Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם!

 

אני מחפש רכב ששאוכל לרכוש ללא מקדמה בעלות של עד 1000 ש'ח בחודש.

הנסיעות שלי בעיקר בין עירוניות, אשדוד - חולון, אשדוד- באר שבע.

 

ידוע לי שבדרך כלל אפשר לשלם עד 60 תשלומים לכן עלות הרכב עד 60 אלף ש'ח

 

מצאתי 2 הצעות:

ראשונה

 

פורד פוקוס שנת 2012 גימור טרנד

בנושא צריכת דלק (ידיע לי שפורד בדרך כלל צורכים יותר דלק אבל אשמח לדעתכם)

החברה דורשת 48 אלף ש'ח, במבט זריז ביד 2, מוכרים את הרכב הזה עם 80000 ק'מ + במחיר 38 אש'ח~

לינק להצעה

 

 

הצעה שנייה

פורד פוקוס שנת 2013

מקדמה 2000 ש'ח (אפשרי) + 677X60 סה'כ 42 אלף ש'ח

לינק להצעה

 

לא ידוע לי רמת הגימור וכ'ו , אם אתם יודעים אשמח לשמוע

 

לא מצאתי עוד רכבים או חברות שיכולות לממן בשיטה הזו (ללא מקדמה).

 

המידה ואתם מכירים אשמח לשמוע!

 

ובנוסף, האם זה בכלל כדאי? האם רכב שעמד שנים ארוכות צפוי להיות בעייתי? הכם מבחינה כלכלית (שנניח שעוד 3 שנים ארצה למכור) יהיה כדאי?

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי Gal Magen
×
×
  • תוכן חדש...