ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,538 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
הי חברים, אני מתכנן לראות כמה מכוניות באזורים הנ"ל כשאחד מהם אני מתכנן לקחת לבידקה. אלו מכוני בדיקה מומלצים? תודה, דור
הודעה אחרונה מאת sfargol, -
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי, קודם כל תודה לכל המתדיינים בפורום שעזרו לי להגיע הלום. לאחר התלבטויות החלטנו שאנחנו מעוניינים בהונדה ג'אז 2013-14 בתקציב של עד 70K אבל מכיוון שאין כאלה באזור הצפון (במהלך החיפושים נתקלתי באחת שנחטפה תוך פחות משבוע עד שניסיתי לקבוע עם המוכר), הלכנו על אופציה דומה, טויוטה ספייס ורסו. כרגע ההתלבטות היא בין שתיים שכבר ראיתי: רכב 1: 45 אלף קילומטר עם אחריות טויוטה סלקט עלה לכביש 11/2013, נמכר מיד ראשונה פרטי דרך סוכן טויוטה. לקחתי אותו אתמול לבדיקה וראו שהאוטו עבר תאונות והחליפו לו דלת בגאז' ותיקנו כנף אחורית החליפו גם כנף קדמית ודלת קדמית. הגיע זמן הצמיגים להחלפה מה שיעלה עוד לפחות אלף וקצת. הוציאו דוח טיפולים מלא בו בין הטיפולים ראינו עבודות על שתי תיקוני…
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
שלום לכולם, מקווה שזה הפורום הנכון, אם לא תפנו אותי בבקשה למקום המתאים. אני מתחיל עבודה חדשה. העבודה נמצאת כ 60ק"מ מהבית שלי, כך שהיא תדרוש נסיעה של 120 ק"מ ביום. כמו כן אני עושה כ10000 ק"מ בשנה של נסיעות אחרות, כך שסה"כ קילומטרז' יהיה כ 42000 ק"מ. אני מתלבט בין רכב ליסינג לקניית רכב. בשני המקרים מדובר במיצובישי אאוטלנדר. עלות הליסינג תהיה פגיעה של 4000 ש"ח בנטו שלי + פגיעה של 700 ש"ח בהפרשות הסוציאליות. לעומת זאת, לפי מחשבון שמצאתי עלות אחזקת אותו הרכב בצורה פרטית תהיה 3300 ש"ח בחודש, כך שלכאורה עדיף לי להשאר עם הרכב הפרטי. השאלה היא אם החישוב שלי נכון - יש לי רכב פרטי הרבה שנים אבל אף פעם לא נסעתי 40K בשנה ככה שקשה לי להעריך את רמת השחיקה של הרכב, טיפולים, תקלות ו…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן, אחרי איביזה 1.0 2016 שהלכה טוטאלוס שוקל אולי לעבור ל208 או לקנות איביזה חדשה. הנסיעות הן בעיקר בין עירוניות 40 ק"מ לכל כיוון ביום. חשוב כוח, אמינות, ועלות אחזקה נמוכה. אני נהנתי מאוד מהאיביזה. איך ה208 מבחינת אמינות? האם עדיפה על האיביזה? איך השוק שלה?
הודעה אחרונה מאת y.a21, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי קיה פיקנטו ידנית מנוע 1000 שנת 2011, קניתי את הרכב אחרי שהשתחררתי מהצבא, כנראה שהייתי עיוור שהאמנתי שהרכב יכול לספק צריכת דלק של 1:22 רחוק מהמציאות במקרה הטוב שאני מצליח להוציא 1:14 משולב עם נסיעה ממש רגועה, בנוסף ל"אי סחיבה" של המנוע זה קטסטרופלי! באמת כל כך מאכזב - הרכב פשוט לא נוסע עם מזגן, וגם להוריד הילוך ברוב המקרים לא עוזר. לפני שקניתי כל מי שהתייעצתי איתו הזהיר אותי - הרכב לא סוחב ! לא נורא מטעויות לומדים. אז עד לפה הייתה חווית הנהיגה שלי בפיקנטו הידנית *יש להדגיש הרכב מאוד אמין, לא הייתה לי תקלה אחת במשך שנה (הרכב נסע 39,000) מעניין לעניין ולעניינו - אני רוצה להחליף את הרכב לרכב שהוא טיפה יותר "רכב". כמה חברים המליצו …
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
שלום הטויוטה סטרלט שלי שנת 96 יד ראשונה נפחה את נשמתה זצ"ל . קיצר אני מעונין ברכב חדש אוטומטי לא רובוטי לרבות לא רובוטי כפול מצמד חשובה לי אופצית הפארקינג. אופציות : 1. סיאט איזיה מנוע 1000 , שלשה צילנדר ,שנתיים אחראיות בלבד כל אלה מציבים סימן שאלה אודות אמינות הרכב מחד מאידך אני רואה מסירות רבות? 2. פגו 208 שלשה צילנדר מנוע 1250 אין שוק , אני חושש מתקלות, לא ממש מכיר את הפיגו. זה הרכב שאני הכי אהבתי אך אני חושש מהקניה מהאמור לעיל אמינות, איני יודע מה מידת האמינות לטוח של 10 שנים למשל ושוק במכירהלא להיט. 3. מאזדה 2 מנוע 1500 להפתעתי כמות מסירות נמוכה כך עולה מנתונים ברשת . יש משהו שאני לא יודע על הדגם? 4. סוזוקי סוויפט - רכב אמין עם שוק מעבר לכך לא ממש מ…
הודעה אחרונה מאת sidewinder, -
- 2 תגובות
- 711 צפיות
היי , מחפשים לקנות רכב אוטומטי חדש למשפחה בת 3 נפשות , השימוש העיקרי ברכב יהיה לעבודה ונסיעות יום-יומיות (לא משהו חריג). הרכב הקודם שהיה הוא מאזדה 2 ומחפשים משהו בסגנון , בעיקר אמין ,רכב שישרת אותנו לשנים הבאות ובשאיפה לצריכת דלק טובה. התקציב הוא עד 70K ומעוניינים בשנתונים 2015-2017 אשמח להמלצות , תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Yakir-h, -
- 1 תגובות
- 764 צפיות
מעוניין לרכוש C4 פיקאסו אוטומטית (לא רובוטית) ומחפש מוסך שמתמחה בסיטרואן בבאר שבע לצורך ביצוע בדיקה מעמיקה לרכב. לא מעוניין במכוני בדיקה, סתם מכסתחים....
הודעה אחרונה מאת tinoki, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי אנחנו חושבים לקנות מכונית טויטה קורולה GLI יד 1 משנת 2009 . עם זאת , זכורה לי בעיה בגיר הרובטי שעשה בשנתונים האלה הרבה בעיות. מישהו זוכר ויכול לומר אם אכן הדגם של 2009 הוא בעייתיי ? תודה!
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
שלום לכולם, מבקש חוות דעת לגבי הרכב שבכותרת. אנו זוג + 2 .נסועה שנתית כ17000 קמ. הרכב הנ"ל אמור להימכר במבצע חבר הקרוב ברמת גימור visia ב159900 . כיום יש לנו סיוויק האצ'בק 2013.הרכב מצוין 0 תקלות מהיום שהוצאנו אותו מהחברה אך מאד צפוף לנו ומחפשים משהו גדול. ראינו את הרכב ואהבנו מאד והמחיר נשמע אטרקטיבי. האם במחיר הזה (או פחות) יש חלופות טובות יותר (לא אאוטלנדר) ,לאו דוקא 7 מקומות,מבחינת אמינות וסחירות?האם אמור להגיע בקרוב דגם חדש? אשמח לכל מידע רלוונטי שכן אמורים לבצע הזמנה בשבוע הקרוב. תודה ושבוע טוב. Sent from my MI MAX using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת offer24, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 849 צפיות
שלום, אני סטודנט שמעוניין לרכוש רכב, שיהיה אמין, אחזקה זולה וחסכוני בדלק. התקציב שלי הוא עד 50,000. מעדיף אוטומט על ידני. בעיקר לנסיעות קצרות, לפעמים נסיעות ארוכות. רכבים שביררתי עליהם הם יונדאי i10, i20 קיה פיקנטו וסיטרואן C3. אשמח לשמוע חוות דעת עליהם והצעות מה עדיף, ואם יש רכבים נוספים שכדאי לבדוק אז אשמח לשמוע.
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- 6 תגובות
- 864 צפיות
אנחנו רגע לפני התרחבות המשפחה ל 4 נפשות עם 2 תינוקות מחפש המלצה לרכב עם תא מטען גדול ויכול להכיל בצורה סדר גודל של תקציב 100K תודה מראש
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום מחפש חוות דעת על i25 עם מנוע 1.4, רכב שנת 2014. מצד אחד שמעתי שהמנוע שלו פחות אמין מהמנוע של ה-1.6 ולא כל כך הצלחתי להבין למה. דעות אחרות ששמעתי אומרות שרוב המכוניות של i25 הן 1.4, ושצריכת דלק שלו טובה יותר מה-1.6. אשמח לשמוע מנסיונכם תודה!
הודעה אחרונה מאת amirs, -
-
- 8 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש רכב חדש, וזה כרגע התלבטות בין אקסטרייל טקנה לראב 4 היבריד למה ראב 4? על פניו, על הדף, כמי שלא מבין בגרוש ברכבים, הראב 4 נראה הרבה יותר חזק. יש לו מנוע של 155/5700 כ"ס וכאשר הוא משולב עם ההיבריד, מגיע המנוע ל 197 כ"ס . מומנט (שלמרות שקראתי על זה, עדיין אני לא יודע איך להשוות) של 21.4/4300 מהירות האצה של 8.3 רדיוס סיבוב של 5.8 תא מטען גדול יחסית לאקסטרייל הרבה יותר מרווח מהאקסטרייל לנוסעים בפנים הרכב. למה אקסטרייל? לדעתי הרכב הרבה יותר יפה חיצונית למרות שמלבד הגב (או דלת הבגאג') של הראב 4,אז הוא נראה גם כן סבבה. פנימית הרכב בכלל מהמם לעומת הראב 4 שלדעתי פשוט עוצב מכוער מאוד. מביקורות הבנתי שהראב 4 מאוד פרקטי, אך עדיין מרגי…
הודעה אחרונה מאת moshe_levy, -
- 3 תגובות
- 940 צפיות
אהלן אני מתלבט איזה רכב לקנות באיזור ה 100 אלף. המאזדה 6 מנוע 2500 שנים 2013 ומעלה ניראת מעולה אשמח לקבל חוות דעת מבעלים של רכב כזה + יש רעיונות מה אפשר לקנות בתווך שנתון ומחיר זהה ? חיפשתי ג'יפים אבל לצערי אין משהו מיוחד בסכום הזה בשנתון של 2012 +
הודעה אחרונה מאת Mr_Shankly, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 663 צפיות
שלום וברכה, אתמול לקחתי את הרכב הנ"ל לבדיקה במכון במרכז הארץ, הבודק מצא פגיעה בחיבור לקצה שלדה, מה שהוא כתב: "פגיעה מאחור ומעיכה בפח אחורי ובחיבור לקצה שילדה + פגוש אחורי, פגם+מגן פנימי, מעיכות פח סביב ותיקוני מרכב וצבע סביב ובדופן אחורית." הבודק אמר שלא מדובר בשלדה אלא בחיבור של הפגוש האחורי לשלדה שהתעקם, הוא גם הראה לי ואכן לא מדובר בשלדה עצמה. פרט לזה המצב של הרכב די טוב, פרט לכמה תיקונים קטנים שיש לעשות. הרכב מיועד לשימוש משפחתי, הסעות של ילדים וכו'. בעל הרכב רוצה 60000 ש"ח (מחירון יד2 62000), עכשיו עם תוצאות הבדיקה מוכן לרדת ל58000. מה דעתכם? האם מדובר במשהו משמעותי? ומה עם המחיר? חוץ מזה אשמח לחוות דעת כללית על הרכב. דניאל
הודעה אחרונה מאת yuvalganim, -
- 4 תגובות
- 742 צפיות
שלום, ברצוני לרכוש רכב יד שנייה ואני מתלבט בין הונדה סיוויק (2013), טיוטה קורולה (2013) ומאזדה 3 (2014). אני מחפש רכב משפחתי לשני אנשים בוגרים ושני ילדים קטנים בני 4 ו-1. חשוב לי שהוא יהיה טכנולוגי ומהנה לנהיגה, חסכוני, עלויות מוסך ועלויות ביטוח זולות, וכן שבעוד 3 שנים אם ארצה להחליפו הוא יאבד מערכו הכי פחות ביחס לרכבים שרשמתי. אשמח לחוות דעתכם.
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
רוצה לקנות את הנ"ל משנת 2010-2011 (1.6 אוטו' צורה ישנה). * מה כדאי לבדוק בסטיישן הזה לפני שקונים ? * חוץ מהתראת ESP, יש עוד נקודות מיוחדות שכדאי לשים אליהם לב במיוחד ? * ביותר מדי מודעות המוכר מציין: "הוחלפו צמיגים", מקריות.. או שהרכב "אוכל" צמיגים, תפוחים וציריות ? איזה לחץ..תודה.
הודעה אחרונה מאת sidewinder, -
-
- 6 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
היי מחפש רכב יד שנייה ספורטיבי הדרישות שלי הן כאלה: -שנת 2010 ומעלה -גודש -מנוע לפחות 1800 -אם אפשר הנעה אחורית מעולה! -מרכב 3\5 דלתות אפשרי (רווק) -אמין -סחיר - אוטומט\ידני עם עדיפות לידני -שוק לשיפורים (תוכנה בהתחלה) עולה לי לראש לאון, במוו סדרה 1 עם מנוע 2000. גוליטה TCT למרות שהיא רק 1400. אודה לעזרה
הודעה אחרונה מאת bedok, -
רכב מסחרי עד 40k
מאת tgb- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי שלום אני מחפש רכב מסחרי אמין טוב עם שוק ,ולךפים אם אצטרך במחיר הוגן ולא שחיטה. שלא כל יומיים במוסך כמו עם קאדי שהייתה לי בעבר בדוגמא לפיאט דובלו ,סיטרואן גאמפי.. מרווחות וגדולות.. לא יודע מה מומלץ דיזל טורבו דיזל שנתון מסויים . אם בכלל , בהתחלה חשבתי על רכב שטח כמו איסוזו , טויטה, מיצבוישי רק הבעיה שאני לא מכיר או מישהו שיכוון אותי מה כדאי ומה לא. וגם לפי הבנתי המחירים שלהם בשמיים. אני מדיי פעם יסע בשטח לכן אני צריך שהוא יהיה גבוהה והקרטר לא ישאר לי בדרך...
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם אשמח לעזרה. אני מחפש לקנות רכב בין השנים 2009 ל2012 יש לי התלבטות בין סיאט איביזה לפולו יאנג אני רוצה אך ורק גיר ידני ומנוע אטמוספרי אשמח לקבל חוות דעת על שני הרכבים חשוב לי שרכב יהיה אמין תודה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת yuval1111, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 795 צפיות
שלום חברים, אני מחפש רכב אמין וחסכוני בדלק לנסיעות מהבית לרכבת מדי יום (כ- 5 ק"מ) יש המלצות לרכב שיתאים לשימושים הללו בסביבות ה-20?
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 12 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום כולם, אשמח לשמוע לגבי רמת אמינות של מנועי 1.2 tsi עם ה 110 כ"ס (הדור ה"חדש" יותר.. ולא אלה עם ה 105 כ"ס). הבנתי שמנועים אלה משודכים לסיאט לאון החל משנת 2015 ובמקום שרשרת טיימינג שהייתה בעייתית מאוד, החליפו לרצועת טיימינג. האם נתקלתם בתקלות מסויימות במוע הזה או בתיבת הילוכים DSG7 שמשודכת אליה ? ובכללי איך רמת האמינות של הסיאט לאון שנת 2015 עם המנוע הנ"ל? מצד אחד נכוותי המון מרמת האמינות של הפולו עם המנוע 1.2 tsi עם ה 105 כ"ס, אבל הרכב כל כך מהנה לנהיגה, נוח וחסכוני בדלק! אז אשמח לדעת האם המחלות שהיו לדגם עם ה 105 כ"ס נפתרו בדגם עם ה 110 כ"ס? אם יש לכם סיאט לאון 2014-2016 עם מנוע אחר עם DSG7 שהפגין אמינות, גם אשמח לשמוע, כי אם ה 1.2 בעייתי, א…
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 593 צפיות
אני רוצה לקחת לבדיקה I35 שנת 2014 (יד ראשונה פרטית) עם 55000 ק"מ דרך חברת כלמוביל טרייד אין, אשמח להמלצה למכון בדיקה אמין בפתח תקווה.
הודעה אחרונה מאת dds, -
-
- 6 תגובות
- 717 צפיות
שלום לחברי הפורום שאלה קטנה אני רוצה לרכוש את הרכב שבנדון ( עד היום רכשתי רכבים ממכרים והייתי מוכן לשלם מחיר מחירון או קרוב אליו) כידוע שוק הרכב יד שנייה הוא מערב פרוע בהנחה ואני מוצא פרטית ממוצעת ( מצב מכני, קמ וכ') האם המחירון לדגם ספציפי זה משקף את מחיר השוק במקרה הזה? או בשל העובדה שהשוק מוצף ברכבי ליסינג המחירון הוא רק המלצה ( אופטימית למוכר רכב)? אני יודע שזו שאלה פילוסופית אבל בכל זאת מעוניין בעזרתכם ע"פ מחירון יד 2 יונדאי שעלתה ביולי 2013 עם 70,000 ק"מ פרטית ראשונה מחיר משוקלל 72,700 ( מחיר בסיס 63,600) זה נראה מחיר המשקף את השוק?. לשם השוואה באתר אוויס נמכרת יונדאי 2014 עם 70,000 ק"מ סביב 64,000 ( 10 אלף ש"ח פחות ממחירון משוקלל הכו…
הודעה אחרונה מאת Lior200, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם, מעוניין לקנות רכב האצ'בק עד 50,000 שקלים, עד עכשיו הייתי סגור על מאזדה 3 עד 2009 צורה ישנה, ועכשיו אמרו לי על ה B3 האצ'בק. הייתי רוצה לקבל מכם מידע על איזה רכב עדיף להשקיע מי יוצר אמין, מחפש רכב עם מקום בפנים וגם בתא מטען, ואשמח לדעת מי חסכונית יותר המאזדה או הסובארו. תודה
הודעה אחרונה מאת haimkm, -
-
- 2 תגובות
- 771 צפיות
שלום לכם. מחפשים רכב 7 מקומות אמין בטיחותי ויחסית חסכוני, הרכב ישמש כרבב שני לרוב נסיעות ארוכות ומשפחתיות. נסענו בשני הרכבים ששכרנו פעם אחת את הורסו ופעם את הקרניבל 2010 נהננו יותר בקרניבל, אבל שוב זאת נסיע אחת ולכן מעוניינת לקבל חוות דעת מקצועית יותר. מה דעתכם ורסו או קרניבל ואם יש המלצה על רכב אחר אשמח לשמוע
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האוטו חדש מהניילון (עדין לא נרכש) ויש מספר חששות חיפשתי בפורום לפני ולא מצאתי תשובות מדויקות לשאלות שעלו לי, 1.האוטו צריך לנסוע טווח מינימלי של 150 עד 500 קילומטר לנסיעה לא יעבור את ה25,000 שנתי, האם יש השפעה קשה על האוטו מבחינת בלאי? 2.מה עלות הטיפול התקופתי לרכב? (ממוצע אני יודע שיש הבדל בין המוסכים השונים) 3.האם זה אוטו שיכול להכיל שלושה נוסעים ששניים מהם גברים (1.90 ו100 קילו ממוצע) ולא יחווה תופעות של בעיה בסחיבה? 4. ביחס ישיר לשאלה הקודמת האם יש מקום יחסית לשלושה נוסעים כאשר אחד מהם הוא גבר בגובה 1.90 שיושב מאחורה (רגלים שלא צריך לזרוק ימינה או שמאלה וראש שלא צריך לכופף) אשמח להתייחסות בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 963 צפיות
שלום לכולם רכב שעלותו 120k מהיבואן שנת 2017 ,0 ק"מ אבל יד 1 כמה ירידת ערך יש לרכב כזה ?(לא ליסינג ) תודה שי
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 3 תגובות
- 869 צפיות
אשמח לחוות דעת על שברולט טראקס שנת 2014?
הודעה אחרונה מאת bencl100,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 239 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- hans
- mottis
- amosbmw
- itzik123
- davemustaine87
- Roy142
- fatboy1340
- הרקוליטו
- garicho
- zaf
- יש לי סילברדו
- arice
- גולדן191
- SlowRide
- Night Driver
- eliharel
- פיזיקאי שימושי
- PASHUT
- shlomiko
- rolling_stony
- kagan217
- Shay Shd Dave
- Be roo
- יבגניפ
- Zorly
- ברווז
- yuvk
- פריג'י
- שימי 85
- Moshe c
- pooh-bear
- פינדר
- earlofbug
- laviil
- Matan1515
- blackice
- Camaro 92
- avargel
- ofralon
- Gavrik
- yor2
- ניקו פ.
- benny62
- MRobot
- אליה
