Jump to content

green_beret

  • פרסום הודעות

    353
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות green_beret

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. נכון, לא ניסיתי לכוון אותו למטה כי אין היגיון לכוון למטה הגה שגם ככה נמוך.
  2. הדבר הראשון שעשיתי כשנכנסתי לרכב היה לנסות להרים את ההגה ואי אפשר, אפשר רק למשוך אותו אליך.
  3. אין לי בעיה עם ההגה הקטן, למרות שהוא מרובע וצריך להתרגל, יש לי בעיה שאי אפשר להרים אותו כך שהוא נשאר נמוך. כשאני נכנס לרכב אני נכנס עם רגל ימין ונתקע קצת מעל הברך בהגה ונכנס בצורה קשה וכאובת לרכב. צריך למשוך את הכסא אחורה כדי להיכנס מבלי להיתקע בהגה. גש לאולם התצוגה ותבין על מה אני מדבר.
  4. סקודה מבאסת בגלל האחריות לשנתיים, לכן לא ניגשתי אליהם בכלל.
  5. זה מרגיש שהקטינו את ההגה והורידו אותו למטה כדי שניתן יהיה לראות את לוח המחוונים כולו מבלי שמשהו יסתיר, כנראה בשביל הקטע של התלת מימד שבאמת זה פיצ'ר מדליק, אבל לא יותר מזה, בטח לא כשזה פוגע באופן הכניסה והיציאה מהרכב. ביקשתי אפילו מאיש המכירות להיכנס ולהרגיש בעצמו והוא התאמץ נורא, כמובן שהוא לא הודה בזה. לכן אני אומר, אין כמו מראה עיניים ומגע ידיים, המבחני רכב האלה לא מרגישים לי אוביקטיביים. הרכב בנוי במן תצורת קופה כזאת מה שמכביד על שדה הראיה וגורם להרגשה קלסטרופובית מאחור, מה גם שהמושבים באיזשהו שלב מציקים. מקום לרגליים יש מספיק, אבל לא מרגיש שהמושב רחב דיו וזה מה שמציק וגורם לאוירה לא נעימה. אם נשווה את ASX לעומתו שעליה עשיתי נסיעת מבחן, היא הרבה יותר מרווחת. אני כבר חודשיים מחפש רכב ועושה נסיעות מבחן כך שיש לי עם מה להשוות כשמדובר כמובן על אותו סגמנט פחות או יותר, הבעיה שASX לטעמי רכב עתיק עם כמה שהוא מרווח ומאובזר, אם תא הנוסעים לא היה משנות ה-2000 והמנוע לא היה עתיק זו הייתה אופציה מעולה לדעתי. בינתיים ממשיך לחפש.
  6. טוב, מעדכן שהלכתי לראות את ה-2008, וממש לא עפתי עליה כמו שעפו עליה בחוות דעת במבחני דרכים, מה שגורם לי לתהות לגבי האמינות של הסרטונים האלה. לא משנה כמה ואיך אני מנסה, אני לא מצליח להיכנס לרכב מבלי לקבל מכה בירך מההגה (אני לא כזה גבוה, 1.80) זה נורא ואני עוד נוהג על מיני! ואין את הבעיה הזו שם. מה גם שאי אפשר להרים את ההגה למעלה כדי להימנע מזה כי ההגה מאוד נמוך למרות שהוא מאוד קטן, אז נכון שזה מעולה שהוא לא מסתיר את לוח המחוונים, אבל לא על חשבון קושי לכניסה ויציאה מהרכב. הרכב לא הכי נוח ומרגיש צפוף מאחורה, (אולי בגלל השדה ראיה שחוסם ) ממליץ למי ששוקל, שילך פשוט לראות את הרכב.
  7. לא כל כך הבנתי את ההקבלה, לא כל אחד יכול לקבל את ההנחה של חבר, זה רק לעובדי מדינה (שוטרים, אנשי צבא וכו')
  8. משונה אם כך מדוע לאומי מציגים זאת אחרת. יחד עם זאת 7000 ש"ח עם ריבית שכנראה תעלה לא שווים את ההנחה של 5000 וחוסר הוודאות של מה יקרה עם הריבית בחמש שנים של המימון. דיזל ובנזין די אותו מחיר כאשר דיזל חסכוני באופן משמעותי יותר.
  9. לפי מחשבון באתר הבנק שקיבלתי מבנק לאומי http://www.bankleumi.co.il/vgnprod/calc/hcmain.asp?calcid=18 תראה שעל מימון של 130K ל-60 חודשים יוצא לך לשלם סה"כ בדיוק 13650 ש"ח כאשר אחוז הריבית הוא פריים + 0.5, כלומר ריבית של 2.1%. מי שלוקח מימון מהבנק בריבית הזאת בשביל "לחסוך" 5000 ישלם לפחות 13650 ש"ח על הריבית (שכנראה תעלה ב-5 שנים הקרובות). (על מימון של 125K ישלם סה"כ 13125 ש"ח ריבית) אגב, לא עדיף את גרסת הטורבו דיזל עם 4 צילינדרים? (למרות שיש רק גימור ACTIVE)
  10. לא רק מימון, אלא גם זה שהיא אמורה להיות חסכונית בגרסת הטורבו דיזל באופן משמעותי מהקונה וה-XCEED וגם שהיא נראית לטעמי יותר מועצבת בפנים ובחוץ מהן. יש על ה2008 חוות דעת מצויינת ב"אוטו", אך עדיין, אני חושש מהאמינות והתדמית שתשפיע על הסחירות ועל ירידת הערך המוגזמת.
  11. העניין שזה לא וודאי, הדעות הן לכאן ולכאן, מן ההיגיון שיהיה אכן מבצעים לאור המצב, יחד עם זאת היבואנים לא ממהרים לצאת במבצעים. מהמבצעים שיש כרגע שהם ללא ריבית או ריבית כוללת עד 0.5% שבדקתי הם: יונדאי איוניק - בגרסה הפחות מאובזרת, מקדמה של 8900, תשלום חודשי לשלוש שנים של 1750~ ותשלום סוף תקופה של 70000~. מיצובישי, רוב הדגמים אצלם עד ריבית כוללת של 1% ולא רק לדגמים הפחות מאובזרים, העניין שהAXS מיושן, האקליפס יקר להחריד ומביך בגרסת הINTENSE והאוטלנדר מחוץ לתקציב. במסלול 0 ק"מ יש את הקיה נירו ב126K, אבל במימון מינימום של פריים +0.5 שזה סה"כ ריבית של כ-15K ש"ח. אם יהיו מבצעים ללא ריבית על הXCEED או על הקונה, אני אקח בלי יותר מדי להתלבט.
  12. היי חברים, פיג'ו יצאו במבצע של 100% מימון עד 130K ש"ח ללא ריבית עד 60 תשלומים לרכבים שלהם. אני די מתלבט לגבי ה-2008 החדשה בגרסת הדיזל, אך אני חושש מהסחירות וירידת ערך לא סטנדרטית לאחר 3 שנים כאשר ארצה למכור / לבצע טרייד אין ולרכוש רכב חדש. יש סיבה למה מקבלים מימון ללא ריבית וזה כי כנראה לא מצליחים למכור את הרכבים האלה, יחד עם זאת לא הייתי רוצה להיתקע עם הרכב או לסבול מאמינות וירידת ערך מוגזמת. ניסיתי לקבל אינדיקציה מהדגם היוצא של 2008 אך לא כל כך הצלחתי. אשמח לשמוע חוות דעת והמלצות בעניין. מסלולי המימון לרכבים אחרים די יקרים, מימון ל-60 חודשים בריבית פריים + 0.5 ומעלה יוצא כ-15K ש"ח ריבית על כל התקופה וצפונה כך שאני לא ממהר לרכוש בריביות כאלה. גם טויטה יצאו ב100% מימון ללא ריבית אך רק ל-3 שנים וזה לא ריאלי בשבילי כרגע לרכוש רכב במלואו ב-3 שנים. אשמח לשמוע חוות דעת והמלצות.
  13. מסכים, זו הייתה הבחירה הראשונה, אך מאחר והריביות היו נורא גבוהות ולא היה רכב עם אחריות מעבר לשנה, זו הייתה נראית לי כמו התעסקות מלחיצה שאנחנו חוששים ממנה.
  14. היי חברים, אשמח לחוות דעת והמלצה על רכישת ג'יפון. אנחנו זוג, בלי ילדים עדיין (מתכננים בעזרת השם) וכרגע נוסעים על רכב הסטונדטים שלנו - קיה פיקנטו. אז עכשיו אנחנו כבר לא סטודנטים וחושבים להקים משפחה וללכת עם העדר ולבחור "רכב גבוה". הרכב ישמש לנסיעות לעבודה ולמשפחה (משולב) כאשר המטרות שלנו הן תמורה לכסף, מכירה קלה לאחר 3 שנים ושמירת ערך עד כמה שאפשר. אנחנו מגיעים מפיקנטו כך שהסטנדרטים שלנו עדיין לא גבוהים וכל דבר גורם לנו להתלהב. בדקנו דגמים ונראה לנו שמיצובישי ASX נותנת את התמורה הכי טובה לכסף (אולי טועים), ביצענו נסיעת מבחן על הרכב (עבר מתחית פנים לפני 4 חודשים) והוא נראה ומרגיש ממש טוב (שוב הכל יחסי), הוא מרגיש מאוד גדול וגם גבוה, 19 ס"מ גחון עם חישוקים 18" כסטנדרט, מלא מערכות בטיחות, מרגיש מרווח מבפנים ומאחור ותא מטען שנראה לי גדול ומספק, מבחינת כח, נראה שלא חסר לו כח (מנוע זהה לאאוטלנדר שגדול ממנו) החיסרון היחיד שהרגשתי זה בסיבובים שאני זז במושב (כנראה כוונון לא נכון) והדשבורד שהוא די מרגיש מיושן פרט לזה, באמת שהרכב ממש מרגיש לי נהדר, בגרסת הINSTYLR שעולה כ138 מקבלים בנוסף למערכות הבטיחות גם הנעה ונעילה ללא מפתח ומראות מתקפלות (3K הפרש מגרסת הבסיס שזו תוספת כדאי לטעמי עבור הנוחות). מה גם שמיצובישי נותנת עליו מימון עם ריבית של כ-0.5 אחוז שזה הצעה סופר משתלמת מבחינת המימון (3 טיפולים חינם בנוסף). אני סופר אהבתי את הרכב החשש שלי זה מה יקרה בעוד 3 שנים, שלא אוכל למכור אותו ושלא יהיה לו שוק (לגבי ירידת ערך אני מאמין שרכבים יפנים וקוראנים ישמרו על הערך טוב יותר). אשמח לשמוע מה אתם חושבים והאם יש אלטרנטיבה כדאית אחרת בהתאם למה שרשמתי. תודה ובריאות לכולם
  15. בעסקה אתה יכול להוסיף עוד 70 שקלים כדי להימנע מבדיקת שמאי בסוף תקופה להשבה לקדמותו וביטול השתתפות עצמית במקרה תאונה.
×
×
  • Create New...