Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון 2015-2016


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

מעוניין להחליף את הרכב המשפחתי המבוגר שלי (סוזוקי קרוסאובר), ברכב יותר סקסי ושיתן לי קצת כוח(היום אני סובל מרכב עצלן ולא מעניין).

 

האמת שהייתי נעול על מאזדה 3 מהשנים 2015-2016 עם מנוע אטמוספרי חזק ומראה די טוב אך טיפה עממי.

 

לאחר מכן חבר טוב קנה לאון שנת 2013 והיא ממש מצאה חן בעיני.

 

האם יש לאון לא ידנית מהשנים 2015-2016 שאני לא אצטרך לדאוג להוצאות בגלל הגיר?

 

תודה רבה!

פורסם

אני חושב שזה הימור, יכול להיות משתלם.

 

בגדול, הדגמים מהשנים האלה עדיין חדשים, ואני לא חושב שזה כל כך קל לזהות מחלות או תקלות כלשהם כבר עכשיו, מה שאני כן יכול להגיד לך שVAG התחילו לא מזמן להשתמש בגיר חדש שלהם שכולל סט מצמדים כפול רטוב או משהו כזה שאמור להיות יותר אמין, או שתקנה עכשיו ותקווה לטוב, או שתשאר עם הסוזוקי לעוד שנתיים ואז תוכל לזהות אם יהיה רעש כלשהו בנושא האמינות לרכבים האלה.

פורסם
מה שאני כן יכול להגיד לך שVAG התחילו לא מזמן להשתמש בגיר חדש שלהם שכולל סט מצמדים כפול רטוב או משהו כזה שאמור להיות יותר אמין, או שתקנה עכשיו ותקווה לטוב, או שתשאר עם הסוזוקי לעוד שנתיים ואז תוכל לזהות אם יהיה רעש כלשהו בנושא האמינות לרכבים האלה.

 

הוא מחפש ידנית, זה לא רלוונטי.

 

פות"ש - לאון FR 1.4TSI ידנית מהשנים שציינת זו בחירה מעולה - גם חזקה דיו, נראית טוב (שים לב - שווקה רק עם 3 דלתות), מאובזרת לעייפה ואחלה VFM.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
הוא מחפש ידנית, זה לא רלוונטי.

 

פות"ש - לאון FR 1.4TSI ידנית מהשנים שציינת זו בחירה מעולה - גם חזקה דיו, נראית טוב (שים לב - שווקה רק עם 3 דלתות), מאובזרת לעייפה ואחלה VFM.

 

אתה כנראה צריך לשים לב לפרטים.

 

ציטוט:

 

שלום רב,

 

מעוניין להחליף את הרכב המשפחתי המבוגר שלי (סוזוקי קרוסאובר), ברכב יותר סקסי ושיתן לי קצת כוח(היום אני סובל מרכב עצלן ולא מעניין).

 

האמת שהייתי נעול על מאזדה 3 מהשנים 2015-2016 עם מנוע אטמוספרי חזק ומראה די טוב אך טיפה עממי.

 

לאחר מכן חבר טוב קנה לאון שנת 2013 והיא ממש מצאה חן בעיני.

 

האם יש לאון לא ידנית מהשנים 2015-2016 שאני לא אצטרך לדאוג להוצאות בגלל הגיר?

 

תודה רבה!

פורסם (נערך)

חוץ מידני לאון יש רק DSG , אם אתה רוצה להיות בראש שקט אז מראש פנה לכיון אחר.

אתה טועה לגבי המאזדה 3 היא בכלל לא נראת עממית, ה3 גם מהנה לנהיגה ואיכותית.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

אם אתה מתכוון לקנות לאון במודל 2016 , בנפח 1.2

כדאי מאוד לשקול רכישה של לאון DSG , 1.0 מודל 2017 מהיבואן (אחריות שנתיים)

פורסם
שלום רב,

 

מעוניין להחליף את הרכב המשפחתי המבוגר שלי (סוזוקי קרוסאובר), ברכב יותר סקסי ושיתן לי קצת כוח(היום אני סובל מרכב עצלן ולא מעניין).

 

האמת שהייתי נעול על מאזדה 3 מהשנים 2015-2016 עם מנוע אטמוספרי חזק ומראה די טוב אך טיפה עממי.

 

לאחר מכן חבר טוב קנה לאון שנת 2013 והיא ממש מצאה חן בעיני.

 

האם יש לאון לא ידנית מהשנים 2015-2016 שאני לא אצטרך לדאוג להוצאות בגלל הגיר?

 

תודה רבה!

 

בהחלט ייתכן שהכיר החדש אמין. אבל אתה לא שואל האם הוא אמין, אלא האם תוכל לרכוש אותו ללא דאגה. וזו לא אותה שאלה.

 

לא רואה מצב שאתה קונה ללא חשש. עצם פתיחת השרשור מלמדת על זה.

×
×
  • תוכן חדש...