין או משהו כזה ממה עלי להיזהר? מה לבדוק דבר ראשון והאם בכלל שווה לקחת את הסיכון הזה? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 464 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- נומד
- ברווז
- ISRAEL4theWIN
- PYA
- itamar_by
- פיני חד
- דניאל1983
- RedLabel
- גקסי
- osheri
- גור גור
- Aviady001
- NirNissimov
- gpm11
- srool
- אלעדית
- falou
- Rongaflugen
- David32
- gadik6
- פינדר
- chrono
- BoazB11
- nechmya
- SlowRide
- danbr
- itaimoto
- orsh99
- יוני3227
- EvGriga
- dr6633
- levy
- yuval1111
- this_is_me
- `Infinity
- Maviv
- mikyl
- fishmanl
- fatboy1340
- yoav911gt2
- Step
- om2
- לב טוב
- AUDIO KING
- לירון .ה.
- yohai71
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- PASHUT
- davemustaine87
- memilavi
- NEW10
- אליה
- QV1750
- 3n
