ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
VW טרנספורטר
מאת Soundman- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אז למי שלא יודע. הבורה שלי החזירה ציוד. אחרי 9 + שנות שרות אצלי. מחפש את הרכב הבא. הכיוון הוא VW טרנספורטר. 7-8-9 מקומות. כאשר ניתן להוריד כסאות. ולהפוך לרכב הובלות ציוד. לעבודות מזדמנות. עדיפות לרכב 2 דלתות מאחורה. ואוטומטי. השאלה שלי. יש הבדלים בין השנתונים של 2007 / 2008 / 2009 / 2010 מבחינת אמינות הרכב. והגיר הגרסה המדוברת היא טורבו דיזל 2000 או 2500 ס"מק באיזה שנה התחיל הDSG? בדגם הזה? איזה מחלות לבדוק ברכבים? לאיזה צריכת דלק אני צריך לצפות? לרכב ריק + נהג. בתודה אלי
הודעה אחרונה מאת Soundman, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 631 צפיות
אני מתכנן למכור רנו מגאן 2 שנת ייצור 2007 יד שניה, נסע רק 120 אלף ק"מ לפי אתר יד2 נראה שהשווי שלו בערך 14 אלף ש"ח היום גיליתי שכל השמן נזל מהמנוע, והמנוע התחיל לחרוק. בשנה האחרונה החלפתי כבר לא מעט רכיבים. ביום ראשון אקח אותו למוסך. האם משתלם: 1. לתקן סדקים ולהכניס שמן? 2. להעביר את הרכב טסט? או שעדיף למכור אותו כמות שהוא ולחסוך את הטיפול? תודה מראש, יוני
-
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי לכולם. ממש נשמח לחוות דעתכם. לפני קניית רכב - יד שניה. ומתלבטים בין ניסן נוט אסנטה + 2012 או שברולט קרוז סטיישן 2014 מה עדיף? מבחינת צריכת דלק, מבחינת תקלות ועלויות טיפול לרכב וכו'.... ממש ממש תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
אני מתלבט בין שני הרכבים הפיגו בדגם הכי מאובזר סקי אקטיב אם אני לא טועה,והאיביזה בדגם הסטייל אם כל התוספות . לגבי אמינות ,איכות ,החזקה ,שוק. מי מבין שתי המכוניות שווה לקנות יותר??? יש הבדל במחיר של 10 אלף ש"ח הפיגו יותר יקרה. אשמח לשמוע לעצות מחברי הפורום.
הודעה אחרונה מאת zivk, -
-
אחרי שהתייעצנו פה על רנו לטיטוד ואחי הקשיב לעצת החברים כאן הוא מצא c4 סולר גיר רובוטי עם 70 אלף קמ אפשר בבקשה לשמוע חוות דעת על אמינות הרכב במידה וטופל טוב תודה לחברי הפורום
הודעה אחרונה מאת שמעון55, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 742 צפיות
שלום לכולם אני חושב ברצינות להחליף את הרכב שלי, התקציב לא גדול, עד 40K, אבל הרכב הקיים שלי נכנס למצב של ביקורים תכופים במוסך וזה נמאס עליי. בבעלותי סיטרואן C4 2008 כחמש שנים, נהנתי מהרכב הזה מאוד ורק בשנה האחרונה החלו בעיות, לפני כן- אפס תקלות. עשיתי סיבוב במגרשי רכב ושוב...מאוד משך אותי רכב מסוג סיטרואן C4 2013 עם הגג הפנורמי, יד ראשונה מפרטי, קילומטרז' נמוך ב45K קראתי ביקורות אבל אין כמו ייעוץ מהשטח, מה דעתכם? האם הרכב הזה לא נופל מהC4 הקודמת? יש תקלות ידועות או בעיות נפוצות שצריך לקחת בחשבון? (כמו גיר בC4 הקודמת, למרות שאני לא חויתי) לא ראיתי אותו הרבה בכביש וגם לא ראיתי אותו הרבה במגרשי רכב. ראיתי גם את הפיג'ו 3008 מודל 2013 שנראית אחלה. אשמח לעצה אני מ…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן חבר'ה, ההורים מחפשים רכב קטן וחסכוני, העלתי בפניהם 3 אפשרויות: פיאסטה 2012, קליאו 2012 או גרנדה פונטו 2012. תקציב 25 בערך. כולם ידניות. דרישות: אמינות גבוהה ובטיחות גבוהה. אשמח לשמוע על כל אחד מהרכבים, והמלצות עליהם. תודה!
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם. יש מכון בדיקה מומלץ בדימונה או באיזור? או מוסך שמומחה לרכבי ניסן לבדיקת ניסן פרימרה. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת שמעון55, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם אני ממש עובד עצות... חרשתי את ה האינטרנט ואני צריך עזרה : יש לי שני אופציות : 1. פיגו 5008 2014 PK 95000 ק"מ נקיה מתאונות ספר טיפולים נקי לגמרי ( לא הוחלף מנוע / טורובו או משהו גדול אחר לפי כל התקלות של האינטרנט ) מקבל שנתיים אחריות לאחר בדיקה מתקנים את כל הבעיות מחיר 71000 ש"ח 2. פורד SMAX 2014 טרנד 138000 ק"מ נקיה מתאונות עשתה בדיוק טיפול 135000 ספר טיפולים במוסך המרכזי של פורד נקי לגמרי שנה אחריות רק לגיר ומנוע ללא תיקונים לאחר בדיקה 77000 ש"ח הצורך : 4 ילדים בין 0-9 + שני מבוגרים אשתי נוסעות ברכב רוב הזמן בתוך העיר ( נוסעת בקושי 10000 ק"מ בשנה ) פעם בחודש עושים טיול לטבע. שני הרכבים דרך מגרש של קרוב מש…
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כרגע בבעלותי סיריון קטנה 1.3 2008 שאני מעוניין להחליפה במכונית הנ"ל. הסיריון עושה את כל מה שהיא יועדה לעשות בצורה הכי טובה ביותר לסוג הרכב (לדעתי) וברמה טובה. מבחינת אמינות לא היו בעיות משמעותיות והסעיף הזה מאוד חשוב לי ברכב הבא. אנחנו כרגע שתי נפשות שבעתיד הקרוב נגדל לשלוש ובאופן כללי ובלי קשר אנחנו מעמיסים המון (עסק עצמאי) לכן הסיריון לא עונה על הדרישות יותר, כמו כן, היא יד 1 עם בסביבות 55 אק"מ אז אני מאמין שעדיין יש לה ערך שניתן להמיר אותו במיוחד שהצורך משתנה. דבר בולט בסקודה שמשך את תשומת ליבנו הוא תא המטען הענקי שגם יכול להיפתח כדלת חמישית 'סוגר לנו את הפינה' מעל ומעבר מבחינת הצורך הזה. מין הסתם שהסקודה מרווחת יותר, מאובזרת יותר וגם חזקה שלא על חשב…
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 979 צפיות
מחפש רכב בתקציב של 20-25K (בשאיפה לא לעבור אותו) - מיני/סופר מיני דרישות כלליות - ידני, אמינות גבוהה ותחזוקה שוטפת סבירה, בטיחות, חסכון בדלק אם אחרי כל אלו יש רכבים שגם מתנהגים טוב וגם נראים סבבה אז זה בכלל מעולה משיטוט קצר ראיתי שבתקציב הזה נכנסות בעיקר פיאט פנדה וקליאו III. אשמח אם תשפכו עוד קצת אור על מה נכנס בתקציב בהתחשב בדרישות תודה מראש, ניר
הודעה אחרונה מאת dorban3, -
-
- 1 תגובות
- 675 צפיות
אחרי חיפושים של חודש ללא הצלחה לצערי של איביזה ספורט/FR 2013 אני מעוניין להגדיל את טווח החיפושים . שם דגש על אמינות , מראה ספורטיבי , שלא יהיה זללן דלק . תודה על הייעוץ !
הודעה אחרונה מאת idan2313, -
- 2 תגובות
- 628 צפיות
שלום לכולם, האם לפני המתיחת פנים של 2015 האאוטלנדר היה מרווח יותר מבחינת מושב אמצעי ומקום בבגאז?
הודעה אחרונה מאת MikMan, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 766 צפיות
בוקר טוב לכולם. מה דעתכם על רכב מחברת MG דגם MG3? אני מעוניין ברכישה דגם מפואר קומפורט עם כל התוספות. למי יש ניסיון עם רכב הנ"ל? לפי תיאור מנוע 1.5 106 כ"ס,ידנית. רכב לשימוש אישי בלבד ללא נסיעות משפחתיות, נטו לנסוע לעבודה מנהריה לחיפה.
הודעה אחרונה מאת Leklerk, -
שלום חברים לפני מספר חודשים, כאשר הבנתי שמציאת הרכב האמיתי שלי עלולה לקחת הרבה זמן, קניתי רכב זמני פשוט (פיאט פנדה) על מנת שתשמש אותי עד אשר אמצא כלה ראויה. ניסיתי הרבה רכבים והייתי די נעול על האבארט 500 עד אשר הבנתי שהיא פשוט לא מתאימה למה שאני מחפש, וסתם "נדלקתי על הרכב". אני ממש לא לחוץ לקנייה ואין לי בעיה להתמקד ברכבים "נדירים" גם אם זה יקח הרבה זמן של המתנה. אני מנסה לעשות wipe לכל מה שחשבתי וידעתי עד עכשיו ולהגדיר מחדש מה אני מחפש בתקווה למצוא משהו שבאמת אוהב. הרכב לא צריך להיות גדול או פרקטי, אבל כן צריך להיות נוח יחסית. מה זה נוח יחסית? המיטו תלתן היתה נוחה יחסית. ה 208GTI נוחה מאוד (רכה + מושבים מעולים). האבארט 500 לא נוחה (המתלים קשים והמו…
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אז כמו שרשמתי בכותרת יש MX5 במגרש של סוחר בנתניה , מישהו מכיר את הרכב ? בעלים קודמים? או את המגרש (לטוב או לרע) ? תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת malcishua, -
- 18 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום שוב לכולם, מטרת הפוסט הזה היא לנסות לשמוע כמה שיותר דעות כדי לקבל היבטים שאולי לא חשבנו עליהם או שלא ייחסנו להם מספיק חשיבות ובדיעבד לאחר רכישת הרכב יתגלו כמשמעותיים יותר. אנחנו זוג עם תינוק ראשון וחדש, ומחפשים להחליף את הסוויפט הוותיקה ברכב משפחתי שישרת אותנו 4-5 שנים. הקריטריונים שלנו היו רכב בטוח, חסכוני ואמין. בדקנו כמה אופציות, ואחרי כמה נסיעות מבחן (שכללו ישיבה מאחור עם התינוק בסל-קל בזמן הנסיעה ועגלה עם אמבטיה בתא המטען) צמצמנו את האופציות שלנו לקיה נירו ויונדאי איוניק (בגרסה המאובזרת יותר). ברמה הפרקטית, לאיוניק יש יתרונות ברורים - מערכת בטיחות חשובה נוספת שלא קיימת בנירו (התרעה על רכב בשטח מת, התרעה על רכב חוצה מאחור), אחריות מלאה של חמש שנים (+…
הודעה אחרונה מאת רועי84, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 835 צפיות
לאאודי a3 שנתונים 2012-2014 יש את אותן מחלות של מנועי 1.8 של הקונצרן? ( צריכת שמן וכו' ) עדיף לקנות את ה1.4?
הודעה אחרונה מאת שמעון55, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
תקציב 25K (מקרה קיצון ניתן למתוח ל K27) סדר עדיפות עליון : אמינות (אין זמן וכסף למוסכים), טיפולים וחלקים זולים , חסכון בדלק בונוס חשוב לא פחות : בטיחות מסועה : פעמיים בשבוע מרכז - צפון ונסיעה עירונית מצומצמת פעם בשבוע לפחות נסיעה עם רכב מלא (לכן הסופר מיני ולא מיני) סוג נסיעה : לא בהכרח מישורית העדפה לאומוטמט שאיפה לשנתון גבוהה - 2010 + המתמודדות לתואר : סוויפט - היצע מאוד מצומם רובן בעלות קודמת השכרה (שנתונים 2008) סיריון - כמו הסוויפט השכרות וליסינג (שנתון 2010) מיקרה - התלבטות רצינית קליאו דור 3 - פה ההפתעה הגדולה, גם קיימת בתקציב, גם הרבה מהן שמורות שלא עברו 100K וידיים פרטיות האם יש בעלים של הרכב הזה כאן ויכולים להעיד עליו לטו…
הודעה אחרונה מאת Gallat, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מתלבת בין רכבי ג'יפון הנ"ל: subaru XV עם מנוע בנזין 2.0 ל' 0 ק"מ (לא יבואן רשמי) או Suzuki SX4 crossover עם מנוע טורבו 1.4 ל'. שניהם עם תיבה אוטומית הדברים החשובים לי מדורגים כך: 1. חסכונית 2. אמינות, מינימום תחזוקה 3. אין ירידה משמעותית במחיר. 5. יותר מתאימה לנסיעה עירונית (80%), בין עירונית (20%). אשמח לקבל חוות דעתכם.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 21 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
שלום, אבא שלי כרגע בלי רכב ואני פונה לטוב ליבכם בשביל שתייעצו לנו על מנת שנוכל לרכוש רכב בהקדם האפשרי עם ההחלטה האופטימלית והמשתלמת ביותר. אבא שלי רוצה לרכוש רכב חדש אחרי שמכר את הרכב הקודם (שהוא הוציא אותו מהחברה ב2013 עם 0 ק"מ) ומכר אותה אחרי 4 שנים עם 31,000 ק"מ בלבד. אבא שלי עושה נסיעות קצרות בעיקר, הוא מחפש אמינות בראש, לאחר מכן חסכוניות, ונוחות כבונוס הכרחי (לא יזיק לו להתפנק על רכב מפנק בגילו). הכיוון האישי שלו הוא אל ה- טויוטה פריוס 2008 עם 170 אלף ק"מ (בגלל החסכוניות) או יונדאי i30 2016 שעברה מכה מקדימה ונמכרת בזול ממגרש (שגם הוא מכיר שם את הבעלים) (בגלל שזה מציאה) - אגב, אשמח לחוות דעת בנושא, חברת ליסינג שמציעה רכב 2016 עם 700 ק"מ במחיר רצפה ר…
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 28 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
הי, אנחנו זוג, גרים בתל אביב באזור עם מצוקת חניה קשה, כרגע ללא ילדים אבל יש תכנון להתחילבשנה-שנתיים הקרובות. היום יש לנו סוזוקי גרנד ויטארה, 3 דלתות, שנת 2005. הרכב התחיל לעשות בעיות – חיישן חמצן הלך (פעם שנייה שזה קרה), כשהואקר יש איזה רעש לא ברור מהמנוע שנבדק ולא הצליחו להבין מהו, בחודשים האחרונים קצת מעשן בהנעה ועכשיו גם הגז בורח מהמזגן. מתלבטים אם להשקיע בתיקונים או להחליף? אם הפור ייפול על רכב חדש אז המגבלות/צרכים שלנו הם: תקציב של 55-80 אלף ₪ אוטומט בלבד רכב קטן יחסית אבל שיוכל לאכלס בנוחות גם ילד/שניים + קצת ציוד בתא מטען עדיפות לחדש או עד 4 שניםעל הכביש ציוני בטיחות טובים צריכת דלק היא פלוס אבל לא חובה (האוטו הנ…
הודעה אחרונה מאת vsrs, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום לכולם, הוריי רוצים לקנות רכב חדש. בחנו כמה רכבים (כולל נסיעת מבחן) ולשלב ה"גמר" עלו 2 רכבים: 1. פיג'ו 2008 (פרימיום - 117 אלף על הכביש) 2. סוזוקי קרוסאובר (127 אלף על הכביש) אני יודע שהם רכבים שונים מבחינת קטגוריה, אבל הם מתבלטים בין השתיים. יש אופציה לרכוש את הפיג'ו מליסינג ברמת גימור נמוכה יותר (רמה אחת מתחת ACTIVE) במחיר של 97 אלף (לפני אגרת רישוי). המחיר הזה קורץ להוריי, אז אני מנסה לקבל קצת מידע לגבי זה. ראיתי באתר motodeal, שיש עוד 2 יחידות. עם איזה חברת ליסינג הם עובדים (אני רוצה לברר לגבי מלאי צבעים ומה מגיע עם הרכב - חיישני רווס וכו')? מישהו עבר כאן רכישה של הרכב הנ"ל בחברת ליסינג כלשהי ויכול לשתף את התהליך שעבר? איזה חברות ליס…
הודעה אחרונה מאת GUGY, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום רב! ראיתי רכב במגרש , ברשיון רשום מס בעלים : 00 בעלים: שלמה פסגה בע"מ אין שום הערת אזהרה.( לא רכב חברה, לא ליסינג כלום , רק שיעבוד ) וכאן אני שואל - הרכב הוא בבעלות פרטית? , ליסינג? , חברה? או איזה דבר אחר. תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום רב, אני לקראת קנייה ורוצה ייעוץ. מיצובישי אאוטנלנדר 7 מקומות, שנת 2017, עם חלון פנורמי שקוף (איך נקרא הדגם הזה? לקסוס? פרימיום?). 1. מה המחירון של הדגם הזה? 2. מה אתם אומרים עליו? איך צריכת הדלק וכו'? אפשר לקבל תמונה אוטנטית? אודה לכל פרט רלוונטי.
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
- 36 תגובות
- 14.4 אלף צפיות
שלום, מתלבט בין מאזדה 3 פרימיום מנוע 2.0L לבין מאזדה 6 לוקצ'רי (אותו מנוע). הפערים במחיר הם 25,000 ש"ח. מה עוד שהמאזדה 3 הרבה יותר מאובזרת,אחרים מצדדים דווקא לטובה את המאזדה 6 (למרות האיבזור הדל) וטוענים שזהו רכב אחר לגמרי. אשמח לחוות דעתכם והתייעצותכם (שכן המבצע במאזדה מסתיים השבוע).
הודעה אחרונה מאת izik444, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום יש לי רכב דייהטסו סיריון שנת 2008 שמתקרב ל200 אלף קילומטר . האם כדאי למכור אותו ולקנות רכב אחר? אם כן איזה רכב מומלץ לקנות יד שנייה בסביבות המחיר של 35 אלף ₪. שלא צורך הרבה דלק ולא רואה מוסך לעיתים קרובות? תודה
הודעה אחרונה מאת איתן איזנברג, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הרכב ישמש נסיעות עירוניות קצרות ובינעירוניות ארוכות מוכן להתפשר על חסרונות של הרכב בתוך העיר כדי לקבל נוחות בנסיעות הארוכות הבינעירוניות חשוב מאוד אמינות אין לי צורך בתא מטען גדול או מקום לנוסעים מאחורה לכן נראה שסופר מיני יכולה ליהות אופציה טובה אבל אני חושש מהנוחות מחוץ לעיר. בנוסף חשוב לי צריכת דלק אופציות שחשבתי: מזדה 3 \ קורולה \ לאנסר נראה ששנתון 2009 בערך נכנס בתקציב 35000 שקל
הודעה אחרונה מאת איתן איזנברג, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הי לכולם אני מחפשת רכב קטן ואמין, צריכת דלק נמוכה ככל האפשר, אחזקה זולה. בלי לוותר על בטיחות הבנתי שטויוטה יאריס הן מעולות, מה רק שמחזיקות במחיר בצורה מטורפת - יש על הפרק רכב משנת 2004 (עלייה לכביש אמצע 2003) ב 16000 כולל טסט לשנה, יד 1 הבעלים נראה אמין, מה שכן הרכב לא הכי שמור ויזואלית, נשפך צבע בבגז' והגיע עד לסלון הרכב, תקרה מלוכלכת, פה ושם פלסטיקה שבורה - לדברי הבעלים רוב הדברים ניתנים לסידור - השאלה אם זו עדיין הצעה טובה לחיפוש שלי ופשוט לסדר את כל מה שמפריע לי או שזה לא הגיוני המחיר למצב הזה. חשוב לציין שבעלים מתחייב מצדו למצב המכני, בנסיעה היא נשמעת טוב, אין הרגשה של מעבר הילוכים כלל, טיפה מרעישה בהאצה. הרכב אוטומט, קילומטראז' 245000 אשמח לדעתכם על הרכב הזה א…
הודעה אחרונה מאת Tul, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי, אני מתלבט כרגע בין פנדה 2011, דגם dynamic, לבין להשקיע עוד כ-5-6 אלף ולקנות פנדה 2012 מהדגם החדש (שתיהן עם גיר ידני). אציין שמבחינתי מדובר בפער משמעותי במחיר, והנטיה שלי היא ללכת על הדגם הישן. לא הצלחתי למצוא תשובות ברורות למה ההבדלים בין הדגמים השונים, מלבד פערי עיצוב, ושתי רמות האבזור של הפנדה החדשה. אבל האם יש הבדלים בחלקים החשובים? גיר? מנוע? לדוגמא - קראתי שפנדה החדשה יש מערכת עזר לזינוק בעליה. בפנדה הישנה אין כזו? מה עוד חסר בפנדה הישנה? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 464 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- נומד
- ברווז
- ISRAEL4theWIN
- PYA
- itamar_by
- פיני חד
- דניאל1983
- RedLabel
- גקסי
- osheri
- גור גור
- Aviady001
- NirNissimov
- gpm11
- srool
- אלעדית
- falou
- Rongaflugen
- David32
- gadik6
- פינדר
- chrono
- BoazB11
- nechmya
- SlowRide
- danbr
- itaimoto
- orsh99
- יוני3227
- EvGriga
- dr6633
- levy
- yuval1111
- this_is_me
- `Infinity
- Maviv
- mikyl
- fishmanl
- fatboy1340
- yoav911gt2
- Step
- om2
- לב טוב
- AUDIO KING
- לירון .ה.
- yohai71
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- PASHUT
- davemustaine87
- memilavi
- NEW10
- אליה
- QV1750
- 3n
