ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,538 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 576 צפיות
חברים יקרים, אשמח לעזרה.. מחפשת בדחיפות רכב סופר מיני כפי שציינתי בכותרת. * אמין. * חסכוני. * מצויד. * לא יקר מדי. * ק"מ סביר. * אוטומט. התקציב העומד לרשותי הינו כ50,000 פלוס מינוס. ההמלצות ששמעתי עליהן הינם סקודה פביה, מאזדה 2, סיאט איביזה, פולקסווגן פולו ופורד פיאסטה. שנת 2012 ומעלה. הבנתי שיש בעיה עם הגיר האוטומט של חלק מהרכבים שציינתי. אשמח לעזרה והמלצה לגבי הרכבים הנ"ל ובכלל, אם ישנם רכבים נוספים שכדאי לחפש. בתקווה לעזרה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם. אני נהג צעיר ,18, וחדש שמחפש רכב עד 10k (אפשר גם חריגה קלה) שמיועד בעיקר לנסיעות קצרות ובין עירוניות. הדרישות שלי מהרכב הם: אמין, חסכוני ובטיחותי כמה שאפשר, (ועדיף עם מראה נחמד וצעיר-דרישה פחות חשובה). בתחילה חיפשתי בעיקר רכבים ידניים ולבסוף מצאתי שהתמורה הטובה ביותר היא גטס, אבל בעקבות הדרישה לבטיחות נורמלית נשארו רק רמות הגימור gls/gli וכאלה ישנם רק שלושה ביד 2. לאחר מכן עברתי להתמקד ברכבי דיזל (התמקדתי בעיקר ברנו מגאן 2) אך בעקבות המלצות מאנשים שונים שטיפול ברכב עלול להיות לא זול כלל גם זה ירד מן הפרק. עכשיו החלטתי לחפש בכל זאת רכב אוטומטי ומן החיפוש עלו- מיצובישי לנסר קלאסיק, סובארו אימפרזה, ומאזדה 3. היתרון ברכבים האלה לפי הבנתי שהם נחשבים למא…
הודעה אחרונה מאת elkanamol, -
-
- 19 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לא מוצא תשובה חד משמעית לשאלה הזאת. אני לקראת רכישה של רנו מגאן האצ'בק 2010 http://www.kvishim.co.il/cars/%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%9E%D7%92%D7%90%D7%9F-%D7%94%D7%90%D7%A6%D7%91%D7%A7/ ומדי פעם נזרקות לחלל האוויר כל מיני הערות כמו "בעיות חשמל" "רכב לא אמין" ועוד.. רציתי להבין למה כולם ככ מפחדים מרנו? נכון שהשוק שלה חלש ביד שנייה אבל אולי זה חסר בסיס?
הודעה אחרונה מאת diego21, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אימי מתעניינת בין שני דגמים הראשון ניסאן מיקרה שנת 2011 והשני ניסאן טידה 2011 אמנם אלה שני משפחות שונות אך בכל זאת מה יותר אמין בעיות ידועות וכאלה איזה רכב ההוצאות בו יותר גדולות מבחינת דלק והוצאות תחזוקה וחלפים וצה הייתם בוחרים אם הייתה ניצבת בפניכם דילמה זו? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת noknok, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
1. פיגו סיטרואן המנועים שלהם 3 צילינדר . גם המיאקרה והסופר סטאר כמדומני. האם זה לא מבטיח טווח חיים קצר יותר לאוטו מאשר מנוע 4 צילנדר? פלוס רעשי נסיעה? 2. להונדה סיויק החדשה וגם לסיאט איביזה מנוע 1000 סמ"ק אני מניח טורבו . האם זה לא מבטיח אורך חיים קצר וכושר סחיבה בעיתי ? 3. לרנו קליאו יש תיבה רובוטית כפולת מצמד . האם הפטנט הזה של תיבה ידנית שמתנהלת כאוטומט לא מקור לבעיות לטוח ארוך מבחינה מכנית ? ובעיות בנסיעה החלקה וכד. כמדומני שנאמר לי שיש אופצית פארקינג ברנו קליאו כך נאמר לי. בדציה סנדרו משתמשים בגיר זהה של רנו ושם אין את אופצית הפארקינג. לי הפארקינג חשוב לזינוק בעליה הפוך לחניה בהר למנוע הדרדרות
הודעה אחרונה מאת ronma1, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
1. כיצד מתבצית העברת הבעלות.? 2. בטוחה לכסף למנוע מצב בו אשאר ללא רכב וללא כסף 3. מימון 4. כמה זמן הרכב על המגרש? כלומר ממתי הרשיון? . שימו לב שהאחראיות היא להבנתי מיום הרישוי של 01 ולא מיום קבלת הרכב על ידכם 5. בהסכם הרכישה יש לרשום שמדובר ברכב חדש ללא פגמים עם אפס ק"מ 6. לבדוק ש01 לא ירשם כליסינג אלא חברה כי זה לא ליסינג. 7. לבדוק שהיבואן אכן נותן אחראיות לרכב 8. פרוט מפרט הרכב בהסכם המכר לרבות תוספות כגון קודן , חיישנים . 9. לבקש לראות את הרכב טרם רכישה. 10. לבקש לראות את ההסכם קודם לחתימה לא ברור לי אם חברות אפס ק"מ יסכימו לכל זה . עד היום הדבר היחידי שעלה בשיחה שאתן 2000 ש"ח מקדמה.
הודעה אחרונה מאת mike56, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב 7 מקומות שיהיה מרווח (חשוב מאוד! לא המיניוואן הקומפקטי שנמכר בכל מקום). בגדול הייתי אומר שמה שרלוונטי זה אלו שיש להם 2 מושבים באמצע, ו-3 מושבים מאחור. ממה שראיתי אלו המרווחים יותר (מיניוואן בגודל מלא). לא פוסל גם ג'יפ 7 מקומות מרווח עם תא מטען סביר (ראיתי את המיצובישי אאוטלנדר. נראה לי קצת קטן). לא פוסל גם מסחרי שעבר המרה לנוסעים (ראיתי את הסיטרואן ג'אמפי. נראה לא להיט..). סתם לדוגמה מיניואן קומפקטי כאלו שראיתי וקטנים לי מדי: מאזדה 5 סיטרואן סי4 שברולט אורלנדו ודומיהם... הדגם הקלאסי שהייתי רוצה זה קאיה קרניבל. הבעיה היא שאני לא מוצא אחד כזה למכירה של שנת 2012-2013. זה בגדול או 2010 ומטה (ישן) או 2016 ומעלה (יק…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 812 צפיות
החלטתי לקנות רנו קנגו לצרכי עבודה.. יש דגם חדש של נפח מנוע 1200 סמק טורבו בנזין 115 כ"ס תיבת הילוכים רובוטית אוטומט 6 הילוכים... לעומת 1500 סמק טורבו דיזל גיר ידני 5 הילוכים... האמת שאני מפחד מהגיר הרובטי מכל מיני בעיות ... לא יודע... קראתי שבנסיעות ארוכות מתחיל להוציא רעש. מה אתם אומרים ??
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
ספארק 2016, דגמים. 1 2
מאת ניצן א-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מבקש חוות דעת של בעלי הרכב ומהו האבזור בגרסת lt שנמכרת במבצעי 0 ק"מ?
הודעה אחרונה מאת mike56, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הייתי רוצה לדעת מה ההבדלים העיקריים בין המכוניות הנ"ל. האם זה אותו מנוע? גיר? אם לא, אז מה יותר אמין\חסכוני? מה ההתרונות והחסרונות הבולטים שלהם ביחס אחת לשניה, או שבכלל אותו רכב רק בצורה שונה. איזה רכב יותר מרווח גם בסלון וגם בבגז'? חשוב לציין שאני מדבר בשניהם על הרמת איבזור הגבוהה - פריוולדג'. כמוכן שאלה כללית לגבי רכבי דיזל, אני יודע שהרכבים שציינתי בכותרת בפרט נחשבים למאוד חסכוניים( בערך 1\20). אבל הייתי רוצה לדעת איפה הקאטץ'? האם האגרת רישוי(טסט) או הביטוח הרבה יותר יקרים מרכבי בנזין? אשמח עם מישהו מבעלי הרכבים האלו (בההווה או בעבר) יוכל לכתוב לי מה עלות האגרת רישוי השנתית שהם שילמו. תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת קורן בן אשר, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
אני מחפש אקסל השוואה בין אחזקת רכב פרטי לעסקת ליסינג תפעולי. אני מאמין שכבר מישהו עשה אקסל כזה אך לא מצליח למצוא. אשמח להכוונה.
הודעה אחרונה מאת גיא .ב, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 592 צפיות
יכולים בבקשה לתת לי עצה למכון בדיקה אמין באזור פתח תקווה תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
3008 פרימיום עדיף מבחינת אביזרי בטיחות ואני חושש ש- CX5 שעלה במשקל יהיה "עגלה" . אם נתעלם משיקולי של שמירת ערך ואמינות, האם יש יתרונות ל- CX5 ?
-
-
- 0 תגובות
- 470 צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות רכב יד 2, עם תקציב של 40,000 פלוס מינוס. הייעוד של הרכב הוא נסיעות ארוכות כל יום( בערך 160 אלף קילומטר ביום), לכן אני מחפש רכב חסכוני בדלק. אחרי חיפושים, הגעתי לכמה דגמים והצעות שהייתי שמח לשמוע את חוות דעתכם. פריוס היברדי שנת 2009, 1.5, עם 80,000 קילומטרז- במחיר של 44,000 סקודה ראפיד שנת 2013 עם 100,000 קילומטרז במחיר של 49,000 האם אני בכיוון נכון? מה אתם אומרים על שני הרכבים האלה? הייתם חושבים ללכת על כיוונים אחרים?(הונדה ג'אז, פלואנס דיזל, SX4?) תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Idan Gartenlove, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הי, מאוד רציתי טויוטה בגלל האמינות אבל הבנתי שגם יונדאי נמצאת ברמת אמינות גבוהה. מדובר ברכב שעשה מודל 2013 שעשה כ 46,000. עשה תאונה קלה, החליפו טמבון. הבחור שמוכר היה יד ראשונה. זה מישהו שמכירים דרך המשפחה, אז דיברנו בכללי סביב ה 73,000 (שזה מעל מה שהגדרתי לעצמי, אבל מה לעשות) האם עסקה שווה? תודה.
הודעה אחרונה מאת ניצן א, -
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מצרף לכם קובץ בדיקה, חשוב לי לציין שהמחירון המשוקלל 93 והבחור רוצה 75 לאחר משא ומתן.. היה ידוע שהרכב עבר פגיעה מאחורה ויש לו קצה שלדה.. הייתה קריסה של אחת הנקודות מתחת לתא המטען מאחורה(מתחת לגלגל ספייר) ובגלל זה רשום משמעות גבוהה.. שאלתי היא.. האם בגדול זה קצה שלדה וזה סתם הגזמה מיותרת? http://www.interload.co.il/upload/2945500.jpg
הודעה אחרונה מאת ניצן א, -
רכב חסכוני
מאת ilia1-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 709 צפיות
האם יש רכב חסכוני יותר מדצ'יה דאסטר עד 100 אלף ש"ח חדש חוץ מרכבי סופר מיני? אלא ממני ומעלה
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
היי, אני נתקל בחיפושים ברכבים עם קילומטרג׳ים גבוהיים יחסית, של מאה או יותר. האם יש עניין להתעסק ברכבים כאלה ביד 2 או שאני יצטער על זה מאוחר יותר? כמובן שאני לוקח בחשבון את זה במחיר, ולרוב גם המוכר. ויישור הקו יהיה רציני יותר כנראה. וגם, תסכימו איתי שיש משמעות שונה לרכב עם מאה אלף לאחר 7 שנים מהייצור כנגד רכב עם אותו קילומטרג׳ לאחר לדוגמא 3 שנים. אשמח לדעות.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום,מבקש להתייעץ איתכם לגבי רכישת רכב מסוג יונדאי ix35 2011 , 58 אלף ק"מ יד שניה פרטית. מחירון לאחר שקלול 93000 מחיר מבוקש 76000 הורדת המחיר בגלל שהרכב עבר תאונה קטנה מאחורה.. כלומר מתחו טיפה את הרצפה מתחת לפגוש.. בשפתנו.. קצה שלדה..וצבעו צד אחד שהיה לו קצת שריטו. חוץ מזה הרכב שמור ברמה טובה מאוד, רציתי לדעת מה דעתכם? מתכנן להישאר עם הרכב 4 שנים בערך..
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
היי, באופן מפתיע למדי (עבורי לפחות), דגמי פולקסווגן טיגואן 2017 אינם מגיעים עם מערכות זיהוי והתראה לסטייה מנתיב. עם זאת, בעת ההזמנה ניתן כיום לבקש התקנה מקומית של מערכת מוביליי בעת הגעתו לארץ בעלות נמוכה יחסית של 500 ש"ח. היתרון בהתקנת מוביליי היא כפולה: 1. היא אכן מספקת רמת בטיחות גבוהה יותר 2. היא נותנת הנחה (לא גבוהה) בביטוח חובה (שיצריך ככל הנראה אחזקה של כ- 3 שנים לפחות כדי להחזיר את ההשקעה הכלכלית) שאלתי היא כזו - כמה מורכבת התקנה של מערכת מוביליי כזו? האם יש סיכוי שייגרם יותר נזק מתועלת בעת ההתקנה? האם שילוב של מוביליי עם יתר מערכות הבטיחות האקטיביות/פסיביות הקיימות כבר בטיגואן יכולות לפגוע אחת בשנייה (או בחוויית הנהיגה באופן כללי)? וכנגז…
הודעה אחרונה מאת m1011409, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אמור להתאים למשפחה עם 5 נפשות, עם אופציה ל6 (: חשבתי על טויוטה ורסו או מאזדה 5 הדגש על מיני ואן ולא ואן או ג'יפ מה דעתכם בנושא? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת noknok, -
שלום לכולם, אני במו"מ לגבי רכישת רכב מסוג סיטרואן C1 שנת 2015 גיר ידני. רציתי לדעת פרטים על הרכב, כמו ירידת ערך, מחלות כרוניות, האם הרכב מומלץ? וכל פרט שיכול לעזור לי להחליט אם לקנות את הרכב. והאם זה שאין פתח מרכזי של המזגן מאוד מפריע (יש פתחים רק בצדדים) הסביבה לא כל כך תומכת מכיוון שבישראל השם של סיטרואן הוא לא טוב, שאלתי מספר אנשים והם אמרו לי שאחרי מספר שנים (לא הרבה שנים) מתחילות לסיטרואן בעיות חשמל וכל מיני כאלה. אשמח לקבל תשובה מקיפה מאנשים שבאמת מבינים ומכירים את הרכב ולא לפי דעות קדומות. תודה מראש ושבת שלום.
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום , אני מחפש רכב מיני\סופר מיני לנסיעות יומיות מאיזור פרדס חנה למ"תמ חיפה. בערך 50 ק"מ לכיוון ולא נכנס לעיר. אני רוצה רכב כמה שיותר חסכוני עדיפות לגיר רגיל, עם מזגן שסוחב סבבה. בדקתי כמה דגמים שאפשר פחות או יותר למצוא במחירים האלו משנת 2012 ומעלה אשמח להמלצות\דיס-המלצות. הרכב נקנה להיות רכב שני לנסיעות לעבודה. 1. סוזוקי אלטו\ספאלש\סוויפט 2. שברולט ספארק 3. סקודה פאביה (קצת יותר יקרה) 4. ניסאן מיקרה 5. קאיה פיקנטו. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בהמשך לשרשורים קודמים סופו של דבר החלטתי שאני מתלבט בין שני אלה סוזקי סוויפט החדשה או מאזדה מחר אראה את הסוויפט החדשה 2017 יש סרטון ביוטיוב מבחן דרך של כלכליסט כמדומני מה עדיף לדעתכם? לא ברור לי עם המיני היברדי בסוופיט היינו טעינה בעמידהה פועל על סוללות או לא? אבדוק מחר. מכל מקום שמתי לב שמרבית נציגי המכירות לכלי רכב לא ממש מבינים מבחינה מכנית והם מוכרים רכב בדומה למכירת חולצה בחנות לבגדים.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מה עלויות הטיפולים? האם הביטוח יקר? תקלות נפוצות והעלות שלהם? מרווח טיפולים? הכוונה לרכב יד שניה עם בערך 100 אלף ק''מ. Sent from my PRO 6 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
- 5 תגובות
- 839 צפיות
שני הדגמים הם סיד סטיישן ההבדל הוא בתאורת DRL https://i.imgur.com/v0SvyRr.jpg https://i.imgur.com/P8qH3aE.jpg
הודעה אחרונה מאת dor_xd, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
כבעל טויוטה ורסו 2015 (מיניוואן) אני מחפש רכב בגודל דומה, אבל שקט ונוח באמת. לא באופן יחסי לטויוטה אלא אבסולוטי. וללא מכלולים גרמניים: , DSG TSI אני לא מחפש ביצועים או מושבי עור, אלא נוחות מקסימלית: בידוד של רעשי רוח וכביש ומנוע, ספיגת מהמורות. ולא גדול מדי (בערך 4.5m) גם אם הוא יקר כחדש אפשר להתפשר במשומש. לחילופין האם אפשר להביא את וורסו למצב כזה בהשקעה נניח של 10 אלף ש"ח ואם יש לכם המלצה על מוסך ?
הודעה אחרונה מאת shus2000, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
אשמח לקבל חוות דעת מה צריך לבדוק ומה ההבדלים ברמות הדגמים מה מומלץ?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 721 צפיות
היי אשמח אם משהו שמבין יוכל לראות את הבדיקה ולאמר לי אם הממצאים חמורים אני יודעת שהרבה מהבדיקה זה כיסוי תחת עבור קומפיוטסט ויש דברים שיותר או פחות חמורים אשמח לחוות דעת מקצועית מדובר במאזדה 3 שנת 2012 80000 קמ רכישה מאחת מחברות הליסינג המוכרות
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכם, גילוי נאות לפני חצי שנה לא הבנתי דבר בתחום הרכב, חוץ מלנהוג בטויוטה זקנה אך טובה. כעת כשצריכה להחליט על אוטו חדש קראתי הממממון על מבחני דרכים וכו... ובסוף החלטתי ללכת על ליסיניג פרטי ל- 30 חודש (חשבתי לקנות מטרייד אין, לקנות מפרטי.... הרבה דברים נלקחו בחשבון) וכעת נלך על טויוטה sun חדשה 2017. קראתי פה בפורום שחלק לא אוהבים את העסקה הזו ושאלתי היא יותר עניינית- אני רציתי טויוטה gli אבל לליסינג אין אותה. אני יודעת שיש הבדלים, בגלגלים, בבקרת האיכות, באיתות לרכז שלא רואים בזמן עקיפה. אבל האם זה מאד עקרוני? האם אוכל לשמוע מכם הנהגים שנוסעים על sun 2017 שאכן האוטו בסדר גם אם הוא לא gli? וחוץ מזה מתלבטת בקשר לצבע. יש רק 4 דוגמאות בליסיניג רציתי שנהב, אבל יש רק ס…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 239 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- hans
- mottis
- amosbmw
- itzik123
- davemustaine87
- Roy142
- fatboy1340
- הרקוליטו
- garicho
- zaf
- יש לי סילברדו
- arice
- גולדן191
- SlowRide
- Night Driver
- eliharel
- פיזיקאי שימושי
- PASHUT
- shlomiko
- rolling_stony
- kagan217
- Shay Shd Dave
- Be roo
- יבגניפ
- Zorly
- ברווז
- yuvk
- פריג'י
- שימי 85
- Moshe c
- pooh-bear
- פינדר
- earlofbug
- laviil
- Matan1515
- blackice
- Camaro 92
- avargel
- ofralon
- Gavrik
- yor2
- ניקו פ.
- benny62
- MRobot
- אליה
