Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו 0.9 2015


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אני כבר חודש מחפש רכב .

חיפשתי איביזה ולאחר אין ספור פגישות עם אנשים החלטתי לרדת מהדגם לאחר שלא מצאתי משהו שנראה לי.

ראיתי רנו קליאו שמאוד מוצאת חן בעיניי רכב חדש עם קמ נמוך ועדיין באחריות .

הרבה אנשים אומרים לי להתרחק מרנו "זבל צרפתי" "הרכב לא יצא מהמוסך" וכדומה .

גם באינטרנט לא חסר ביקורות שליליות על רכבי רנו והשירות הקלוקל של חברת קרסו.

מה אומרים ?

פורסם

מנוע ה0.9 מגיע עם גיר ידני בלבד,

הכי חשוב ברכבים(ומה שהישראלים לא תופסים) זה לא להסתכל על מותג - אלא על דגם, יש דגמים בעייתים יותר יש דגמים בעייתים פחות.

 

יש מנועים בעייתים יותר ותיבות הילוכים בעייתיות יותר ויש כאלה שפחות(כןכן, גם טויוטה הונדה ויונדאי ידעו לימונים בחייהןֿ), במקרה של הקליאו לא דווחו בעיות לגבי המנועי 0.9 לביינתים ולא דווחו תקלות מיוחדות,

בעבר יצאה הוראת יצרן מגוכחות לטיפול כל 30,000 בחלק מדגמי רנו - ממליץ לחפש רכב שעשו בו טיפול כל 15k למרות ההמלצת יצרן.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

הייתי בטוח שגם ה0.9 באה עם הגיר הרובוטי :o .

 

בכל אופן, למיטב ידיעתי הקליאו הנ"ל לא רעה בכלל.

 

אם הרכב שמור ומטופל כמו שצריךהיה מוצא חן בעיני, וללא כל מחלות מיוחדות, לא הייתי נותן לסטיגמה או ליבואן מגעיל למנוע ממני לקנות.

 

ולראיה, רשימה ארוכה מאוד של רכבים מוזרים שהיו ברשות המשפחה :) אלפות לנצ'יות ומה לא..

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

בעיקר סטיגמות, ועל הקליאו אני יכול להמליץ לך מנסיון אישי עם הרכב שנה וחצי 0 תקלות.

והתמורה מהרכב גדולה.

 

ויוצא לי לעבור כמה פעמים ביום דרך המוסך ואין נוכחות של הקליאו במקום למעט הקליאו ששייכת לאחד המוסכניקים.

 

*ולמען גילוי הנאות אני מוכר את הקליאו שלי* :lol:

פורסם

אכן מדובר בדגם הידני .

והרכב עדיין לא הגיע ל15 אלף קמ .

הבנתי גם שמאוד קשה למכור רכב כזה במידה וארצה למכור

פורסם

פות"ש

 

צרפתיות מכוניות שמספקות הרבה תמורה לכסף, ויש שיפור מורגש באמינות שלהן בשנים האחרונות, למעט כמה פשלות כמו מנוע ה1.6 156כ"ס הבעייתי, אך עדיין האמינות שלהן לא כמו יפניות/קוריאניות שגם שם לא חסרות הפתעות.

 

מה שכן, החסרון של הצרפתיות שעדיין קיים גם היום הוא הסחירות וירידת הערך בארץ, חלק מהרכבים הצרפתיים יכולים להיות ממש חתונה קטולית, אני בעצמי מחזיק ברכב צרפתי שמאוד נהנה ממנו, אך אני מודע לזה שתהיה לי בעיה רצינית במידה וארצה יום אחד לפרסם אותו למכירה, אז שתהיה מודע לחסרון הזה שהוא חשוב מאוד לחלק גדול מהקונים, מאמינות צרפתיות חדישות אני פחות דואג גם מנסיון מכרים ובני משפחה.

פורסם

אתה קונה בשביל למכור? :)

 

תקנה תשתמש ואחר כך תדאג למכירה.

 

תאמין לי שאם תשמור על הרכב כמו שצריך את הקונה שלך אתה תמצא.

 

 

אם כולך מלא בחששות ולא תוכל ליהנות מהקניה, אז הרכב הזה לא בשבילך. לך על משהו אחר.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
פות"ש

 

צרפתיות מכוניות שמספקות הרבה תמורה לכסף, ויש שיפור מורגש באמינות שלהן בשנים האחרונות, למעט כמה פשלות כמו מנוע ה1.6 156כ"ס הבעייתי, אך עדיין האמינות שלהן לא כמו יפניות/קוריאניות שגם שם לא חסרות הפתעות.

 

מה שכן, החסרון של הצרפתיות שעדיין קיים גם היום הוא הסחירות וירידת הערך בארץ, חלק מהרכבים הצרפתיים יכולים להיות ממש חתונה קטולית, אני בעצמי מחזיק ברכב צרפתי שמאוד נהנה ממנו, אך אני מודע לזה שתהיה לי בעיה רצינית במידה וארצה יום אחד לפרסם אותו למכירה, אז שתהיה מודע לחסרון הזה שהוא חשוב מאוד לחלק גדול מהקונים, מאמינות צרפתיות חדישות אני פחות דואג גם מנסיון מכרים ובני משפחה.

באמת? כמו מה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דווקא הקליאו נהנית מביקוש טוב יחסית. היא נותנת חבילה מאוד מוצלחת. לנו במשפחה יש 0.9 קוקלשיין 2013. עד כה כ 60 אלף ק"מ ואף תקלה. צריכת דלק אמיתית בניסעה עירונית בעיקר של 15-17 ק"מ לליטר.

פורסם
כדאי לשלם מחירון על קליאו ? ראיתי שנתון 2015 שעשתה 10 אלף קמ הבעלים דורש מחירון .

 

על פניו מדובר ברכב לא רע שקשה להגיד שהוא לא שווה מחירון,

מצד שני? אל תשכח שזה רכב עם שוק לא מוצלח ובשוק שבו הקונים יותר חזקים מהמוכרים(חוץ משוק ה7 מקומות שמה המשחק שונה).

 

דבר אחד שחשוב לבדוק, האם הרכב טופל כל שנה? או שדילגו על הטיפול השנתי בגלל הקילומטרז? יש נטיה ישראלית שכזאת - אם דילגו? ברח כל עוד נפשך בך.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
באמת? כמו מה?

 

מה שאני זוכר כרגע!

 

לטויוטה היתה בעייה במנועים של הקורולה שנתונים 2003-2004.

לטויוטה היה פגם בממיר P406 באוריס או RUNX אם אני לא טועה,לא זוכר.

להונדה אינסייט היתה בעיה בחלק מהדגמים הראשונים של אכילת שמן מוגזמת אחרי קילומטראג' מסוים.

כריות אוויר הטאקאטה.

ליודנאי או קיה, היה פגם בדוושת המצערת, ונגרמו מזה כמה תאונות, אפילו ראיתי אחת בסרטון שהיה בזמנו ברשת.

 

יש עוד כמה שאני לא ממש זוכר כרגע.

פורסם
על פניו מדובר ברכב לא רע שקשה להגיד שהוא לא שווה מחירון,

מצד שני? אל תשכח שזה רכב עם שוק לא מוצלח ובשוק שבו הקונים יותר חזקים מהמוכרים(חוץ משוק ה7 מקומות שמה המשחק שונה).

 

דבר אחד שחשוב לבדוק, האם הרכב טופל כל שנה? או שדילגו על הטיפול השנתי בגלל הקילומטרז? יש נטיה ישראלית שכזאת - אם דילגו? ברח כל עוד נפשך בך.

הרכב עלה לכביש בדצמבר 2015 ועבר טיפול אחד בינתיים

×
×
  • תוכן חדש...