Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,אני מחפש באופן דיי דחוף רכב עקב המכירה של הרכב הישן שלי

אני צעיר בן 21 התקציב שלי הוא פחות או יותר מה שצויין למעלה

מחפש רכב עם ביצועים נחמדים זאת אומרת לא מחפש 0-100 ב8 שניות אבל גם לא ב17 שניות כמו הרכב הקודם שלי,אוהב רכבים שמאיצים מהר יחסית

מחפש רכב עם חיצוניות יפה [משום מה מאוד התחברתי לפאביה ולספייס סטאר]

צריכת דלק שתהיה לכל הפחות 1-13 משולב

עניין הנוחות פחות קריטי לי,מסתדר כמעט בכל רכב,90% מהזמן גם נוסע לבד ככה שזה לא קריטריון מבחינתי

מאוד אוהב אבזור,אבל גם זה לא יגרום לי לפסול רכב

מבחינת תיבת הילוכים,יש לי רישיון על גיר רגיל אבל מאז שהוצאתי את הרישיון לפני 4 שנים נהגתי רק על אוטומט

אני עובר בשנה לא פחות מ10000 קילומטר מתוכם 80% בתוך העיר,שאר הנסיעות הן מחוץ לעיר ובדרך כלל בפקקים

אני מודע לכל היתרונות של כל תיבת הילוכים ועדיין הייתי רוצה לשמוע המלצות ממכם על רכבים בכלל ועל גיר בפרט בכל רכב

תודה מראש ומצטער על החפירה

פורסם

לא הייתי קורא לספייס סטאר רכב ביצועיסט, הביצועים בסדר סך הכול והרכב חיסכוני ואמין.

הפאביה עם התנהגות כביש טובה יותר וזריזה יותר אך פחות חיסכונית ותהיה ישנה יותר.

הייתי בודק גם סוזוקי סוויפט או מזדה 2 ברמת איבזור דינמיק.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לא הייתי קורא לספייס סטאר רכב ביצועיסט, הביצועים בסדר סך הכול והרכב חיסכוני ואמין.

הפאביה עם התנהגות כביש טובה יותר וזריזה יותר אך פחות חיסכונית ותהיה ישנה יותר.

הייתי בודק גם סוזוקי סוויפט או מזדה 2 ברמת איבזור דינמיק.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

תודה על התשובה המהירה,המאזדה גם כן נכנסת רק בשנתון נמוך יותר,מה לגבי השאלה על הגיר? אשמח לחוות דעת

פורסם

לספייס גיר רציף, בנתיים לא שמעתי תלונות.

הגיר גורם למנוע להיות רועש במאמץ אבל בשיוט המנוע שקט עקב סלד נמוך.

לסוויפט ולמזדה גיר פלנטרי רגיל 4 הילוכים.

לפאביה עם מנוע tsi הגיע גיר dsg, נחשב לפחות אמין.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לספייס גיר רציף, בנתיים לא שמעתי תלונות.

הגיר גורם למנוע להיות רועש במאמץ אבל בשיוט המנוע שקט עקב סלד נמוך.

לסוויפט ולמזדה גיר פלנטרי רגיל 4 הילוכים.

לפאביה עם מנוע tsi הגיע גיר dsg, נחשב לפחות אמין.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

ומבחינת העניין של ידני או אוטומט לצרכים ולמצב הספציפי שלי

פורסם

הידני מהנה יותר, אך אם אתה מבלה הרבה בפקקים או בעיר עם עומס תנועה אני באופן אישי הייתי לוקח אוטומט.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הידני מהנה יותר, אך אם אתה מבלה הרבה בפקקים או בעיר עם עומס תנועה אני באופן אישי הייתי לוקח אוטומט.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

הבנתי שהרנו קליאו הידנית מנוע 0.9 יכולה להיכנס בתקציב השאלה כמה הדגם מוצלח והאם הוא עדיף על פני האחרים שציינת בפניי

[מאזדה 2 וספייס סטאר כרגע מבחינתי בטופ של הרשימה,השאלה אם יש איזו ידנית שיכולה לבוא ולשבור שיוון בגלל תמורה גבוהה יותר למחיר]

פורסם

הקליאו זריזה יותר אם כי לא בטוח שתהיה זריזה מהמזדה.

אבל היא מאובזרת טוב,מושבים נוחים ואיכות חומרים עדיפה, גם מבחינת בטיחות היא עדיפה.

אם תמצא רכב בתקציב בהחלט שווה לשקול אותו.

אם כי לפי מה שאני ביד 2 במחיר הזה תמצא את מנוע ה1.2 הרגיל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הקליאו זריזה יותר אם כי לא בטוח שתהיה זריזה מהמזדה.

אבל היא מאובזרת טוב,מושבים נוחים ואיכות חומרים עדיפה, גם מבחינת בטיחות היא עדיפה.

אם תמצא רכב בתקציב בהחלט שווה לשקול אותו.

אם כי לפי מה שאני ביד 2 במחיר הזה תמצא את מנוע ה1.2 הרגיל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

צודק,בדקתי עכשיו

מה לדעתך,ספייס סטאר 13' מאזדה 2 מקווה שלא פחות מ 11' או לרדת קצת בשנתונים ולנסות למצוא רכב אחר?

אם רכב אחר אשמח לפירוט של דגמים שהיית ממליץ [ידני וגם אוטומט]

פורסם

כיוון שרוב הזמן תהיה בעיר לדעתי הספייס תהיה טובה כי בעיר היא נוחה, המושבים קשיחים אבל המתלים עושים עבודה טובה.

נסה אותה. אני מחזיק כזאת 3 שנים ומרוצה ממנה.

אם גיר ידני אתה קרוב בתקציב לפיגו 208, מושבים מאוד נוחים,מרווחת באמת רכב טוב ששוה לבדוק.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כיוון שרוב הזמן תהיה בעיר לדעתי הספייס תהיה טובה כי בעיר היא נוחה, המושבים קשיחים אבל המתלים עושים עבודה טובה.

נסה אותה. אני מחזיק כזאת 3 שנים ומרוצה ממנה.

אם גיר ידני אתה קרוב בתקציב לפיגו 208, מושבים מאוד נוחים,מרווחת באמת רכב טוב ששוה לבדוק.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אה לא שמתי לב שיש לך בכלל את הספייס סטאר חחח

יש לך אולי איזה סיקור עליה או חוות דעת שאני יכול לקרוא? 3 שנים עליה זה לא צחוק אשמח לדעה שלך זה בינתיים הרכב שיחד עם המאזדה הכי תפס לי את העין

במבט לאחור אתה לוקח אותה שוב או בוחר ברכב אחר

פורסם

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...