Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה לקנות את הנ"ל משנת 2010-2011 (1.6 אוטו' צורה ישנה).

 

* מה כדאי לבדוק בסטיישן הזה לפני שקונים ?

 

* חוץ מהתראת ESP, יש עוד נקודות מיוחדות שכדאי לשים אליהם לב במיוחד ?

 

* ביותר מדי מודעות המוכר מציין: "הוחלפו צמיגים", מקריות.. או שהרכב "אוכל" צמיגים, תפוחים וציריות ?

 

איזה לחץ..תודה.

פורסם

בדוק גם את ההגה החשמלי - מעבר לזה ולesp אינני מכיר מחלות ידועות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הוא לא אוכל אותם. אחרי 6 שנים צריך להחליף צמיגים מינימום פעם אחת, וזה בערך הזמן שחלקי המתלה מראים עייפות וצריך להחליף אותם.

מצד שני, בדוק שאתה לא רואה מודעות של סוחרים מפוקפקים (תראה אם לבחור אין עוד מודעות, בקש לראות רישיון רכב) שמנסים לשווק את הרכב (שעבר חיים קשים).

פורסם

משהו שאפשר להרגיש בנסיעת מבחן או לשים לב לתוצאות הבדיקה בקטגורית ההיגוי ?

בדוק גם את ההגה החשמלי - מעבר לזה ולesp אינני מכיר מחלות ידועות.
פורסם

אם לא תרגיש בנסיעה, יעלו על בבדיקה (אם הבעיה קיימת)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

היה לי במשפחה את הרכב הנ"ל בעבר... רכב מעולה!

שים לב למחלה במוט הגה יש חלק שצריך להחליף נקרא קופלונג הגה, חלק פלסטיק קטן שעולה כמה עשרות שקלים.

ניתן לזיהוי בהזזת ההגה לצדדים נשמעים "נקישות".

חשוב לבדוק שהוחלף כי היה ריקול בעבר מטעם היבואן ועלות העבודה יקרה מאוד.

כ"כ לבדוק חיישן קראנק ויוניט אור בלם.

בהצלחה

פורסם
רוצה לקנות את הנ"ל משנת 2010-2011 (1.6 אוטו' צורה ישנה).

 

* מה כדאי לבדוק בסטיישן הזה לפני שקונים ?

 

* חוץ מהתראת ESP, יש עוד נקודות מיוחדות שכדאי לשים אליהם לב במיוחד ?

 

* ביותר מדי מודעות המוכר מציין: "הוחלפו צמיגים", מקריות.. או שהרכב "אוכל" צמיגים, תפוחים וציריות ?

 

איזה לחץ..תודה.

היתה לי כזו בליסינג , מותק של אוטו אבל שתיין לא קטן.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...