ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אחרי הבדיקה שעשינו לסזוקי שקנינו הרגשתי שה500 שח ששילמנו סתם הלכו לפח זה היה נראה כמו כסתח.חשבתי להכניס את הרכב למוסך מאזדה לבדיקה .האם הם יכולים לגלות פגיעה בשאסי או בעיה במערכות הרכב .צריך לתאם בדיקה כזו ואיזה סוג בדיקה מבקשים .
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שבוע טוב לאחר לבטים ובעזרת העצות והתובנות שקבלתי רכשתי פגו 208. יש לי שאלה כללית כעת בנוגע לרכב הזה ובכלל ,לאחר שנים שלא רכשתי רכב חדש איך לשמור על הרכב על מה לשים לב איך לנקות ועוד ענינים שלא עולים בדעתי תודה.
הודעה אחרונה מאת hayimbr, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בדגש על אמינות, ובאגז גדול.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 8 אלף צפיות
שלום לחברי הפרום , אני סמנכ"ל צעיר , בתקופה הקרובה אני צריך להחליף את הרכב לסינג שלי ברכב אחר , היום אני נוסע בסקודה אוקטביה סטיישן 1.2 שנת 2014 לעובדים של אני רוכש יונדאי איוניק ,עקב פוליטיקה פנימית אני חייב לקחת רכב סביב 160 240 אלף שח הבעיה הגדולה שלי שאני לא יודע איזה רכב לקחת , מצד אחד המחירים הטובים בליסינג זה רכבי מנהלים משמעיים וזקנים כמו יונדאי סונטה , סקודה סופארב , חשבתי בהתחלה לקחת את האוטלנדר PHV אבל הרכב לא דינמי מספיק , נסעתי את הניסן אקסטרל והרכב מרגיש סבבה אבל לא יודע למה לקחת רכב 7 מושבים שאנחנו זוג +1 אשמח לקבל עזרה מחברי הפרום לאופציות מעניינות .רכב צעיר אך גם ייצוגי
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
cadillac srx 2013 1 2
מאת drazic234-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני צריך את עזרתכם לפני רכישה. יש לי הזדמנות לקנות את הרכב במחיר טוב במיוחד לשנתון. אבל אני לא מכיר אותו בכלל. חיפשתי הרבה ולא מצאתי נסיעות מבחן ועוד... הבנתי שהרכב אוהב לשתות השאלה כמה ???? אמינות ? ירידת ערך ? אם לרכב יש שוק יעד שניה ולא שאני צריך להוריד 20k-40k כדי למכור בגדול אני פתוח להמצלות אני מחפש suv\ג'יפ אין צורך ביכולות שטח אבל אין לי בעיה שיהיה. קוראני לא בא בחשבון.
הודעה אחרונה מאת drazic234, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 10.6 אלף צפיות
שלום,אני מחפש רכב שני קטן לנסיעה בין עירונית מאיזור פרדס חנה לחיפה במתמ, כך שאין כניסה לעיר. הנסיעות הן על בסיס יומי. אני רוצה רכב חסכוני יחסית עד 30000. הסתכלתי קצת על שברולט ספארק שנתון 2011-13. אשמח לשמוע המלצות על רכבים בסגנון תודה
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
7 מקומות יד 30k
מאת lulik- 6 תגובות
- 768 צפיות
שלום לכולם: מחפש המלצה לרכב 7 מקומות בתקציב של יד 30 אלף ש"ח. מה שהכי חשוב לי זה שהאוטו אמין ולא יבלה במוסך. האוטו הולך ליסוע 35 ק"מ ביום ולכן אני כן מעדיף לא רכב שתיין מאוד. נוחות נסיעה פחות חשובה לי... בעיקרון חיפשתי רנו לוגאן רק הבעיה שכל מי שמפרסם כזאת היא אחרי ליסינג\השכרה ועם קילומטרז׳ גבוה (200+) תכלס הדגמים שאני מתלבט בינהם הם: 1. רנו לוגאן 2. קיה קרניבל 3. טיוטה אוונסיס ורסו 4. מיצובישי גרנדי 5. מאזדה 5 אשמח לשמוע מה דעתכם מי יותר מומלץ וחוות דעת על כל אחד מהדגמים ואם למישהו יש עוד רעיון אז אשמח לשמוע תודה רבה ושבת שלום!
הודעה אחרונה מאת lulik, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היי, אני מחפש רכב עד 70 אלף,אני רוצה רכב טורבו שיהיה עם כוח ומהנה לנהיגה. בנוסף אני שמעתי על תקלות בגיר של הלאון. מישהו יודע מה לגבי האלפא,האם יש תקלות? רכב אמין? איזה מהם רכב יותר מהנה לנהיגה?
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
- 0 תגובות
- 474 צפיות
שלום לכולם אני מתעניין ברכישת טנדר מיצובישי האנטר לעסק שנתון 2007 עד 2010 מישהו יכול להמליץ על הטנדר ? מוזר שהמחיר שלו ממש זול ראיתי ביד 2 2010 ב 65000 שח זול בהרבה מטויוטה יש לו בעיות ידועות ומה עם צריכת הסולר שלו אשמח לתשובה
הודעה אחרונה מאת Izzy47, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי,יש לי תקציב עד 70k ואני מחפש סופר מיני/קומפקטי שיהיה חזק יחסית מהנה,אמין,ומאובזר ושייראה טוב, מתלבט בין המאזדה 2 1.5 הדגם המפואר pure white שנחשבת אמינה מאוד זריזה ונוחה לנסיעה ובין הסיאט איביזה 1.0tsi שנראית ממש טוב מתאימה לי מאוד אבל שמעתי שיש בעיות בגיר dsg 7. אני רוצה רק רכב אוטומטי אם יש למישהו את הרכבים הנ"ל או שמע על מישהו אשמח אם תעזרו לי להחליט. כמובן פתוח להצעות לרכבים נוספים בתקציב 70k
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
audi q2 vs vw golf 1 2
מאת roeyd102-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם! בבעלותי פולקסווגן גולף 1.4 150 כ"ס קומפורטליין, שנת 2016 (הרכב חגג שנה החודש). בימים האחרונים אני לא יכול להתעלם מאאודי Q2 שנוסעות בכבישי ארצנו. מדובר ברכב יפה ומרשים למדיי! נכנסתי לאתר אאודי לקרוא עוד קצת פרטים וראיתי שמבחינת המחיר- מה שיתאים לי זו הגרסה הבסיסית עם מנוע ה-1000 סמ"ק ו-116 כ"ס בלבד, עם חבילת האיבזור של חלון השמש וכל זה. שווה לדעתכם לעשות קנייה שכזו? או להישאר עם הגולף המהירה, המדהימה, המפנקת והאיכותית שלי?
הודעה אחרונה מאת roeyd102, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 448 צפיות
יש לי כרגע טיוטה קורולה 98, מצויינת אבל מתחילה לדרוש יותר מדי תשומת לב. מחפש טויטה קורולה 2011 ומעלה. הציעו לי באחד המוסכים הרשמיים טיוטה קורולה + סאן (מה זה אומר) שנת 2011 שעשתה רק 44,000 על הכביש במחיר של 61,000. נראה לי קצת יקר, אבל מצד שני היא מטופלת במוסך הרשמי כל ימי חייה. 1. מה זה סאן ? 2. האם כדאי ללכת על זה? 3. מישהו אחר הציע לי טויטה שנת 2008 שעשתה כ 61,000 על הכביש, והיא רובוטית במחיר של 33,000. ההצעה כנראה תפוג מחר אבל עדיין, האם כדאי בכלל להתעסק עם רובוטית? ואיך נשמעת ההצעה? תודה, אסף.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 3 תגובות
- 800 צפיות
אהלן, אני מעוניין לרכוש פולו GTI בין השנים 11/13. אבל לפני הקניה אני הייתי רוצה לקבל חוות דעת על הרכב הזה מבחינת החזקה. הבנתי שהגיר/קלאץ היו עושים בעיות אחרי 50,000 אלף ק'מ (לא סגור לגביי הק'מ) אבל בכל מקרה אשמח לשמוע חוות דעת ממישהו שמכיר את הרכב. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Dima Ti Oni, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל דעות לגבי ניסאן קשקאי משומשת. הבנתי שמנוע ה1.2 חלש. האם כך גם לגבי ה1.6? האם עדיף ידנית/אוטומטית? עלויות אחזקה/טיפולים/ביטוח? כפי שאתם רואים, אין לי הרבה מושג ברכב אך הוא מעניין אותי. אני נוסע 25-30 אלף ק"מ בשנה, בעיקר בינעירוני, ופעמיים בשבוע בפקק של כביש 4. יש לי ילד-כך שנכנס כאן שיקול של גודל תא המטען. אשמח לתגובות מכל הסוגים לגבי הרכב - שנת ייצור עדיפה, ידני או אוטומט, צריכת דלק...וכו'. תודה!
הודעה אחרונה מאת רועי84, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום מה הן התוספות שנוספו לגרסה פרימיום פלוס לעומת פרימיום רגילה? מאזדה 6 מודל 2014
הודעה אחרונה מאת Mr_Shankly, -
-
- 17 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היי, עקב התרחבות המשפחה ומתוך מחשבה לעתיד, הלאון האהובה שלי כבר מתחילה להיות צפופה. אי-לכך ובהתאם לזאת, מחפש רכב שיעמוד בתנאים הבאים: *יכולת לאכלס במושב האחורי בוסטר, כיסא בטיחות וסלקל . *תא מטען גדול. *הספק מכובד שלא יגרום לי להתגעגע ל-160 כ"ס ו-25.5 קג"מ שיש לי עכשיו. לא חייבת להיות מפלצת, אבל גם ל לא רוצה להרגיש שירדתי ברמה. *מאובזר - The more, the merrier. שוב, הלאון שלי עמוסה בכל טוב, לא רוצה להרגיש שירדתי ברמה. זהו בגדול. עוד דגשים: *צריכת דלק לא כזו קריטית כי לא נוסע המון *סטיישן בא בחשבון * אטמוספרי גם בא בחשבון *לא מיניואן (עדיין לא בשל נפשית לזה) *ללא עבר ליסינג/השכרה *2013 ומעלה *לא כוכבת ליסינג מובהקת *אמינה…
הודעה אחרונה מאת Mr_Shankly, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני חדש פה לכן מתנצל אם זו שאלה שהייתה בעבר, למרות שחיפשתי בFAQ אני מחליף עבודות וצריך בבקשה המלצה לרכב חדש מליסינג רמה 2 עד שווי של 130,000 ש"ח (לפי מה שהוכתב לי). הקריטריונים שאני מחפש לפי סדר עדיפויות : 1. נוחות בישיבה לנסיעות ארוכות (יהיה בין שעתיים לשלוש שעות על הכביש מינימום כל יום). 2. מזגן חזק בדגש על קירור. 3. גיר אוטומט רגיל (לא רובוטי). 4. מושב אחורי מרווח (שיכיל 2 כסאות ילדים ואופציה ל 3 בשנה שנתיים הקרובות). 5. בגז' גדול. כרגע אני נוהג ב i35 שעונה על סעיפים 3-5 אבל לדעתי לא ממש נוחה לישיבה בנסיעות ארוכות וגם המזגן עובד יפה רק אם זו נסיעה, אם יש פקק אז לא משהו. כמובן ככל שהתקציב יהיה יותר נמוך ככה גם אשלם פחות בשווי …
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 1 תגובות
- 838 צפיות
שלום לכולם, כרגע נוהג בהונדה אקורד שנת 2003, נוהג מעט כ 10,000 ק"מ בשנה. מחפש להשתדרג לאחר 3.5 שנים. מעוניין ברכב עם אמינות מוחלטת, שיהיה סחיר ובעל שוק טוב (כמו הונדה). אין לי בעיה לרכב ידני, מיני/משפחתי, ושיהיה נוח כי אני גבוה 1.90 התקציב בערך עד 50,000 ש"ח. חשבתי על יונדאי וולוסטר למרות הגיר הלא נעים כל כך, היא אחלה VFM.
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 692 צפיות
שלום,התעניינתי ברכישת יונדאי ix35 2011 דגם אינספייר 4x2. יד שניה פרטית,קודמת ליסינג פרטי ק"מ 75000 מחירון אחרי שקלול 77500, כרגע המוכר רוצה 73000,הגעתי לראות את הרכב ויש שריטה בדלת שמצריכה צביעה כי זה באסה..כמה יכול לעלות תיקון כזה? נראה שמור סה"כ.. אני מכוון ל70000 שקל.. מה אומרים על הרכב/מחיר? רציתי לשאול בנוסף,ברשיון רכב רשום בעלים קודמת 01.. האם זה מעיד על המוכר כיד שניה? וגם רשום החכר/השכרה של בעלים קודמים - האם זה ליסינג? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 977 צפיות
אני מעוניין לרכוש גולף בשנתוני 08 או 09 האם שנתון 09 הוא דור חדש יותר מה08? ואיזה דור נחשב מוצלח יותר? האם הן מגיעות עם dsg? 7? 6? וגם מבחינת רמות הגימור מה הם ההבדלים? מה ההבדלים בין הגנריישן? לאמושן? לטרנדליין? אחרי איו ספור קריאה בפורום ובגוגל הגעתי לתשובה שמנוע ה1.4 tsi עם 122 כ"ס הוא הגרסא המומלצת.... האם זה נכון או שיש גירסא מוצלחת יותר? באילו תקלות נורמטיבית (במידה והאקזמפלר הספציפי שמור וננהג כראוי) אני אמור להתקל? האם בגרסאת המנוע הנ"ל סיכוי נמוך יותר לבעיות גיר/מנוע? בעת הבדיקה על מה הייתם ממליצים בעיקר לשים לב ולבדוק? ועכשיו נגיעה אישית, מודע לדעות החלוקות על ואג.. לפה ולפה אני מחפש רכב שיתן לי חווית נהיגה מפנקת בלי…
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
יש לנו אפשרות לקנות מחר פיג׳ו 2008 1.2 ידני 2014 active אנחנו מחפשים מכון בדיקה באיזור חיפה שלא עובד עם המגרשים באיזור ושנותן תוצאות אמינות כמעט כל מכון שעלה לי (קומפיוטסט/סופרטסט/מממ) מצאתי פה המלצות ודיס-המלצות למישהו יש המלצה מניסיון אישי באיזור חיפה? גם המלצות לדברים שכדאי לשים לב אליהם במיוחד בבדיקה יתקבלו בברכה תודה רבה
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
שבוע הבא יש ימי מכירות בלקסוס ומכיוון שאבא שלי בדיוק מחפש מחליפה לפאסאט שלו, 219K עבור לקסוס IS300h נשמעת כמו הצעה די מפתה. משיטוט מהיר באינטרנט ראיתי שכבר הוצגה מתיחת פנים בדצמבר 2016 ( https://goo.gl/SkdNkR ) אבל משום מה היא עוד לא הגיע לארץ למרות שכבר עבר די הרבה זמן מאז. 1. האם ידוע שהמבצע הזה הוא חיסול מלאי של הדגמים של המתיחת פנים ולכן המחיר? 2. אודה לקבל חוות דעת בעד/נגד הקניה.
הודעה אחרונה מאת EvGriga, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי אני מחפש רכב שרק אני נוסע בו, ולכן לא צריך שיהיה גדול מדי או מרווח במושבים האחוריים. אבל מה שכן אני בחור קצת גדול ולכן חשוב שבמושב של הנהג יהיה מספיק מרווח, גבוה ונוח. נסיעות בין עירוניות בעיקר, וחשוב שיהיה חסכוני בדלק כמה שאפשר. לא צריך כח או מהירות יותר מדי. גיר אוטומטי, איבזור ומערכת מולטימדיה לא כזה חשוב, אבל שיהיה מזגן חזק (חשוב מאוד!) עד עכשיו בדקתי קצת את הסופר מיני למיניהם אבל בכולם הרגשתי שצפוף בפנים - הונדה ג'אז, טויוטה יאריס ועוד כמה. ניסיתי את הפורד פוקוס והאמת מאוד התלהבתי אבל ויתרתי אחרי שהבנתי שהגיר שם בעייתי. בקיצור פתוח להצעות תודה!
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 0 תגובות
- 577 צפיות
שלום.. ברשותי תקציב של 130k שקל אני מתלבט בין גולף gti 2012 משופרת לבין מוסטנג 2013 מנוע v6, עם עדיפות כרגע למוסטנג.. דלק אני יודע שישתה יותר מה לגבי אחזקה? מישהו יודע להגיד לי פחות או יותר לגבי ביטוחים, טסט, טיפולים וכו'?
הודעה אחרונה מאת יוני25, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
יש לי תקציב של 65 אלף ש"ח מה עדיף לרכוש מביםן המכוניות הבאות? אני מדבר על רכבים משנת 2011 יונדאי I35 או מאזדה 3 או טויוטה קורולה ? אני חושב שעדיף שנתון ישן יותר מאשר רכב חדש יותר עם קילומטראז' גבוה. ראיתי מספר רכבי מאזדה 2014 עם קילומטראז' של 100 אלף ק"מ וזה לדעתי לא מתאים.
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3 אלף צפיות
לאחר ביצוע נסיעת מבחן הזמנתי היום את הרכב. קצת פרטים על הקנייה: פיג'ו 208, Active Pro 1.2 ליטר, 110 כ"ס צבע אפור אלומיניום (מקווה שנראה טוב.. לא היה במקום) תוספות: מובילאיי, קודנית, חיישני רוורס. מחיר כולל אגרה 88,500 ש"ח (למזומן). בנוסף: רכשתי את מערכת ה Touch שלהם: עלות 990 ש"ח (בשביל Waze בעיקר) ו - 3 שנים קישוריות לאינטרנט - 1000 ש"ח. סה"כ 90,500 ש"ח. עכשיו מחפש איפה לעשות ביטוח. אני רווק עם 13 שנות ותק בנהיגה אבל ללא עבר ביטוחי על שמי (נוהג על רכב שנתנו לי ההורים) אשמח לשמוע את דעתכם איפה הכי משתלם לבטח את הרכב? **יכול לבטח את הרכב דרך ביטוח עובדי מדינה במידה ואני רושם את הרכב על שם אמי ואני כשותף. אופציה פחות מועדפת.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 595 צפיות
היי, מחפש ייעוץ איזה רכב לקנות. התקציב שלי עד 70,0000 לרכב יד 2 ואני מתכוון לקנות מליסינג. הנסיעות שלי הם כל יום מחולון לתל אביב. כיום אני נוסע בפיאט פונטו גרנדה ידני 2011 מנוע 1200. חשוב לי רכב לא קטן שירגיש בטיחותי. אני דיי תובע באופציות והכל כבר נראה לי אותו דבר. האופציה היחידה שראיתי היא הונדה סיוויק סדאן 2014 עם 40k קילומטר. ב80k שקל בלי תאונות במצב מצויין. אני מתלבט אם זה גדול עלי ואם ההחזקה יקרה או שזה עסק משתלם. אני מתכוון רק לקנות מחברת ליסינג בגלל התנאי מימון ואני מודע לכל הסיפורים על הרכבים האלה. תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
חברים שלום, אשמח לקבל את דעותיכם לגבי רכישת פורד פוקוס 2014 SPORT סדאן. לרכב יש 43000 ק"מ הבעלים מתחיל מ-60000 ש"ח. הבנתי שפורד האריכה את האחריות על הגיר ועל התוכנה (או משהו כזה) האם זה נכון?? אני עושה בסביבות 25000-30000 ק"מ בשנה, בינעירוני. פעמיים בשבוע פוגש את הפקקים של כביש 4. מאוד אהבתי את האבזור הפנימי, את הכח הזמין של הרכב, את הישיבה בתוך הרכב. אנא חוו את דעתכם המלאה על הרכב - אמינות, עלויות טיפול ואחזקה, מכירת הרכב לכשאמכור, וכל פרמטר אחר. מה צריכת הדלק של הרכב? המון תודה לכולם!
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 892 צפיות
אהלן בדיקה של יונדאי גטס GLS שנת 2006, 118 אלף ק"מ. הבדיקה נעשתה בטסט ליין בירושלים, אשמח לשמוע את דעתכם... תודה
הודעה אחרונה מאת Yony_S, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 778 צפיות
שלום לכולם מעוניין לקנות רנו פלואנס דיזל ידני 2012 מתלבט בין רכב מחבר טוב שממש שמר על הרכב, טיפולים בזמן ועוד..., רק הבעיה היא שהוא עשה איתו 210000 ק"מ, או אותו הרכב בקצת יותר כסף נראה טוב עשה רק 130000 ק"מ אבל ישנו "נעלם" שאני לא באמת יודע מה עבר על הרכב, הבעלים טוען שהוא שמור... תודה רבה לעונים
הודעה אחרונה מאת Buki, -
