ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
- 13 תגובות
- 30.4 אלף צפיות
איך יודעים אם הרכב היה ליסינג או השכרה? מה אמור להיות כתוב ברישיון בליסינג ומה בהשכרה? ומה ההבדל בין ליסינג להשכרה? ליסינג פחות שחוט? תודה.
הודעה אחרונה מאת Mr_Shankly, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכל המומחים! מחפשת רכב מיני (אוטומטי) שיתאים בעיקר לנסיעות יומיומיות לעבודה (מאיזור נתניה לאיזור תל אביב), בסביבות ה30 אלף ש"ח. הדברים הכי חשובים בסדר יורד: 1. שיהיה חסכוני בדלק 2. אמינות כמובן 3. רצוי מרווח לפחות באיזור הנהג, ועדיפות לאוטו גבוה (ככל שניתן למרות שמיני, פחות אוהבת להיות "צמודה" לכביש). האופציות שחשבתי עליהן הן שברולט ספארק, קיה פיקנטו ויונדאי I10, השאלה היא איזה דגם אוכל להשיג במחיר הזה ומה הכי עדיף מביניהם, כמובן שאני פתוחה לאופציות נוספות. המון תודה!
הודעה אחרונה מאת staltal, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 900 צפיות
אני מחפש לקנות רכב חדש או משומש סופר מיני. ישמש רוב הזמן במהלך השבוע לנסיעות ללימודים קצרות, מדי פעם באמצע השבוע נסיעה בינעירונית לא ארוכה ובסוף שבוע נסיעות בינעירוניות יחסית מצומצמות. התקציב הוא עד 70-80K. אין לי סדר עדיפויות כי אני מרגיש שאני רוצה כמה שיותר את "החבילה השלמה" של אבזור, נוחות, אחזקה, דלק, ביצועים. הייתה לי פיאסטה 14' 1.6 אוטומטית שהייתה מאוד נוחה וזולה לאחזקה אבל חלשה וצרכה דלק קצת יותר מדי לפני שנגנבה. בקיצור-אין העדפה משמעותית לחדש על משומש או להפך, רק רוצה למצוא רכב מספיק טוב שיחזיק אותי 3-4 שנים ואז יימכר. אם צריך עוד פרטים שאלות אשמח לענות. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת staltal, -
-
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום חברים אני שוקל לקנות את הרכב המדובר, בעיקר בגלל יחס של מחיר-תמורה. לפי לוח יד2 אפשר לקנות כזאת בפחות מ30K ש"ח, אולי אפילו קרוב ל25K. כאן בפורום אפשר לקרוא דעות יחסית אוהדות. עשיתי חיפוש בפורום טכני ואני מוצא שם הרבה תלונות על הגיר, לדוגמא: כמו כן קראתי שהיתה הרחבת אחריות על הגיר ל5 שנים/150000ק"מ שכמובן כבר לא תופסת גם לדגם 2012. יש למישהו תובנות לגבי הבעיה? אני ממש לא רוצה לקנות רכב ב 25K ש"ח רק כדי להוציא עוד 15K על גיר חודשיים מאוחר יותר...
הודעה אחרונה מאת fish, -
- 14 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
מחפש רכב חסכוני בדלק, שלא רואה מוסך לעתים קרובות , סביב ה35 אלף ש"ח. אשמח להמלצות תודה
הודעה אחרונה מאת Lior200, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 796 צפיות
השאלה בכותרת ראיתי את הרכב הנ''ל, נראה לא רע ומטופל במקום שאני מכיר ואוהב. הריג'קטים הידועים לי לפני בדיקה הם ציריה מתקתקת ונזילת שמן קלה (אין לי מושג מאיפה) הרכב יד 3 פרטית. ק''מ עומד על 230,000 צמיגים מצב סביר. מה המחיר הריאלי לשלם על רכב כזה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני שוקל לרכוש רכב באזור באר שבע ולכן יש לי צורך במכון בדיקה שמעתי על קומפיוטסט ועל מונדיאל איך הם? יש מקומות אחרים? אם הרכב נמצא ביישובים ליד באר שבע האם זה בסדר לקבוע להיפגש במכון הבדיקה? בב"ש
הודעה אחרונה מאת topy11, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אחרי הרבה חפירה בפורום וביד2 מצאתי את הכלה הנבחרת פיאט פונטו איבו שנת 2011 ברמת גימור 150TH עם גג שמש וג׳נטים ממגנזיום. לקחתי את הרכב לבדיקה והתקשרתי למכונאי שלי להצאת מחיר לתיקון הליקויים. המכונאי נתן הצעת מחיר של כ1100 שקל להחלפת 2 בולמים אחוריים ותושבת גיר אבל הזהיר מבעיות חשמל ובעיות גיר בפונטו בנוסף הזהיר מהמגרש OP ממול למשרד רישוי במפרץ. האוטו נראה סבבה 85 אלף קילומטר נראה במצב טוב לגילו והמגרש הורידו את רוב עלות הליקויים מהמחיר שרצו על האוטו אני בדילמה, להמשיך בתהליך הקניה למרות ההזהרות או לבדוק אופציות אחרות?
הודעה אחרונה מאת punk119, -
מצאתי רכב מסוים שאני רוצה לקנות בדיל ממש מציאה אבל הבעיה הצבע של הרכב שחור , אני אוהב את הצבע הזה אבל מבחינת סיכון קראתי מחקרים שרכבים בצבע שחור יש להם את הסיכוי הגבוהה ביותר לעבור תאונה מאשר צבעים אחרים אז אני בדילמה אם לקחת אותו .
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
-
- אחראי פורום
- 39 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
בנסיעות לעבודה בקרוב אצטרך רכב. כיום אני משלם שווי מס על הנסיעה. חשבתי על הדרך הכי זולה להגיע לעבודה(מבלי להשתמש בתחבורה ציבורית). אחת המכוניות הזולות והחסכוניות שעלו לי בראש היו הפיג'ו 107 ידנית שתעלה בסביבות 25000שח שנת 2012 אם אינני טועה. האלטו גם אבל היא יותר יקרה ופחות "מפנקת". עוד אופציה זה לקחת מהייטקזון פיקנטו חדשה ב1050שח כולל הכל(לא כולל דלק). אשמח לדעת אם אתם חושבים שכדאי לרכוש יד2 עם ירידות ערך וטיפולים וטסט וחסכון או חדש לא חסכוני אוטומטית שתעלה בסביבות 1700שח לחודש כולל דלק(דלק יוצא לי בערך 600שח לחודש) תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת chenrp, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אשמח לשמוע חוות דעת וביקורות, תודה.
הודעה אחרונה מאת adir10, -
-
פיג'ו 307 1 2
מאת JaronMalul- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי, רציתי לקבל חוות דעת על פיג'ו 307, שנת 2002. הרכב יד 2. האוטו מיועד לנסיעות קצרות, 10 דקות לעבודה ו10 דקות חזור. מדי פעם נסיעות קצת יותר ארוכות של 15-20 קילומטר. מחיר: 3500 טסט עד דצמבר, שווה לקנות?
הודעה אחרונה מאת GUGY, -
- 0 תגובות
- 710 צפיות
ערב טוב, ההתלבטות שלי היא בין מספר מועמדות, יש שיגידו שההשוואה הזויה אבל בשביל זה אני עושה את הסיעור מוחות הזה: 1. Audi A3 2. שירוקו 3. אלפא רומאו גולייטה 4. יונדאי ולוסטר כן הולוסטר הכי לא קשורה פה, היא פשוט נותנת המון ביחס למחיר, מה גם שכבר הייתה לי אחת אז אני יודע שהרכב זול לתחזוקה וכדומה. תחת כל המלצה בבקשה תגידו לאיזה דגם ספציפי כדאי להתקרב ולאיזה פחות, זה לא סוד שלאודי, שירוקו וגולייטה יש לא מעט בעיות גיר ושאר בעיות מכניות למיניהן, אשמח אם מישהו יוכל לשפוך קצת אור ולהפריך סטיגמות כאלה ואחרות. תודה רבה מראש לכל מי שמקדיש מזמנו לעזור.
הודעה אחרונה מאת buyer, -
יונדאי וולוסטר
מאת Fuzer- 14 תגובות
- 3 אלף צפיות
אהלן, קיבלתי הצעה לקנות יונדאי וולוסטר שנת 2011 דגם אינספייר, עם 88 אלף ק', ב-55 אלף ש"ח מחיר אחרון. מה דעתכם על המחיר והאם כדאי לרכוש רכב שכבר ירד מפס הייצור? זה יהיה הרכב הראשון שלי למען הסר ספק תודה
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אסביר קצת את הדילמה. אני מחפש רכב שישרת אותי לנסיעות בעיקר עירוניות בעדיפות לאוטומט עד תקציב 20K מצד אחד הבנתי שבהתאם למטרות שלי ולתקציב מומלץ לי גטס דגמים GLI , GLX ,GLS ואכן מצאתי כמה מעניינות. מבחינת מראה פחות התחברתי. התחלתי לחשוב על ספארק עם חריגה בתקציב ובנוסף ידני אך המראה שלו יותר נחמד לטעמי. ממה שהבנתי מחיפושים פה בפורום יש חלוקת דעות בנוגע לגיר של הספארק אשר נשבר. האם זה נפוץ? מה אתם הייתם עושים? הולכים על גטס- אמינות ומראה פחות טוב (לטעמי) או עם הספארק- שלגבי האמינות יש חילוקי דעות, ידני ומראה נחמד וחדשני. כמובן שאם יש לכם המלצה אחרת לגמרי אשמח לשמוע. תודה לעונים ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת oshri_t1, -
סקודה אוקטביה
מאת קישו- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
היום נסענו למגרש מכוניות בפתח תקווה. האמת, לא היה רע. לקחנו רכב אחד של יונדאי I20 ב30 אלף שח עם 88 אלף ק"מ. לי הציעו סקודה אוקטביה שנת 2012 במחיר של 65 אלף שח ואמרו לי שאפשר לסגור על 60 מנוע 1.2. הרכב עם 77 אלף ק"מ במחירון הוא הרבה פחות. האם על קמ נמוך אפשר לדרוש הרבה כסף? אני מנסה להבין מה החישוב שלהם. הזיכוי של הפוקוס 2006 הוא 10780 נראה קצת נמוך אבל מה הסיכוי למכור בשוק הפרטי פשוט מוצף בפוקוסים. כל הדרך שנהגתי על הסקודה שאלתי את המוכר אתה בטוח שזה 1.2 , ירדתי מB4.
הודעה אחרונה מאת Lior200, -
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב משפחתי קטן שיכול להכיל מאחורה 3 ילדים הכסאות, ומתוך שיקול כלכלי אני מכוון למשפחתיות הקטנות (מהסוג שצויין למעלה) ולא לקטגוריה של טיוטה קורולה, מאזדה 3 וכו. שתי שאלות לי: 1 - איזה רכב מומלץ מהקטיגוריה של משפחתית קומפקטית (בעיקר בהיבטי נוחות נסיעה אמינות וצריכת דלק)? חשבתי על יונדאי i25 או קיה ריו 2- האם ההנחה שאפשר להסתדר (גם אם בדוחק) עם 3 ילדים ברכב מסוג זה היא סבירה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 8 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
אין הבדל כזה גדול בכח סוס 132 לעומת 124 וגם בגודל תא המטען שזה 20 ליטר הבדל ההבדל היחידי זה שבi35 יש 6 הילוכי העברה לעומת 4....אוףףףף מתלבט!!! נ.ב. הi25 זה 2012 פרימיום והi35 זה 2011 סופרים
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אחרי חיפוש רב הגעתי למסקנה שהרכב שהכי מתאים לצרכים שלי הוא אופל אסטרה. במעקב אחר מודעות משומשים צמצמתי לאחת, מודל 2011, יד שניה עם בערך 100 אק"מ שנראתה לי יחסית שמורה במחיר טוב. אחרי שיחה הבעלים שנשמע מאוד נחמד - קבענו להיפגש. במבט חיצוני המכונית נראתה טוב, לא הרבה מכות/שריטות ובאופן כללי רושם מאוד טוב מהבחינה הזאת. לקחתי לסיבוב וחוץ מהעובדה שאני לא רגיל לרכב מוגדש (שהיות טורבו וכל זה) הוא הרגיש לי אחלה. בשונה מאסטרה אחרת שלקחתי ונראה כי לה בעיה בגיר אז היתה לי נקודת השוואה. לפני הבדיקה ובמהלך הזמן שנפגשנו נשאלו השאלות הבאות: האם לרכב היסטוריה טיפולים מלאה? כן ויביא לי כשישיג אותם. האם הרכב עבר תאונות? "איזו מישהי החליקה עם הרכב, עשתה לי פנס ככה (…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בס"ד צהרים טובים לכם חברים יקרים, אז אחרי שנתיים של נישואין בהם הסתדרנו עם תחבורה ציבורית, התברכנו בילדה קטנה ומתקוה ואשתי ככל הנראה תתחיל עבודה חדשה בעז"ה. לאור זאת אנו מחפשים רכב ראשון. אז ככה: אנו מתגוררים בלוד והנסיעות בו יסתכמו בלוד עצמה ולערים הסובבות אותנו (רחובות, רמלה, פתח תקווה, שהם וכו'). הגודל לא משנה, אנחנו לא אנשים גדולים במיוחד, ויש לנו תינוקת בת 4 חודשים, כל עוד שני מבוגרים ושתי תינוקות(שהמשפחה תתרחב בעז"ה) יוכלו להיכנס בו זה יהיה עשר. מעדיפים ידני, ניתן להתפשר. וכמובן, נקווה לצריכת דלק כמה שיותר הגיונית ומחיר, כמה שאפשר לחסוף. כמובן שאם מדובר במציאה לא נהסס לשלם כראוי. אז אם יש לכם, משהו כזה עד 10,000 ש"ח להציע, נודה לכם מאוד. יו…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
רכב עד 30K
מאת 125Live- 2 עוקבים
- 0 תגובות
- 644 צפיות
שלום, אני עדיין לא לגמרי סגור על עצמי לגבי הכיוון אבל התקציב שלי הוא 30K ואני מחפש רכב אמין יחסית, לא גדול, עדיף חסכוני ואולי גם מהנה לנהיגה (ספורטיבי ?). לא משנה ידני או אוטומט. הסיפור הוא כזה. מכרתי את המיאטה שלי, עברתי לתל אביב ואני צריך רכב לנסיעות של קילומטרים בודדים פעמיים בשבוע בממוצע, ואולי מידי פעם טיול. יש לכם הצעה מעניינת ? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת 125Live, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
שלום חברים, לאחר 3 שנים על סיאט לאון FR 1.4 ידנית, אני מוצא עצמי שוב בהתלבטות לקראת רכישת רכב חדש באופן פרטי, ובמיוחד בשל תיבת ה- DSG. למרות שנהניתי מאד מהליאון, במיוחד בהיותה ידנית, אפשר לומר שדי סבלתי מנוחות הנסיעה בעיר (זוועתית) והרכב הבא שלי חייב להיות נוח ומפנק בהיבט הזה (בכל זאת, כבעלים של 3 משחתות מתעשיית הרכב האמריקאית של שנות ה- 70 טרום משבר הדלק, אני אוהב את רכות הנסיעה במידה מסוימת). עוד לפני שאערוך נסיעות מבחן בשני הדגמים (וכדי להשוות לאופציה ללא DSG- גם במאזדה 6), אשתף אתכם בלבטים ואשמח לחוות דעת והמלצות של המנוסים שבכם. ההתלבטות היא בין האוקטביה המחודשת 1.8 עם המתלה האחורי הרב חיבורי (שאני מבין שמשפר את הנוחות אבל השאלה היא עד כמה) לבין קפיצה …
הודעה אחרונה מאת hemi, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
עשיתי הזמנה לאיביזה חדשה,עכשיו ראיתי שישנו סעיף שחתמתי עליו לא שמתי לב שאני מאשר שיותקן ברכב חיישן ניטור אחר טיפולים/תאונת מה שהופיע בהזמנה בתור חיישן שירות דרכים.הוספתי איתורן שזה מספיק אני חושב, עכשיו השאלה שלי האם החיישן שירות דרכים זה משהוא מועיל או שיבוא לרעתי בעתיד ,לאנשים בעלי רכבי הקונצן האם מותקן אצלכם החיישן הזה ? בשורה תחתונה האם להשאיר את זה או לבקש להוריד את זה מההזמנה?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, צריך המלצה למכון בדיקה אמין בנתניה. ואם אפשר גם עם מחיר סביר. פעם קודמת בדקתי במוסך "האחים" שהומלץ לי. אבל עבר זמן מאז.
הודעה אחרונה מאת tscr, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, מבקש עזרה בבחירת רכב בתקציב של 85 א שח . 4 נפשות . כ 20 א קמ נסיעה בשנה . עדיפות לרכב גבוה עם תא נוסעים ומטען מרווח. כיום יש לי פורטה 2012 .
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הי שאלה שמעוניינת אותי. ראיתי באחת מסוכניות הרכב, שמציעים רכב חדש 2017 שמישהו קנה והתחרט ולקח דגם אחר במקומו ולכן, מציעים אותו למכירה אבל הוא כבר יד 2, זאת אומרת שמי שיקנה אותו יהיה יד 3. המחירון הרגיל של הרכב, 131000 ש'ח כמה לדעתכם זה מחיר טוב לקנות אותו בהתחשב בנסיבות? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Scort, -
-
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, ברשותי מאזדה 3 ספיריט שחורה עם כל התוספות יחד עם כל מיני דברים שאני הוספתי, שנת 2012. "מגרד" לי כבר הרבה זמן לקנות (פעם ראשונה) רכב 4X4 וחוץ מנסיעות לעבודה וחזור, להנות קצת בסופ"ש. ראיתי רכב יפה שנת 2009 הדגם הכי מפואר JLX EL ארוך (מבחינתי הארוך פרקטי יותר) באותו מחיר, כנראה שאני יכול לבצע החלפה ראש בראש. השאלה שלי אם כדאי? האם מדובר ברכב סחיר? האם שווה לרדת בשנתונים? האם אני אהנה מהרכב גם בשטח וגם בכביש? תודה רבה, נתנאל.
הודעה אחרונה מאת rsm130d, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מחפש להשתדרג ולהגדיל את הנוחות נסיעה שלי, להתקדם בשנתון, ולעבור למנוע דיזל חסכוני שיעשה לפחות 1 ל17 משולב. הנסועה שלי באיזור ה30 אלף לשנה, דרוש בגאז גדול תקציב באיזור ה40 אלף שח כמה שיותר אבזור יהיה טוב, עד 200 אלף קמ, לא מפחד ממוניות. האופציות שמונחות לפניי כרגע: פלואנס - יש אפילו מונית מ2016 שעברה רק 115 אלף ונכנסת בתקציב C3 פיקאסו משנתונים 11-13 נכנסות יופי בתקציב קיה סיד (סטיישן) - קשה למצוא, הכי מוצא חן בעיניי בכל אופן. קיה מגנטיס? מי מכיר את הרכב ויכול לתת עליו חוות דעת טובה? ריו לא באה בחשבון מאחר וזה לא יהיה שדרוג מבחינת המרווח והגודל. I30 CW ממה שאני יודע היחידות שהיו הן אצל מורי נהיגה.. גם קשה למצוא וזהו, לצערי אין יפניות דיזל בקטגוריות האל…
הודעה אחרונה מאת traka64, -
-
-
- אחראי פורום
- 43 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
רציתי לשאול את דעתכם ומה כדאי לעשות כי יש פה כמה בעיות https://drive.google.com/file/d/0B8jW9S1QfR2tWmFiZGxlZzQwdzA/view?usp=drivesdk
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום רב וחג שמח לכולם, ככל הנראה עקב מעבר למשרה במקום עבודה ללא רכב צמוד אני זקוק לעזרתכם, הרכב המשפחה שלי הוא זוג +תינוק בן שנתיים. עד כה היו בחיקי שלל רכבים (jetta,i35,i30,picanto,lancer,focus) ועוד רכבים אך על אלו העברתי תקופות ארוכות. המוצלחת מביניהן איך לא היא הג'טה מבחינתי מציעה את החבילה המלאה. ולשאלתי: אני זקוק לרכב חסכוני - צריכה סבירה, גיר אוטומט,טיפטרוניק,רציף אין בעיה. תא מטען בינוני לפחות מראה חיצוני משחק עניין על אף שמדובר בטעם אישי - מעניינת אותי דעתכם. אם הרכב יהיה בעל מרכיב ייחודי , ספורטיבי, קצת שונה אני אוסיף כסף ללא בעיה. המכוניות שתפסו לי את העין לעת עתה והיו עוד הרבה .. 1.4 seat toledo 2012 citroen c elize peugeot 2008…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- yor2
- SlowRide
- אהרן ג
- Assafo2
- itsik170
- ELI001
- Pavlik
- יוני3227
- David32
- ברווז
- ברנד
- hans
- פריג'י
- הרקוליטו
- Dan___
- Shay Shd Dave
- chrono
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- Avia
- matan_mil
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- nglancer
- orankohn
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- gpro
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
