Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

misterb

וולוו S60 T5 R-DESIGN משומשת

שימו לב! השרשור הזה בן 1125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

אני מתחיל לחשוב על הרכב הבא, לא במיידי, אבל מתישהו בחצי שנה הקרובה יגיע הזמן למכור את הפוקוס לפני שתצבור יותר מדי ק"מ, וגם בא לי לשדרג קצת.

יש כל מיני רעיונות, אבל אני רוצה להתמקד רגע באחת, בלי להתפזר על הצעות חלופיות.

וולוו S60 R-DESIGN עם מנוע 2 ליטר T5 , שנת 2015, 245 כ"ס. אוהב את הלוק, מתאים לי מבחינת גודל, ביצועים, אבזור, צריכת דלק וכו'. אני יודע שהיא לא 'מכונת נהיגה מושחזת' אבל אין לי בעיה עם זה.

יש כמה למכירה ביד2, רובן עם קילומטרז' גבוה (מעל 60K).

יש שתי רמות אבזור רלוונטיות - R-DESIGN ו-R-DESIGN PLUS. הפלוס מוסיף גג שמש חשמלי, מושבים מתכוונניים חשמלית, חיישני רוורס מקוריים ופנסים עוקבי פניה קסנון עם מתזים. לא דברים קריטיים אבל נחמד שיהיה.

יש גם שתי אופציות של מושבים - עור מלא, או חצי/חצי, אני מתעקש על החצי/חצי כי עור מלא לא נעים, לא בקיץ ולא בחורף. המושבים זו בחירה של הלקוח שהזמין את הרכב, אי אפשר לדעת לפי דגם.

מבחינת צבע - מעדיף שחור/אפור כהה ולא לבן.

סתם לידע כללי - המחיר של הפלוס היה 250K כחדש ב-2015, והלא פלוס - 230K.

 

כמה רכבים שבדקתי, (ברמת שיחת טלפון, על אחד עשיתי סיבוב גם) :

1. יד ראשונה, 68K, אפור כהה, לא פלוס, מחירון לוי יצחק משוקלל - 152K, דורש 150K. אחרי טיפול 60K, עם 4 צמיגים חדשים, טסט ביולי.

2. יד ראשונה, 15K, לבנה, לא פלוס, מחירון משוקלל 178K, ירד ל-160K בטלפון.

3. יד ראשונה, 16K, אפור כהה, פלוס, מחירון משוקלל 182K, לא ירד הרבה, מניח ש-170K כרגע, אבל הוא חדש בשוק.

4. יד ראשונה, ,88K, אפור כהה, פלוס, מחירון משוקלל 150K, אפשר לקחת ב-130K. מצב מצויין.

 

עכשיו - לכאורה #4 זה דיל טוב, הבעיה שלי עם הקילומטרז' שגם אני עושה 20-30K בשנה, ואני חושש שאי אפשר יהיה למכור אותה בעוד שנתיים עם 130-140K על השעון.

 

כאמור - אין לחץ לקנות כרגע, אפילו עדיף שלא, אבל אני רוצה להיות מוכן למקרה שתיפול מציאה אמיתית כמו הפוקוס שלי בזמנו.

 

בעיקר אני רוצה לדעת אם מישהו מכיר את השוק של הרכבים האלה, בכמה נסגרות עסקאות לעומת המחירון המשוקלל.

(ואם יש בעלים של הרכב הזה שיכולים לחוות דיעה מבחינת עלויות אחזקה ויתרונות/חסרונות - יבורכו).


Seat Leon Cupra 2018

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שעשית שיעורי בית :)

 

גם אני לאחרונה נדלקתי על הרכב הזה, בגרסת R-DESIGN שמחמיאה לו מאוד.

הוא נראה טוב מבחוץ, איכותי מבפנים, עם מנוע חזק ובטיחותי.

 

במידה שהמוכר של אקזמפלר מס'2, יחליט למכור במחיר סביב 155,000 זו עשויה להיות עסקה טובה..

 

ובאותה ההזדמנות אני מצטרף לאותן השאלות ששאלת:

1. אם מישהו שמכיר את השוק של הרכבים האלה, בכמה נסגרות עסקאות לעומת המחירון המשוקלל ?

2. אם יש בעלים של הרכב הזה שיכולים לחוות דיעה מבחינת עלויות אחזקה ויתרונות/חסרונות ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם היא לא הייתה לבנה.. #2 הייתה אופציה טובה. אבל לא בא לי להתפשר על צבע, יש לי זמן לחפש בשקט. שחור זה אידיאלי מבחינתי.


Seat Leon Cupra 2018

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שיהיה בהצלחה!

אמתין לעדכונים..

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אחד הרכבים בקבוצה שכן מענגים לנהיגה {גם עם המנועים החלשים},מאחורה הרכב צפוף.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תלונה אחת שהייתה לשני חבר'ה מהארץ שערכו נסיעת מבחן (בני ודורון), היא שיש השהייה מסויימת עד שהרכב מגיב ומוריד את הכוח לגלגלים מהרגע שלחצנו את הדוושה עד הסוף - שימו לב לדקה 07:10 בסרטון שלהם שנעשה על S60 פולסטאר:

 

אולי זה הטורבו, אולי תיבת ההילוכים הפלנטרית שאינה זריזה כמו ה-DSG של פולקסווגן ואולי מדובר בשילוב של שניהם.

שימו לב שהפולסטאר מגיעה עם 122 כ"ס יותר מהגרסה שמחפש MISTERB.

בכל מקרה, זו אחת מהסיבות שהוא רשם שזו אינה מכונת נהיגה מושחזת והוא צודק בדבריו.

יחד עם זאת, המבחנים אומרים שלרכב לא חסר כוח בשום מצב והוא מהנה מאוד לנהיגה.

 

מחזיק אצבעות ל-MISTERB שימצא את האחת שלו ובשאיפה שהיא תהיה בצבע שחור.. :lol:

עריכה אחרונה על ידי fusion-x

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תראה את המבחן ותבין שיש בו כל-כך הרבה אי דיוקים. בפולסטאר יש מצב של ספורט פלוס בו התיבה חדה ומהירה הרבה יותר וכך גם תגובת המנוע.

אני הייתי ממליץ לפותח השרשור לבחור בגרסת הפלוס.

את אופצייה מס׳ 4 אני חושב שאני מכיר באופן אישי והבעלים קצת יותר גמיש במחיר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה מהפיצ׳רים של הפלוס שווה התעקשות בעיניך?


Seat Leon Cupra 2018

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

את אופציה #4 תוכל למכור, אבל רק אם יהיה מדובר במחיר אטרקטיבי.

המחירון ירד ואם אתה קונה אותה בערך ב50K פחות מאשר אחת עם קילומטראז' נמוך, אז בעוד שנתיים תפרסם אותה ב30K פחות ביחס לבעלות הקילומטראז' הנמוך.

כמובן שאני לא יכול להבטיח שיהיו קונים...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק שאלה קטנה: על מה בעצם נפלה הV40 RD?


יבגניפ כתב:
אני בוודאי הייתי שמח אם אנשים טובים (או אפילו בינוניים כמו אור) היו נשארים כאן.

306XR --> Bravo TJet --> Giulietta QV --> MX-5 ND RF --> Tesla Model 3 Stealth

Ninja 300 --> Harley Davidson Iron 883

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שמבחינת צורה אני מעדיף את הV40, ובמקור התעניינתי בה קודם. אבל ממה שהבנתי - בV40 הRD לא מוסיף הקשחת מתלים והנמכה, אלא רק שינויים קוסמטיים וגודל ג'נט.

 

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/1680/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%95%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%95-V40-T5-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C

 

בנוסף - האבזור ב-V40 RD הוא לא כמו ב-S60 RD, רק בפלוס יש התראת סטייה מנתיב למשל.

עוד בעיה זה שההיצע אפסי עד לא קיים ל-V40, ל-S60 יש יותר היצע משמעותית.

אני לא שולל אותה, אם תצוץ אחת שווה - בהחלט תישקל לחיוב.


Seat Leon Cupra 2018

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אחרי בירור נוסף - ה-V40 RD כן מוקשחת כמו ה-S60.

עוד אופציה מעניינת זה ללכת על T4 R-DESIGN PLUS ולשדרג אותה ל-T5 - כל ההבדל זה בתוכנה, המנוע והמכלולים זהים.

לא עשיתי מחקר מעמיק אבל בחיפוש מהיר מצאתי את זה :

https://www.remappingsheffield.co.uk/tuning/volvo/s60-2015/t4-190hp

 

טוענים ל-290 כ"ס על ה-S60 T4. משום מה לV40 T4 אין להם אופציה.. מוזר.

מניח שאפשר גם לעשות טיונינג ידני על דיינו באחת הסדנאות בארץ.


Seat Leon Cupra 2018

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מיסטר, בהצלחה במציאת האחת,

 

חבר שלי שם עין על הפורד שלך - אם אתה תמכור - שלח לי בפרטי.

 

:)


Ford Mondeo Trend 2012, EcoBoost 2.0T

:twisted: ReflashTeamIL Remap: 270HP & 410nm

TMC Motorsports Powershift transmission remap

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שה-v40 מאובזרת הרבה פחות מה-s60.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לפרט מה ההבדלים בין הפלוס לפלוס? כי אני לא ממש הבנתי..


Seat Leon Cupra 2018

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...