Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה לא שמתי לב, 70 אלף אתה אומר...ושקלתם לרדת כיתה? אני באופן אישי ממש לא אוהב את המנועים ברכבים שציינת (משקל נגד הספק). הקורולה אמינה מאוד אבל אמורה להגיע עם 1.8 ליטר ולא עם 1.6...אני חושב שאתם יכולים להשיג יותר חדש,פחות ק"מ ויותר איבזור ברכב יותר קטן. אם לבחור מהשלוש אז אני מניח שהקורולה היא הבחירה הבטוחה...אמינות ושמירה על ערך אבסולוטית. לא סתם זה הרכב הנמכר בהיסטוריה

.​Another fine day ruined by responsibility...

פורסם
סליחה לא שמתי לב, 70 אלף אתה אומר...ושקלתם לרדת כיתה? אני באופן אישי ממש לא אוהב את המנועים ברכבים שציינת (משקל נגד הספק). הקורולה אמינה מאוד אבל אמורה להגיע עם 1.8 ליטר ולא עם 1.6...אני חושב שאתם יכולים להשיג יותר חדש,פחות ק"מ ויותר איבזור ברכב יותר קטן. אם לבחור מהשלוש אז אני מניח שהקורולה היא הבחירה הבטוחה...אמינות ושמירה על ערך אבסולוטית. לא סתם זה הרכב הנמכר בהיסטוריה

 

איזה רכב קטן אתה מציע?

פורסם

סיאט איביזה הייתה הבחירה הראשונה שלי. אבל גם הסוזוקי סוויפט/טויוטה יאריס/ הונדה ג'אז או I20 של יונדאי...אם אתם לא במצב נסיעה של חמש נפשות או ארבע באופן קבוע. תקבלו יותר איבזור מפנק, שנתון מתקדם ותחסכו בעלויות אחזקה בכל הכיוונים.

.​Another fine day ruined by responsibility...

פורסם
סיאט איביזה הייתה הבחירה הראשונה שלי. אבל גם הסוזוקי סוויפט/טויוטה יאריס/ הונדה ג'אז או I20 של יונדאי...אם אתם לא במצב נסיעה של חמש נפשות או ארבע באופן קבוע. תקבלו יותר איבזור מפנק, שנתון מתקדם ותחסכו בעלויות אחזקה בכל הכיוונים.

 

I20 היה הרכב הקודם אנחנו מחפשים להתקדם לרכב גדול יותר

פורסם

טוב, כמו המצב של דודתי פלוס מינוס... הייתי מנסה להשיג את ה סיוויק של הונדה דגם ארבע דלתות! אם היא בתקציב אתם תשדרגו לחלוטין. מנוע 1.8 עם ביצועים שלא הכרתם, אמינות ואיכות חומרים מעולה! כן כן מטורקיה אבל שים זרג...דודה שלי עברה אליה מיונדאי אקסנט אחרי שנים ועף לה הסכך...לא תתחרטו. הארבע דלתות זולה משמעותית מהחמש. עדיפה על המאזדה והיונדאי. גם על הקורולה 1.6 - אם מדובר על קורולה 1.8 באותו מחיר אז הנה לך שני הרכבים שאתם חייבים לרצות.

 

מקווה שעזרתי ואל תתייאש

.​Another fine day ruined by responsibility...

פורסם

ההונדה באופן יחסי לעגלות קורולה, אלנטרה ומאזדה 1.5 תרגיש עדיפה,

לדעתי מאזדה 3 האצ' דור 2 משנתון 13.

הסקודות נגועות לא רק בגיר גם במנועים.

למה לכוון לקוריאניות זולות ? רכב מרגיש צעצועי ועגלה.

הפשרה צריכה להיות סיוויק האצ או מאזדה 2.0 האצ, וזאת כדי לקבל ביצועים נאים, ביצועים שלא הכרתם יש במנועים גדולים וחזקים הרבה יותר ממה שיש בסגמנט הזה.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

×
×
  • תוכן חדש...