ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 990 צפיות
בוקר אור דפדפתי בפורום בנוסע ראיתי הרוב לא ממליצים לבדוק בנתניה, כמה ממליצים על האחים ואלישע (שניהם בנתניה) ההמלצה לנסוע להרצליה, כל מכון או יש מכון מומלץ בהרצליה? הרכב סוזוקי איגניס 2005 תודה!
הודעה אחרונה מאת Tul, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום הגיע הזמן לשדרג את אחד הרכבים בבית. בשנים האחרונות הייתה קפיצה בהנגשת מערכות בטיחות חשובות לרכבים עממיים יותר ולכן נראה לי טיפשי לקנות רכב שלא כולל מערכות כאלו כי את זה יש לי כבר היום. המטרה היא לקנות את הרכב הכי זול שיכלול לפחות בלימה אוטונומית ושאינו רכב מיני(סופר מיני ומעלה). הפרמטרים אם כן לפי סדר חשיבות הם בטיחות ואז אמינות. אשמח לקבל המלצות.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מתכוונת לקנות סוזוקי איגניס אוטומט משנת 2005, המוכר נראה אמין ביותר, רכב שמור מבחינה מכאנית ופלסטיקה בפנים לגמרי שלמה והכל פועל. בחוץ הצבע טוב , יש קצת פגיעות בפלסטיקים מקדימה ומאחורה, ללא פחחות המחיר המבוקש 14000 מוכן לרדת ל 12500. האם בכלל שווה להתעכב על הבדיקה, לטרטר אותו את עצמי וגם לשלם על זה? תודה!
הודעה אחרונה מאת Tul, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 7 אלף צפיות
אהלן לאחר הרבה לבטים מתכנן לקנות את הרכב הנ"ל. על הפרק יש ארבעה רכבים בהם אני מעוניין , צבע הרכב ללא ספק פקטור חשוב בעיניי. הייתי שמח לקבל חוות דעת לגבי שוק הרכב , מכירה עתידית בתור יד שנייה, ביצועים לצד צריכת דלק וכי"ו. האם הרכב מצדיק קנייה במחיר מחירון בהנחה שהכל תקין והק"מ נמוך? ממה להיזהר במידה והרכב יקנה ממגרש? תודה מראש..
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
החלפת פורד פוקוס 1 2
מאת dream-on-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום רב, ברשותי פורד פוקוס שנת 2010 שנקנה מהשכרה. הרכב כבד, זולל המון דלק אבל אין להתווכח על אמינות. רציתי את המלצתכם לרכב אחר שיהיה טיפה יותר טוב ביחס לדלק, רכב משפחתי להסעת ילדים, בטיחותי ואמין ללא תקלות מיוחדות. התקציב לא גדול מחפש להוסיף את המינימום האפשרי. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת nath, -
-
- 1 תגובות
- 500 צפיות
אהלן מתכנן להחליף את הרכב המשפחתי. יש לי כיום i30cw 2010. רוצה להחליף רכב לשנתון 13-14 סדר גודל של 60k. התלבטתי בין i30cw וקיה פורטה ולאחרונה נכנסה למשוואה גם פלואנס דיזל. מה אומרים? מה עדיף? הפלואנס באמת מוצלחת? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום רב, אנחנו לפני קניית הדגם לעיל- מאזדה 3 שנת 2014 1.5 אקטיב ככל הנראה, בתקווה למצוא רכב שמור יחסית שהיה בעברו ליסינג בשביל להוריד את מחיר הקנייה. התקציב הוא באיזור 70,000 ש׳ח. התכנון הוא לבקר בסוכנויות הרכבים בגלילות בשבועיים הקרובים. אני יודע שיש הבדלים במחירים בהתאם לקילומטרז׳ וכו, אך בהנחה שאנחנו מתכווננים על איתור של רכב שעשה באיזור ה- 50-70 אלף קילומטר, מה לדעתכם המחיר הריאלי שעלי להתמקח עליו? תודה מראש! Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת dpat3344, -
- 1 תגובות
- 616 צפיות
יום חמישי לקחנו רכב לבדיקה לדוד שלי שבא מצרפת .הבוחן רשם כל כך הרבה כסתחים שהדוד פחד לעמוד ליד הרכב שלא יתפרק .רצה לבטל את הקנייה .כמה שהסברתי לו שזה המכון רושם בשביל שלא תגיש לו בעתיד תביעה לא עזר בסוף אח שלו שהוא מוסכניק הסביר לו .בסוף כן לא נשאר עם הרכב .גם שילם 500 שח בשביל משהוא שהוא לא נותן כלום .אני גם בשלבי גישוש למאזדה 6 איך לבדוק לקחת אותה למרכזי לבדיקה או למכון שרושם מלא תקלות ואין אפשרות לדעת מה מצב הרכב באמת .האם מוסך יוכל לדעת אם יש פגיעה בשילדה ואיך אני אומר להם בדיקה לפני קניה
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, אני מעוניין לרכוש אוקטביה 2017 מהדגם החדש ומתלבט בין מנוע 1.0 ל-1.4 ליטר. אני מחפש רכב משפחתי כאשר בגדול, אנחנו נוסעים בתוואי עירוני או בינעירוני נוח, ומידי פעם עושים גיחות לטיולים ארוכים יותר. (בין 10K ל-15K ק"מ בשנה). מבחני רכב ברשת מהללים את המנוע 1.0 החדש הקטן וחלק אף מכתירים את הדגם כ"מלכת המשפחתיות". אשמח לשמוע מה דעתכם באופן כללי ובפרט: - אמינות/עמידות לאורך זמן? (זה הדגם הראשון בנפח כזה אז אין לו עדיין "היסטוריה") - 3 צילינדרים לעומת 4, מה המשמעויות? (מבחני הרכב טוענים שאין רעידות...) - האם סוג מנוע זה משפיע על ירידת הערך של הרכב? - במקרה של תקלה במנוע עצמו - האם באחריות של צ'מפיון נותנים מענה הולם? מחליפים לגמרי? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת Vladigo101, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אני רוצה לקנות אוטו משומש של כ-12 עד 13 שנה. אם הבעלות היא למשל יד 4, איך אני יכול לדעת אם יד ראשונה הייתה בליסינג או בהשכרה או בצבא?
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 688 צפיות
שלום, אני בן 19 הוצאתי רישיון לפני חודש וכבר יש לי רכב משלי ובעוד חודשיים אני רוצה לקנות רכב ב60-70 אלף ובמימון עכשיו האמת שאני מקבל מביטוח לאומי סכום של 2,000 ש"ח בחודש בלי קשר לעבודה שאני יכול לעבוד ולהרוויח משכורת עד 6,000 ש"ח ומ6 ומעלה מתחילים לקצץ לי כמה מאות שקלים מהביטוח לאומי לפי מה שאני הבנתי הכסף מהביטוח לאומי מגיע ישירות להורים שלי כל חודש כי אני אחד שלא יכול לראות כסף ואני מבזבז הרבה יותר מאלפיים בחודש, אבל אני יכול להעביר את זה אליי כל חודש אבל זה לא כזה חשוב וכרגע אני לא עובד ורציתי לדעת איך כל הסיפור הולך בשביל רכב ב600-700 ש"ח בחודש תודה רבה לעוזרים ושבת שלום
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, מתלבט בקניית מיני קופר או אאודי A1 השיקולים שחשובים לי: 1.שמירת ערך 2.חסכון בדלק 3.טיפולים ותחזוקה בעלות סבירה אז.. מה כדאי לקנות:
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אלפא רומיאה נובמבר 2012 דגם מילאנו מנוע 1.4 שמורה רצח מכיר את בעל הרכב מטופל רק במורשה, עשתה רק 12 אלף, ללא תאונה מתאים לי לצרכים ויש לי את הכסף בעל הרכב מתחייב בבדיקה טסט ארוך צמיגים חדשים, כדאי?
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אז ככה, אני הולך להיות סטודנט וצריך רכב מיני, ידני רק בשבילי. שיצרוך לי כמה שפחות דלק אבל עם מנוע שיוכל להתמודד עם עליות בכרמל ובצפת, שמעתי על הפיגו 108 שהיא מאובזרת ברמה גבוהה, ובעלת מנוע 1.2 ידני, רציתי לשמוע המלצות על הרכב הזה ומה היא הצריכת דלק שלו, ומה הרכב היום מהקטגוריה של המיני עם הצריכת דלק הכי נמוכה בפועל. אשמח להמלצות גם על קיה פיקנטו..
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן אני לפני רכישה (הרכישה מתוכננת למחר) ולכן אשמח לתשובה מהירה והמלצה אני מתכנן לקנות גולף comfortline שנת 2001 מנוע 2000 אוטו'. הנתונים של האוטו מצויינים יד 1 79 אלף קילומטר ובתמונותנראה מצויין השאלה היא אם כדאי להחזיק רכב כזה מבחינת עלויות טיפול / אמינות וכמובן צריכת דלק כי המנוע גדול קראתי שעם כל המנוע הזה הוא רכב די מגושם (על שנת 2002) אבל מצד שני חלק אומרים שהאוטו אמין והצריכה לא בשמיים 1/12 +\- מישהו יכול לתת לי בבקשה תשובה יותר מדוייקת והמלצה אם כדאי להמשיך לחפש רכב אחר ( האופציה שחיפשתי עד עכשיו בתכלס היתה גטס 2008 )
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
bmw סדרה 1
מאת elcomp-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
שוקל לרכוש את הרכב שנת 2012-2013. יש בעיות מיוחדות?"מחלות" שצריך לבדוק? אני יודע שהיו מנועים בעייתים עד איזה שנה? אני מכוון לדגם ה"חלש" כי גם ככה אני אשים תוכנה. ביטוח?טסט?משהו חריג? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת save, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 662 צפיות
אני בתהליכים של קניית רכב עכשיו הרכב שאני רוצה והלכתי לבדוק זה מאזדה 6 פרימיום 2009 ממש מצא חן בעיני הרכב אבל יש לו חסרון אחד גדול שהוא הצריכת דלק כל הבעלי רכב זה אמרו לי שהיא גבוה מאוד מצד אחד אני עובד כמעט כל השבוע ובקושי אנהג מצד שני זה יכול להפריע לי. השאלה שלי היא כזאת האם כדאי לקנות את הרכב למרות הצריכה או לחפש רכב חסכוני יותר? הנסיעות שלי עם הרכב לרוב יהיו מחוץ לעיר וחשוב לי שהרכב יהיה חזק ומפנק. תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 690 צפיות
שלום לכולם כמו שבעבר עזרתם לי רבות הציעו לי טיוטה קורולה GLI 1600 2014 מליסינג 65 אלף ק"מ המחיר הוא 78500 שח אני לוקח אותו לבדיקת קומפיוטסט , האוטו ניראה חדש . השאלה היא האם המחיר תואם את סוג הרכב ואת תנאי השוק ? לפי האתר הזה המחיר שלו הו 86 אלף שח http://pricelist.yad2.co.il/cardetails_n.php?SubModelID=26735&Year=2014 ממה להזהר ומה עוד לבדוק תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
-
-
- אחראי פורום
- 41 תגובות
- 16.7 אלף צפיות
היי שלום חברים , בהמשך לפוסט שכתבתי ושאלתי אתכם בעבר : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?629091-%D7%9E%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%9C%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%A0%D7%94-%D7%A2%D7%93-140K חשקה נפשי ברכב רומני שנראה על פי מפרט בפועל כרלוונטי ביותר, דאצ'יה דאסטר שמה , מנוע 1500 טורבו דיזל אוטומטי . אשמח להמלצתכם ודעתכם על הרכב הנ"ל , מבחינת מס' פרמטרים על פי מה ששאלתי בעבר : 1. האם מנוע טורבו דיזל יאריך חיים ואמינות בנוסעה שנתית ממוצעת(אפילו פחות) של 4300 קילומטר בשנה (זה הממוצע שאמא שלי עושה בשנה) 2.הגיר הרובוטי על פי כתבות נלקח מהאינטרנט נלקח הישר מהרנו פלואנס , מה דעתכם עליה האישית ? 3. אשמח את דעתכם הכללים כל זאת תוך כדי הסתכלות על הפוסט…
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
אני מתחיל לחשוב על הרכב הבא, לא במיידי, אבל מתישהו בחצי שנה הקרובה יגיע הזמן למכור את הפוקוס לפני שתצבור יותר מדי ק"מ, וגם בא לי לשדרג קצת. יש כל מיני רעיונות, אבל אני רוצה להתמקד רגע באחת, בלי להתפזר על הצעות חלופיות. וולוו S60 R-DESIGN עם מנוע 2 ליטר T5 , שנת 2015, 245 כ"ס. אוהב את הלוק, מתאים לי מבחינת גודל, ביצועים, אבזור, צריכת דלק וכו'. אני יודע שהיא לא 'מכונת נהיגה מושחזת' אבל אין לי בעיה עם זה. יש כמה למכירה ביד2, רובן עם קילומטרז' גבוה (מעל 60K). יש שתי רמות אבזור רלוונטיות - R-DESIGN ו-R-DESIGN PLUS. הפלוס מוסיף גג שמש חשמלי, מושבים מתכוונניים חשמלית, חיישני רוורס מקוריים ופנסים עוקבי פניה קסנון עם מתזים. לא דברים קריטיים אבל נחמד שיהיה. יש גם שתי אופ…
הודעה אחרונה מאת GUGY, -
רכב 1.6 עד 20K 1 2
מאת naty8520-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום, צריך את עזרתכם הדחופה בבחירת הרכב החדש שלי מנוע 1.6, 100+ כ"ס אוטומט שיהיה דיי חסכוני מחוץ לעיר (בתוך העיר אני יודע שעלול לעשות 1-9/10) רצוי שיהיה רכב אמין ועלויות תחזוקה שלא יהיו בשמיים אלא מחירים סבירים הנסיעות העיקריות שלי יהיו בין עירוניות (15 ק"מ הלוך + 15 ק"מ חזור) ראשון לציון עד יבנה ובחזרה פעמיים בחודש ראשון לציון באר שבע וחזרה התקציב שלי הוא עד 20אלף אם אופציה של עוד 2K להוספה אם הרכב באמת שווה את זה תודה רבה לעוזרים!!
הודעה אחרונה מאת naty8520, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אני מחפש שני הרכבים (אוטומט) לי ולאישתי, כל אחד מאיתנו נוסע כ 30k ק"מ בשנה, כך שחשוב לנו מאוד שהרכבים יהיו חסכוניים בדלק (הכיוון הוא אחד של 1:14 והשני 1:17) , אמינים וחשוב מאוד שיהיו בטיחותיים, וכמובן שרצוי שיהיו נוחים. סופר מיני- הייתי נעול על הפורד פיאסטה 2013-2014 (שאפשר למצוא באיזור ה 40k ₪), עד ששמעתי על הבעיות הקשות שיש בגיר של הרכב, מה אתם אומרים כדאי לוותר על הפיאסטה, אם כן על איזה סופר מיני כדאי ללכת? משפחתית- למשפחתית אמור להישאר כ 50-55 אלף ₪, הרכב היחיד שיכול להתאים לתקציב שהוא גם חסכוני זה הפלואנס דיזל, אבל אני חושש מאוד מצרפתיות, החשש שלי מוצדק? יש רכבים אחרים שיכולים להתאים? אשמח מאוד לעזרתכם, תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת elme, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, פונה אליכם כי אני קצת דל במידע עדכני לגבי שוק הרכב היום. יש בבעלותי אוקטביה 2008 שעשתה את עבודתה נאמנה אך הגיע הזמן להשתדרג. מחפש המלצות לרכב שיהיה מהנה לנהוג בו אך לא עם צריכת דלק מוגזמת. עושה בממוצע 15,000 ק"מ בשנה, לא חייב ליהיות מאוד מרווח, אין לי ילדים או מישהו להסיע באופן קבוע. בהתחלה כיוונתי לאוקטביה/רפיד, 1400, 2013 או קורולה 2013 אפילו איביזה 13-14 אבל אני בטוח שאני מפספס דגמים אחרים שכנראה יותר מוצלחים ואמינים ובעלי תמורה גדולה יותר מאלה שציינתי. אשמח לכל סוג של עזרה או הכוונה. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
מעוניינת לרכוש רכב מסחרי קטן (ברלינגו,דובלו,קנגו וכו') עד 40 אלף ש"ח שיהיה חסכוני (דלק או בנזין?) ואמין ושתהיה לו שנה מוצלחת ומומלצת חייב להיות אוטומט. תודה!
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
- 2 תגובות
- 767 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב בסכום שציינתי, הדרישות הן שנתון מ2006 ומעלה, עד 150K ק"מ, סביבת רכב נוחה, נפח 1500 ומעלה, צריכת דלק סבירה,עלויות סבירות בחלפים ותיקונים, רכב שנראה סבבה, אוהב ידני אבל גם אוטומטית בסדר. תודה ! עריכה : אין חשיבות לבאגז', או הרבה מקום מאחורה.
הודעה אחרונה מאת staltal, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 923 צפיות
אהלן, נתקלתי לאחרונה בכמה מודעות מכירה של פורד פיאסטה 1.4 שנתון 2010 שהיום פעם בחברת השכרה, בגלל זה הם בעלות קילומטרז' יחסית גבוה בהשוואה לכאלה שהיו בבעלות פרטית (סדר גודל של 160-170 אלף ק"מ לתקופה של 7 שנים).. השאלה שלי היא האם כדאי בכל זאת לרכוש אחת כזו, שאמנם כרגע נמצאת בבעלות פרטית אבל לפני כן הייתה של חברת ליסינג? המחירים די מפתים, סביבות 20 אלף ש"ח לרכב שמקבלים ממנו הרבה יותר מיונדאי גטס למשל (14-15 אלף ש"ח) אשמח לשמוע מה דעתכם..
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 964 צפיות
שלום לכולם, מתעניין בקניית רכב "כייפי" נסגרתי על AUDI A3 ידני , שנת 2001 (בסיבות מחיר 15K) האם מומלץ? האם יש אופציות אחרות? תודה מראש, יבגני
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים. חברים שלי שגרים בקנדה מחפשים עכשיו לקנות רכב SUV חדש בקנדה. לפי חיפושים באינטרנט מצאתי להם כמה אופציות נחמדות, אבל אשמח אם אתם תתנו גם עצה, לאיזה כיוון מעניין. אני מבין שלרוב הדגמים שקיימים כאן הם לא הדגמים שקיימים שם, אבל אולי יש כאן מישהו שגר בחו"ל וכן מכיר חלק מהדגמים. בגדול מה שחשוב זה: נוחות, אמינות, בטיחות, בנוסף הרכב אמור לשרת את המשפחה שנים רבות כך שעלות טיפולים גם חשובה(למשל לפי ההגיון שלי רכב אמיריקאי שם אמור להיות זול יותר בטיפולים), ובסוף לא מהחשובים אבל כן רצוי החוויה בנהיגה. התקציב כ 50 אלף דולר,המבחר כה עצום שקשה מאוד לבחור, והייתי רוצה שיקבלו את התמורה הכי גדולה בסכום הזה. עד עכשיו מצאתי מספר דגמים. Cadilac XT5 Infinity QX3 Ra…
הודעה אחרונה מאת chelsky26, -
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
1. משהו כמו 18 אלף קילומטר 2. אין לי בעיה עם זה 3. לא אבל שטויות אחי אני רוצה משהו חסכוני ואז אמור להיות סבבה חברים נסעו והיה הכל טוב
הודעה אחרונה מאת ליאור525, -
רכב עד 80k
מאת shimta-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, אני מחפש המלצה לרכב בתקציב של עד 80K, שישמש זוג צעיר. הנקודות העיקריות שלי: - רכב שאינו קטן מדי (פיקנטו, I10) - תיבה אוטומטית חובה. - צריכת דלק חסכונית. - ביטחותי ככל האפשר -אופי הנסיעה : עירונית ובינערוני משולב על בסיס קבוע, 20 ק"מ בממצוע ליום. * תחילה התעניינתי בסיאט לאון 1.2 , שנת 2014 , אך אני קצת לא בטוח עקב סיפורי האימה שכתובים באינטרנט, לגבי השירות, בייחוד הגיר , שלגביו אני לא יודע אם התקלות עוד נפוצות עבורו. תודה.
הודעה אחרונה מאת shimta, -
