ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, אני מחפשת רכב קטן, להחליף את היונדאי גץ הישנה שלי. (מודל 2008 150אלף קילומטר) הדרישות די בסיסיות, שיהיה נוח ולא שתיין של דלק (ושיתאים לתינוק שעתיד לבוא). הלכנו למספר מקומות והאופציות שלנו הצטמצמו ל-2 קאיה ריו (דגם מפואר עם סאן רוף) מודל 2014 עם 30K קילומטר - עלות אחרי טריידאין יהיה 58 אלף שקל. מאזדה 2 DYNAMIC מודל 2015 25K קילומטר - עלות אחרי טריידאין יהיה 49 אלף שקל. למישהו יש המלצות/דיס על אחד הרכבים האלה? לא כל כך מבינה בתחום. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת אדוי, -
-
ניסאן מיקרה 2014 1 2
מאת GrayFoxX4-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום אנשים. אני בתהליך של קניית רכב חדש, היתה לי סוזוקי אלטו ידנית 2013 והגיע הזמן להשתדרג טיפה המליצו לי ויצא לי לנהוג מעט בניסאן מיקרה 2014. בסה"כ אהבתי אך החלטתי להתייעץ עם אנשים שבטוח יודעים יותר ממני על איך הרכב. בנוסף האם ניתן וקל לקנות ולהתקין מערכת מולטימדיה בה מאחר ואין לדגם הזה? תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 1 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אני בודק ביטוחים לאוטו שלי ונתקלתי בכתבה שכתוב שם ש"אנחנו גם צריכים להיות ערוכים לתרחיש שבו יידרשו תיקונים והחלפות חלקים ברכב. ביטוח מקיף יעזור לכם לצמצם משמעותית את העלויות הללו בהמשך, וזוהי נקודה משמעותית שכן תיקונים מהסוג הזה יעלו לא מעט" http://bu.mcity.co.il/?id=8201702211008402. אני בכלל חשבתי לעשות רק ביטוח רכב חובה ולא מקיף, אבל אולי זה משנה את התמונה. מדובר פה רק על חלפים אחרי תאונה או שאני יכול להפעיל את הביטוח לכל תקלה שיש לי ברכב? וזה בכלל משתלם, עם ההשתתפות העצמית? והם נותנים רק חלפים מקוריים או שהם מתמחרים את החלפים שאני צריך כמקוריים ואני יכול למצוא משהו זול יותר?
הודעה אחרונה מאת eliran769, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
כולם בגרסאות הידניות שלהם.. מה הכי מומלץ לנסיעות ארוכות פה ושם ונסיעות עירוניות ובמושבים.. עם במפרים די גבוהים.. מדבר על שנתונים 2017
הודעה אחרונה מאת tepic, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, מאחר ואני במשא ומתן ללקיחת משכנתא, נאלצנו למכור את הרכב שהיה שנת 2014 מאחר והיה תחת הלוואה אשר פגעה לנו בהון העצמי וכתוצאה מכך הקשתה על מתן המשכנתא. (לפי הבנק, ההון העצמי הוא ללא הלוואת, אם יש הלוואות הן נגרעות ממנו כך שיש לנו x כסף הון עצמי פחות ההלוואה) לכן, אנחנו שוקלים לקחת רכב בליסינג פרטי תפעולי שזו האופציה היחידה שמצאנו שלא דורשת הלוואה (100% מימון דורש הלוואה ע"י פתיחת חשבון בנק בבנק אחר) ובכן, קיבלנו הצעה על קיה פיקנטו חדשה 0 ק"מ (הדגם היוצא) לתקופה של 3 שנים כולל ביטוחים + טיפולים + אבזור הכולל מנוי שטיפומט שנתי, מרימי שמשות, מיגון, חיישני רוורס, מצבר, צמיגים ו-3 סטים מגבים. ניתן לבטל את העסקה בכל שלב ולהחזיר את הרכב כמו כן אין השתתפות עצמית ו…
הודעה אחרונה מאת green_beret, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, כרגע יש לאישתי פוקוס 2008 שעשתה 170000 והתחילו סימני הזדקנות וחושבים להחליף אותה. התקציב הינו בסביבות 50000 ₪, חשבתי על פוקוס הדגם היותר חדש. ביררתי עם מכונאי שעובד במורשה לגבי בעיות גיר ששמעתי עליהם, אמר לי שכבר יש מצמדים משופרים שלא עושים בעיות. וגם האחריות הינה 5 שנים על הגיר. מה דעתכם? לגבי אמינות האוטו? תודה
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
ערב טוב חברה, קרצה לעיני מודעה על סיוויק שנתון 2000 גיר ידני. אשמח לשמוע מה חשוב לבדוק לפני הרכישה? תקלות יקרות? מחלות ידועות? בנוסף הרכב נמכר ללא טסט (נגמר עוד כשבוע), מה המשמעות של רכישת רכב כזה?
הודעה אחרונה מאת Alf3, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
מעוניינים לקנות לאמא שלי מיצובישי אטראז' 2014. מה שחשוב לה ברכב זה חסכון בדלק, אמינות (מניח שתלוי ברכב עצמו ובמצב שלו) ושיהיה לו בגאז' (הכוונה לא אוטו קצר 5 דלתות). ראיתי את הדעות כאן על האטראז' ושלא ממש אוהבים אותה, אבל יצא לי לנהוג על אוטו כזה כמה פעמים לפני שנה ולדעתי הוא יתאים לה מה גם שהרוב המוחלט של הנסיעות הן בתוך העיר. אשמח אם יש אנשים שמכירים את האוטו ויכולים להגיד לי איך הוא מבחינת אמינות, "מחלות" ידועות או דברים כאלה. זה אוטו יחסית חדש אז אולי לא ידוע מספיק עדיין אבל בכל זאת... ועוד כמה שאלות: 1) הלכנו היום לכמה מגרשים (אלבר, אוטו סנטר, אלדן, שלמה SIXT) וראינו כמה אופציות, אחת מהן היא אטראז' מליסינג פרטי שנת 2014, 34000 ק"מ, אבל (!!!) עם תאונה מאחורה, הנציג…
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 3 תגובות
- 813 צפיות
תקציב של 40. אוטו שיתאים לצעיר ושיהיה סביר\חזק. תודה!
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לקחתי את הרכב לבדיקה לפני קנייה והבחור אמר שהרכב במצב טוב, אבל אני לא באמת מבין את הדו"ח. יש משהו בדו"ח ששווה התייחסות?
הודעה אחרונה מאת אלכס נמרמן, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
רכב מאזדה 3 2011 אחרי תאונה ותוקן. הוריד הרבה במחיר.(35% מהמחירון ראשונה 00 פרטית 80 אלף ק''מ) כדאי לא כדאי? יש ירידת ערך? זה משמעות גבוהה או נמוכה? חוץ משלדה מצב כללי? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת ABSULUTT, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום סיטרואן פיקאסו C4 דיזל - הוחלף לו מנוע במסגרת האחריות אחרי 20K בלבד . היום הרכב שנה וחצי אחרי ההחלפה מוצע למכירה . המוכר טוען שהיתה תקלה במשאבת דלק וגלל זה היה צריך לפתוח ראש מנוע - הוא דרש החלפת מנוע קומפלט וקיבל (מנוע חדש ) . האם הסיפור נשמע הגיוני ? פותחים ראש מנוע בגלל תקלה במשאבת דלק ? תודה
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 636 צפיות
שלום לכולם, אני שוקל לקנות FRV יד שנייה וקצת חושש מזה שייצור הרכב הופסק מ 2010 האם זה אומר שתהיה בעייה להשיג חלקי חילוף? עד כמה שאני זוכר היצרן מחויב ל 7 שנים תמיכה
הודעה אחרונה מאת ofiry1981, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 594 צפיות
חבר מחפש בשביל חברה שלו רכב אוטומטי כמה שיותר חסכוני עד 50K תסע בעיקר באיזור המרכז (ראשון-פתח תקווה), אבל יהיו גם נסיעות בינעירוניות לדרום הלא רחוק (אשדוד). בגדול אין להם דרישות מיוחדות.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
נתנו לי הצעת מחיר של 82 אלף לדגם הנוכחי (כולל אגרת רישוי , צבע ואיתוראן) האם נשמע אטרקטיבי או לחכות עוד קצת שיגיע הדגם החדש?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום אנחנו זוג צעיר שמחפשים רכב מהנה לנהיגה, עם סטייל. חשבנו על מיני קופר. מה דעתכם ? כרגע מצאתי מאי 15 עם 29,000 KM ב 87,000 שח
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
אחרי קבלה שלא אמצא A3 שאני מחפש במחיר סביר נתקלתי באלפא 159. תמיד היה לי את ההנחה שצריך להתרחק מאלפות כי אין מי שיודע לטפל בהם וגם שהם בעייתיות ויקרות. בכל מקרה אחרי שקראתי קצת הבנתי שעיניין האמינות עבר מזמן אך עדין צריך למצוא מוסך שמבין באלפות. לעיניינו, חיפשתי השוואה בין ה-147 2.0 ול-159 2.2 לשנים 2009~ ולא נתקלתי במשהו מספק. ומכיוון שכרגע יש רק 147 אחת והיא בצפון, לא אוכל לסוע לשם סתם לנסיעת מבחן. תוכלו לעזור לי להשוואת ביניהם מבחינת חווית נהיגה ספורטיבית, גיר, נוחות נסיעה והבדלי עלויות(מוסך,רישיון,ביטוח..) ה159 תספק לי 35 כ"ס נוספים אך היא כבדה וארוכה יותר. אני צעיר ללא משפחה כך ש3 דלתות יושב עלי מצויין. אולי בכלל עדיף לי לרדת בשנתון לכיוון 200…
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 7 תגובות
- 950 צפיות
שלומות. בנסיבות מצערות אני נאלץ לוותר על דו"ג בעתיד הנראה לעין ולחזור לנהוג בקופסאות פח. ע"מ לרכך את המעבר מחפש משהו מעניין. ההגדרה למעניין די מעורפלת - לא בהכרח רכב חזק או מאובזר. משהו מיוחד שיעשה לי טוב בלב כשאני נכנס אליו בבוקר. כח תמיד נחמד אבל כל עוד לא מדובר בעגלה - אני אסתדר. קשה לי להעריך נסועה משוערת כי החיים שלי די התהפכו לאחרונה. כרגע נראה שאנחנו מדברים על 20 ק"מ ביום, הלוך ושוב ועוד נסיעות קצרות לסידורים ופנאי. ידני כדרישת סף. לא מוכן לנהוג באוטומט. אשמח מאוד לגג שמש/פנוראמי כדי לנסות ולשמור מעט על תחושת החופש והמרחב. אבזור תמיד יתקבל בברכה. בעיקר אבזור שקשה/לא ניתן להוסיף עצמאית כמו בקרת שיוט וכו'. קטן ככל האפשר - רווק ואסע לבדי 99.9% מהזמן.…
הודעה אחרונה מאת Mr_Shankly, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אפשר ביקורות על הרכבים? פאביה דגם ה1.2 tsi 110 כ״ס style פולו דגם ה1.2 tsi 110 כ״ס comforline איך הם מבחינת שוק?ירידת ערך?(אני חושב להוציא מהחברה) על מה הייתם ממליצים מהשתיים ולמה? שמעתי שאין בפאביה נעילת חלונות אוטומטית זה נכון? והאם יש בעיה לטפל במוסך לא במורשה?מבחינת אחריות שאלה אחרונה במידה ואני רוצה לשדרג בעתיד? יש אפשרות לזגזג בין סקודה לפולקסווגן או שרק מהסוכנות שהוצאתי את הרכב? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Monopoly, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 539 צפיות
היי חברים, אני שוקל להחליף את הדיזלית הוותיקה שלי. כרגע אני חושב על משפחתית בנזין ולהסב אותה לגז. הקילומטרז' הממוצע שלי הוא 2,800 בחודש. חשבתי על פוקוס 2.0 או לנסר 1.8 סביב מודל 2008. מבין שניהם - מי הרכב שמפגין אמינות גבוהה יותר? בדגש על תיבת ההילוכים או כל רכיב אחר שעלותו מהותית. תודה רבה, דור
הודעה אחרונה מאת דור--, -
-
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
חבר יקר עומד לפני הגירה לאחת ממדינות אירופה. הוא זקוק לרכב, שהדרישות הן זול לאחזקה, אמין. תקציבו עד כ3.5 אלף אירו. באופן מפתיע, דווקא ב- ב.מ.וו סדרה 3 נכנסים מודלים גבוהים עם נתונים טובים על הנייר. היא זולה יותר מקורולה לדוגמא. יש פה איזה קאטץ? מדובר על השנים 2003-7 מנועי 1.6/2.0 גיר אוטומטי.
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן , כמו שמצויין בכותרת אני מחפש רכב ספורט משפחתי 5 דלתות, אני מחכה שתיהיה GOLF GTI בתקציב שלי שהוא 120K, והייתי רוצה להכין אלטרנטיבות במידה ולא אמצא. תודה
הודעה אחרונה מאת king1996, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 860 צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות רכב משומש. השאלה שלי היא, מה ההבדל בין רכישת רכב מליסינג או מפרטי? שבוע טוב.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מתכנן לקנות פאביה החדשה מסקודה בעוד כמה חודשים תצא האיביזה החדשה ויכול להיות שאעדיף אותה על פני הסקודה במצב הזה אם ארצה לעשות טרייד אין כמה אפסיד בעסקה הזו?? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אנחנו משפחה בת 5 נפשות , עם שלושה כיסאות בטיחות. מחזיקים רכב יחיד המשמש ביום יום להסעת ילדים לגנים (30 קמ ביום) ובסופי שבוע נסיעות פנאי, בממוצע 25,000 בשנה. כיום נוסעים ברנו סניק שנת 2008, מרוצים מהכל מלבד תחזוקת הרכב , המון תקלות , מעוניינים לגדול לרכב עם אופציה ל -7 מושבים , מבחינת רוחב , גודל , בטיחות, נוחות מעוניינים בסיטרואן פיקאסו שנת 2013/2014. האם יש המלצות להתרחק מדגמים מסויימים? יש המון דגמים .. האם יש המלצות לדגם מסויים בשנה הזו? בנוסף נשמח לקבל המלצה על מוסך באזור פתח תקווה המטפל ברכב מסוג זה. תודה
הודעה אחרונה מאת save, -
- 0 תגובות
- 727 צפיות
שלום, אני במחשבות להחליף את הבמוו שלי לפאגרו קינג 2001 מחר הולך לראות אחד קצר מנוע 3200 דיזל עם 255 אלף קמ מבקש חוות דעת כללית על הרכב גם מבחינת עלויות וטיפולים, והמלצות לגבי דברים ספציפיים שכדאי לבדוק באוטו תודה
הודעה אחרונה מאת Adi12345, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
יש לנו כרגע C240 משנת 98 (W203) עם מנוע בנזין 2.4 ליטר M112)), אני מחזיק את הרכב כבר הרבה זמן (כתשע שנים) והוא כבר הגיע ל 240 אלף ק"מ והוא נקנה יד שנייה מטופל עם כ 70 אלף ק"מ. בשש שנים הראשונות הרכב היה עדיין במצב מצוין עם תיקונים שנתיים זניחים (ריפוד גג שנפל, מפסק דלת אחורית שהפסיק לעבוד וכו') וטופל בצורה הטובה ביותר (במוסך "רם", שמן סינטטי מלא, פילטרים של MANN, נוזלים וחלפים מקוריים). אני נהגתי בו וכל התקופה הזו היו רק שתי בעיות כרוניות, אובדן גז מזגן וחוסר "חלקות" בצילינדר 3, אבל הן לא היו קריטיות בשבילי. לפני כשלוש שנים רכשנו E350 בה אני נוסע וה C240 עברה לאישתי, מספר לא קטן של תקלות התחילו להופיע (לא ממש מפתיע ברכב יום-יומי בן 19 שנים) וההשבתה התכופה של הרכב כבר מ…
הודעה אחרונה מאת KOOKE, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 665 צפיות
ראיתי שסיאט מוציאים איביזות חדשות בסוף השנה וגם פולסווגן מוציאים פולו חדשה יש סיכוי שגם סקודה יוציאו?
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- 0 תגובות
- 757 צפיות
שלום לכולם, אני צריך את עזרתכם לפני רכישה. יש לי הזדמנות לקנות את הרכב במחיר טוב במיוחד לשנתון. אבל אני לא מכיר אותו בכלל. חיפשתי הרבה ולא מצאתי נסיעות מבחן ועוד... הבנתי שהרכב אוהב לשתות השאלה כמה ???? אמינות ? ירידת ערך ? אם לרכב יש שוק יעד שניה ולא שאני צריך להוריד 20k-40k כדי למכור? בגדול אני פתוח להמצלות אני מחפש suv\ג'יפ אין צורך ביכולות שטח אבל אין לי בעיה שיהיה. קוראני לא בא בחשבון.
הודעה אחרונה מאת drazic234, -
- 0 תגובות
- 520 צפיות
יכול להיות שאין מקום לשים כוסות בזמן נסיעה?? (מצחיק מצחיק אבל קריטי ;0)
הודעה אחרונה מאת orelhindigolf2,
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 261 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Mech Morphix
- FROGIE
- ypz
- אליה
- MIHAEL
- ניקו פ.
- גולדן191
- פינדר
- Alberrto
- EliC25
- mcshmupi
- nechmya
- avargel
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- matan_mil
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
