ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
היי, מצאתי אוטו ספרוטיבי/ספציפי אצלהם כפי שאני מחפש, ואני רוצה לדעת האם שווה להגיע ולראות אותו אצלהם. חיפשתי בגוגל, לא מצאתי הרבה חוות דעת עליהם, מלבד כמה בודדות די חיוביות. רוב הרכבים שלהם יחסית חדשים, יש ליסינג ולפי מה שהבנתי גם טריידאין. לכן אני לא יודע איך אמינותם מתבטאת ברכבים ישנים יותר ( 2008 ), והייתי שמח לקבל חוות דעת נוספות עליהם ממי שמכיר.
הודעה אחרונה מאת serg90, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, המועמדות הסופיות שלי הן: 1. רנו קליאו 2. פיג'ו 208 3. סוזוקי סוויפט 4. סוזוקי איגניס 5. מאזדה 2 6. מאזדה 3. היום נוסע על מאזדה 3 דור 1. אין משפחה, מחפש רכב מהנה לנהיגה ושלא יחנק(יתאמץ מאוד) מעל 100 קמ"ש, עם נוחות סבירה, אמין, לא סובל מירידת ערך דרסטית שיהיה ניתן למכור בבוא העת. מתכוון להחזיק יותר מ - 3 שנים. התקציב הוא 70K, עם יכולת לחרוג קצת (סוזוקי חדשה למשל עולה 82 אש"ח במבצע). בהתאם לדרישות, מה הבחירה הנכונה?
הודעה אחרונה מאת shakedsm, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום הגיע הזמן להחליף את הרכב ואני מחפש רכב חסכוני ונוח עד 75K שנה 2014+ כרגע יש ברשותי מצובישי לנסר 2008 והיא בלי עין הרע לא פגשה את המוסך מלבד טיפולים תקופתיים ופחחות אז אני מחפש משהו שלא רואה מוסך חשבתי על כמה אופציות : יונדאי I30 שברולט קרוז מאזדה 3 מיצובישי לנסר ספורטבאק I35 ואם נכנס בתקציב הזה אז גם יונדאי ולוסטר
הודעה אחרונה מאת amiT_T, -
-
שלום לכולם. לאחר בדיקה, ההתלבטות שלי היא בין שתי המכוניות שבכותרת. המחירים קרובים. הדברים העיקריים שחשובים לי הם: נוחות ושימושיות, טכנולוגיה מתקדמת (בעיקר מערכות בטיחות), כוח וחסכון בצריכת דלק. היתרונות שאני רואה באינפיניטי הם בעיקר כוח (הרבה) יותר גדול, חסכון יחסי בדלק, שובבות גדולה יותר (על חשבון אחיזה), נוחות מושבים, ואמינות חזויה יותר טובה (מכלולים פשוטים יותר, אחריות ארוכה יותר ומוניטין אמינות טוב יותר). היתרונות של האאודי: אחיזה טובה יותר, מערכות בטיחות הרבה יותר מתקדמות, תא מטען גדול הרבה יותר, שמירת ערך חזויה עדיפה, אינטריור מודרני ואיכותי בהרבה ובאופן כללי - רמת ליטוש וגימור גבוהה יותר. מבחינת אבזור, שתי האפשרויות קרובות מאוד אחת…
הודעה אחרונה מאת mogo, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום אני מתעניין בשני הרכבים הללו יש לי הצעה למיציבושי אוטומטית ב 83,000,כולל מולטימדיה, פילטר טכו וכעת הפגו במבצע ניתן לקבל אותה ב 92000 כולל מצלמת רוורס וקודנית. מה כדאי לדעתכם ה מיציבושי לא נראתה לי כזאת נוראית ויותר גדולה המזגן של הפג'ו עד שקירר , אמרו לי שעמד הרבה בשמש. תודה
הודעה אחרונה מאת alex321, -
-
רכב ראשון, עד 15K 1 2
מאת nhhbhdv-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
היי חברים, החלטתי בשעה טובה לקנות רכב ראשון (בן 21, רישיון כבר 3 שנים.) ועדיין לא החלטתי על מה אני הולך... בהתחלה כיוונתי יותר לעד 10K אבל הרבה הורידו אותי מזה ואמרו שהסיכויים ליפול שם גבוהים מאוד. אז בגדול: תקציב עד 15K. השימוש יהיה נסיעות קצרות של חצי שעה גג, אבל בין היתר חצי שעה הלוך וחצי שעה חזור לעבודה כל יום. לכן הרכב צריך להיות נוח ועם צריכת דלק *נורמלית* לפחות. חוץ מזה פשוט שיהיה אמין, הכי חשוב. מה שאני חשבתי עליו זה מאזדה 3 - אפשר למצוא 2005-2007 עם 150-200K ק"מ ובמצב טוב בסביבות 14-16 אלף. נראה אחד הרכבים היותר אמינים בארץ, איכות נסיעה לפי מיטב הבנתי היא נחמדה מאוד והחיסרון הגדול זה הצריכת דלק הלא חסכונית. מה אומרים?
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 792 צפיות
שלום רב, ראיתי רכב יד שנייה, שנת 2012 שלשום באחת מסוכנויות הרכבים בפי גלילות וברצוני לקחת למכון בדיקה אובייקטיבי בכדי לראות האם יש ליקויים. אשמח מאוד להמלצה על מכון מהימן. תודה מראש! Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת dpat3344, -
-
פולו 2005 1.4
מאת oreln- 2 תגובות
- 622 צפיות
אהלן מעוניין השבוע לרכוש פולו 2005 יד 03 פרטית 140 ק"מ. מבחוץ האןטו נראה טוב (מתמונות קבענו להיפגש בחמישי) המחיר 12 (לפני מיכוח) השאלה שלי איך האוטו אם הוא לרוב אמין שווה את המחיר ואיך הצריכה שלו מנוע 1400 אוטו'. תודה
הודעה אחרונה מאת Kayben, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ערב טוב, מחפש רכב מיני אמין וחסכוני, לא שולל ידני (קצת חושש כי לא נהגתי על ידני כבר 10 שנים מאז הוצאת הרישיון אבל על פניו אני לא נגד) הרכב ישאר אצלי לפחות 3 שנים. נסיעה יומית של קו אשדוד -> חולון והסביבה, מידי פעם (אחת לכמה שבועות) אולי נסיעה לצפון/דרום הארץ. נוטה לכיוון של שברולט ספארק "חדשה" (0 ק"מ), הדגם הידני נמכר בערך ב 53 אלף, אבל הוא נראה על פניו חלש משמעותית מהאוטומט דגם ה 1.4... התקציב הוא בין 50-60 אלף, לא שולל גם שנתון ישן יותר של רכב אחר יד 2... לא מבין גדול בתחום ולכן חשבתי ללכת על משהו שפוי שיענה על הדרישות, שאהיה נהג ראשון מבלי להסתבך עם "נוכלים" כאלו ואחרים בתהליך הרכישה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
אהלן מתלבט אודות קניית סוזוקי בלנו חדשה 21017 90 כ"ס אוטומטית. מיועד כרכב משפחתי נוסף (זוג+1, בעתיד נרחיב המשפחה ב"ה), ישנו מבצע חבר מאוד קורץ- 87K עם מובילאי+מערכת מולטימדיה מלאה במקום 94K עזרתכם חברים.
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- 0 תגובות
- 455 צפיות
ב-58,000 ש״ח עלה ביולי 2013 עשה 72,500 ק״מ שנתיים אחריות. במידה ואחרי הבדיקה שאעשה הרכב יהיה נקי, המחיר סבבה ?
הודעה אחרונה מאת Daniel Salomon, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הולך לקבל רכב מהעבודה - צריך לבחור דגשים - - זוג + 2 קטנים - יש רכב נוסף לאישתי - מגאן 2 - - יש הגבלת דלק של הדלקן 1300 ש"ח - הנסיעה בעיקרה בין עירונית (א"ת לוד - גוש טלמונים) חשוב לי בעיקר נוחות/הנאה מנהיגה - עושה כל יום 80+ ק"מ - וכן צריכת דלק. ההתלבטות כמובן היא טיפו - יותר מרווחת - אבל מנוע "משעמם" - גימור לא להיט מאזדה 2 דמיו - יותר קטנה(בעיקר מאחורה) - אבל ביצועים מתקדמים (יחסית לטיפו) - וגימור יותר איכותי. לגבי צריכת דלק - מהבירור שעשיתי לא מצאתי נתונים משמעותיים שיזיזו אותי לכיוון כזה או אחר. אשמח לדעתכם המלומדת.
הודעה אחרונה מאת noknok, -
ג'אז היברידי
מאת etz301-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים, אפשר גם להתייעץ במכירת רכב? הונדה ג'אז היברידית, יד ראשונה, 36,000 על השעון, שנת 2014, רמת אבזור אלגנס (כל התוספות והאבזורים האפשריים בקטגרויה). המחירון של לוי יצחק מראה 73,000 (המחירון של יד2 פשוט הזוי מראה 89,000, חבל להתייחס אליו). ואותו אני מבקש. הרכב מפורסם כבר שבועיים, לא היה טלפון אחד. האם המחירון לא קשור למציאות ? מדי פעם היו ניגשים אלי אנשים ושואלים האם מוכר... איפה הם נעלמו? מה המחיר הריאלי למכירת רכב כזה ? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום חברים. בעבר התייעצתי על אס-מקס, והבנתי שדי מסוכן לקנות את הגרסה של אקובוסט. גם במוסך אחד המכונאים המליץ שלא לקנות את הרכב. כרגע מנסה למצוא גלאקסי או אס-מקס 2010-2011 עם מנוע אטמוספרי רגיל (2.3) וגיר אוטומטי רגיל נטול בעיות. על הדרך נתקלתי בעמית לעבודה לשעבר שמוכר את הקרניבל שלו. 2010, 130,000 יד שניה, ראשונה בליסינג. מחיר מבוקש 61000. מד דעתכם על האוטו? אמינות, עלות תחזוקה, מחלות, נוחות נסיעה, שמירה על ערך וכו'. הכל בכמובן בהשוואה לגלאקסי/אס-מקס. מבחינת הגודל היא יותר גדולה אבל לא איכפת לי שיהיה יותר גדול. בגדול פורדים מתאימים לי. עד כמה תמליצו ללכת על האוטו או להמשיך בחיפוש של פורד? תודה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- 5 תגובות
- 938 צפיות
מחפשים המלצה על רכב קטן / משפחתית קטנה ל-2 כיסאות תינוק ומקום לעגלה בבגאג' תקציב של גג 25,000 חסכוני בדלק ושיצליח לסחוב מהצפון לירושלים פעמיים בחודש
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 917 צפיות
מאיזו שנה 'נכנס' המודל החדש של המזדה 3 ,עם המנוע המשופר? האם יש הבדל בין : אקטיב לקומפורט ,פרט לרמת אבזור? תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
חודש עלייה יולי, עשתה בשנתיים רק 18,000 ק״מ עממה היא יד 2 כי נרכשה ב0 קילומטרז׳ יש למוכר את חוזה הרכישה ב0 קילומטרז׳ מאוטומקס. האם לקחת לבדיקה ולקנות ? במשא ומתן הגענו למחיר סופי בהחלט של 80,000. האם העסקה טובה?
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 724 צפיות
היי אני מתעניין לקנות דייהטסו שרייד 92-00 CS 1.3 אוטומט,רכב ראשון אם אקנה. המלצות? איך מבחינת דלק,אחזקה וכל שאר הירקות התקציב הוא עד 8000 אגב כמה יעלה לי ביטוח חובה(בן 23)
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
(אם אפשר לערוך את הכותרת ליונדאי אני אשמח, תודה) שלום לכולם, שבוע שעבר פתחתי כאן פוסט והגעתי לצומת דרכים, איזהו הרכב המשתלם ביותר לקניה? מאזדה 3 שנת 2008 או יונדאי אקסנט שנת 2008 (תקציב של 20 אלף שח) אז איזה רכב יהיה יותר טוב מכל הבחינות(תחזוקה, דלק, טיפולים, וכל מה שביניהם) ובסה"כ מה יהיה יותר טוב תודה רבה לעוזרים!!
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 993 צפיות
כדאי לקנות את ה 208 ה 1.2 טורבו או 1.6? מישהו יודע מה ההבדלים בין האקטיב לאקטיב פרו? אני רואה שיש אנשים שכותבים שהם מוכרים את האקטיב אבל מתמחירים את הרכב כאקטיב פרו. תודה.
הודעה אחרונה מאת FLaW, -
-
- 2 תגובות
- 794 צפיות
בוקר טוב , חבר ביקש ממני לבדוק עבורו מידע בעניין פולו 2017 כנגד אאודי A1. (קראתי קצת ברשת , אבל אני מעוניין לשמוע מיודעי דבר גם) ברצוני לדעת כמה דברים כלליים : 1.מישהו יודע מה מחירי הטיפולים? 2.מחלות ילדות כלשהן בדגמים החדשים ? גיר ? (הרכב יהיה אוטומטי) 3.צריכת דלק ריאלית. האם יש לכם אופציות טובות יותר בטווח המחירים ופחות ? מה בעניין קיה פיקנטו החדשה ? אשמח לתשובות והכוונה , תודה.
הודעה אחרונה מאת tu3s, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 813 צפיות
שלום, אני בעלים של פולו 1.2 וחושב להחליף בקרוב רכב. חשבתי הפעם ללכת על רכב ספורט, עשיתי מספר נסיעות מבחן כמו על מיטו תלתן שממש לא אהבתי, פולו GTI שהייתה חמודה אך אני כבר 6 שנים עם פולו (הראשונה הייתה 1.4) ובא לך לגוון ועשיתי גם על ה 208GTI (השנויה במחלוקת בפורום) תחילה לא אהבתי את ה 208GTI , לא מצאתי תנוחת נסיעה (הכסאות נוחים מאד), יש רעש מעצבן במהירות שיוט והרכב 2 דלתות - אין ילדים אבל אני חושב שרכב 2 דלתות מאבד ערך מהר מאד. עשיתי נסיעת מבחן נוספת על הפיג'ו והאמת שקצת נדלקתי עליה למרות החסרונות. מספר שאלות: -האם אמורה לצאת 208 חדשה? - אני מפחד מאיבוד ערך גבוה מהרגיל עקב מרכב 2 דלתות וגיר ידני בעד / נגד ? שוט !
הודעה אחרונה מאת ABOVE, -
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום לכולם, ראיתי היום יונדאי i35 מליסינג, בבדיקה שהחברה עשתה לרכב הכל יצא תקין חוץ משלדת מרכב, זה מה שכתוב שם: ״תקוני מרכב, משמעות נמוכה=סימני פגיעה בדופן שמאל, סימני פגיעה בדופן ימין, סימני תיקון בפנלים, חומר, תיקוני מרכב וצבע, מעיכות שריטות בצבע + פגמים, נזק לפגושים״ מה אתם אומרים ? האם זה משהו שצריך להדאיג\להדליק נורה אדומה ? תודה מראש לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת Lior200, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, התעניינתי ברכישת רכב קטן לנסיעות קצרות. התקציב שלי הוא עד 50 אלף(מעדיף כמה שפחות). אני מעדיף רכב עם שנתון כמה שיותר מתקדם בשביל שעדיין יהיה באחריות יצרן ושיהיה אוטומט בלבד. ראיתי כל מיני רכבים ביד 2 שנתונים 2014/15 ולא יודע מה יותר מומלץ ואמין. לא אכפת לי כך כך מצריכת דלק אבל חשוב לי שהאוטו יהיה כמה שיותר אמין וזול מבחינת תחזוקה. הרכבים שראיתי בתקציב שלי ושנתונים מעל 2014 הם : יונדאי i10 קיה פיקנטו מיצובישי ספייס סטאר סיטרואן c1 שברולט סוניק פיג'ו 108 פיאט 500 אשמח שתמליצו לי מה הכי טוב והאם אולי שווה לדעתכם לחסוך עוד 20 אלף שקל נוספים ולחכות קצת ולקנות רכב חדש מהניילונים? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אני מדבר על מגרשי הטרייד אין .מבחינת אמינות אחזקת הרכב לפני המכירה .שקיפות ללקוח ואחריות שבמקרה תקלה מסודרת .אני לפני החלפה לפי עצת הפורום ירדתי מהאוקטביה .בסוף נתפשר על רכב של מיס דייזי מזדה 6 לא מרגשת מידי ולא משעממת מידי.
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
GOLF GTI 1 2
מאת RisingStar- 16 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אני מתעניין ברכישת הדגם הנ"ל, וממה שאני רואה ביד 2, הדגם נמכר הרבה מעל המחירון 15-30 אלף מעל המחירון. יש סיבה לזה? תודה
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היום היינו בסוכנות 'אוטוסנטר' והוצע לנו הרכב הר"מ ,ערכנו נסיעת מבחן והיינו מרוצים, לרכב יש סוללה וכאן השאלה ,האם בבדיקת קנייה ניתן לדעת את מצב הסוללה ו/או אורך החיים אשר 'נותר' לה? מה עלות החלפת סוללה? תודה
הודעה אחרונה מאת יודוקוליס1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, יש לי תקציב של 160-170 אלף ש"ח לרכישת מיני קופר. איזה דגם הכי מומלץ לתקציב זה? הכי חשוב לי שהמחיר של הרכב יישמר לאורך זמן. כמו כן היכן הכי כדאי לרכוש רכב זה? תודה מראש לכל המשיבים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 793 צפיות
בוקר טוב, אני מחפש רכב שיהיה מהנה לנהיגה, מצד אחד שלא יחסר כוח כשארצה ללחוץ אך מצד שני נוח, נעים וחסכוני (בגבול הטעם הטוב) בנסיעות מנהלתיות. התקציב הוא סביב 60k. גמיש בין ידני לאוטומט. אשמח לשמוע את דעתכם והמלצותיכם. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת elad_w, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 776 צפיות
בוקר טוב לכולם. אני עוזר לחבר שלומד באוניברסיטה העברית לחפש רכב כי הוא מיצה את נושא התחב"צ בירושלים. בגלל שמדובר בירושלים ובנסיעות אליה וממנה לעיתים, אנחנו חושבים שרכב עם מנוע 1400-1600 עדיף. קריטי לו שהרכב יהיה אוטומטי ולא ידני. פחות משנה לו מספר בעלויות קודמות כל עוד הרכב במצב טוב. כמו-כן הוא מוכן להתגמש קצת עם קילומטראז' אבל מקווה למצוא משהו סביב 120-130 ק"מ. המחיר שלו מאד מוגבל והמקסימום הוא סביב 12K. אני מניח שבסכומים האלה השנתונים המדוברים עבור רכבים כאלה הם 2006-2007-2008. הדבר הכי חשוב לו הוא שיהיה רכב עם עלות אחזקה זולה בשנתונים האלה. נודה לכם מאד על העזרה.
הודעה אחרונה מאת רן לוין, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 464 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- נומד
- ברווז
- ISRAEL4theWIN
- PYA
- itamar_by
- פיני חד
- דניאל1983
- RedLabel
- גקסי
- osheri
- גור גור
- Aviady001
- NirNissimov
- gpm11
- srool
- אלעדית
- falou
- Rongaflugen
- David32
- gadik6
- פינדר
- chrono
- BoazB11
- nechmya
- SlowRide
- danbr
- itaimoto
- orsh99
- יוני3227
- EvGriga
- dr6633
- levy
- yuval1111
- this_is_me
- `Infinity
- Maviv
- mikyl
- fishmanl
- fatboy1340
- yoav911gt2
- Step
- om2
- לב טוב
- AUDIO KING
- לירון .ה.
- yohai71
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- PASHUT
- davemustaine87
- memilavi
- NEW10
- אליה
- QV1750
- 3n
