Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ראשון, עד 15K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

החלטתי בשעה טובה לקנות רכב ראשון (בן 21, רישיון כבר 3 שנים.)

ועדיין לא החלטתי על מה אני הולך... בהתחלה כיוונתי יותר לעד 10K אבל הרבה הורידו אותי מזה ואמרו שהסיכויים ליפול שם גבוהים מאוד.

אז בגדול:

תקציב עד 15K.

השימוש יהיה נסיעות קצרות של חצי שעה גג, אבל בין היתר חצי שעה הלוך וחצי שעה חזור לעבודה כל יום. לכן הרכב צריך להיות נוח ועם צריכת דלק *נורמלית* לפחות.

חוץ מזה פשוט שיהיה אמין, הכי חשוב.

 

מה שאני חשבתי עליו זה מאזדה 3 - אפשר למצוא 2005-2007 עם 150-200K ק"מ ובמצב טוב בסביבות 14-16 אלף. נראה אחד הרכבים היותר אמינים בארץ, איכות נסיעה לפי מיטב הבנתי היא נחמדה מאוד והחיסרון הגדול זה הצריכת דלק הלא חסכונית.

מה אומרים?

פורסם

כל עוד אתה לא בוחר איזו מכונית שתיינית במיוחד אז לא זה צריך להטריד אותך.

תיקון משמעותי ברכב משפיע בכיס הרבה יותר מצריכת הדלק.

פורסם

אתה מחפש רק אוטומט?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כל עוד אתה לא בוחר איזו מכונית שתיינית במיוחד אז לא זה צריך להטריד אותך.

תיקון משמעותי ברכב משפיע בכיס הרבה יותר מצריכת הדלק.

אוקיי אז יש לך המלצות בתקציב הזה?

אתה מחפש רק אוטומט?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

ממש עדיפות לאוטומט. לא הכי אוהב ידני, בטח שלא אחרי משמרות לילה אחי

פורסם

אם אתה אחרי משמרת לילה שום דבר לא יפריע לך בכביש להעביר בדיוק 2 -3 הילוכים למעלה ולנסוע הביתה בשקט, מקסימום לתמרן הילוכים עוד פעמיים שלוש, לא מדובר פה בפקק.

מצד אחד אתה אומר צריכת דלק נורמלית מצד שני אתה רוצה מזדה 3...

למה אתה צריך רכב משפחתי? מה גם שה3 לפי דעתי לפחות, מתנהגת באופן מזעזע על הכביש.

פורסם
אם אתה אחרי משמרת לילה שום דבר לא יפריע לך בכביש להעביר בדיוק 2 -3 הילוכים למעלה ולנסוע הביתה בשקט, מקסימום לתמרן הילוכים עוד פעמיים שלוש, לא מדובר פה בפקק.

מצד אחד אתה אומר צריכת דלק נורמלית מצד שני אתה רוצה מזדה 3...

למה אתה צריך רכב משפחתי? מה גם שה3 לפי דעתי לפחות, מתנהגת באופן מזעזע על הכביש.

שוב אחי אני רק חשבתי על המאזדה 3 בגלל האמינות. אני לא מבין גדול במכוניות (זה למה אני פתחתי את הפוסט הזה.)

המשמרות מסתיימות בשעות שיש בהם פקקים, אבל בכ"מ זה לא רלוונטי - מעדיף אוטומט. אם כל כך עדיף ידני בתקציב הזה אז אשמח אם תביאו דוגמא או הסבר.

וכמו כן אשמח להמלצות כלשהם.

תודה

פורסם

ידני יותר אמין וחיסכוני, אבל אתה צריך לקנות רכב שיהיה לך נוח ואם זה גיר אוטומטי אז זה מה שאתה צריך.

המזדה אופציה טובה, שווה לבדוק גם את ניסן אלמרה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
היי חברים,

החלטתי בשעה טובה לקנות רכב ראשון (בן 21, רישיון כבר 3 שנים.)

ועדיין לא החלטתי על מה אני הולך... בהתחלה כיוונתי יותר לעד 10K אבל הרבה הורידו אותי מזה ואמרו שהסיכויים ליפול שם גבוהים מאוד.

אז בגדול:

תקציב עד 15K.

השימוש יהיה נסיעות קצרות של חצי שעה גג, אבל בין היתר חצי שעה הלוך וחצי שעה חזור לעבודה כל יום. לכן הרכב צריך להיות נוח ועם צריכת דלק *נורמלית* לפחות.

חוץ מזה פשוט שיהיה אמין, הכי חשוב.

 

מה שאני חשבתי עליו זה מאזדה 3 - אפשר למצוא 2005-2007 עם 150-200K ק"מ ובמצב טוב בסביבות 14-16 אלף. נראה אחד הרכבים היותר אמינים בארץ, איכות נסיעה לפי מיטב הבנתי היא נחמדה מאוד והחיסרון הגדול זה הצריכת דלק הלא חסכונית.

מה אומרים?

מאזדה 3 היא קניה הגיונית כשרצים מכונית אוטומטית בתקציב הזה.

 

היא נפוצה, פשוטה לאחזקה, מודרנית, מאובזרת לא רע כבר בגירסת Active הבסיסת, נחמדה לנהיגה, מנוע 1.6 לא חזק אבל גם לא חלש בצורה מביכה.

 

היא צפופה במיוחד ביחס לגודל החיצוני שלה ולא חסכונית אבל לא תמצא משהו חסכוני בגזרת 1.6 אוטומטי מאותם שנים.

 

מחירים שלה נמוכים יותר מטויוטה קורולה והונדה סיוויק (דגמים עד 2006 ו 2007 בהתאמה) מאותם שנים, למרות שהיא לא נופלת מהן בשום דבר (למעט מרווח פנימי) ובחלק מהדברים עדיפה.

 

 

הכי חשוב, תמצא רכב שמור עם הסטורית טיפולים, אל תתעצל ותלך לראות כמה מכוניות מאותו דגם כדי לקבל מושג מה קיים בשוק.

אל תתבייש לשלם כמה אלפים יותר על מכונית במצב מצויין, אפילו אם היא נגיד מודל 2006 כשבאותו כסף אתה יכול למצוא 2007 או 2008 פחות שמורות. מצב הרכב חשוב יותר.

 

 

לא יודע מה אתה מגדיר צריכת דלק נורמאלית. בעיר כ 1 ל 8-9, בינעירוני 1 ל 12 עד 1 ל 13 בנסיעה מאוד רגועה. משולב 1 ל 10.

 

 

פורסם
ידני יותר אמין וחיסכוני, אבל אתה צריך לקנות רכב שיהיה לך נוח ואם זה גיר אוטומטי אז זה מה שאתה צריך.

המזדה אופציה טובה, שווה לבדוק גם את ניסן אלמרה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יש לאלמרה איזשהם יתרונות על המאזדה?

מאזדה 3 היא קניה הגיונית כשרצים מכונית אוטומטית בתקציב הזה.

 

היא נפוצה, פשוטה לאחזקה, מודרנית, מאובזרת לא רע כבר בגירסת Active הבסיסת, נחמדה לנהיגה, מנוע 1.6 לא חזק אבל גם לא חלש בצורה מביכה.

 

היא צפופה במיוחד ביחס לגודל החיצוני שלה ולא חסכונית אבל לא תמצא משהו חסכוני בגזרת 1.6 אוטומטי מאותם שנים.

 

מחירים שלה נמוכים יותר מטויוטה קורולה והונדה סיוויק (דגמים עד 2006 ו 2007 בהתאמה) מאותם שנים, למרות שהיא לא נופלת מהן בשום דבר (למעט מרווח פנימי) ובחלק מהדברים עדיפה.

 

 

הכי חשוב, תמצא רכב שמור עם הסטורית טיפולים, אל תתעצל ותלך לראות כמה מכוניות מאותו דגם כדי לקבל מושג מה קיים בשוק.

אל תתבייש לשלם כמה אלפים יותר על מכונית במצב מצויין, אפילו אם היא נגיד מודל 2006 כשבאותו כסף אתה יכול למצוא 2007 או 2008 פחות שמורות. מצב הרכב חשוב יותר.

 

 

לא יודע מה אתה מגדיר צריכת דלק נורמאלית. בעיר כ 1 ל 8-9, בינעירוני 1 ל 12 עד 1 ל 13 בנסיעה מאוד רגועה. משולב 1 ל 10.

מסכים איתך. למרות שביום האחרון חשבתי על זה הרבה.. והבנתי שלא חסר אופציות בתקציב הזה של 1 ל13-14. 1 ל10 מתחיל להישמע ממש יקר

פורסם
מה שאני חשבתי עליו זה מאזדה 3 - אפשר למצוא 2005-2007 עם 150-200K ק"מ ובמצב טוב בסביבות 14-16 אלף. נראה אחד הרכבים היותר אמינים בארץ, איכות נסיעה לפי מיטב הבנתי היא נחמדה מאוד והחיסרון הגדול זה הצריכת דלק הלא חסכונית.

מה אומרים?

כן ולא.

כן, זולה, אמינה, סובלת התעללות, טיפולים לא מאוד יקרים.

לא "איכות נסיעה נחמדה" ולא ממש חסכונית. היא די רועשת, לא מאוד נוחה וצפופה יחסית למתחרות (דווקא הצפיפות בחיים לא הפריע לי).

מאידך, בשנתונים שאתה מתאר הצריכה מאוד דומה בין כל המשפתומטיות.

לדעתי שקול רכב סופר מיני (כל מיני דייהטסו סיריון אמינות וזולות כאלו).

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לקנות את האוטו הראשון זה כייף לא נורמאלי תתחדש .

במחיר שיש לך אתה קונה רכב יחסית ישן לעבר הרבה לכן לא הייתי מתחיל לחפש משהוא ספציפי תחפש רכב שנראה טוב והבעלים שלו טיפלו בו כמו שצריך והכי חשוב סע לאט

פורסם

אני יכול לקנות אופטרה 2007 במצב מצויין ובמחיר ממש טוב כי זה מחבר של המשפחה, הבעיה שהיא עם 200K.. לא בעייתי על הדגם הזה?

לקנות את האוטו הראשון זה כייף לא נורמאלי תתחדש .

במחיר שיש לך אתה קונה רכב יחסית ישן לעבר הרבה לכן לא הייתי מתחיל לחפש משהוא ספציפי תחפש רכב שנראה טוב והבעלים שלו טיפלו בו כמו שצריך והכי חשוב סע לאט

'הבעיה' שיש הרבה רכבים שנראים סבבה בסך הכל אחי

×
×
  • תוכן חדש...