ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
חברים שלום, אני מעוניין לרכוש סקודה ראפיד 2015 תיבת DSG7, 38000 ק"מ, יד ראשונה, 1.4L, מטופלת בחברה - סקודה. 73000ש"ח, עדיין באחריות עד 01/2019. האם בשנת 2015 התגברו על הבעיות של שילוב מנוע הTSI+DSG7? האם עלי לחשוש מהתיבה? האם לחשוש ממעמד המכירה בעוד כמה שנים? מה דעתכם על הרכב? ובייחוד על תיבת ההילוכים.. תודה רבה על הדעות!
הודעה אחרונה מאת 2+2wheels, -
-
- 5 תגובות
- 941 צפיות
לאחר המון הרהורים אני לבינתיים עוזב את עולם הדו גלגלי ואני מחפש רכב שיתאים לצרכים שלי. אני יורד מאופנוע נורא חזק, ככה שאני מחפש רכב שאני לא אתבאס ממנו ומוכן להשקיע סכום נאה, אחד הרכבים שחשבתי עליהם הוא הסיאט לאון FR 1.8, ראיתי שהוא מגיע עם 180 כ"ס, ועם צריבת תוכנה אפשר להגיע ל230+, ובנוסף אני פשוט מאוהב בצורה של הרכב הזה. עשיתי עליו לא קצת שיעורי בית וגיליתי טכנולוגיה לא פחות ממדהימה, בקרת שיוט שמשתנה לפי המהירות של הרכב מקדימה, והרכב נוסע לבד בפקקים מבחינת הגז / ברקס, משטח הטענה אלחוטי לפלאפון וכו,' אך כאן מגיעה השאלה אם זה מגיע גם בדגמים של הארץ כי זה לא מופיע במפרט שיש באתר של סיאט. ויש גם מערכת שבולמת לבד במקרה נגיד שרכב מקדימה דפק בלימת חירום או …
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חברים מחפש רכב משפחתי חדש הדרישות: א. חדש מהניילון ב. עדיפות לרכב מסוכנות ולא מליסינג, משמע רכב שישמור יותר על ערכו (מחזיק בידי רוב סכום הרכישה) ג. אוטומטי. אין בעיה מנוע 1.2 או 1.4 ד. צריכת דלק סבירה(רוב הנסיעות בעיר ) ה. מרווח מאוד! ילד ו2 כסאות תינוק ו. בטיחות - 4 כוכבים ומעלה... חשבתי על סוזוקי קרוסאובר (בערך יעלה לי 120-122k( אך המחיר מעט גבוה) אשמח לחכמת ההמונים!! תודה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 1 תגובות
- 526 צפיות
הי, אני מחפש רכב עד 27000 יודע שלא אוכל לקנות יותר מ2011, אשמח להצעות.. מה שתפס את העיניים שלי זה יונדאי I20 , מאזדה 2, פולקסווגן פולו, סיאט איביזה.. רכבים מהסוג הזה, תוכלו לעזור לי?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
יש לי אפשרות לקנות רכב משנת 2011 , עם קילומטראז' של 36 אלף הרכב טופל היטב עד לפני שנתיים ומאז לא עבר טיפול תקופתי כולל שמנים (ממרץ 2015) ובתקופה הזו נסע 7000 ק"מ כן החולפו לו מצבר מצבר וצמיגים כמה זה קריטי שלא עבר טיפול מקיף ? בנוסף במוסך אמרו שצריך להחליף תושבת מנוע שזה מוזר עבור רכב עם קילומטראז' נמוך
הודעה אחרונה מאת Alf3, -
-
בדיקה - אלפא מיטו 1 2
מאת AlphaMito-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אהלן חברים, היום הייתי במגרש מכוניות וראיתי אלפא מיטו, נסעתי עליה ולמען האמת היא נסעה יפה מאוד חוץ מכמה דברים שהסוחר הבטיח לתקן כשנסגור את העסקה + אחריות לשנה. הוא הביא לי דף עם תוצאות הבדיקה של הרכב וראיתי שם דברים שלא מצאו חן בעיניי בשורה של המנוע. כמובן שהוא ניסע להרגיע אותי וציין שהבדיקות האלו לא אמינות ב100%, המוסכים מכסים לעצמם את התחת בזה שהם רושמים את הדברים האלו כדי שלא יבואו אליהם בטענות אחר כך. רציתי להתייעץ אתכם לגבי מה שהוא אמר והאם להסתמך רק על הבדיקה שלהם או שפשוט לקחת את הרכב לבדיקה בעצמי. http://imgur.com/a/nUdS4
הודעה אחרונה מאת Eddard, -
-
- 4 תגובות
- 706 צפיות
שלום רב, אני מתלבט בין רכישת טויוטה קורולה חדשה לבין רכישת טויוטה ראב 4 שנת 2014. אני יודע ששני הרכבים לא מאותה קטגוריה אבל אשמח לקבל המלצות והסברים מה עדיף?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן מחפש רכב עד 35K עדיפות לגיר ידני 5 דלתות חובה (ילדים) עדיפות לרכב לא חלש מידי (לדוגמא לדעתי הפיקנטו מנוע 1000 פשוט חלשה...) מה דעתכם האם כדאי ללכת על טויוטה יאריס 2009 ? או עדיף קיה ריו שנתון יותר מתקדם 2012/3 למשל ? בכל מקרה אשמח להמלצות על עוד רכבים מניסיונכם תודה
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 11 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
במהלך החיפושים אחר הרכב הבא נתקלתי ברנו מגאן טורבו דיזל (תצורת האצ'בק ולא סטיישן) מהשנים 2013-2014 ועלתה בי השאלה למה לא? רנו פלואנס שהיתה לי דווקא זכורה לי לטובה, הן בצריכת הדלק, הן בכוח הזמין ועניין הדיזל לא ממש הפריע לי. אז למה לא בעצם? מה אני מפספס? (את הפלואנס החזקתי מזמן לכן יש סיכוי שזכרוני מטעה אותי). אציין שהנסועה הצפוייה היא כ-15K בשנה, נסיעה בינעירונית וכמעט ללא פקקים. אשמח לשמוע מחכמי הפורום את דעתם ולקבל המלצות נוספות לרכבים בטווח הנ"ל. מעדיף רכב בתצורת 5 דלתות לבחור גדול (1.90 על 86 ק"ג), אוהב לנהוג ולא מפחד מגיר ידני (למען הנוחות אעדיף אוטומט).....
הודעה אחרונה מאת elad_w, -
אוטו עד 70k
מאת raniing1- 3 תגובות
- 815 צפיות
אני רוצה לקנות אוטו יד שנייה עד 70 אלף,חשוב לי שיהיה מהנה לנהיגה, קומפקטי אם אפשר טורבו ונוח לנהיגה. חשבתי על אלפה מיטו או משהו בסגנון,אשמח להצעות
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שמעתי על הלאון שהוא אוטו חזק מהיר ואמין,חוץ מבעיית גיר שטופלה. והאיביזה הוא רכב חדש יותר מעט חלש ,אשמח לשמוע דעות
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 1 תגובות
- 808 צפיות
מנועי 1.8 של ואג סדרה CDA תקולים קטגורית? (לפני אוברול כמובן) או שב2012 כשהעניין הסתדר כבר לא קראו לסדרהCDA בדגם המנוע ברישיון רשום דגם CDA.
הודעה אחרונה מאת omer-T, -
- 0 תגובות
- 570 צפיות
שלום חברים, אני צריך המלצה למכון בדיקה לפני קניה באיזור יבנה-רחובות-אשדוד. תודה. (:
הודעה אחרונה מאת bla92, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אשמח להמלצות תודה
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן אנשים יקרים, ברשותי סיאט איביזה חדשה יחסית משנת 2016 ששירתה אותי נהדר עד כה, אבל אני מעוניין להתקדם, במיוחד באיזור הכוח והאחיזה , והנוחות הכללית התקציב באופן כללי הוא כ250,000, אפשר יותר, עדיף פחות דברים שחשובים שיהיו באוטו: עדיין לא סגור על אם לקנות אוטו חדש או יד שניה, אם יד שניה אז לא ישן מדי (יותר מ2014) נוחות - שיהיה נוח במושב נהג במיוחד ולא יתפרק על כבישים משובשים (האיביזה כשלה בנושא הזה) 3 דלתות עדיף, אך לא חובה כוח - מנוע טורבו חובה ועדיף מעל 250 כ״ס לוק צעיר וסקסי תודה לכל המייעצים
הודעה אחרונה מאת DorM, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 856 צפיות
שלום חברים. אז ככה אני מחפש רכב, באזור שנת 2014 בערך. התקציב נע בין 50-60 אלף עם קצת גמישות. הצרכים הם - שיהיה אוטומט, תא מטען שאפשר להכניס עגלת תינוק בעתיד, מערכת מולטימדיה בשביל קצת פינוק - המטרה היא גם שהרכב יחזיק אצלי לפחות 5+ שנים. אם אפשר גם צריכת דלק טובה עוד יותר טוב... אני כרגע מחפש הרבה וקצת מרגיש מבולבל, חשבתי על יאריס אבל זה ממש בגבול המחיר שלי. סוזוקי סוויפט רכב מעולה אבל תא מטען קטן ממה שהבנתי. בקיצור עזרתכם חשובה וזקוקה לי. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת GrayFoxX4, -
-
- 4 תגובות
- 761 צפיות
ידנית מעניינת בתקציב 60-70K . ביומיום נסיעה קצרה לרכבת 2 ק"מ בבוקר וחזרה בערב אותו כנ"ל . בסופ"ש נסיעות ארוכות טיולים וכו' . אופניים חשמליים לא בא בחשבון. חשבתי על ליאון/ג'ולייטה/אקובוסט אפילו מגאן קופה - אבל טורבו לא אוהב נסיעות קצרות יומיומיות - נכון ? אם כך אז סיויק האצ' ידנית / פוקוס ידנית / ניסאן ג'וק ? משהו אחר ? מחפש רכב עם 110 כ"ס ומעלה. תודה.
הודעה אחרונה מאת avargel, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי הזדמנות לקנות משכן\חבר טיגואן שנת 2012, יד 1 , נפח 2.0 TSI עם 27,000 ק"מ . הרכב שמור מאד, נראה מעולה ומטופל בזמן. החשש שלי הוא הגיר שהרבה הזהירו אותי ממנו. מדובר בDSG עם ה7 הילוכים. מישהו מכיר את הדגם הנ"ל ומכיר את המחלות של הרכב והגיר בפרט? ובמידה ויש בעיות גיר, מה העלויות? אשמח מאד להשתדרג לרכב נחמד (וחזק) שכזה אבל כמובן לא בכל מחיר. תודה רבה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת Koren Levy, -
-
- 4 תגובות
- 892 צפיות
לא חשוב איזה חברה הלכתי אצל כולם רשום הרכב מגיע עם מפתח אחד בלבד .אני לא מבין מה הסיבה ולמה אני צריך לרכוש עוד מפתח במחיר של מעל 500 שח .האם אפשר להזמין מפתח מאיביי ולחרוט ולקדד אותו לרכב
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 749 צפיות
שלום לכולם! כמו רבים שהיו לפני (עשיתי חיפוש על מספר רכבים כאן בפורום) אני סטודנט, רווק, ואוהב רכבי 5 דלתות נסיעות בין עירוניות באופן קבוע מעדיף רכב שיהיה טיפה גבוהה (בעיות גב) נוסע כמעט כל יום אשדוד - חולון סוף שבוע אשדוד - באר שבע תקציב 15K ידני כמובן שלרכב לא תיהיה בעיה עם עליות סדום ושבכביש 6 ב 120 אני לא ירגיש שאני הורג אותו. אם פספסתי משהו אשמח לענות הרכבים ששמתי עליהם עין תקופה לא קצרה הם: סוזוקי איגניס 2006 (מצאתי מציאות למיניהן ביד 2) דיהטסו סיריון (מעל התקציב אבל אם צריך לקח הלוואה) לא רוצה סיטרואן או פיג'ו. אשמח לקבל את דעתכם תודה.
הודעה אחרונה מאת Gal Magen, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בכמה ירד ערכו של רכב (הונדה סיויק 2008) עם פגיעה בפגוש האחורי (ללא פגיעה בשילדה)? תודה.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לבדוק רכב של אדם פרטי לפני הקנייה ממנו. האם בדיקה של שעיבודים ועיקולים של הרכב באתר רשם המשכונות (https://pledges.justice.gov.il/) אמורה להבטיח לי שאין לרכב שעיבודים ועיקולים כלשהם בוודאות? ומה ההבדל בין בדיקה באתר של רשם המשכונות, לבין בדיקה באתר הזה: (https://mycarcheck.co.il) תודה.
הודעה אחרונה מאת yosik, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 11.9 אלף צפיות
שלום חברים, אחרי התלבטות בין מספר דגמים, הפיינליסטיות שלי הן סופרב 1.8 ו- 6 עם מנוע ה- 2.5. אחרי 3 שנים על ליאון ידנית 1.4 FR, הלב אומר להישאר עם הטורבו וללכת על סופרב (היקרה יותר משמעותית בגרסת האקסקלוסיב), הראש אומר פחות דאגות תחזוקה ומוסכים וללכת על ה- 6. ואני אחרי שתי נסיעות מבחן, בשתיהן נהניתי, המאזדה קורצת לי מעט יותר כי נדמה שהיא מדברת יותר לנהג, למרות העדר הטורבו. בשקלול של ירידת ערך, הנאה, תחזוקה ואבזור - מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום כרגע אנחנו בעלים של פולו 2011, הרכב הוא רכב נכה. אחרי כ 5 שנים עם הרכב, ברצונינו להתחדש. מתלבטים לבין הפולו לבין ה 308 אפס ק"מ. חשובה לנו מאוד איכות הנסיעה, נוחות המושבים ורעשי כביש ומנוע נמוכים. נשמח גם לדעת, אם הבדל הנוחות בין הפולו לפיג'ו הוא משמעותי. אנחנו פתוחים גם להמלצות נוספות. תודה מראש! Sent from my SM-G930F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת benjile, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אנחנו מחפשים רכב משפחתי שיתאים לזוג פלוס שני כסאות לתינוקות. שיהיה חסכוני מבחינת צריכת דלק וטיפולים, עם תא מטען גדול (עדיפות לרכב 5 דלתות). הנסיעות היומיומיות הם כשעה ביום באיזור שטוח (כביש החוף) ופעם בחודש נסיעה של שעתיים לגולן. אין העדפה לגיר מסוים. התקציב הוא 35K פלוס מינוס. נשמח לעזרתכם בנוסף, שוקלים לקנות באחד המגרשים של חברות הליסנג ונשמח לדעתכם בעניין תודה!
הודעה אחרונה מאת EEERRR, -
-
208 שנת 2013
מאת avargel-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 764 צפיות
מברר עבור חבר פיג'ו 208 שנת 2013 כל המידע שתוכלו לתת לי עליו, כולל עלויות אחזקה, נקודות תורפה, כשלים או מחלות, מעלות וחסרונות, שגרת טיפולים (בדגש על רצועת טיימינג האם קיימת ומתי דרושה החלפה). טיפים יתקבלו בברכה תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
כן כן אני יודעת שאלו לא רכבים באותה קטגוריה בכלל אבל זה הויכוח במשפחה כרגע. אני רוצה קורולה כי: רכב אמין, שומר ערך, צריכת דלק נמוכה, אפשר להשיג שנתון יותר מתקדם בתקציב שלנו (לא בטוחה בזה, התקציב 80 אלף), לא צריכה לחפש חניה בעיר עם מפלצת. בעלי רוצה ספורטאז' כי: טיפולים זולים בקיה ויקרים בטויוטה, שמע שעושה 1:13 בדלק (נשמע הגיוני?), חושב שבתא המטען של קורולה לא נכנסת עגלת תינוק (עם אמבטיה). מישהו יכל: 1. לתרום עוד טיעון שלא חשבנו עליו בהשוואה? 2. להפריך או לתמוך באחד הטיעונים הקיימים? 3. לתרום מנסיונו? תודה מראש, חובבת טויוטה.
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם. יש לי התלבטות בין הרכבים הבאים: רנו קליאו, מיצובישי ספייס סטאר, ו-קיה פיקנטו. איזה רכב מבין הבאים, יתן לי מכלול הכי טוב והכי קרוב לבקשותיי. 1) שהצריכת דלק שלו בנסיעה משולבת תהא 1:18 ומעלה.. 2) שהוא יהיה רכב אמין וזול לתחזוקה. 3) ושאוכל לבצע איתו נסיעות פעם בחודש מאזור אשדוד, לאחד מהמקומות הללו בארצנו.. ל- ירושלים, אילת, ואזור הצפון.. ***מבירורים שעשיתי, בעלי מקצוע שמבינים ברכבים, הזהירו אותי לרעה מהקליאו.. ומהקיה שאיננה חסכונית לרצונותיי. ושהמיצובישי איננה מספיק חזקה לנסיעות כאלו. אני יודע שאי אפשר לאכול את כל העוגה ולהשאירה שלמה, שרכב זה מזל, ושכל דבר בא על חשבון משהו אחר. אבל..... יש שנה מסויימת של רכ…
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- 3 תגובות
- 862 צפיות
תגידו אחריות על הגיר dsg היא גם שנתיים בתוספת שנה של ״רצון טוב״ או 5 שנים כמו שראיתי בכמה אתרים?
הודעה אחרונה מאת save, -
- 1 תגובות
- 534 צפיות
אשמח לשמוע המלצתכם: 1. רכב סופרמיני חסכוני ומרווח (מאפשר להכניס עגלת תינוק או אופני שטח עם גלגל קידמי מפורק). 2. הרכב נועד לנהג בודד בד"כ לנסיעה יומיומית מעמק האלה לירושלים. 3. רכב חזק יחסית. 4. גיר - עדיף אוטומט אבל יכול להתפשר 5. תקציב - עד 45K. תודה.
הודעה אחרונה מאת צביקי,
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 261 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Mech Morphix
- FROGIE
- ypz
- אליה
- MIHAEL
- ניקו פ.
- גולדן191
- פינדר
- Alberrto
- EliC25
- mcshmupi
- nechmya
- avargel
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- matan_mil
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
