ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,539 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכם, גילוי נאות לפני חצי שנה לא הבנתי דבר בתחום הרכב, חוץ מלנהוג בטויוטה זקנה אך טובה. כעת כשצריכה להחליט על אוטו חדש קראתי הממממון על מבחני דרכים וכו... ובסוף החלטתי ללכת על ליסיניג פרטי ל- 30 חודש (חשבתי לקנות מטרייד אין, לקנות מפרטי.... הרבה דברים נלקחו בחשבון) וכעת נלך על טויוטה sun חדשה 2017. קראתי פה בפורום שחלק לא אוהבים את העסקה הזו ושאלתי היא יותר עניינית- אני רציתי טויוטה gli אבל לליסינג אין אותה. אני יודעת שיש הבדלים, בגלגלים, בבקרת האיכות, באיתות לרכז שלא רואים בזמן עקיפה. אבל האם זה מאד עקרוני? האם אוכל לשמוע מכם הנהגים שנוסעים על sun 2017 שאכן האוטו בסדר גם אם הוא לא gli? וחוץ מזה מתלבטת בקשר לצבע. יש רק 4 דוגמאות בליסיניג רציתי שנהב, אבל יש רק ס…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 23 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
טוב אז לאחר שנתיים וחצי לא רעות בכלל עם פיאט בראבו (מגניפיקו 2009). שוקל להשתדרג קצת ולעבור לאוטו הבא, מה שאני מחפש ברכב, זו חווית נהיגה, ויותר כוח ממה שיש לי היום.. החיפוש הוביל אותי לשני הרכבים שנמצאים בכותרת, אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.. מבחינת שנתונים הסתכלתי עד כה על 2011-2012. נ.ב. מה שאני יכול להגיד שלא התחברתי בפיאט בראבו זו התיבת הילוכים הרובוטית, לא יותר מידי סובל בזה, משתמש רק במצב הידני אבל עדייןף לא הכי מוצלח בעיני. תודה, אשמח לשמוע דעות
הודעה אחרונה מאת Edvin18, -
טויוטה יאריס 1 2
מאת matda- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום. שמי מתן ואני לפני רכישת רכב יד 2 מ"אלדן". הרכב שאני מעוניין בו הוא טויוטה יאריס, שנת 2014, 80,000 ק"מ. המחיר שהגענו אליו לאחר מיקוח והשוואה, הורדת מחיר בעקבות ליסינג וכו' הוא 53,000 ש"ח.(המחירון לפי יד 2 הוא 64,000 ש"ח) מצורפת תוצאת הבדיקה (מהיום) שנעשתה על ידי קומפיוטסט. כמובן שיתקנו לי בחינם כל פגם ותקלה שקיימת לפי הבדיקה או כזו שאגלה בעצמי. השאלה שלי היא האם הרכב הזה שווה את המחיר שלו? והאם זה שנורת בCheck Engine דלוקה אמור להדאיג אותי?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
פאביה ידנית 2009-12 למשפחה קטנה - טווח מחירים ריאלי וקילומטראז. עד 28K~ שלום, אנחנו משפחה קטנה (ילדון אחד) נוסעים בעיקר מחוץ לעיר או מטפסים לעיר סביבות 800קמ בחודש מחפשים רכב אמין וזול לתפעול ואחזקה אחרי שנשברנו מרנו מגאן ששבקה סופית ( אחרי שעשתה לנו חורים בכיסים) הבנו שפאביה יכולה להיות טובה לנו ובמיוחד הספייס (שקשה למצוא) כמובן בהתמקדות על יד וקילומטראז נמוכים. הבנו שיש איזשהו מוניטין לפביה שהיא יכולה לסחוב קמ על קמ (אם מטופלת כמו שצריך) עם זאת .. מה נחשב לקילומטראז סביר לשנים אלו? מה צריך לבדוק אם החולף אחרי X קמ ? על איזה מחירון להסתמך ראינו כל מני הזיות ביד 2 , ובכמה להגמיש את המוכר בלי להעליב ..? איזושהי אלטרנטביה…
הודעה אחרונה מאת rolling_stony, -
-
- 2 תגובות
- 707 צפיות
שלום לכולם. האם מישהו כאן רכב בעבר טויוטה (או רכב בכלל) מ"סוזוקי יפו"? יש להם רכבים עם קילומטראז' מאד נמוך יחסית לשנתון (פחות מ-10,000 לשנה) הם מוכרים במחיר מחירון וטוענים שהרכב ללא תאונות וללא פגמים כלשהם.. אני מעוניין לקנות שם טויוטה יאריס ומתלבט אם זה המקום לרכוש בו טויוטה, או שעדיף מסוכנות טויוטה רשמית כלשהי ("טויוטה ראשון" למשל)? אשמח לשמוע מלומודי הנסיון כאן
הודעה אחרונה מאת vitek15, -
אהלן חברים. אז לאחר מכירת הרכב שלי וגיוס ההון הנוסף העמדתי תקציב לצורך רכישת הM235. שנתונים 2014-2015 בעיקר. ביצעתי 2 נסיעות על הM240 והתרשמתי מהרכב ממש לטובה. על פניו עונה על הצרכים של הנאה אחורית, רכב חזק, פרקטי יחסית, שמשדר יוקרה בזכות הסמל אך עם זאת לא מוציא עיניים במיוחד. ברור לי שהדגם עם המתלים האדפטיבים ישמש אותי נאמנה יותר במהלך היום יום ולשם אני חותר (תוספת של כ-14 אלף ש"ח מהחברה) אבקש לקבל המלצות מאנשים שיש בבעלותם או היה בעבר תחת בעלותם רכב מהדגם הזה. האם יש דברים מיוחדים שמצריכים תשומת לב מיוחדת? עלויות אחזקה משוערות מבחינת בלאי נצא מתוך נקודת הנחה שפעם או פעמיים בחודש הרכב ישמש למטרות נהיגה ספורטיביות יותר מהרגיל. להפתעתי אני מגלה כי השוק נסחר מעל…
הודעה אחרונה מאת Fubo, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 798 צפיות
אהלן, אמא שלי מחפשת כיום לקנות רכב ולעזוב את היונדאי גטס שלה (הייתה מאוד מרוצה ממנו אך לאחרונה התחילה לזייף ולראות יותר מוסך). הנסיעות שלה יהיו 95% עירוניות לכן צריכת דלק לא אמור להיות פקטור קריטי, כנל גם איכות נסיעה מכיוון שהנסיעות קצרות יחסית (קו כפר סבא-רעננה). כוח, רעשים וכו' גם כן, לא קריטי אבל נחמד שיהיה. מה שכן חשוב לי ולה זה אמינות ובטיחות (!). חשוב שיהיה אוטומטי ולא ידני או רובוטי (הבנתי שהדו מצמדי הוא כמו אוטומטי בהרגשה, זה נכון?). עדיף שיהיה שנתון כמה שיותר גבוה, בתקציב של עד 50K. אשמח לשמוע על אופציות שיכולות להיות רלוונטיות... שנינו לא מבינים יותר מדי ברכבים אז נסתמך על הידע שלכם תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
הסובארו יד שניה והטויוטה יד שלישית. המידע ברשת על הסובארו נע בין שתי קיצוניות של טוב מאד לעומת גרוע מאד ויצאנו מבולבלים.. לעומתו הטויוטה נשמעת אמינה ומומלצת, אבל יותר ישנה. שניהם אותו מחיר פחות או יותר (תקציב של 60 אלף). חשוב לנו מושב אחורי מרווח (2 כיסאות בטיחות) וכמובן אמינות.. תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום אני מתכנן לרכוש רכב משומש מליסינג. זו פעם ראשונה שאני הולך על רכב מליסינג וזקוק לעזרתכם. האם אתם ממליצים לרכוש רכב מליסינג? האם יורד הרבה מערכו של רכב הליסינג בקנייתי לו וגם במכירתו? האם מוכרים אותו בקלות לאחר מכן כי רשום ליסינג ברישיון או איין דאגה בזה? האם רכב ליסינג מטופל כמו שצריך? האם רכב ליסינג הוא השכרה או לא? אשמח לקבל עוד פרטים על כיוון זה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת yuvalganim, -
-
דוח בדיקה לאון
מאת tal13-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם! בדקתי היום סיאט לאון 1.4 2015 FR במכון "נבדקי רכב" בראשון. האוטו עבר תאונה ואלה הן התוצאות. אני כרגע ירדתי מקניית הרכב אך הייתי שמח לשמוע חוות דעת נוספות מאנשי הפורום לגביי הבדיקה עצמה. אגב, לגביי מכון הבדיקה אני חייב לציין שקיבלתי יחס אישי ומקצועי. וגם הנחה בתור חבר הפורום! באמת מומלץ בחום!!
הודעה אחרונה מאת tal13, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
1. כאשר אני קונה רכב משומש, איך אוכל לבדוק שהרכב לא היה בבעלות קודמת של ליסינג? כתוב ברישיון "בעלות קודמת: 02" אבל לא כתוב מי היו הבעלים. 2. איך אפשר לבדוק את אמיתות מה שכתוב ברישיון רכב? למקרה שהסתירו שהרכב היה בבעלות ליסינג. נראה שקל לזייף את הדף הזה. אפשר לפנות למשרד התחבורה?
הודעה אחרונה מאת danezeq, -
-
טרייד אין לרכב אוטומט מרווח יותר
מאת Guest Mikelt89- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום ח'ברה אני כבר שנתיים + עם I10 הקטנה והידנית שנת 2014 שהבאתי חדשה מהיבואן, אני בימים האחרונים חושב ברצינות להחליף (טרייד אין) לרכב אוטומט מרווח יותר, אני יודע שזאת תהיה הוצאה כספית נוספת אבל עקב נסיעות מרובות בעיר ותחילת לימודים מאסה עליי תיבה ידנית חלשה ורכב קטן, אני מעוניין רק ברכב אוטומט מרווח יותר, מכיוון שהרכב שלי משועבד אני רוצה לדעת מה האופציות הכי טובות מבחינתי ועל אילו רכבים מומלץ, ראיתי הרבה שנתוני 2012-13 כדוגמת סיטרואן C4 פורד פוקוס וכד' אני מאמין שהם יתאימו לי אם כי אני לא מחפש משפחתית, חשובה לי אמינות צריכת דלק סבירה, ונוחות, כמובן תיבה אוטומטית, אשמח לקבל כמה עצות.
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
פיג'ו 208 או קליאו 1 2
מאת elad_w-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 9.6 אלף צפיות
במי אתם הייתם בוחרים? מי השילוב הנכון בין כוח לחיסכון, איבזור ופינוק, אמינות ונוחות (1.90 על 85 קג). עיקר הנסיעות הן בינעירונית (70 קמ ביום).
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
החלפת רכב משפחתי
מאת royn- 1 תגובות
- 584 צפיות
שלום רב. אני מתלבט בימים אלו על רכב שעליי להחליף בתום חוזה מול שלמה סיקס. הרכב שאני מחליף ונהגתי עליו הוא יונדאי I30CW מודל 2011 אני חייב לציין שכרכב משפחתי מאוד נהניתי לנהוג עליו (אחיזת כביש מצוינת, נוחות,וכמובן מרחב גדול בתא הנוסעים ובבאגז') , הרכב כמעט ולא ראה מוסך. הציעו לי בחברה לשדרג ליונדאי I30 משפחתית במודל חדש יותר 2012-2015. אודה לכם במידה ותתנו לי את הערותיכם האם כדאי לשדרג ליונדאי משפחתית חדשה יותר יתרונות / חסרונות ואולי טיפ או המלצה על רכב משפחתי אחר באותה קטגוריה . *הערה: יש לי (כרגע) 3 ילדים קטנים שחייבים לשבת מאחור וכמובן עם בוסטר/כסא בטיחות תודה לפונים. רועי
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, קניתי רכב ועשיתי ביטוח רכב ב AIG. באפשרותי לבחור באחת מבין 2 חברות שירותי דרך הבאות: 1. פמי פרימיום 2. דרכים. באיזה מהן הייתם מציעים לבחור? תודה
הודעה אחרונה מאת save, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם! אשמח להתייעץ אתכם בנוגע לרכישת רכב משומש. שימוש עיקרי נסיעה בינעירונית באזור המרכז (איירפורט סיטי - ראשון לציון) אוטומט זוג נשוי - ללא ילדים בנתיים (עוד שנה שנתיים) תקציב 50 אלף ש"ח ורצוי כמה שפחות. אמין, חסכוני, נוח לנהיגה. מצ"ב טבלה עם רכבים שמצאתי שיכולים להתאים. הגבלתי ל80K ק"מ, 2010, 50K ש"ח.
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
יונדאי אלנטרה
מאת socho- 4 תגובות
- 905 צפיות
שלום חברים התחלתי לחפש רכב שני לבית ,מטרת הרכב פיזור גנים בבוקר מצאתי יונדאי אלנטרה 2.0 120,000 ק"ם יד ראשונה צריכת דלק פחות מעניינת אותי מה שמעניין בעיקר היא האמינות...... אשמח לשמוע את דעתכם בעניין וגם כמה נהוג להוריד היום מהמחירון לדגמים לא פופלריים כאלה ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 15 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
C3 סיטרואן LIFE 1.2T אוטומט - 2017 החדשה- 72 אלף - 0 ק"מ - איפה הקאטץ ? http://motodeal.co.il/deals/C3_%D7%A1%D7%99%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%9F
הודעה אחרונה מאת noknok, -
יונדאי I20
מאת icuple-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 923 צפיות
היי לחברי הפורום לאלו שזוכרים את היונדאי אקסנט 1300. זה רכב שקיבלתי בשנת אלפיים כרכב חברה. זכור לי רכב גדול ומרווח אך מנוע חלש מאוד היום כשאני רואה את היונדאי הקטנה אני חוששת מאותה חוויה. כבר עצרתי ושאלתי נהג יונדאי ברחוב איך הרכב הוא אמר לי שהוא די חלש מבחינת עוצמה רציתי להעלות את השאלה הזו כאן. ואיך הוא בהשוואה למשל ל פג'ו 208 או ליאריס מבחינת עוצמה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי חברים, אני עומד בתקופה הקרובה לרכוש רכב חדש ואני מתלבט בין הדגמים הללו . נהגתי על ההונדה בנסיעת מבחן והיא הרגישה לי חזקה ונוחה למדי מצד שני קצת התבאסתי על איכות החומרים שלה, המון המון פלסטיקה זולה. המאזדה רכב קצת "חרוש" עם מנוע 2.0 אטמוספרי זולל דלק אך נראה מצוין מאובזר היטב ואמין לא פחות מההונדה. באופן כללי אני מחפש רכב עם גוון ספורטיבי אך מצד שני גם אמין (לכן ירדתי מסיאט לאון בגלל כל הרעש סביב הגיר הבעייתי) בכל אופן התקציב שלי הוא עד 150 אלף ונורא אשמח לשמוע את דעתכם Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Dor Brauner, -
-
- 15 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
גוגל קצר גילה שמאזדה, סוזוקי, סקודה , יונדאי מעניקות או העניקו הנחות לחברי חבר. הנחות שמן הסתם באות על חשבון הציבור הרחב שכן ניתן להניח שהרכב מתומחר מלכתחילה על הצד הגבוה יותר כשלעצמי אני מעיף לקחת שקול זה בחשבון בעת קניה ולעודד חברות שאינן מעניקות הנחות מיוחדות לחבר לא מצאתי שטויוטה למשל מעניקה הנחות לחבר לפחות בגוגל שאני עשיתי? האם אני צודק? האם קיימות חברות נוספות שאינן מעניקת הנחות לחבר?
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום רב לחברי הפורום המכובדים הדוד חייב רכב עבודה חדש (מהסוכנות). מאוד מתלבט בין סקודה פביה סטיישן או סקודה ראפיד האם תוכלו לעזור לי בבקשה תודה רבה יהודה
הודעה אחרונה מאת Yehuda and ruty, -
-
- 5 תגובות
- 791 צפיות
אני מעוניין לקנות רכב "מחברה" שנהג עליו נהג יחיד, שעשה עליו 180 אלף.( רכב דיזל) עפ דבריו הוא טופל אך ורק במוסך מורשה יש תיעוד להכל עשה טיימינג לא מזמן וכו, הבעיה היא שהוא רוצה כמעט 20 אל"ש פחות ממחיר מחירון, שמתוכם 10 אחוז פחות בגלל שזה היה בבעלות חברה, הנהג נשמע אמין וטוען שהרכב במצב מצוין, בכל זאת זה מחשיד אותי ההנחה הזו... יש למישהו מושג האם הורדה הזו היא טבעית? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת save, -
פניתי למוטודיל בשאלות הבאות: שאלה ראשונה: מה קורה עם השובר לא ניתן למימוש כי הרכב לא קיים בפועל? תשובה : לאחר שנאמר לי בטלפון זה לא יכול לקרות כי הם מתעדכנים מול המציעים נאמר לי שאקבל את שווי הקופון בחזרה. בקשתי את התשובה בכתב סרבו לתת לי. עיון בשאלות ותשובות במוטודיל מלמד ששם נאמר : "מה קרה אם נתקלתי בבעיה במימוש השובר מול בית העסק -אנחנו מקווים ומאמינים שזה לא יקרה... אם בכל זאת נתקלת בבעיה, פנה אל שירות הלקוחות שלנו בטלפון - " 03-7920914" כלומר אין התחייבות להחזר כספי בכתובים אלא עלי לפנות לשרות לקוחות . ענין זה עלה במוחי לאחר שאחד הרכבים בדגם מסוים שמופיע במוטודיל לא מצאתי ב5 - 6 חברות ליסינג גדולות שפניתי אליהם. ומדובר בדגם שאני מעונין אך אין…
הודעה אחרונה מאת mike56, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, אני סטודנט שמסיים לימודיו וכיום בעל הונדה סיוויק 2008 שעברה אליי בתוך המשפחה. אני מחפש להחליף את הרכב ולעבור לרכב עם מימדים קטנים יותר אבל מבלי לחסוך יותר מדי בביצועים. מה חשוב לי: אוטומט, שנתון 2011 ומעלה, קטנה יותר ממשפחתית, יד ראשונה. אני רווק ולכן אין צורך בתא מטען גדול. אני עושה כ70-90 ק"מ ביום בעיקר בינעירוני. אני אשמח גם לרכב שהוא טיפה יותר מאובזר טכנולוגית. אשמח לשמוע הצעות, תודה!
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני מקווה שזה המקום הנכון אני כרגע מחפש רכב יד 2 או יאריס 2013-14 או פאביה 2014 אך קצת הפחידו אותי לגבי אריכות החיים של גיר ה-DSG אשמח לשמוע קצת תובנות תודה
הודעה אחרונה מאת GrayFoxX4, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, מחפש רכב לאישה. הרכב ישמש לנסיעות בין עירוניות,צריך שיהיה לו קצת כוח,חסכוני,אמין וביטיחותי. ראיתי ביד2 I10 מודל 2010, מנוע 1.2, גימור GL. איך הרכב הזה? בנוסף אשמח גם להמלצות כלליות. איך ניסאן מיקרה? נהגה בו בעבר ומאוד אהבה.
הודעה אחרונה מאת shachar187, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, עדיין מחפש רכב כמה שיותר חדש,בטיחותי,מרווח וחסכוני בתקציב של עד 30 אלף( עדיף אפילו 25). בגלל שאנחנו משפחה קטנה(2+1), ירדתי מעניין המשפחתית ואני מחפש עכשיו רכב קטן יותר. חשוב לי לציין שאנחנו לא נמוכים כלכך( 1.85 ו 1.75) ולכן מחפשים רכב שיהיה מרווח כמה שיותר מבפנים. כמו כן יש לנו ילדון, ולכם זקוקים לבגז' כמה שיותר גדול בקטגוריה( שיהיה מקום לעגלה \ מצרכי קניות). אני מתלבט בין שתי הרכבים הנל מכיוון שאפשר למצוא כמה דיי שמורים בשנתון 2014 בלוחות היד2. רציתי לדעת איך הרכבים מבחינת בטיחות? מבחינת עלות אחזקה? אמינות? צריכת דלק? וחשוב לא פחות איך הם מתנהגים בנסעיות בין עירוניות במהירויות 110-120. ומה מהם מרגיש יותר רכב איכותי ולא דל תקציב. תודה רבה מראש…
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
GOLF GTI 1 2
מאת RisingStar- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
מה המצב אנשים? אז כמו שכתבתי בכותרת אני מתעניין ברכישה של GOLF GTI, ורציתי לדעת מספר דברים לפני. 1. קראתי כאן בפורום שיש סדרה של מנועים שיש בהם בעיות כאלו ואחרות, הייתי רוצה לדעת איזה שנתון מומלץ מבחינת המנוע שלא יהיו הפתעות מיותרות בעתיד. 2. אחזקה, מה עלות האחזקה? כמה עולה טיפול רגיל של שמן וכו'? וכמה עולים ברקסים לדוגמא? 3. האם יש הרבה "הפתעות עם הרכב", הכוונה תקלות מנוע שעולות הרבה כסף. כי מהצד תמיד שומעים ש VW מאוד יקרה לתחזוקה האם זה נכון? תודה רבה רבה!!!
הודעה אחרונה מאת bar72, -
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מתלבט בקניית הרכב הנ"ל. על פניו מקבל ביקורות מעולות, ובנסיעת מבחן הרגיש כייפי לנהיגה, חזק ויציב. אחלה מיתלים. אך עם זאת, מה דעתכם? איך ההתרשמות האובייקטיבית (עד כמה השניתן) מהרכב? לבעלי הרכב מהדגם הנ"ל, במחשבה לאחור - האם לדעתכם עשיתם קניה טובה? שאלה נוספת - ברכב אותו בדקתי לא היו מותקנות ידיות אחיזה מעל אף אחת מהדלתות. האם זה סטנדרטי לדגם Active Pro? האם בפיג'ו 208 שלכם יש ידיות אחיזה לנוסעים? תודה
הודעה אחרונה מאת mogo,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 331 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- רפי לין
- Tal7
- EliC25
- Golf_91
- SlowRide
- MRobot
- SurfHigh
- Shay Shd Dave
- Assafo2
- Yoyo770
- גולדן191
- nechmya
- igor8s
- ברווז
- Arielz2405
- שביט
- yuvk
- פינדר
- Paprika-Metuka
- פאר האורה
- סולל הדרך
- meir_gi
- amosbmw
- מיץ פטל
- shlomiko
- פריג'י
- Shay_u
- guy.a
- om2
- hans
- Supertigre
- עמרי לייט
- Itaiosh
- יובל .מ.
- winner
- nadavd4
- kagan217
- mcaspi
- פיזיקאי שימושי
- Nakamichi
- יוני3227
- לירון .ה.
- Pavlik
- Matan1515
- PASHUT
- Ron Poh
- matan_mil
- orsh99
- פשטות
- zvit
- אברהם א
- Avia
- mottis
- misterb
- הרקוליטו
