ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
צריך לבחור רכב - רוצה רכב נעים לנהיגה עם מקום לחמישה נוסעים ובגז' גדול : אפשרויות 1. אופל אסטרה החדשה SPORT TOURER ENJOY 1.4 2. פורד פוקוס 1.5 טורר טרנד 1.5 בנזין אוט' 3. קיה סיד סטיישן LX אוטו' בנזין 4. סקודה אוקטביה 1.2 בנזין אוטו מה דעתכם ? יש אפשרויות נוספות אבל אלה ההעדפות שלי.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל המלצות על רכישת רכב משפחתי אוטומטי קטן עד 70K עם אפשרות לקצת גמישות במחיר. אנחנו גרים במקום עם בעיות חנייה כך שמצד אחד אנחנו רוצים רכב קצר. מצד שני, אנחנו עם ילד אחד וחושבים על השנייה כך שחשוב לנו תא מטען גדול. בנוסף, אני 1.92 כך שהמרווח הפנימי גם חשוב. אנחנו מחפשים רכב אמין, בטיחותי ולא יקר לתחזוקה. בינתיים חשבנו על הונדה ג'אז, ניסן נוט, סקודה פאביה ספייס/ראפיד, סוזוקי קרוסאובר/SX4, קיה סול וסקודה יטי (תוהים אם תא המטען מספיק גדול בשתי האחרונות). מקווה שלא סיבכתי יותר מדי ובאמת אפשר למצוא משהו עם כל הדרישות הללו. תודה רבה לכל העוזרים!
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום יש לי התלבטות גדולה לגבי קנית הרכב הבא שלי ואשמח לשמוע חוו"ד מהאנשים כאן שמבינים קצת יותר טוב ממני. ההתלבטות היא בין רכב יד 2- יונדאי איי 20 אינסייט שנת 2013 אוטומט, 30000 ק"מ (יד ראשונה מליסינג 0 קמ) מציעים לי אותה ב-52000 ש"ח. הרכב ממולו הוא הסיאט איביזה ידנית חדשה מהיבואן, אם אני לא טועה העלות שלה באיזור 75,000 ש"ח. בהתחשב בכך שארצה למכור את הרכב בעוד 3-4 שנים, מה האופציה העדיפה עבורי מבין השתיים מבחינת עלות?? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 657 צפיות
מחפש מדריך מעודכן עם טיפים ועצות איך לא ליפול בקניית רכב משומש. מה לבדוק מול כל הרשויות? כמו אוטו גנוב, אוטו משועבד, אוטו עם תאונה קשה, אוטו המורכב מ-2 רכבים, בעלות על הרכב ועוד....
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
הרכב כחדש מהחברה עולה כ-120,000 ש"ח. ראיתי ביד 2 ש 2016 כבר נסחר בטיפה פחות מ 100,000 ושנתון 2015 נסחר באיזור ה 80. לעומת זאת,במאזדה 3 ספיריט אין כזו צניחת ערך דרסטית. אני מתלבט בין שתיהן כי כנראה במהלך השנה הקרובה, אחליף את רכבי שבסמלון לאחת משתי אלו ולכן שואל,האם יש הבדל כזה משמעותי בין המכוניות הללו שמצדיק בערך עוד תשלום של 20,000 לשנתון זהה או לחילופיןם פשרה על השנתון ולרכוש את המאזדה. הרי במחיר של מיצובישי בת 2 קונים מאזדה משומשת בת 4..
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 747 צפיות
מחפשת רכב עד 30 אלף, כמובן כמה שיותר חסכוני ופחות בעיות.. אני גרה בחיפה אז המון עליות וירידות ויש לי רישיון לגיר ידני. המלצות?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
רכב מנהלים עד 170K 1 2 3
מאת ori_fadida-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אהלן, לאחר הוולוו S60 T5 2013 שהייתה אצלי, אני נפרד ממנה לשלום ורוצה להחליף לרכב אחר. מבחינת נסיעה כ100 ק"מ ליום בערך עירוני+ בין עירוני. חשוב לי שהרכב יהיה חזק, אמין,יציב וכמה שאפשר חסכוני וזול לאחזקה. אני חשבתי על הסופרב בגרסה 1.4 סטייל, או סונטה. האם ה1.4 סמק של הסופרב מספיק חזק? או שעדיף את ה1.8. מה דעתכם? יש המלצה לרכב אחר בתקציב הנ"ל?
הודעה אחרונה מאת GUGY, -
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
היי, בעיקר מחפש רכב חסכוני ונוח (לעומת ה I10 שיש לי היום). אני נוסע לבד כל יום 80 ק"מ. האם הונדה גאז שנת 2014 היא אופציה טובה? אם כן האם עדיף לקחת את ההיברידית? אולי טיוטה יאריס היבריד שנת 2014? לפי דעתכם אולי כדאי במקום יד שניה לקנות רכב חדש קטן? נגיד הקיה פיקנטו? אשמח לקבל עוד הצעות.
הודעה אחרונה מאת noam80, -
- 0 תגובות
- 430 צפיות
רוצה לקנות רכב מסחרי מסוג רנו קנגו לתקופה של שנה עד שנתיים גג. ואז למכור( כבר לא אצטרך אותו) שימוש רגיל, ללא משקל כבד. מה שחשוב לי זה הנפח של הרכב. בסה"כ נסיעה של 5000 ק"מ עד 7000 ק"מ בשנה. לא זקוק לפינוקים. רוצה שהוצאות על הרכב כולל הקנייה ( לא כולל דלק ביטוח וטסט) לא יעלו על 15,000 או 17,000 ש"ח בתקופה הקצרה שיהיה ברשותי. כמו כן מתכוון לנסוע בדרכי עפר. אני לא מבין הרבה במכוניות. ביד 2 ראיתי בגדול 2 סוגי רכב שיכולים להתאים 1)שנתון 6 \2005 יד שלישית, הוחלף מנוע. 6,500 ש"ח.טסט חצי שנה. 2) שנת 2001 יד ראשונה, 250,000 ק"מ, פרטי ,שמורה היטב. טסט לשנה. 10000 ש"ח. אני לא דברתי עדיין, עם שום מוכר. חשבתי, שאם אני אקנה רכב, בשנתונים הללו בתקופה הקצרה שבה הרכ…
הודעה אחרונה מאת danieli, -
- 8 תגובות
- 12.2 אלף צפיות
שלום אנשים, לאחרונה התעניינתי מאוד ברכב סוג הונדה סיוויק האצ'בק 2014 הרכב בעל מנוע 1800 - עם 140 כ"ס. רציתי לדעת מה אנשים חושבים על הרכב מבחינת הכל! כל מה שעולה בראש פשוט אפשר להציע או להגיד. תודה על העזרה, חג שמח.
הודעה אחרונה מאת daniel204, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אין צורך ביכולות שטח, ישמש לנסיעה משולבת של כ-35,000 קמ בשנה. יתרונות: מנוע דיזל / היברידי / חסכוני אחר. מותג עממי יחסית. כמה שיותר גדול יותר טוב. חובה: הכי חשוב - בטיחות וצעצועים. בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, חנייה אוטומטית וכל הגאדג׳טים שהתקציב מאפשר. הצעות?
הודעה אחרונה מאת Bull-81, -
-
- 5 תגובות
- 783 צפיות
שלום, מתלבט ברכישת רכב יד2 עד 30K. הדרישות העיקריות: משפחתית 1.6 (אנחנו זוג אבל חושב גם קצת קדימה ולכן לא פוזל לכיוון הסופר-מיני), אמינות, צריכת דלק אני מניח שתהיה כ1/11 בתוך העיר ברוב הדגמים, מרווח פנים סביר ותא מטען סביר. רוב הנסיעות הינן עירוניות. אפשרויות שנשקלות בשנתונים 2008/2009 (עם תובנות שמצאתי משיטוט ברשת): יונדאי i30 - נראה טוב ומאובזר לא רע, די נוח לנסיעה לדעתי - ברשת יש דעות חלוקות על האמינות (בעיקר תקלות קטנות של חשמל/נורות וכו'). קיה סיד - האחות התאומה של הi30, נחשב לאמין כמו היונדאי אם כי יש בעיה חוזרת של דשבורד מתנפח בחום. ניסאן טידה - רכב אמין מאוד לפי הדעות ברשת - פחות יציב ונוח לדעתי מהיונדאי - אבל נראה כמו רכב אמין יותר. ניסאן…
הודעה אחרונה מאת iosi23, -
אופל מוקה X
מאת ashane- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני היום נוסע על סיאט איביזה 1.0 ואני מחפש להתקדם לכיוון ג'יפון שיהיה זריז כמה שיותר כמו האיביזה שלי. אחרי חיפוש ארוך אני שקלתי שתי דגמים. הראשון זה היה CX3 שניראה ממש טוב וגם זה מאזדה אז מבחינת אמינות ושמירת ערך אין לי מה לדאוג, אבל אחרי שביצעתי נסיעת מבחן ידרתי מזה. האוטו לא מספיק זריז, לא כיף לנהיגה וגם ממש צפוף מאחורה! ואז ראיתי שיש את הדגם החדש של האופל מוקה שמגיע עם מנוע טורבו, אבל לצערי אין הרבה סרטונים של נסיעות מבחן באינטרנט. אז לפני שאני יבצע נסיעת מבחן רציתי לשאול אותכם אם יש מישהו שכבר ביצעה נסיעה איתו, וחוץ מזה מה דעתכם על המותג אופל? עלות החזקה? אמינות? וכו... תודה רבה לכם!
הודעה אחרונה מאת ashane, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום אנשים יקרים, אני סטודנט ומחפש את הרכב הראשון שלי סוף סוף, ובוודאי רוצה לשלם כמה שפחות על דלק,ביטוח וטיפולים. גיר: עדיפות לידני גיל: מעדיף רכב בן פחות מ-10 שנים (2007+) גודל: מיני, קטנה, העיקר שיש כיסא לנהג כל השאר פחות מעניין תקציב: מעדיף רכב שספג כבר את ירידת הערך העיקרית שלו, התקציב הוא 30K+- אך כמו שאומרת הכותרת אין בעיה לשלם יותר אם יש פה שיפור משמעותי, כמובן שאשמח לשלם כמה שפחות אבל מאמין שמתחת ל15K לא אמצא משהו אמין, ולכן השיקול הוא עלות מול תועלת. שימושים: נסיעות יומיות עירוניות ובינ-עירוניות של כ60 קילומטר באזור הררי מועמדים שנתפסו בעין: פג'ו 107 - המראה שלה משך אותי ונראה רכב אמין סיטרואן C1 - בדומה ל107 פיאט פונטו גרנדה - לפי מה שרא…
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הרכב נראה טוב מבפנים ומבחוץ, טסט חצי שנה נסע 220 אלף ק''מ, יד שלישית, יד ראשונה הייתה השכרה, 4 צמיגים חדשים, אחרי טיימינג וטיפול גדול(יש קבלות) הרכב נוסע יפה, גיר מתפקד טוב, זה רכב של מישהו שאני מכיר ויש לו אותה שנתיים, הוא אומר אפס תקלות, צריכת דלק 1 ל-11 משולב. הוא מוכן למכור אותה מחיר אחרון 8 אלף שקל. לי הייתה לנטיס 2001 אחר''כ רכב חברה ועכשיו שוב מחפש רכב פרטי. ויש לנטיס 2004 מנוע 1.6 יד שנייה כל הידיים פרטיות 170 אלף ק''מ טסט שנה גם שמורה בפנים ובחוץ ב-9 אלף שקל מחיר סופי. מה יותר מומלץ מבין שני האופציות? נוסע גג 8 אלף ק''מ בשנה. הכי חשוב לי אמינות. אני מפחד מרכבי השכרה אבל מצד שני מחיר נחמד ורכב מודרני. תודה.
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- 0 תגובות
- 438 צפיות
בס"ד לעניינו, החלטנו לקנות אוטו, מתלבטים בין כמה דגמים. אשמח לשמוע את דעתכם, גם אם מדובר על דעה בעניין רכב ספציפי. פורד פוקוס דור שני, עד 2007 מיצובי לנסר קלאסיק, עד 2007/8 (במידה וקיים) יונדאי אלנטרה, עד שנת 2007 מזדה 3, שם אצטרך להסתפק במגבלות התקציב עד שנת 2006 רנו מגאן דור שני, עד שנת 2008 (רכב זה זכור לי לטובה מימי נערותי, אז אבי קיבל אותו מהעבודה. עם זאת, הבנתי שנפוצות בו בעיות חשמל עם השנים). צרכים? כמו רוב האנשים, בטיחות, אמינות וצריכת דלק נורמלית לדגמים ולשנתונים. אשמח לשמוע על עוד דגמים רלוונטים במידה ואתם חושבים על כאלו. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ZionH, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 786 צפיות
שלום לכולם, הוצע לאשתי במקום העבודה טויוטה יאריס בליסינג. (ההתלבטות לגבי עצם מימוש הליסינג הוכרעה לצד החיובי, אז כל שנותר הוא להחליט איזה רכב). כרגע יש לה יונדאי I10 (בליסינג) ואנחנו מרוצים ממנה, אך הסתיימו שלוש השנים ובא הזמן להחלפה. הוסבר לנו שהכי משתלם לקחת טויוטה יאריס היברידית, כי יש הטבות וכיו"ב (באותה קבוצה יש גם, למשל, את מאזדה 2 ואת יונאי I20). עניינים שהיינו שמחים לבדוק לגבי היאריס ההיברידית - האם הרכב "מדומם" כשהוא בעצירה, ואז כשנותנים גז הוא "נדלק"? אותי באופן אישי זה די שיגע (כשנסעתי ברכב אחר). האם אפשר לבטל את זה? האם הביטול הוא לצמיתות או בכל נסיעה בפני עצמה? האם יש משהו בחוויית הנסיעה ברכב היברידי ששונה ממה שאנחנו מכירים? האם יש…
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 707 צפיות
שלום לכולם, עשיתי בדיקה לרכב קיה סיד 2014 ואני לא מבין מה אומרים המספרים לגביי הצילינדרים, אשמח לעזרה. מופיע בדף הבדיקה speed 1/min 216, Oil temp 24.2 Batery voltage11.8 Starter current ch1 -98.6 תודה
הודעה אחרונה מאת גיא .ב, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם יש אבארט בלוח יד 2 שקורצת מאוד, אבל נראה שיש 3 בעיות. המחיר זול מידי מגרש הרבה זמן מפורסמת ולא נמכרה שנת 2014, יד 1, ידנית, קמ נמוך. מה דעתכם לגבי הרכב? מתעניין מתוך סקרנות בלבד
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3 אלף צפיות
היי, לאחר חיפוש כושל אחר רכב כמעט חדש בתקציב של 70-100 אש"ח מעניין, החלטתי להגשים חלום, לרדת משמעותית בשנתון ולחפש מיאטה NC מהשנתונים 2007-2008, כפי שפחות או יותר נופל לי על התקציב. עם זאת, ידוע לי שמדובר ברכב לא זול ויחסית ישן (10-9 שנים על הכביש), ובתור מישהו שהרכב הכי זקן שקנה היה בן שנתיים, יש לי חשש טבעי לקנות רכב ספורטיבי אמיתי שכנראה היה בשימוש ליותר מנסיעה לסופר. לכן יש כמה דברים שהייתי רוצה לוודא לפני שאני בכלל חושב על להכנס להרפתקאה הזו. מקריאה ברשת, הכנתי את עצמי לעלות ביטוח באזור ה-7000-8000 ואין לי בעיה עם זה. השאלה, בתור מישהו שתבע את הביטוח השנה על גניבת אוטו, יש סיכוי ששום חברה לא תהיה מוכנה לבטח אותי, בלהתחשב בזה שבכללי יש קושי למצו…
הודעה אחרונה מאת serg90, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 597 צפיות
שלום, מעוניין להחליף את המאזדה 3 שלי במשפחתית עקב התרחבות המשפחה. אמינות וצריכת דלק אלה הקריטריונים החשובים, יש הצעות?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפשת רכב מיני או סופר מיני הנסיעות שלי זה בעיקר באזור המרכז והשרון מהבית לעבודה זה כ25 קמ כל כיוון הרכבים שעל הכוונת הם קיה פיקנטו או מיצובישי ספייס סטאר חדשים/ כמעט חדשים או שאולי כדאי לי לרדת בשנתון ולקחת משהו בסגנון i20? אשמח לכל ייעוץ, תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום יש לי אפשרות לרכוש פריוס 2014 מליסינג שנושק ל-130 אק"מ. המחיר משמעותית פחות ממה שמבקשים ביד 2. היסטוריה נקיה. רכב נקי מתאונות. מה דעתכם?יש מה לחשוש? סוללה? תודה
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- 3 תגובות
- 751 צפיות
אהלן חברים, מפרסם את ההודעה בשביל חבר. אני מתעניין בקניית רכב ויש לי התלבטות בין כמה רכבים חשוב לי רכב נוח (מנהלים), חזק, מרווח וגדול (1800 טורבו ומעלה או סקודה אוקטביה 1400 גם טוב) שנתון 13 ומעלה. הקטע שבגלל שאני לוקח מימון מהבנק אני מוגבל בקניה רק מחברות ולא מפרטי וגם בגלל עניין האחריות. ההתלבטות שלי היא בין אוקטביה 1400tsi ומעלה/ מונדאו אקובוסט 240 כ"ס/ אופל אינסגניה 2000turbo). מה הכי אמין מבחינת אחזקה, נוחות נסיעה וגודל, דלק גם 1/9-10 סבבה ושיהיה גם אוטו חזק. פתוח להצעות נוספות בסגנון. הרכב הולך לנסוע בסביבות 60k בשנה תודה
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, אני מתכנן לקנות אוקטביה 2013 נפח 1.2 TSI האם להתרחק מהרכב עקב בעיות בגיר? צירפתי בדיקת מכון אודה לעזרתכם. תודה.
הודעה אחרונה מאת Lior200, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 730 צפיות
שלום, אני מחפש רכב ספורטיבי קומפקטי (מראה/התנהגות) שיהיה אמין יחסית ואולי גם חסכוני. לא חשוב אוטומטי או ידני. עדיף לשנתון גבוה עד כמה שאפשר. התקציב שלי כרגע הוא 30,000 ₪ וכמובן שאפשר גם (הרבה) פחות.
הודעה אחרונה מאת admtaynov13?, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
אבא שלי, חקלאי במקצועו, רוצה להחליף את הרכב שלו. כרגע הוא נוהג באוקטביה דיזל שנת 2012 שכבר צברה קרוב ל380K קילומטרים ושירתה אותו בנאמנות. כמו ששמתם לב, אבא שלי נוסע המון באופן יחסי, וע"כ הוא צריך רכב שיהיה חסכוני עד כמה שאפשר. בהתחלה חשבנו על לקנות אאוטבק מוסבת לגז כדי לקבל בונוס של יכולת עבירות בשדות החקלאיים אבל כנראה שנרד מזה (יש לו טנדר בשביל זה). חוץ מזה הדרישות מהרכב הן אמינות, גיר אוטומט, תא מטען גדול כמה שיותר ואם אפשר אז קצת אבזור נוחות. הכוונה היא לרכוש רכב יד 2 (לא חדש מהסוכנות) בטווח מחיר של לא יותר מ70K (אם יש משהו מעניין אפשר גם קצת יותר) ובשנתון כמה שיותר גבוה. הצעתי לו לבינתיים קיה סיד סטיישן, רנו מגאן אסטייט. בהשוואה ביניהם, מי אתם חושבים שעדיפה? מי…
הודעה אחרונה מאת farkash7, -
-
רכב עד 70k
מאת idan001-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 767 צפיות
שלום לכולם. אני מחפש רכב עד 70k שיהיה בעיקר חסכוני בדלק. חסכוני ברמת צריכת דלק כזו של 1/18 ומעלה.. וגם מאוד חשוב האמינות והתחזוקה השוטפת. אבל בעיקר צריכת הדלק.. כרגע אני עם מאזדה לאנטיס 2003, אחלה רכב שבעולם, רק שבתור סטודנט, הדלק אוכל לי את כל המשכורת.. לכן, אשמח מאוד לרכב חסכוני בדלק שייקל עליי מהבחינה הזו. וכמובן אמינות ותחזוקה כמו במאזדה שלי. מה אתם מציעים?? תודה מראש לכולם..
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 841 צפיות
שלום , מנסה ל'מצוא' רכב ראשון לבת ,התלבטנו בין מספר מכוניות ולבסוף אנו חושבים על > i-20,סיאט, מזדה 2. מאפיינים חשובים בבחירה : * רכב אמין *טיפולים במחיר 'שפוי' * ק"מ פחות מהממוצע ,אבל כ-2 נסיעות בשבוע מאריאל לת"א *מרווח פנימי *אחזקה יחסית ''פשוטה'' *מחיר עד -40,000 ש"ח באם יש הצעות לגבי רכבים נוספים ,נשמח לקרוא. תודה לעונים -עופר
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 13 תגובות
- 30.4 אלף צפיות
איך יודעים אם הרכב היה ליסינג או השכרה? מה אמור להיות כתוב ברישיון בליסינג ומה בהשכרה? ומה ההבדל בין ליסינג להשכרה? ליסינג פחות שחוט? תודה.
הודעה אחרונה מאת Mr_Shankly,
