Jump to content

avihyb

  • פרסום הודעות

    13
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות avihyb

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. האוטו נקנה מאלבר לפני חודש וחצי לטענת המוכר ונמכר בשל מעבר לטנדר - (יש מקום לחשוד?), האוטו חיצונית נראה שמור לעילא ולעילא. השבוע מקווה לבדוק אותו ואז אצלם תא מנוע ואוודא את ההמלצות לבדיקה שלך ושל אליה. אפשר להגיד שיש לי 2 ידיים ימניות, גם מאוד אוהב את ההתעסקות. בלי קשר גם לא מפונק כך שתקלות מינוריות לא בהכרח יגרמו לי לנסוע ישר למוסך. מבחינת ניהול הסיכונים, על רכב כזה ב- 270,000 ק"מ, בהנחה והרכב במצב טוב ע"פ הקריטריונים שהמלצתם לבדוק - מה התקלות היקרות הצפויות שיכולות לעלות ב- 50,000 ק"מ הבאים? האם שווה לקחת לבדיקה במכון בדיקה? לבדוק במסלקה של הביטוח?
  2. גדול מהחיים אתה, בהחלט אשתמש בזה. אגב אם יש למישהו רעיונות לעוד רכבים בתקציב, בעדיפות לרכבים גדולים (מיני-ואן) סגנון עבודה אפשר להעמיס עליו דו"ג, דגש על חסכון בדלק. כל שאר האלמנטים של נראות חיצונית/רעש לא משחק אצלי תפקיד פונקציונליות, אמינות ודלק
  3. אם מצאתי 1.6 עם מזגן עובד, קלאץ' רך כחמאה, גיר סביר - שווה להתקדם הלאה? או שרב הנסתר על הגלוי
  4. 250 אלף קילומטר זה לא רק אמצע תוחלת חייו של רכב מסחרי? אשמח לשמוע מדוע, איך להמנע מנפילות בכל זאת. 125 דו"פ בגדול. יש לי הצעה לפג'ו פרטנר 1.6 2009 עם 270,000 ק"מ ב- 7,000 ש"ח. הצעות מה לבדוק ואיך?
  5. שלום, אני רוצה לרכוש רכב ראשון, הצרכים הן: לטובת נסיעות לא ארוכות ובעיקר התניידות עירונית ומעט בין עירונית (אם כי יכול להיות שאעשה הובלות פרטיות באיזור, אבל זה רק אופציה), והעמסה של אופנוע שטח. (לא מעוניין לקנות רכב פרטי+עגלה וכו') לכן אני מעוניין לרכוש רכב מסחרי כדוגמת ברלינגו, קנגו או פרטנר (מה שאני מכיר) בשנתונים ישנים. התקציב הוא דיי מוגבל (8,000 - 10,000) ולכן אני מתמקד בישנות. אני חייל משוחרר לכן התקציב מוגבל ואשמח לעצות: האם בכלל להתקרב למסחריות בשנתונים האלו? איזו חברה עדיפה מבין השלושה? למה לשים לב לפני רכישה? מה
  6. I20 היה הרכב הקודם אנחנו מחפשים להתקדם לרכב גדול יותר
  7. ציינתי כבר שירדנו מאופציית הגרמניות בינהן האוקטביה וזאת מכיוון שהחלפים יקרים. התקציב הוא באיזור ה70 אלף ש"ח. הרצונות מהרכב שיהיה אמין, חסכוני, ונוח. אנו כרגע בוחנים את אופציית הטויוטה קורולה, מאזדה 3, יונדאי i30/i35 אשמח לחוות דעת בנוגע לרכבים הנ"ל + הצעות לרכבים מאותה הקטגוריה שיכולים להיות אופציונלים בשבילנו. לא כ"כ הבנתי את דבריך. היונדאי יותר נוחה פחות חסכונית מאשר הקורולה?
  8. הבנתי שהטויוטה והמאזדה יהיו יותר חסכוניות מהיונדאי (וזה על פי ההשוואה פה באתר). מצאתי המון הצעות בי2, השאלה אם שוות בדיקה: - טויוטה קורולה 2013 יד 2 85 אלף ק"מ. טסט לעוד חודשיים. נדרש 85 אלף ש"ח - מוגזם? - מאזדה 3: א) שנת 2014 יד 1 30,000 קמ נהג יחיד דגם מפואר נדרש 82 אלף ש"ח. טסט (01/18). ב) שנת 2015 46 אלף קמ יד 2 טסט 01/18 נדרש 85 אלף שח.
  9. אני חושב שהכי יתאים, דווקא אלו היפניות לשם שינוי. עקב אמינותם הגדולה בחלקים והפינוק. אז.. בינתיים חשבנו על המאזדה 3 2014 ומעלה או טויוטה קורולה 2013 ומעלה או יונדאי I35 אלנטרה 2013 ומעלה או יונדאי I30 2014 ומעלה השאלה אם יש עוד רכבים בקטגוריה ששווה לבדוק ולחפש. או האם אחד מהרכבים שציינתי (על פי הדרישות) כדאי להתרחק?
  10. אני אשנה את התוכן של הדיון בהתאם.
  11. שלום, אבא שלי כרגע בלי רכב ואני פונה לטוב ליבכם בשביל שתייעצו לנו על מנת שנוכל לרכוש רכב בהקדם האפשרי עם ההחלטה האופטימלית והמשתלמת ביותר. אבא שלי רוצה לרכוש רכב חדש אחרי שמכר את הרכב הקודם (שהוא הוציא אותו מהחברה ב2013 עם 0 ק"מ) ומכר אותה אחרי 4 שנים עם 31,000 ק"מ בלבד. אבא שלי עושה נסיעות קצרות בעיקר, הוא מחפש אמינות בראש, לאחר מכן חסכוניות, ונוחות כבונוס הכרחי (לא יזיק לו להתפנק על רכב מפנק בגילו). הכיוון האישי שלו הוא אל ה- טויוטה פריוס 2008 עם 170 אלף ק"מ (בגלל החסכוניות) או יונדאי i30 2016 שעברה מכה מקדימה ונמכרת בזול ממגרש (שגם הוא מכיר שם את הבעלים) (בגלל שזה מציאה)
×
×
  • Create New...