ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
כנראה הולך על סופרב חדשה. הבעיה- מנוע 1.4 נשמע לי קטן מדי מנוע 1.8 שמעתי שמועות שהגיר לא משהו. מנוע 2 יקר מדי. מישהו מבין בסופרב ויכול לעשות לי סדר? היא מגיעה עם 3 מנועים וגם גירים שונים (6/7). הייתי שמח להסתפק ב 1.4 השאלה אם חזק מספיק. תודה
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
מחפש אוטו לעבודה..חשבתי על קנגו 1200 סמק טורבו גיר אוטומט הבעיה שאני מפחד מגיר צרפתי אוטומט. שמעתי שהם לא אמינים ועדיף לקחת את הרגיל.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 569 צפיות
אני כרגע מחפש לקנות רכב שני אחרי שנסעתי 2 וחצי שנים על איביזה ידנית 1600 שנת 2000 ובהחלט מבסוט - לא מתכוון לנסוע הרבה - סביב ה5-6 אלף ק"מ בשנה - מעדיף רכב כמה שיותר חזק ומהנה לנהיגה (עד כמה שאפשר במחיר הזה) - הרכב לא חייב להיות הכי חסכוני, אבל לא מזללת דלק - ביום יום יסעו ברכב 2 אנשים, ככה שמקום מאחורה ומרווח לא ממש משנה לי - וכמובן רכב אמין חשבתי על איביזה 10/11 או פורד פיאסטה 13/14 - אך לא יודע כמה הרכב חזק תודה!
הודעה אחרונה מאת Shlomi062, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום היקרים, אני מחפש לאחותי החיילת רכב קומפקטי,נוח,בטיחותי וחסכוני. הרכב ישמש בעיקר לנסיעות לבסיס\עבודה\בילויים,נסועה יומית של כ35-40 ק"מ. המועמדים העיקריים הם קיה פיקנטו 1.0 ויונדאי i10,שניהם 2014 ומעלה. רצוי שהרכב יהיה כמה שיותר בטיחותי חסכוני ואמין. האם זהו הרכבים המתאימים או שיש אופציות טובות יותר?
הודעה אחרונה מאת turbo2000, -
-
- 0 תגובות
- 444 צפיות
זוג צעיר במרכז הארץ, מחפש המלצות לרכב יד שניה. נסיעה כ 20k. כולל קפיצות לירושלים. מחיר כ 30 k. מחפש המלצות לרכב .
הודעה אחרונה מאת emesh, -
- 0 תגובות
- 587 צפיות
היי, לקניית סקודה פאביה אלגנט, אוק' 2012, 1.2 TSI (רכב הראשון שלי) מצאתי מוכר פרטי, ואני מנסה לבדוק מחיר מחירון אמיתי. ביד 2 עבור 60אלף ק"מ אני מקבל 70 אלף ש"ח ובלוי יצחק בכלל אין את הדגם אלא רק את פאביה ספייס אלגנס. יכול להיות שהדגם שהזנתי שונה? תודה
הודעה אחרונה מאת Ayal Avisar, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני בקרוב צריך לרכוש לעצמי רכב ללימודים, התקציב בכללי עומד על 25,000 שקל. בעקרון מה שאני מחפש זה רכב קטן שיספק אותי ויחזיק מעמד בתקווה למשך 5 שנים בקילומטרז שנתי של בערך 20-22KM. -כל מנועי ה1.0 ליטר למיניהם אני מעדיף שלא (לא מעוניין ברכב עם מנוע של פן לשיער) -אין מניעה לגיר ידני -הרכב לא חייב להיות הכי חסכוני בתחום אבל לא יזיק -כמה שיותר אמין
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני שובר את הראש מה לקנות מבין שניהם מדובר על שנת 2008 מנוע 2.0 לשניהם. מה שחשוב לי זה שתהיה זריזה. גם בתאוצה גם בשיוט בסלד לא גבוה מישהו שנהג בשניהם יוכל לתת חוות דעת?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם, כאמור בנושא אני מחפש רכב סופר מיני אמין בתקציב של עד 65,000 ש"ח יד שניה. בהתחלה חשבתי על ה-C3/קליאו/208/איביזה. לאחר שיחה עם חבר של המשפחה שהוא מכונאי רכב הוא המליץ לי להתרחק מהצרפתיות ולמעשה נותרתי עם האיביזה עם סייג לקחת רק ידני. הדברים שחשובים לי במיוחד זה חסכון בדלק, אמינות (רכב שיחזיק מעמד ולא יצטרך לראות הרבה מוסך) וביצועים. הייתי שמח לקבל הסברים מדוע כדאי "להתרחק מהצרפתיות", הבנתי שירידת הערך שלהם גבוהה אבל גם ככה אני קונה יד שניה ככה שהן כבר ספגו ירידת ערך, חוץ מזה שגם ככה בשימוש שלי הערך של כל רכב ירד בצורה רצינית (50,000 ק"מ בשנה ואולי אף יותר). ואם יש רכב אחר שכדאי לקחת בחשבון, אני נהגתי תקופה מסויימת על ידני ואני לא חושש מכך עם זאת…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
שלום לכולם אבקש לקבל עצות מיודעי דבר לעניין הספציפי לגביו אני מתלבט. אני שוקל בחודשים הקרובים לרכוש רכב פנאי שישרת משפחה בת 4 נפשות, למשך פחות או יותר 5 שנים הקרובות (כ- 100,000 ק"מ). בחנו את שלל האפשרויות שהשוק מציע, במגבלות התקציב. מלכתחילה פסלנו את כל הרכבים בהם אין פתחי מיזוג למושבים האחוריים. ב- 2017 במדינת ישראל רכב משפחתי/פנאי פשוט לא יכול להיות ללא פתחי מיזוג אחוריים. לאחר סינון הצטמצמו האפשרויות לפיג'ו 3008 (דיזל), פולקסווגן טיגואן ואולי נמתין עוד כמה חודשים עד שמאזדה CX5 והונדה CRV החדשות (עם פתחי מיזוג אחוריים) יגיעו. עד אתמול גם הסיאט אטקה הייתה רלוונטית אבל לכשהתברר שהיא מגיע עם ה- DSG7 יבש (DQ200) הבעייתי, מיד פסלנו וחבל, דווקא די אהבנו. זה…
הודעה אחרונה מאת Itsik, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום, הכוונה במחיר למשל פחות מ-90000 ש״ח לרכב בן 3 שנים. תודה
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 453 צפיות
שלום, החלטתי להתחדש ברכב ורציתי לדעת האם קיים דגם של הלאון בגרסא של 1.4 אוט' שמגיע עם 120-150 כ''ס שהוא בין השנים 2012-2015 האתר המרכזי שחיפשתי בו (יד 2 ) הופיעו דגמים של לאון מנוע 1.4 ידני אשמח אם תוכלו להקל עלי ולהבין האם קיים דגם אוט' בכלל . בנוסף אשמח לשמוע את דעתכם על דגם ה 1.8 אוט' של אותן השנים אילו חיסרונות לדעתכם קיימות בו.
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- 2 תגובות
- 922 צפיות
אהלן. אשמח לעזרתכם - מתלבט בין הרכבים הנ״ל. התקציב 110k מיועד לאישה + ילד + תינוק. תודה!
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
- 11 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
איפה אני יכול למצוא חיפוש שיחזיר לי רכבים עם התכונה הספציפית הזאת? תודה Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 6 אלף צפיות
שלום, ממשיך בחיפושים שלי אחרי הרכב הבא שלי. כאמור רווק, נסועה שנתית של 12K (עירוני וגם בינעירוני). מחפש רכב אוטומט, יחסית מהנה (גם במהירויות של מעל 100 קמ"ש), אמין, עם עלויות תחזוקה סבירות ושלא נחתך במחיר. ולכן חושב על יפניות ואולי על חלק מהקוריאניות. עדיין לא נסגרתי על עצמי ומביא בחשבון, מאזדה 3 (2014), רנו קליאו (2015), פיג'ו 208 אולי. ראיתי את מבצעי חבר העדכניים לרכבי סוזוקי: 1. סוזוקי איגניס - ניתן לקנות ב-81,500 או ב -83,500 עם 2 צבעים (3500 ש"ח פחות ממחירון). 2. סוזוקי סוויפט - ניתן לקנות ב- 87,000 ש"ח (12,000 פחות ממחירון). שני הרכבים מגיעים עם mobileye ועם מערכת מולטימדיה מתנה הכוללת מסך מגע, מצלמה אחורית, bluetooth ואפליקציית וויז. הס…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אהלן, מחפש להחליף את הנוכחית. לא מעוניין לשרוף הון עצמי של כ130K על רכב חדש. אני נוסע כ25Kkm בשנה, מדובר על כ-2 טיפולים בשנה וקצת (כל 15 כמובן), ומתעסק בשריפת זמן על תיקונים אקראיים והתעסקויות שקשורות לרכב. שמעתי על ליסינג פרטי, יצרתי קשר עם חברה אקראית ומוכרת שמצאתי פרסום ברשת, מדובר על: תשלום של 2500שח בחודש כולל: * ללא מקדמה כלשהי * * תקופה של 32 חודשים שבסיומה מחזיר את הרכב ואף אחד לא חייב כלום לאף אחד* - סיוויק 2017 חדשה 0קמ שלא תהיה על שמי (ומבחינתי זה מצוין, עוד פחות התעסקות). - ביטוח מקיף + חובה (לא חשוב עבר ביטוחי אם בכלל, השתתפות עצמית 990שח במקרה של תאונה, לא משנה מי אשם, מקבלים רכב חילופי). (השתתפות עצמית של 1800שח במקרה של טוטאלוסט …
הודעה אחרונה מאת babayaga, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מה מגוון מכוניות הפלאג אין שיש היום והאם נכון שמופחתים 1000 ש"ח בשווי שימוש חודשי לקבוצה הזו? תודה
הודעה אחרונה מאת amiger, -
רכב עד 200k 1 2
מאת yossi23-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אז ככה: התקציב שלי עד 200 k חובה: שיהיה רכב חדש (בבקשה אל תציעו יד שניה) נסועה שנתית 50-60 אלף קמ אז רצוי מנוע חסכוני אבזור מפנק נראות- הרכב חייב להיות יפה ומרשים (מטעמים עסקיים) גדול! אני כמעט שני מטר גובה. מאחורה- שני כסאות בטיחות שיהיה מספיק מקום הרכב ימכר אחרי שנתיים שלוש אז חשוב שיהיה סחיר מתלבט בין פאסאט וסןפרב אבל הגרסאות המאובזרות שלהן יקרות לי מדי. אשמח לרעיונות חדשים שלא חשבתי עליהם. תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 790 צפיות
אני מתעניין לגבי רכב אאודי בדגם A4 2000 סמ'ק מנוע TFSI אוטומט שנת 2007 יש קצת חוות דעת על הרכב מאנשים שהיה להם רכב בדגם הזה?
הודעה אחרונה מאת Ilya Chainikov, -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
יש לי רק שני דרישות לא אכפת לי משום דבר חוץ מזה. 1. שיהיה אוטומט כי הילוכים זה מעצבן : / 2. שיהיה סופר חסכוני בדלק וטיפולים ולא משנה מה. חוץ מזה לא אכפת לי כלום מצידי שלא יהיה בוא מזגן חחח רק שיהיה ממש ממש חסכוני כי אני הולך לנסוע בוא כל יום אין יום שהוא לא יהיה על הכביש וכל יום בין 30 ל50 קילומטר .
הודעה אחרונה מאת chenrp, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם! אני מחפש רכב ששאוכל לרכוש ללא מקדמה בעלות של עד 1000 ש'ח בחודש. הנסיעות שלי בעיקר בין עירוניות, אשדוד - חולון, אשדוד- באר שבע. ידוע לי שבדרך כלל אפשר לשלם עד 60 תשלומים לכן עלות הרכב עד 60 אלף ש'ח אשמח לדעה בנושא רכב פורד פוקוס שנת 2012 בנושא צריכת דלק (ידיע לי שפורד בדרך כלל צורכים יותר דלק אבל אשמח לדעתכם) החברה דורשת 48 אלף ש'ח, במבט זריז ביד 2, מוכרים את הרכב הזה עם 80000 ק'מ + במחיר 35 אש'ח~ לא מצאתי עוד רכבים או חברות שיכולות לממן בשיטה הזו (ללא מקדמה). המידה ואתם מכירים אשמח לשמוע! ובנוסף, האם זה בכלל כדאי? האם רכב שעמד שנים ארוכות צפוי להיות בעייתי? הכם מבחינה כלכלית (שנניח שעוד 3 שנים ארצה למכור) יהיה כדאי? תודה…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 956 צפיות
מה מומלץ? שניהם באיזור ה- מאה אלף ק"מ יד נמוכה (1 או 2). הרינו הידנית היתה מאוד נוחה, אבל כולם מפחידים אותי לגבי מכוניות צרפתיות. יונדאי הייתה לי ידנית והסתדרתי איתה טוב. חשוב לי רכב אמין (שלא אתקע ואבקר הרבה במוסך עימו) מקטגוריית המיני שיהיה זול לאחזקה עדיפות לידני בגלל החיסכון. מה מומלץ? עלות הרנו 16000 וזקוקה לרצועת טיימינג חדשה וטיפול (עלות של כ- 1500 ש"ח) והיונדאי באיזור ה- 10000. התקציב שלי באיזור ה 15000 ש"ח תודה רבה
הודעה אחרונה מאת rani1234, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 799 צפיות
שלום ב"ה בראשון הקרוב אתחיל עבודה חדשה בירושלים כיוון שאני גר בשפלה ויש לי לעשות כ67 ק"מ כל כיוון חשבתי על ליסינג של רכב חסכוני בדלק אני לא יודע מחירים של ליסינג אבל אשמח לקבל מאנשים שמכירים הצעה לרכב שהשילוב בין צריכת דלק למחיר הליסינג יהיה אופטימאלי (כמובן שבטיחות גם חשובה; מרווח בספסל האחורי ממש לא מעניין אותי, מקום בתא מטען מעניין פחות). נ.ב. במידה ואי אפשר להביא הצעה אופטימלית בלי לדעת מחירי ליסינג אשמח להמלצה לרכב חסכוני בדלק בשביל נסיעה מהשפלה לירושלים וחזור כל יום. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום רב, מבקש עצה מהמבינים... קצת ארוך אבל חשוב לי לפרוס את מלוא התמונה. אני בתהליך ביצוע עסקת טרייד אין עם אלבר. אני מעביר להם קיה פורטה 2010 שקניתי מליסיג שכיום עם 225,000 ק"מ ובמצב מעולה (אלבר לקחו אותה לבדיקה במכון). אני מוסיף 45,000 ש"ח ומקבל פורד מונדיאו 2014 מהשכרה עם 91,000 ק"מ. השרות שלהם מעולה וכדי לחסוך לי זמן הם באו אלי למקום העבודה לקחת את הפורטה לבדיקה והביאו לי את המונדיאו כדי שאראה אותה ואסע עליה. מבחינת פח המונדיאו נראה נקי ויפה. נסעתי עליו בעליות והסחיבה של המנוע מצויינת ופעולתו שקטה. גם אינו מתחמם. מורכבים עליו 4 צמיגי מישלן חדשים. מה שלא היה בסדר - היה רעש רקע בנסיעה שלהערכתי הגיע מהמייסבים, המזגן לא קירר מספיק טוב וכשמכבים את המזגן יש לכמה ש…
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הי חברים, התלבטות קשה בין סנדרו לבין סיטרואן c1 (רכישת רכב חדש מהסוכנות) הרכב מיועד להורים מבוגרים איזור חיפה אין דרישות מיוחדות, רק שיקח אותם מנקודה א לנקודה ב , בחיפה. קניות, סידורים, ים וכו' שהרכב יהיה בטיחותי שהרכב יהיה אמין עם בגאג' קטן אפשר לחיות יחסית בשלום (תמיד אפשרי לפרוס מושב האחורי בסי 1) אין בעיה עם ידני חדש בלבד מהסוכנות תקציב 55,000 ש''ח חשוב שתהיה זולה להחזקה בכל המובנים - טסט, ביטוח, טיפולים, דלק תודה
הודעה אחרונה מאת feel, -
-
שלום ותודה מראש לעוזרים ראשית אני נוסע סובארו בי3 2008 כבר שנתיים עכשיו הגיע הזמן לעבור לרכב חדש הייתי בהונדה וראיתי את הג,אז די התלהבתי בהתחלה וגם קיבלנו מחיר ממש טוב של הדגם הקומפורט 101,510 על הכביש בסקודה הציעו את הפאביה דגם סטייל ב 103,500 על הכביש מאזדה האמת נתנו הצעות של 113,000 על מזדה 2 יאריס צריך לחכות איזה חודש עד יגיע ורק אז להזמין ורק אז יגידו מחיר והנחות הזמנתי ג'אז מתלבט אם לבטל את ההזמנה עשיתי הרבה השוואות מבחינת מה מקבלים בתמורה למחיר ואילו מערכות כלולות אבל אני עדיין מבולבל האמת (במשפחה משגעים אותי על ה Toyota Chr) כדאי ללכת על הג'אז? פאביה? האם המחירים סבירים? האם בכלל כדאי ללכת על הסופר מיני במחירים האלה? או עדיף להעלות…
הודעה אחרונה מאת sidewinder, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
צהריים טובים בראש ובראשונה אני חייב לציין שאני מצטער מראש על התקציב הנמוך, לצערי אני חייל וזה התקציב שלי. עד עכשיו השתמשתי ב VOLVO S40 2003 שהיה בולע דלק, כל פגם בחלקים היה עולה לי יקר מאוד, הייתי ממלא ב 300 והיה מתבזבז לי מהר מאוד. בקרוב אני כנראה מוכר אותו, ולתקציב שיהיה לי אני אוסיף עוד טיפה, ובערך יהיה לי 10 אלף. אלו הנתונים שאני מחפש כרגע: - רכב זול - שהמחיר שלו לא יעבור את ה 10, אולי עם חריגה קטנה זה יהיה אפשרי. - לא בולע דלק - אני מחפש רכב שהוא ממש חסכוני, שלא בולע דלק, שלא ממלא טנק של 300 שקל, אלא בפחות ומחזיק הרבה זמן. - אמין - לא כל יומיים במוסך. - 5 מושבים. - קילומטראז' כמה שיותר נמוך. (כמובן) - יד - לא משנה לי. - נפח מנוע - גם …
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 1 תגובות
- 716 צפיות
שלום וברכה אני מעונין ביעוץ קנית רכב עד 22 אלף שקלים ראיתי כל כך הרבה סוגים ואני התבלבלתי עכשיו לפרטים שלי לרכב: 1.מעונין ברכב אמין שלא יעשה צרות העדפה ליפניות. 2.מחפש רכב שיהיה אוטמטתי לא גיר רובוטי לא גיר ידני. 3.מחפש רכב 4 דלות\ אם יש 5 תלוי בגודל של הבגאז. 4.צריכת דלק מחפש רכב שיתן צריכת דלק טובה. להלן הרכבים שכן בדקתי: ניסאן נוט 2008-2007 (כמעט ואין בודדים)\ ניסאן טידה, הבנתי שהוא כבד. טויטה קורלה 2007\2006, מאזדה 3 2007 רפרפתי כי הבנתי שהוא בזבזן בדלק, ויונדאי אקסנט 1600 2007\2008 מה אתם אומרים או ממליצים האם יש עוד רכבים אמינים אבל שיסחבו לא יהיו עגלה, אני רוצה שיסחוב גם בעליות, תודה רבה ושיהיה יום טוב.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום שמי דניאל ואני בן 20. כבר תקופה שאני גולש כאן בפורומים ואוגר מידע בנוגע לכל הקשור לרכב, הרכב היחיד ששמתי עליו עין הוא סיאט איביזה 1.6 ידני שנכנס לי לתקציב. אשמח להצעות ועזרה בפתירת הבעיה.. הרכב הוא לצורך נסיעה יום יומית בעיר (אני גר בחיפה הכל עליות) ונסיעות ארוכות ובין עירוניות בסופי שבוע. כמובן חשוב לי שהצריכת דלק תיהיה סבירה אמינות חלקים וטיפולים. וכמובן שעל הדרך אני גם מחפש שהרכב יסחוב כמו שצריך כי אני גר בעיר שהכל עליות בה. הדבר היחיד שאני מתבאס על האיביזה זה שהיא די קטנה עם בגז' קטן, אבל לפי הצריכת דלק ושאר הנתונים היא נראת לי כמו אפשרות די טובה ואני מדבר על ה4 דלתות. התקציב נא בין 35-38k רכב ידני. תודה רבה. Sent from my LG-K430 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת newplayer99, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 827 צפיות
שלום לכולם, רציתי לשמוע המלצות ופידבקים לגבי סיטרואן C4 שנת 2009. יש לציין כי טוענים כי האוטו מטופל. אשמח לשמוע על בעיות ברכב אשר ידועות בדרך כלל. וכמה לדעתכם הייתם משלמים על זה. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת admtaynov13?, -
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 261 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Mech Morphix
- FROGIE
- ypz
- אליה
- MIHAEL
- ניקו פ.
- גולדן191
- פינדר
- Alberrto
- EliC25
- mcshmupi
- nechmya
- avargel
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- matan_mil
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
