ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
רכב עד 25K 1 2
מאת mark_Avn- 22 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אחריי החלקה עם הקטנוע החלטתי לחזור לרכב לפחות לתקופה הקרובה. הצלחתי לסגור את הלוואה על הקטנוע,ביקשתי לבדוק תנאי להלוואה עד 25K. הבנק דורש ריבית של 5.9 אחוז הלוואה לכל מטרה או הלוואת רכב עם שעבוד בריבית של פריים ואחוז. הלוואת רכב מקבילה אותי לרכבים עד גיל 4 בלבד לעומת לכל מטרה שמאפשרת לי רכבים עם שנתון נמוך יותר. השאלה שלי היא האם יונדאי גטס עם מנוע 1400 ידנית תהיה חסכונית כמו פיאט פנדה משנת 2012 ומעלה? אני נוסע בשנה ממוצע של 24K ק"מ (לוד-ת"א) ולכן צריכת דלק זה פרמטר חשוב מאוד מבחינתי. האם הלוואה לכל מטרה עדיפה למרות הריבית הגובה יותר(מתכנן לקחת לשנתיים מקסימום)?
הודעה אחרונה מאת ליאת סיוון, -
רנו קליאו 0.9 2015 1 2
מאת omerlal-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אז ככה אני כבר חודש מחפש רכב . חיפשתי איביזה ולאחר אין ספור פגישות עם אנשים החלטתי לרדת מהדגם לאחר שלא מצאתי משהו שנראה לי. ראיתי רנו קליאו שמאוד מוצאת חן בעיניי רכב חדש עם קמ נמוך ועדיין באחריות . הרבה אנשים אומרים לי להתרחק מרנו "זבל צרפתי" "הרכב לא יצא מהמוסך" וכדומה . גם באינטרנט לא חסר ביקורות שליליות על רכבי רנו והשירות הקלוקל של חברת קרסו. מה אומרים ?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום רב וסופ"ש נעים, מתלבט בין הרכבים, אשמח לדעת מה הייתם בוחרים ולמה? מדובר בדגמים המפוארים, הרכב ירכש דרך מבצע "חבר". הסכום נא סביב 75K-80K. תודה.
הודעה אחרונה מאת SpeedemoN76, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, תקנו אותי אם אני טועה שהסיטרואן עדיפה? יש איזושהי יתרון ל 208? ובנוסף שאלה קשה...יש לי אפשרות לקנות את ה 2008 שנת 2014 ב 70 אלף. השאלה האם כדאי להוסיף את ה 25 אלף לרכב חדש C3? תודה על כל הארה.
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
-
רכב מיני חדש 1 2
מאת איתן איזנברג-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אני מחפש אוטו אמין שיחזיק לי חמש שנים פחות או יותר , אין חשיבות לגודל תא המטען , אני נוסע בעיקר במרכז ויוצא לי בסביבות 12,000 ק"מ בשנה. ראיתי שקיה יצאו עם פיקנטו חדשה . מה אתם אומרים? (פחות מעניין אותי מידות , סל"ד מונטים .... וכו)
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 2 תגובות
- 804 צפיות
שלום אשמח להצעות לרכב עיקרי למשפחה בסביבות 80-85 אלף.כיום מתנייעים עם שני קטנים (חצי שנה ושנתיים) בסוזוקי סוויפט 2013 שלצערנו נהיה קטן עבור כולנו. גיר ידני מקובל גם. דרישות (בסדר יורד) נוסעים כ20-25K בשנה בטיחות מרחב פנימי ובאגז' מרווח אמינות (הסוויפט לא אכזבה) צריכת דלק. מנוע מספיק חזק לנסיעות בין עירוניות(עם הסוויפט הרגשתי חוסר בכוח לפעמים) חשבתי על קרוסאובר כי באמת הייתי מרוצה מסוזוקי אך אשמח לפתוח את הראש להצעות נוספות. תודה, אלון
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
האלן.. רציתי לשתף את חברי הפורום ב"חוויה" של רכישה של רכב מסוג מרצדס A-CLASS לפני כ-3 חודשים , רכשתי רכב מסוג מרצדס A-CLASS , שנת 2012 את הרכב ראיתי לפרסום ביד 2 , מכיוון שאין הרבה את הדגם הספיציפי הזה התקשרתי ונפגשתי עם המוכר שהוא במקרה מהעיר שלי , כך שמצאתי דרך קלה גם להגיע אליו. בפירוט על הרכב טען הבחור בטלפון שהרכב ללא תאונות וללא מכות , השתכנעתי , באתי ראיתי את הרכב והחלטתי לקחת את הרכב לבדיקה לאחר שהרכב היה נראה טוב "במראה הראשוני" שלו ולסמוך על הבדיקה שתבדוק את כל שאר הליקויים אם יש ברכב. הלכנו למכון בדיקה , לא אציין את שמו אך הוא בנתניה , שהוא כנראה עובד עם כל הסוחרים בנתניה. עשינו את הבדיקה לרכב , שילמתי 850 ש"ח עבור הבדיקה ובבדיקה לא יצא משהוא יוצא ד…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 896 צפיות
אז כמו שכתוב בכותרת - אני מתכוון לקנות את הרכב הנ"ל (1600 אוטומטי), והולך מחר לראות אקזמפלר ספציפי ממוכר (שטוען שהוא) פרטי. למה לשים לב? אילו דגשים מיוחדים לרכב הזה? הק"מ נמוך מאוד (בסביבות ה-60K), והמוכר דורש מחירון. סביר? כדאי להוריד? כל תובנה שהיא תתקבל בברכה!
הודעה אחרונה מאת rev-Match, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום,אני מחפש באופן דיי דחוף רכב עקב המכירה של הרכב הישן שלי אני צעיר בן 21 התקציב שלי הוא פחות או יותר מה שצויין למעלה מחפש רכב עם ביצועים נחמדים זאת אומרת לא מחפש 0-100 ב8 שניות אבל גם לא ב17 שניות כמו הרכב הקודם שלי,אוהב רכבים שמאיצים מהר יחסית מחפש רכב עם חיצוניות יפה [משום מה מאוד התחברתי לפאביה ולספייס סטאר] צריכת דלק שתהיה לכל הפחות 1-13 משולב עניין הנוחות פחות קריטי לי,מסתדר כמעט בכל רכב,90% מהזמן גם נוסע לבד ככה שזה לא קריטריון מבחינתי מאוד אוהב אבזור,אבל גם זה לא יגרום לי לפסול רכב מבחינת תיבת הילוכים,יש לי רישיון על גיר רגיל אבל מאז שהוצאתי את הרישיון לפני 4 שנים נהגתי רק על אוטומט אני עובר בשנה לא פחות מ10000 קילומטר מתוכם 80% בתוך העיר,שאר הנס…
הודעה אחרונה מאת RazDar, -
-
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, אני מעוניין לקנות את ה- פיקנטו החדשה 1.2 EX אוט' 2017 (אם יש למישהו משהו נגד אשמח לשמוע בלי קשר) מחירון 80 אלף כולל מע"מ לפני רישוי, 7 שנות אחריות, על פניו ולשימושים שלי, הרכב מתאים בדיוק, מה שגם התוספות שמגיעות ב EX ממש מפנקות יחסית. כבר הזמנתי נסיעת מבחן לשבוע הבא כדי להתרשם בעצמי. רציתי לשאול, ברכישה ישירות מהיבואן הרשמי, האם יש סיכוי להנחה משמעותית במידה ואני משלם את כל הסכום במזומן? משמעותי מבחינתי זה להביא את הרכב ב 70,000 במקום 80,000... או שאין דבר כזה ובהתנהלות מול יבואן אין מקום להנחות בטח שלא כאלו ואין על מה לבזבז זמן בהתמקחות? תודה
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
הרכב זול בצורה שמוזרה לי (כ8000 עם קילומטראז' כ 160, יד 2-3 - יש כמה) אשמח לשמוע את דעתכם עליה, בפרט לגבי האמינות, עלויות אחזקה ו לא פחות חשוב בטיחות תודה!
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
שלום, אני בקרוב הולך להתחיל לימודים קצת רחוק מהבית, ככה שאצטרך מדי יום לנסוע כ-40 דק' עד שעה - בעיקר בכביש מהיר. אני חשבתי על לקנות מכונית חדשה - כמו i10, קיה פיקנטו או משהו בסגנון... וזה גם תווך המחירים(60-80K) אני לא בטוח שמכוניות עיר כאלו מתאימות - אני רוצה שהנסיעה תהייה נוחה, ללא רעש וכמובן שהאוטו יהיה אמין. חסכון בדלק זה פלוס אבל לא קריטי לי. האם עדיף לי לקנות מכונית קצת יותר גדולה, משומשת באותם מחירים או לא? אם כן, על איזו מכוניות, שנתון וקילומטרז' מומלץ?
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום חברים, אני יודע שקורולות בד"כ נמכרות במחירון או מעל, ואילו בשביל למכור פוקוס תצטרכו כנראה לרדת מתחת למחירון, נכון בגדול כל מקרה לגופו, אבל האם בכללי האאוטלנדר נמכר בשוק לפי מחירון, מעל או מתחת?
הודעה אחרונה מאת ofiry1981, -
-
- 6 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
שלום! אשמח לקבל חוות דעת על סוכנות הרכב אוטוסייל בחיפה, ממישהו שרכש, או מכיר מישהו שרכש מהם רכב יש שניה. הבנתי שהם עובדים עם צ'מפיון מוטורס בטרייד אין. תודה!
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום רב! ממש לפני קניית הרכב, ננעלתי על סורנטו 2014 שישמש אותי כמה שנים קדימה . רציתי לשמוע התרשמויות , תקלות , ושאר ירקות לפני הסגירה. כמו כן אם מישהו יציין מה ההבדלים בין הדגמים "אורבן " ו- "EX" ברמת הגימור , משום שלא מצאתי את המפרט של קיה ברשת לשנתונים אלו.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
וחוות דעת על דגמים מחפש שיהיה חסכוני בדלק, תא מטען גדול . חשבתי על דגמים C CLASS ו B CLACSS תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
- 2 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מציין שהוא לא קשור לאוטו דיל הרשת, יושב ברחוב המסגר , הוא פרטי. מישהו מכיר?
הודעה אחרונה מאת ירון25, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 930 צפיות
שלום לכולם, מבקש המלצה לרכב בתקציב של עד 30,000 ש"ח. הרכב יהיה רכב שני, למטרת נסיעות קצרות לעבודה וסידורים בעיר (עד 15,000 ק"מ שנתי). דרוש רכב אמין (שלא ידרוש נסיעה למוסך כל שבוע), אוטומט, העדפה לרכב סופר מיני. תודה מראש לכל העוזרים.
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
-
- 3 תגובות
- 935 צפיות
יש לי סיאט איביזה 2011 והרכב הבא שאני מתעתד לקנות הוא שירוקו אוטומטית. רציתי לדעת האם כל רכב VAG עם התיבה הרובוטית בשנים 2010-2013 הוא בקבוצת הסיכון? והאם יש לשירוקו בשנים האלה בעיות אחרות נפוצות? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת save, -
- 0 תגובות
- 451 צפיות
היי צריך המלצה לרכב משפחתי (זוג פלוס תינוקת) הדרישות ..אמינות נוחות..פעם בשבועיים נוסע לחמתי שעתיים נסיעה.. מאוד לא נוח באקסנט 2006 ריווח מקדימה ומאחורה.. תודה לממליצים.
הודעה אחרונה מאת anihlol, -
- 4 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום, אני לפני בדיקת רכב לפני קניה בחיפה. ראיתי כאן בפורום המלצות על מכון מ.מ.מ אבל לצערי הוא סגור בשעות בהן המוכר פנוי להיפגש. מישהו מכיר/שמע/חווה ממבט ראשון את תהליך הבדיקה במכון צ'קפוינט שנמצא בצ'ק-פוסט בחיפה? הערות לחיוב/לשלילה? או על כל מכון אחר באזור... תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת IRON-MAN, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, מחפש רכב ראשון (יד שנייה) לבחור בן 22. תקציב: עד 40K. שנתונים: 2011 ואילך. שימושים: רוב הנהיגה תהיה עירונית אם כי לא אנהג באופן יומי אלא בין 2-3 פעמים בשבוע. תיבת הילוכים: העדפה קלה לידני. מתכנן להחזיק אותו עד שיתפגר לי לחלוטין או שכבר לא יהיה שווה לטפל בו. "סדרי עדיפויות": 1. אמינות. 2. בטיחות. 3. עלות טיפולים שוטפים. 4. צריכת דלק. 5. אבזור. 6. הנאה. 7. תא נוסעים אחורי ומטען. לאחר שיטוט ארוך ברשת, התמקדתי על השלושה הבאים: פורד פיאסטה 2013 1.25 ידנית סקודה פאביה 2013 1.4 ידנית סיאט איביזה 2013 1.4 ידנית אשמח לשמוע חוות דעת ומי מהן עדיפה בהתאם לצרכים/סדרי עדיפויות. רכבים אחרי בקטגוריה גם יתקבלו בברכה. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת yossiaviel, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
אישתי מחפשת רכב מיני ומצאה i20 שנת 2011 יד ראשונה עם 55 אלף ק"מ מאישה זקנה. המחיר על הרכב הוא כ-2,500 ש"ח מעל המחירון. בהנחה שהכל בבדיקה יהיה בסדר (במידה ואחליט שנעשה את הבדיקה - תלוי במחיר הסופי) - האם קניית רכב כזה שווה את התוספת מעל המחירון ? אני יודע שהשוק מוצף ואני רואה מגרשי מכוניות מלאים בכל מקום...
הודעה אחרונה מאת Lior200, -
-
- 0 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
לכל המתלבטים מצאתי מבחן דרכים מקצועי ויסודי שבסופו של דבר גרם לי לרכוש את הקיה מהסיבה הפשוטה שההבדלים יחסית זניחים ואינם מצדיקים תוספת של כ-15 אלף שקל לטובת הקורולה. ללא קשר, כדאי לצפות במבחן הדרכים הזה:
הודעה אחרונה מאת Lior200, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, אנחנו זוג+3 ומחפשים משפחתית שניה למשפחה עבור אשתי עם הדרישות הבאות (בסדר יורד) 1. חסכוני - בעיקר מבחינת צריכת דלק, אבל גם בהיבטי עלות טיפולים 2. בטיחותי 3. אמין - כמה שאפשר (ירדתי מ-3008 בגלל בעיות אמינות במנוע) תקציב 50k, סביב שנתון 2011/2, עם קילומטרז' נמוך (איזור ה-80k) לא קריטי לי כמה הוא מרווח/בגאז' ענק (זה רכב שני) וגם לא איכפת לי בכלל מבחינת לוק/"פוזה" - העיקר שיענה על שלושת הדרישות הנ"ל הרכבים שעד עכשיו הוצעו לי הם טויטה ספייס ורסו או הונדה ג'אז היברידיות ואני ממש לא סגור עליהן. תודה על העזרה חברים
הודעה אחרונה מאת burial, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 669 צפיות
איך הרכב רנו מגאן 2 של שנת 2008 אוטומט נפח 1600 מבחינת כל ההיבטים?
הודעה אחרונה מאת גל1, -
-
- 1 תגובות
- 538 צפיות
שלום, מתכוון לקנות סיטרואן C3 כרכב שני במשפחה לנסיעות עירוניות, הכוונה היא בדגם האוטומטי עם השמשה המוארכת. יש דברים מיוחדים שצריך להיזהר מהם? היו מחלות ילדות ידועות לרכב? המלצות מעבר לרכישה רגילה? השיקולים הם בעיקר אמינות ועמידה בתוואי דרך תלול, ירידת ערך לא ממש מעניינת, והנסיעות קצרות ומועטות כך שצריכת דלק לא משנה.
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- 0 תגובות
- 518 צפיות
כותרת, מעוניין ברכב אך חשוב לי שיהיה אפשרות להשמיע אודיו מהטלפון.
הודעה אחרונה מאת Sinistro, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 991 צפיות
שלום חברים , מחפש המלצה לרכב ראשון עד 15K , עדיף אפילו פחות אם אפשר כדי שיהיה יותר בצד לכל המסביב . מבין שהתקציב לא גבוה ולא מחפש שיפורים וכדומה , רוצה רכב שיביא אותי מא' לב' בלי שיתקע בדרך ובלי שיבלה במוסך רוב הזמן . לא מבין הכי גדול ברכבים אבל אבין מה אתם אומרים . פתוח לגמרי להצעות כי הציעו לי המון רכבים כבר - מאקסנט לגטס למאזדה 3 לסיוויק וכן הלאה . מעדיף שיהיה חסכוני יותר על חשבון מרווח (כלומר מעדיף מיני , למרות שבאמת לא משנה לי) . וכמובן אמינות הכי הכי חשוב . תודה לעוזרים !
הודעה אחרונה מאת orabutbul, -
-
- 1 תגובות
- 648 צפיות
היי, בחיים לא רכשתי רכב חדש,והחלטתי שאני כנראה יעשה את זה ויקנה איביזה קופרה חדשה, יש לי כמה שאלות 1. אפשר לקנות רכב כזה 0 ק"מ ולהוזיל עלויות רכישה? (גם אם אני נרשם כיד 1 או משהו כזה) אם כן איך ואיפה אני עושה את זה? 2. עד כמה אפשר להתווכח על מחיר בסוכנות? לפי מה שאני רואה המחיר שלה 136,900 אם כן עד כמה אפשר להוזיל? 3. מה עוד אפשר להוציא מסוכנות רכב חוץ מהוזלה במחיר, ומה חשוב לדרוש מהם? אשמח לטיפים למי שיש נסיון בנושא תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת ramik33,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 309 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- יבגניפ
- meir_gi
- גולדן191
- Chmimo
- גרנד פריקס
- Avia
- נעם101
- Mech Morphix
- makatuvkan
- פאר האורה
- Itzik-b
- שביט
- bigfoot7375nadav
- אביתר א.
- amosbmw
- שימי 85
- שחר 1
- MRobot
- נולד לליסינג
- benny62
- shlomiko
- eladts
- itamar_by
- MIHAEL
- save
- tan tan
- motior
- sagi_11
- David32
- davemustaine87
- mh53
- FuriousLift
- nir eli
- natco
- Night Driver
- מחכה
- נהג מירוצים ותיק
- עוזי ל
- רועי5
- דניאל1983
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
