Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,אני מחפש רכב שני קטן לנסיעה בין עירונית מאיזור פרדס חנה לחיפה במתמ, כך שאין כניסה לעיר.

הנסיעות הן על בסיס יומי. אני רוצה רכב חסכוני יחסית עד 30000. הסתכלתי קצת על שברולט ספארק שנתון 2011-13. אשמח לשמוע המלצות על רכבים בסגנון

תודה

פורסם

פנדה עם המנוע הזה רכב נדיר מאוד ולמעשה רק אחת קיימת בלוח, וגם לא בטוח שזאת ה900.

אתה מחפש ידני או אוטומט?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בגלל שאתה נוסע בעיקר נסיעות בינעורניות אני ממליץ לקנות רכב בקטגוריית סופר מיני ולא מיני מהסיבות הבאות:

 

1. דלק - כל עוד הנסיעות רציפות ולא פקוקות ההבדל בדלק יהיה קטן יחסית.

2. בטיחות בטיחות בטיחות - בעת תאונה משקל הרכב הוא פקטור מאוד גדול על תוצאות התאונה מצדך. בנוסף בכבישים בין עירוניים רכב עם מסה גדולה לרוב ירגיש (ובדרך כלל גם בפועל) יציב יותר.

3. נוחות - בד"כ רכבי המיני קופצניים יותר.

פורסם

בתקציב שלו איו סופר מיני שתתקרב לצריכה של מיני בכביש בין עירוני בטח אם מדובר על אוטומט.

אלא אם הוא לוקח מיני אוטומטית עם מנוע 1.0 אז היא תהיה פחות חיסכונית, אך ידנית או רובוטית כמו 107 יהיו חיסכונית בפער מאשר רכב אוטומטי כמו הI20,מזדה 2,סוויפט..

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פיאסטה ידנית שנתונים 12-13, עם קצת סבלנות גם 14.

סקודה פאביה ידנית 12

יש עוד...

וכן רכבים אלו יעשו 1 ל16 בתנאים כאלו לעומת 1 ל18/19 ברכבי מיני חסכוניים.

 

הבדל לא מספיק גדול מבחינתי כדי לעשות כאלה ויתורים.

(באמת? 107? ההשוואה לסופר מיני ממוצעת מעלה גיחוך)

פורסם

אם מדובר על הידניות.. פותח השירשור לא ציין אם הוא מעדיף אוטומט או ידני.

הקליאו הידנית שלי עשתה כמעט 1/19 בבין עירוני/שיוט ללא מזגן ב100 קמ"ש, בתנאים כאלו מיני תעשה ה1/22 ואולי מעט יותר מנסיון על הפנדה.

ההבדל אולי לא גדול אך סופר מיני תהיה יקרה יותר ולכן ישנה יותר אלא אם קונים רכב צרפתי, הפאביה למשל תהיה ישנה יותר מהפנדה או סתם לדוגמא ה107.

אבל אם מדובר על אוטומט ההבדלים יהיו הרבה יותר גדולים עם משווים מיני רובוטית לסופר מיני כמו פיאסטה אוטומטית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמובן שחכתי את האחת שממש מתאימה לדרישות:

סוזוקי ספלאש ידנית 13 +-, גם יש הרבה היצע, וגם חסכונית ביחס לשאר הסופר מיני הידניות (בכמות הכסף הנתונה)

פורסם

הדברים שאני כותב באו ממקום אישי יחסית.

הייתי הבעלים של אלטו ידנית מס שנים.

כשהתחלתי ללמוד במרחק 40 קמ ממקום מגוריי (נסיעה בינעירונית רציפה) החלטתי שצריך אוטו שיותר מתאים לנסיעות כאלו...

 

החלפתי את האלטו בפיאסטה ידנית, מה שבסופו של דבר מאוד הוכיח את עצמו ( אגב, לא רק שעליתי בשנתון, גם ההפרש שהוספתי היה קטן).

 

למה הוכיח את עצמו?

1. כי הנסיעה לא מעייפת (הרכב משככך את הכביש והמושבים תומכים, הרבה פחות רעש).

 

2. הרכב הציל אותי.

פעם ראשונה כשחיה די גדולה רצה לכביש והייתי צריך לתמרן באגרסיביות ב110 קמש. (זהות החיה לא ידועה...).

פעם שניה כאשר באופן מפתיע הייתי צריך לבצע עצירה מ110 לאפס בגלל רכב דביל מקדימה.

הרכב נעצר כאשר נותרו לי עוד 2 מטרים מקדימה.

באלטו, לה מרחק הבלימה גדול ביותר מ10 מטרים מהפיאסטה במהירות כזו, זאת היתה תאונה.

 

לגבי דלק, אני מוציא כ1000-1200 שקל יותר בשנה לעומת האלטו.

 

צריך גם לציין את הדברים הנוספים שרכב סופר מיני מציע כמו תא מטען שנכנס בו יותר מתיק, מערכת שמע באיכות טובה, מערכות חשמליות (כיוונינים למינהם) ועוד ועוד.

 

אני חושב שהערך המוסף שווה הרבה יותר ממה שמשלמים בפועל.

איני רואה סיבה לקנות מיני יד שניה ממניעים אחרים חוץ ממצוקת חניה או " אני צריך את הרכב הכי זול ולא אכפת לי כלום".

פורסם

אני לא מתווכח שסופר מיני לרוב תהיה נעימה יותר, גם הקליאו נוחה מהפנדה שהייתה לי ונוחה מכול מיני שנסעתי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מיני או סופר מיני?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אז קודם כל תודה. בכל מקרה אני מעדיף ידני בגלל המחיר הנמוך יותר , זה רכב שני בבית הרכב הראשון הוא משפחתי גדול. בכל מקרה הייתי שמח להבין גם מה ההבדל בין מיני לסופר מיני. הנסיעה שלי היא על כביש החוף לרוב ללא פקקים בלי להכנס בכלל לעיר. העדיפות שלי היא לרכב כמה שייתר חסכוני.

פורסם

סופר מיני אלו רכבים גדולים יותר כלומר מרווחים יותר,תא מטען גדול.

אם העדיפות לרכב כמה שיותר חיסכוני הייתי בודק את הפיאט פנדה למשל,סיאט מיי שתהיה זריזה יותר מהפנדה ובעלת מערכת בלימה אוטונומית.

..

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...