ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 827 צפיות
שלום לכולם, רציתי לשמוע המלצות ופידבקים לגבי סיטרואן C4 שנת 2009. יש לציין כי טוענים כי האוטו מטופל. אשמח לשמוע על בעיות ברכב אשר ידועות בדרך כלל. וכמה לדעתכם הייתם משלמים על זה. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת admtaynov13?, -
-
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום רב, מעוניין להחליף את הרכב המשפחתי המבוגר שלי (סוזוקי קרוסאובר), ברכב יותר סקסי ושיתן לי קצת כוח(היום אני סובל מרכב עצלן ולא מעניין). האמת שהייתי נעול על מאזדה 3 מהשנים 2015-2016 עם מנוע אטמוספרי חזק ומראה די טוב אך טיפה עממי. לאחר מכן חבר טוב קנה לאון שנת 2013 והיא ממש מצאה חן בעיני. האם יש לאון לא ידנית מהשנים 2015-2016 שאני לא אצטרך לדאוג להוצאות בגלל הגיר? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
Seat ATECA 1 2
מאת kanter_m-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
חשבתי לקנות Seat ATECA, מה דעתכם על הרכב? יש למישהו? אמינות, רעשים, נוחות???
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אשמח לדעתכם: אני לפני קניית רכב פעם ראשונה, וזו ההצעה שאני בודק כרגע: טויוטה קורולה GLI, רובוטית, 2008. 69 אלף ק"מ. מפרטי, יד ראשונה - ללא היסטוריית טיפולים. לקחתי לבדיקה במוסך שאני בחרתי ולדברי הבודק המנוע בסדר גמור ואפילו מעבר. ההערות הן: חסר כרגע שמן ויש צורך בטיפול תקופתי. יש להחליף גלגל אחד+גלגל רזרבי, לוחית זיהוי אחת. סיכום הבדיקה מצורף. הגיר והבלמים תקינים לפי מה שהבודק אמר - למרות שמסומן בטופס הבדיקה בX בגלל שיש הערת הגבלת אחריות למערכת האלקטרונית בגיר, ויש צורך לבדוק את הרפידות בבלמים (הם לא בודקים). הצורך שלי הוא במכונית משפחתית (תכף שלושה ילדים קטנים) - בעיקר לנסיעות בתוך העיר, מדי פעם גם מחוץ לעיר. חשוב לי בעיקר האמינות ויחס מחיר/ת…
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום, קיבלתי הצעה היום בסוכנות פיג'ו על 208 דגם pro active אוטומטי. המחיר: 88,000 ש"ח. המחיר כולל בנוסף גם מובילאיי, קודן, ואגרה. איך ההצעה?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- 17 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
בוקר טוב, הרכבים הנ"ל הינם אופציות לליסינג מהעבודה, לאחר שנאמר לי שלאוקטביה יש רשימת המתנה של כמה חודשים. לי אין כמה חודשים להמתין לכן צריך את עזרתכם בתיעדוף הרכבים שלהלן: 1. מאזדה 3 2.0 קומפורט 2. פוקוס טיטניום 1.5 3. רנו גרנד קופה 1.2 תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת פורוצ, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אהלן וסהלן. עמוק בפנים החלטתי, אבל תמיד נחמד לשמוע עוד דעות: התקציב 15-20. הנסועה הצפויה היא נסיעות קצרות ב95% מהזמן ונסיעות ארוכות בינעירוניות בשעות לא פקוקות ב5% הנותרים. (נסועה שנתית מועטה של כ12,000 ק"מ. הדרישות שלי הן גיר ידני, זריזות, אחזקה *עצמית* שפויה, כלומר חלפים נגישים ולא יקרים (אין בעיה עם איביי). כרגע המחשבות הן C2 או 206XS מהשנים האחרונות שלה. אין לי צורך בגודל ואני אפילו מעדיף רכב קטן. אם אפשר משהו שלא ירסק אותי בכל בור זה גם נחמד. לא מחפש הרפתקאות של איביזה טורבו יד 23 או פיאט קופה עם 280,000 ק"מ (שנראה לי כבר חתמה קבע ביד2), מהנסיון האחרון הבנתי שמשפחתית חזקה זה לא מעניין - גם כי היא לא באמת חזקה וגם כי אין לי משפחה, רוצה אוטו קטן וכיפי א…
הודעה אחרונה מאת dj_dani, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
ברצוני לרכוש, לראשונה, רכב חדש ולא משומש. סקודה קודיאק ככל הנראה. אנא חברו אותי לשרשורים עדכניים אם ישנם על ההבדל בין סוכנות לייבוא אישי. ומה ההמלצות שלכם תודה
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי שלום, אני בן 19 נהג חדש והראשון במשפחה עם רישיון, אז בשעה טובה הוחלט לרכוש רכב במימון ההורים שמתעקשים על חדש בכל מחיר. אחרי נסיעה לכמה אולמות תצוגה, נסיעות מבחן והתייעצות עם חברים נסגרתי על כמה רכבים שמתאימים למבנה גופי, לצרכים ולתקציב (קרוב ל1.90, 130+ קילוגרמים עם מבנה רחב מאוד, רישיון לאוטומט, בלי שום רצון לביצועים או בדיוק ב"קטע" של נהיגה, נסיעות עירוניות בעיקר ותקציב של עד 140 אלף). טיוטה קורולה - מושלמת מבחינת מקום לנהג, חווית נהיגה מעולה מאוד שקט (למרות שאין לי את הידע המספיק לתת נקודות ספיציפיות) ובתקציב. פורד פוקוס - ההאטצ'ביק עם אבזור של קומפרט ליין מחץ אותי, נציג המכירות הסביר שבאבזור טרנדליין הדלת פחות עבה ויהיה מקום, נסיעת המבחן השבוע …
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום רב, לכאורה להבנתי מדובר באותו מנוע, מקונצרן רנו, לא? או שאני טועה ומדובר בגיר זהה? ההבדלים על הנייר מאוד משמעותיים קשקאי: נפח מנוע - 1.6 ליטר כ"ס - 130 קג"מ - 32.6 קדג'אר: נפח מנוע - 1.5 ליטר כ"ס - 110 קג"מ - 25.5 איך ההבדלים מרגישים בפועל? איזה רכב יותר נעים לנסיעה? איזה רכב עדיף לדעתכם מן השניים? תודה.
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום חברים, ברצוני לרכוש רכב משני. הרכב הראשי במשפחה הוא סובארו אימפרזה 2014. למשפחה הצטרפה תינוקת חדשה דנדשה, ולכן רצוי שהרכב יהיה בטוח כמה שיותר. פלוסים יהיו בגאז׳ נורמלי, חסכוניות בדלק ואמינות, אבל כנראה שבתקציב יהיה לי קשה לקבל את הכל. הנסיעות שלי הן לעבודה וחזרה - בפקקים רוב הזמן (ראש העין - תל אביב). מעריך שלנסיעות הללו יצטרפו נסיעות לאסוף את הילדה לכל מיני מקומות. התקציב הוא עד 20K. על איזה דגמים הייתם מסתכלים, ואילו שנים? תודה! אבישי.
הודעה אחרונה מאת avishayil, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שני הרכבים חדשים מהיבואן נמכרים בערך באותו מחיר 56,000 ש"ח. הסיטרואן עם מנוע 1.0 גיר ידני ברמת איבזור יחסית גבוה FEEL עם מערכת מולטימדיה מובנית. חיובי: עיצוב פנימי וחיצוני מודרני וצעיר. מערכת מולטימדיה. שלילי: אין פתח מזגן אמצעי והקירור מורגש חלש. נפילת מחיר ושוק של צרפתיות. הניסן ברמת איבזור בסיסית VISIA עם מנוע 1.2. חיובי: שמירת ערך של יפנית. יותר מרווחת מהסיטרואן. שלילי: עיצוב פנימי וחיצוני מיושן. עשיתי נסיעת מבחן בשני הרכבים ולא הצלחתי להחליט. הרכב יעשה לא יותר מ 10,000 ק"מ בשנה, רוב הנסיעות יהיו בתוך העיר. יש פה אנשים עם ניסן מיקרה מהשנתיים האחרונות או סיטרואן C1 (החל משנת 2015) שיכולים לספר על עוצמת המזגן, איכות הפלסטיק והרגשה כללית…
הודעה אחרונה מאת feel, -
-
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 10 אלף צפיות
ערב טוב לכולם אני מתלבט בין הרכבים הנ''ל ואני חייב לציין שאני כבר מבולבל מאוד... התקציב שלי הוא סביב ה - 70K-80K וחיפשתי רכב מעניין שיהיה זריז מספיק, מהנה לנהיגה ( כמה שאפשר) ואמין. (לכן העדיפות היא לגיר ידני). הסיאט לאון 1.4 fr הצורה החדשה נכנסת לי לתקציב לשנתון 2013 אך אני מפחד שהרכב אינו מהיר מספיק, ברור לי שזה לא מגיע לכוח של הGTI אבל השאלה האם אני ארגיש שחסר כוח ברכב? אשמח לשמוע את דעתכם על הרכב כשכרגע הוא הכי קורץ לי, אשמח לשמוע גם לגבי אמינותו. פולו GTI- אין גיר ידני, הבנתי שהיו בעיות עם הגיר DSG בשנים 2011-2012 מה שבעצם נכנס לי לתקציב, אשמח לפירוט . שירוקו - יש גיר ידני מה שמעניין אותי זה גרסת ה1.4 עם 160 כ''ס , יש איתם בעיות מסוימות? מח…
הודעה אחרונה מאת orel94, -
שוקל לבחור ב 308 SW כרכב צמוד, מאוד אוהב את האופן שבו הוא נוסע וננהג, מוכן אפילו ברטינה קלה להשלים עם העדר פקדים פיזיים למערכת בקרת האקלים ( די טמבלים הצרפתים, אי אפשר לסדר שכפתור הווליום המיותר בקונסולה יהיה פשוט בורר טמפרטורה ? היה פותר המון ). אבל שני ענינים ממשיכים להטריד, ונסיעת מבחן לא באמת עוזרת : 1. העדר פתחי מיזוג מאחור באוטו עם חלל גדול כמו זה של ה SW נראה כמו בעיה אמיתית. מישהו יודע עד כמה הענין קריטי וכמה זמן לוקח לאוטו שעומד בשמש לארגן אויר צונן לזאטוטים במושב האחורי. 2. מערכת המולטימדיה נטולת עזרים אלמנטריים כמו שיקוף סלולר, מערכת ניווט, מצלמה לאחור, אם להזכיר את הבולטים. הבנתי במקום אחר שהדבר אמור לבוא על תיקונו, האם מדובר רק בדגם החדש שיגיע בספטמבר אי"…
הודעה אחרונה מאת אורי מ., -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לקחתי שברולט ספארק 2012 לבדיקה. קיבלתי חוות דעת סבירה לדעתי. מה דעתכם , המחיר הוא 20K. מצורפת תמונה
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 494 צפיות
שלום לכולם! אני מחפש רכב ששאוכל לרכוש ללא מקדמה בעלות של עד 1000 ש'ח בחודש. הנסיעות שלי בעיקר בין עירוניות, אשדוד - חולון, אשדוד- באר שבע. ידוע לי שבדרך כלל אפשר לשלם עד 60 תשלומים לכן עלות הרכב עד 60 אלף ש'ח מצאתי 2 הצעות: ראשונה פורד פוקוס שנת 2012 גימור טרנד בנושא צריכת דלק (ידיע לי שפורד בדרך כלל צורכים יותר דלק אבל אשמח לדעתכם) החברה דורשת 48 אלף ש'ח, במבט זריז ביד 2, מוכרים את הרכב הזה עם 80000 ק'מ + במחיר 38 אש'ח~ לינק להצעה הצעה שנייה פורד פוקוס שנת 2013 מקדמה 2000 ש'ח (אפשרי) + 677X60 סה'כ 42 אלף ש'ח לינק להצעה לא ידוע לי רמת הגימור וכ'ו , אם אתם יודעים אשמח לשמוע לא מצאתי עוד רכבים או חברות שיכולות לממן בשי…
הודעה אחרונה מאת Gal Magen, -
- 4 תגובות
- 793 צפיות
שלום מחליפים לנו את הרכבים מהעבודה והציעו לנו מספר אופציות kia ceed sw2017 hyundai30cw 2017 או להוסיף כסף בשביל toyota auris sw hybrid honda tourer 2017 כרגע אני עם קיה סיד 2013 והרכב משרת אותי בצורה נאמנה מה הייתם בוחרים במקומי ? אני מעדיף שלא להוסיף כסף אז ההתלבטות היא בן הקיה ליונדאי
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, האם כדאי לקנות קיה פורטה נובמבר 2010 ? 1. הרכב עם קילומטרז' נמוך 84,000 אבל יד 3 כאשר המוכר טוען שהיד הקודמת היתה פרטית אבל מליסינג 0 קילומטר מימוני. 2. לקחנו את הרכב לבדיקה וצריך להחליף 4 צמיגים ועוד כמה דברים כמו כיוון פרונט ופלשינג למנוע. 3. בבדיקה גם אמרו קצה של הקצה של הקצה שילדה - משהו קטן באוזן קצה שילדה והבודק אמר שאין לכך שום משמעות כלל משום בחינה. 4. המחיר מחירון ביד 2 43,000 לטענת המוכר והוא רצה 38,000 אבל סיכמנו על 37,500 לפני הבדיקה, לאחר הממצאים בבדיקה הורדתי אותו למורת רוחו ל30,000 ש"ח. 5. כלומר מחיר סופי בהחלט 30,000 ש"ח עם קצה שילדה אבל ממש לא משמעותי לדברי הבודק. 6. יש למוכר את כל ההיסטוריה של הרכב והוא מוכן למסור אותה כאשר רא…
הודעה אחרונה מאת Omer Peugeot 205, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 719 צפיות
אהלן, קודם כל תודה על העזרה הדברים שחשובים לי ברכב - 1.אוטומט 2.דגם מומלץ מבחינת אמינות (כמה שפחות מוסך) 3.חיסכון בדלק מבחנת צרכים - רכב לבני זוג צעירים סטודנטים ללא ילדים. נסיעות לרוב בתוך גוש דן בפקקים. פעמיים בשבוע בערך לנתניה. אם יש 2 דגמים שאין בינהם הרבה הבדל אלך לפי המראה. יכול לחרוג קצת לכיוון ה30K - מקסימום שבמקסימום, השאלה אם יש צורך... הדגמים שאני מתלבט בינהם- פג'ו 107 2012\2013 סיאט מי 2012\2013 סוזוקי אלטו 2013\2014 טויוטה אייגו 2010\2011 רנו קליאו 2010\2011 יונדאי I10 - 2011\2012 מאזדה 2 2009\2010 כמובן שאעדיף שנתון חדש אבל זה בערך השנתונים שניתן להשיג בעד 100,000 ק"מ אם יש לכם עוד הצעות אשמח לשמוע. תודה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
ערב טוב, אני צריך להחליט על רכב ליסינג ל3 השנים הבאות שאחריהן אני מעוניין ברכישה שלו. מה הייתם ממליצים מהאופציות הבאות מבחינת החשיבה לטווח שלאחר ה3 שנים. יונדאי אלנטרה 1.6 Inspire סקודה אוקטביה 1.2 טורבו ambition פולקסווגן גולף 1.4 trendline פיג'ו 308- 1.2 active הצבק תודה.
הודעה אחרונה מאת GUGY, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אפשר בבקשה חוות דעת? מה יותר כדאי ? אמינות וכו.. ואם בכללי עדיף משהו אחר ?
הודעה אחרונה מאת idan2313, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
רכב להורים מבוגרים, איזור חיפה. אין צורך ברכב גדול. בהחלט אפשרי ידני מטרה היחידה - התניידות. תחושה שלי ללכת על חדש ב-55k - סיטרואן c1 לכמה זמן לובינסקי נותנים היום אחריות? רכב אחר מומלץ בתקציב הנ״ל? תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אהלן, אנחנו לקראת רכישה של רכב חדש ואחת האופציות שאנחנו בודקים היא הפג'ו 308. מה שלא ממש ברור לי זה ההבדל המינורי (1000 ש"ח) בין גרסת האקטיב לגרסת הפרימיום של ה5 דלתות. בפרימיום מקבלים גג פנורמי, פנסי לד,ג'אנט גדול יותר, מוביל איי וכו', אז איך זה יכול להיות שזה עולה רק 1000 ש"ח יותר מהאקטיב? אם יש מישהו שיכול לשפוך אור על זה, אודה לו מאוד. בנוסף, אשמח לשמוע חוות דעת ממי שקנה את הרכב. דברים שחשובים לנו: 1.בטיחות ונוחות 2.בגאז' מכובד 3.חסכונית בדלק 4.הנאה מנהיגה-בונוס תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת mIkE_LiToRiS, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני מעוניין בייעוץ לגבי הונדה סטרים לגבי אמינות עלות חלפים תצרוכת דלק או שעדיף רכב אחר שיהיה 7 מושבים כמובן תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
רנו קאפצ'ור 2014 1 2
מאת Nemesis- 21 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
היי, בעקבות התרחבות משפחה בקרוב, אנחנו שוקלים למכור את הפאביה 2012 הידנית של בת זוגי, והצעתי לה לקנות קפצ'ור 0.9 ידנית במקום שנמכרת במחיר נוח יחסית. בעקבות ניסיון מר שלה בעבר עם רנו, אם נרכוש את הקפצ'ור והיא תתקע איתו באמצע הכביש, השימוש העיקרי לרכב יהפוך כלי שאיתו היא תדרוס אותי הלוך ושוב. אשמח לקבל מעט פידבקים על הרכב אם יש. הערות, הארות, מחלות ידועות וכדומה. תודה,
הודעה אחרונה מאת Nemesis, -
- 4 תגובות
- 850 צפיות
היי, אם הכל יילך טוב אקנה רכב ראשון בימים הקרובים ואני צריך קצת עזרה. אני הולך עם בן אדם שדי מבין אבל אשמח גם להבין קצת מה צריך לעשות. קודם כל, 2 שאלות כלליות: 1. אני מכוון כרגע לסיריון. 2006-2008. האם יש בעיות נפוצות ששווה לבדוק? 2. אחת המכוניות שאני הולך לבדוק זה סיריון 2006. כששאלתי את הבעלים בטלפון אם היו תאונות או משהו הוא אמר שלפני שנתיים נכנסו באוטו בחנייה בקטנה, והוא היה צריך להחליף טמבון. חוץ מזה הוא טוען שאין שום נזק. איזה דברים חשוב לבדוק במקרה כזה? שאכן הכל תקין וטוב? 3. קראתי המון מאמרים (כולל בפורום הזה) וגיבשתי אקסל עם מה שצריך לעשות ברכישת רכב משומש. אשמח אם למישהו ממכם יש משהו להוסיף לזה! *הבהרה - בנוגע להחלפת צמיגים, בלמים, בולמי זעזועים…
הודעה אחרונה מאת Monopoly, -
- 7 תגובות
- 3 אלף צפיות
בגדול חושב לקנות אודי TT שנתון 2000- 2001 ושומע דעות לכאן ולכאן. מעוניין לקבל קצת חוות דעת של אנשים מביני עניין בעיקר איך האוטו מבחינת טיפולים וחלקי חילוף, וכמובן האם יש טעם להשקיע ברכב כזה. ידוע שרוב רובם עם מנועים קרועים, קילומטראז ויד גבוהים מאד אך בכל זאת מוכן לתת צאנס לרכב הזה.
הודעה אחרונה מאת Idan Berkoviz, -
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם היום נמכרה הספייס-סטאר לאחר כבוד, וכעת מחפשים מחליפה. מראש אומר, שההתלבטות בין הדגמים היא מוזרה. תקציב הוא עד 70,000 ש"ח מה חשוב: אוטומאט (האישה לא מוותרת) תצרוכת דלק נמוכה ועלויות אחזקה זולות (נוסעים כ 18-20K בשנה) רכב גדול יותר מהספייס-סטאר. האופציות: 1. פיג'ו 208, עם המנוע ה1.2 טורבו (דגם אקטיב) שנת 2016. בעד: העיצוב ורמת האיבזור, מנוע חזק וגמיש (יחסית). נגד: חושש מבעית אמינות לאורך זמן, ומבעית סחירות. 2. דאציה סטפווי - בעד: זולה יחסית שנת 2016 בכ- 60-65K. גדולה ומרווחת. נגד: חושש מבעיה\ת אמינות לאורך זמן, מהגיר הרובוטי חד מצמדי ומסחירות עתידית. משעממת. 3. גולף, לאון, אוקטביה, פאביה עם מנועי 1.2 או 1.4, גיר DSG, …
הודעה אחרונה מאת Katom, -
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום חברים, רציתי לשמוע חוות דעת על c3 1.6 אוט' משנת 2011 באופן כללי - בעיות מיוחדות/מאפייני נסיעה/אלטרנטיבות, וגם על פריט ספציפי שעבר 33,000km, יד ראשונה, גימור קומפורט - במחיר 35 אלף שקל (מסוכנות סיטרואן/פג'ו) + 3 חודשי אחריות. נסועה בינונית של 3 פעמים בשבוע בבינעירוני, מרחק של 75 ק"מ כיוון..
הודעה אחרונה מאת Blueeyes, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מבקש הצעות לרכב משפחתי, לא מיני, דרישות: תיבת הילוכים אוטומטית, לא רובוטי DSG, רצוי כמה שיותר שקט, עד 95 אלף שקל. אפשר אולי לגלוש לכוון 100 אלף אם מדובר ברכב 0 ק"מ מליסינג. מתכוון להחזיק ברכב מעל 3 שנים תודה למשיבים
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 464 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- נומד
- ברווז
- ISRAEL4theWIN
- PYA
- itamar_by
- פיני חד
- דניאל1983
- RedLabel
- גקסי
- osheri
- גור גור
- Aviady001
- NirNissimov
- gpm11
- srool
- אלעדית
- falou
- Rongaflugen
- David32
- gadik6
- פינדר
- chrono
- BoazB11
- nechmya
- SlowRide
- danbr
- itaimoto
- orsh99
- יוני3227
- EvGriga
- dr6633
- levy
- yuval1111
- this_is_me
- `Infinity
- Maviv
- mikyl
- fishmanl
- fatboy1340
- yoav911gt2
- Step
- om2
- לב טוב
- AUDIO KING
- לירון .ה.
- yohai71
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- PASHUT
- davemustaine87
- memilavi
- NEW10
- אליה
- QV1750
- 3n
