Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

המועמדות הסופיות שלי הן:

1. רנו קליאו

2. פיג'ו 208

3. סוזוקי סוויפט

4. סוזוקי איגניס

5. מאזדה 2

6. מאזדה 3.

 

היום נוסע על מאזדה 3 דור 1.

אין משפחה, מחפש רכב מהנה לנהיגה ושלא יחנק(יתאמץ מאוד) מעל 100 קמ"ש, עם נוחות סבירה, אמין, לא סובל מירידת ערך דרסטית שיהיה ניתן למכור בבוא העת.

מתכוון להחזיק יותר מ - 3 שנים.

 

התקציב הוא 70K, עם יכולת לחרוג קצת (סוזוקי חדשה למשל עולה 82 אש"ח במבצע).

 

בהתאם לדרישות, מה הבחירה הנכונה?

פורסם (נערך)

אמינות:

בתקציב של 70 כל הרכבים שציינת סביר שיהיו אמינים.

 

סחירות:

מבחינת סחירות עוד 3 שנים,

הייתי מהמר על האיגניס ועל המאזדה 2 .

מאזדה 3 עם מנוע 2 ליטר מהדור החדש לא בתקציב, מנוע 1.5 לא רלוונטי.

הסוויפט תקבל מתיחת פנים עוד מעט והדור הקודם והסחירות שלו תיפגע במעט.

הקליאו והפיג'ו צרפתיות בולעות בנזין אז סחירות זה לא הצד החזק שלהן (מוצדק או לא).

איגניס חדשה בשכונה ואי אפשר לדעת.

 

"חזק":

מאזדה 2, החזקה בחבורה (מאזדה 3 מנוע 2 ליטר דור חדש לא בתקציב) מנוע 1500 על סופר מיני קלה, זה אחלה שילוב - לי זה גרם מחלת ים אבל אני בא מרכבים חלשים יחסית ולא אוהב את התזזיתיות של הרכב, הרוב לא מסכימים איתי אז אני ממליץ לך עליה בכל זאת.

הקליאו חזקה יחסית, והיא והפיג'ו היחידות עם טורבו, אבל לא בטוח שיעמדו בציפיות שלך.

 

 

אם הייתי אתה, ולא הייתי לחוץ לקנות, הייתי מחכה חודשיים שלוש שהמחיר של מאזדה 2 מהדור החדש יירד קצת וייכנס בתקציב ואז רוכש אחת פרטית במצב טוב.

לא הייתי קונה אחת מהדור הקודם.

הרכב חזק יחסית זריז, אמין, מוכר למוסכים ככה שגם אם קורה משהו (לא ידוע על מחלות של הרכב) זה לא סרט למצוא מישהו שיודע לטפל ברכב.

 

לפי מה הולך ביד 2, צפוי שעוד 3 שנים תמכור ב50+-, לצורך תכנון כלכלי הייתי אומר לחשב את זה כ40+-, 35 למהדרין.

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם

אם אתה יכול לחרוג לכיוון ה80 אלף הייתי בודק את האיביזה.

זריזה מאוד,נוחה, יחסית למחיר האיבזור טוב.

לקראת סוף השנה צריך להגיע דגם חדש אך לא ידוע מה מחירו.

 

בתקציב הזה יש לך גם את המזדה 2 אבל כדאי לחפש ברמת איבזור pure white עם איבזןר מכובד מאוד.

האיגיניס אחלה רכב ואבבתי אותה, עשיתי מיני מבחן עליה שנמצא במגזין כך שתוכל לקרוא עליה כמו כן גם על האיביזה.

אבל היא לא זריזה כמו האיביזה אם כי נוחה, מאובזת טוב.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אמינות:

בתקציב של 70 כל הרכבים שציינת סביר שיהיו אמינים.

 

סחירות:

מבחינת סחירות עוד 3 שנים,

הייתי מהמר על האיגניס ועל המאזדה 2 .

מאזדה 3 עם מנוע 2 ליטר מהדור החדש לא בתקציב, מנוע 1.5 לא רלוונטי.

הסוויפט תקבל מתיחת פנים עוד מעט והדור הקודם והסחירות שלו תיפגע במעט.

הקליאו והפיג'ו צרפתיות בולעות בנזין אז סחירות זה לא הצד החזק שלהן (מוצדק או לא).

איגניס חדשה בשכונה ואי אפשר לדעת.

 

"חזק":

מאזדה 2, החזקה בחבורה (מאזדה 3 מנוע 2 ליטר דור חדש לא בתקציב) מנוע 1500 על סופר מיני קלה, זה אחלה שילוב - לי זה גרם מחלת ים אבל אני בא מרכבים חלשים יחסית ולא אוהב את התזזיתיות של הרכב, הרוב לא מסכימים איתי אז אני ממליץ לך עליה בכל זאת.

הקליאו חזקה יחסית, והיא והפיג'ו היחידות עם טורבו, אבל לא בטוח שיעמדו בציפיות שלך.

 

 

אם הייתי אתה, ולא הייתי לחוץ לקנות, הייתי מחכה חודשיים שלוש שהמחיר של מאזדה 2 מהדור החדש יירד קצת וייכנס בתקציב ואז רוכש אחת פרטית במצב טוב.

לא הייתי קונה אחת מהדור הקודם.

הרכב חזק יחסית זריז, אמין, מוכר למוסכים ככה שגם אם קורה משהו (לא ידוע על מחלות של הרכב) זה לא סרט למצוא מישהו שיודע לטפל ברכב.

 

לפי מה הולך ביד 2, צפוי שעוד 3 שנים תמכור ב50+-, לצורך תכנון כלכלי הייתי אומר לחשב את זה כ40+-, 35 למהדרין.

שטויות בפיתה.

ה208 והקליאו יותר חסכוניות מהמזאדה 2.

הן הכי חסכוניות ברשימה (900 טורבו ו1.2 של ה208)

איך אתה יכול להגיד שה208 חלשה יותר ממאזדה2?

היא קלה יותר

היא מייצרת הרבה יותר מומנט בפחות סלד.

המאזדה תעמוד בציפיות והוא לא?

 

נראה לי אתה צריך מכון גמילה מסטיגמות.

פורסם
אמינות:

בתקציב של 70 כל הרכבים שציינת סביר שיהיו אמינים.

 

סחירות:

מבחינת סחירות עוד 3 שנים,

הייתי מהמר על האיגניס ועל המאזדה 2 .

מאזדה 3 עם מנוע 2 ליטר מהדור החדש לא בתקציב, מנוע 1.5 לא רלוונטי.

הסוויפט תקבל מתיחת פנים עוד מעט והדור הקודם והסחירות שלו תיפגע במעט.

הקליאו והפיג'ו צרפתיות בולעות בנזין אז סחירות זה לא הצד החזק שלהן (מוצדק או לא).

איגניס חדשה בשכונה ואי אפשר לדעת.

 

"חזק":

מאזדה 2, החזקה בחבורה (מאזדה 3 מנוע 2 ליטר דור חדש לא בתקציב) מנוע 1500 על סופר מיני קלה, זה אחלה שילוב - לי זה גרם מחלת ים אבל אני בא מרכבים חלשים יחסית ולא אוהב את התזזיתיות של הרכב, הרוב לא מסכימים איתי אז אני ממליץ לך עליה בכל זאת.

הקליאו חזקה יחסית, והיא והפיג'ו היחידות עם טורבו, אבל לא בטוח שיעמדו בציפיות שלך.

 

.

למאזדה אמנם יש 110 כ"ס כמו לפיג'ו, לרנו יש 11.8 ולשתי הצרפתיות מנפקות יותר מומנט מהמאזדה, היא לא חזקה יותר.

לא הבנתי מה זה בולעות דלק, הן לא עושות 1-10

המאזדה לא תהיה יותר חסכונית מהם והכי חסכונית כאן תהיה האיגניס.

פורסם

KATOM רק עכשיו הבנתי מה ההתלהמות.

הפיג'ו והקליאו לוגמות בנזין, לא בולעות - טעות בכתיבה שהביאה לאי-הבנה. - לא דיברתי על צריכת דלק אלה על סוג הדלק - דיזל צרפתי סחיר הרבה יותר מבנזין צרפתי.

 

אני מתנייד ביום-יום על קליאו, ונהגתי על מאזדה 2 . המאזדה מרגישה הרבה יותר חזקה.

פורסם
אמינות:

בתקציב של 70 כל הרכבים שציינת סביר שיהיו אמינים.

 

סחירות:

מבחינת סחירות עוד 3 שנים,

הייתי מהמר על האיגניס ועל המאזדה 2 .

מאזדה 3 עם מנוע 2 ליטר מהדור החדש לא בתקציב, מנוע 1.5 לא רלוונטי.

הסוויפט תקבל מתיחת פנים עוד מעט והדור הקודם והסחירות שלו תיפגע במעט.

הקליאו והפיג'ו צרפתיות בולעות בנזין אז סחירות זה לא הצד החזק שלהן (מוצדק או לא).

איגניס חדשה בשכונה ואי אפשר לדעת.

 

"חזק":

מאזדה 2, החזקה בחבורה (מאזדה 3 מנוע 2 ליטר דור חדש לא בתקציב) מנוע 1500 על סופר מיני קלה, זה אחלה שילוב - לי זה גרם מחלת ים אבל אני בא מרכבים חלשים יחסית ולא אוהב את התזזיתיות של הרכב, הרוב לא מסכימים איתי אז אני ממליץ לך עליה בכל זאת.

הקליאו חזקה יחסית, והיא והפיג'ו היחידות עם טורבו, אבל לא בטוח שיעמדו בציפיות שלך.

 

 

אם הייתי אתה, ולא הייתי לחוץ לקנות, הייתי מחכה חודשיים שלוש שהמחיר של מאזדה 2 מהדור החדש יירד קצת וייכנס בתקציב ואז רוכש אחת פרטית במצב טוב.

לא הייתי קונה אחת מהדור הקודם.

הרכב חזק יחסית זריז, אמין, מוכר למוסכים ככה שגם אם קורה משהו (לא ידוע על מחלות של הרכב) זה לא סרט למצוא מישהו שיודע לטפל ברכב.

 

לפי מה הולך ביד 2, צפוי שעוד 3 שנים תמכור ב50+-, לצורך תכנון כלכלי הייתי אומר לחשב את זה כ40+-, 35 למהדרין.

למה לחכות עוד חודשיים-שלושה, מה צפוי לקרות למחירון של מאזדה 2? אני באמת מחפש את הדגם החדש בנרות, אבל לא מוצא שום יחידה כזאת פרטית עם קילומטרז' סביר/נמוך.

לא מאמין שבעוד כמה חודשים תיכנס הגירסה המאובזרת pure white לתקציב, ומימלא לא מוצא בכלל מכוניות כאלו למכירה כיד 2.

פורסם

ההבדלים בין באבזור בין הספורט לפיור וויט מסתכמים בעיקר בריפודי עור ודיפוני בד משולבי עור, לא הייתי פוסל ספורט בגלל זה.

×
×
  • תוכן חדש...