ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
אוטו עד 15 אלף
מאת Aska- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש אוטו בתקציב של עד 15 אלף. חשוב לי שיהיה אוטומט , אמין מבחינת תחזוקה וטיפולים. צריכת דלק פחות חשובה לי משאר הדברים , כמובן שלא יהיה 1 ל6 או בסגנון. ראיתי מספר מכוניות (ניסאן אלמרה , מאזדה 3) מעוניין לשמוע חוות דעת על מכוניות מומלצות. לא מחפש מכוניות קטנות מדי כמו יונדאי גטס , משהו שיראה גם סביר במראה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
רנו קולאוס
מאת dmxsir-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
עומד בפני דילמה, רנו קולאוס 2009 דגם 4x4 עם ק"מ 200 אלף. האם שווה להיכנס לזה לנוכח הק"מ הרב? האם בגלל שהוא 4*4 יש בלאי נוסף שצריך לחשוש ממנו בק"מ הזה.? תודה לעונים. Sent from my Le X820 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת giliav, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מישהו ביקש להתייעץ איתי אז אני פונה לפורום הנכבד. מחפשים רכב שני בבית (העיקרי הוא מליסינג). שימוש עיקרי לנסיעות ארוכות. ילד אחד בבית, כבר גדול. הנהג הראשי לרכב לא מתעניין ממש במכוניות ולא מבין בזה יותר מדי. גם לא יורד לשטח ולא מתעניין בזה. החניה הפרטית היא קצת מוזרה אז לא יכול להיות משהו ממש רחב. דרישות: - שיהיה נוח - יחסית חסכוני (יכול גם להיות דיזל) - יחסית אמין - אם יכול להיות "מעניין" אז סבבה. אם לא אז גם בסדר - שלא יהיה רחב מדי - שנתון מקסימלי 2010
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
או לחילופין בכמה הייתם מצפים לקנות את הרכב בפחות ממחיר השוק?
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
- 2 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום, הציגו לי בדיקת קנייה לגבי יונדאי i25 שנת 2014 (102,000 ק"מ). רוב הבדיקה היה בסדר, אבל רציתי להתייעץ לגבי שני מכלולים: מנוע - בלוק מנוע: רעש אביזרי מנוע רצועה מותחנים וגלגלות מערכת בלמים ללא פרוק גלגלים: בלמים קדמיים לתקן צלחות דיסקים תופים. בלמים אחוריים לתקן צלחות דיסקים ותופים. בכל מקרה, כביכול התבצע כבר תיקון של הריג'קטים מהבדיקה (אני רוצה לקנות מחברת ליסינג), אבל רציתי לשמוע את חוות דעתכם על הרכב, והאם יש כאן סימני אזהרה כך שעדיף לא לקחת בכלל סיכון עם הרכב, עוד לפני שאני משקיע כסף ולוקח אותו לבדיקה נוספת משלי. תודה!
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- 5 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום, ביצעתי באחד מהמכונים בדיקת קניה. בסעיף מרכב ושלדה הופיעה השורה (המדאיגה?) הבאה:ליקויים בעל משמעות גבוהה - מעיכות בגג. בפועל רואים על גג הרכב מעיכות די בולטות יחסית מאחור, בשני הצדדים באופן סימטרי, באופן שנראה כאילו נובע מגגון או ממשא כבד (ולא מתאונה על פניו...) השאלות שלי הן כאלו: 1. האם פגיעה כזו נחשבת פגיעת שלדה (לעניין החזר כספי על הבדיקה מהמוכר)? 2. האם ייתכן שמדובר בפגיעה קוסמטית בלבד, למרות שהיא מצוינת תחת "משמעות גבוהה"? 3. האם ייתכן כי נגרם נזק בטיחותי לרכב בעקבות כך? האם נזק כזה עלול להישאר במידה ויבוצע תיקון רציני של הגג? אשמח לדעתכם המקצועית, כי לא הצלחתי למצוא התייחסויות למקרה כזה בצורה ברורה
הודעה אחרונה מאת frust, -
מחזיקים בפוקוס 2008 כבר שש שנים ומרוצים ממנה מאוד. בטיחותית, אמינה ומרווחת. המשפחה גדלה (שלושה ילדים 8,6,1.5) ואנחנו מטיילים לא מעט, סוחבים אופניים, קורקינטים, דודות ועוד - ולכן מחפשים רכב מרווח עוד יותר מהפוקוס. לא מעוניינים ברכב חדש אלא יד שניה. רציתי ללכת על פורד גלאקסי משומשת אבל שמעתי על תקלות רבות, באיזור הגיר אבל לא רק. לכן שוקל לבחון גרנד סניק או פיקאסו, אבל לא ברורה לי רמת האמינות. אני לא ככ מומחה ברכבים ולא יודע מאיזו שנה היצרן עבר להשתמש בגיר יפני וכד' ולכן מבקש עצת הפורום. הדרישות הן רכב מרווח (משמעותית יותר מפורד פוקוס 2008 - ולכן מיניוואן. לא רוצה FRV וכד'), בטיחותי ואמין. אין לי כח לתקלות, למרות שברור לי שתיקון תקלה יכול להיות זול יותר בסופו של …
הודעה אחרונה מאת ofiry1981, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אשמח לעזרה לגבי רכב משפחתי באזור 40-45K. חשבתי על מאזדה 3 או על הכיוון של היונדאי. אני יודע שהמאזדה יותר אמינה אבל החלקים\טיפולים של היונדאי יותר זולים (או שהדיעה שלי מיושנת וכבר לא נכונה. תודה מראש, קובי
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
- 2 תגובות
- 547 צפיות
שלום לכל החברים. אני מעוניין להחליף את הרכב של אשתי לאור התרחבות המשפחה. הכיוון הוא לרכב סטיישן לאור הצורך בתא מטען גדול מיוחד (עגלת תינוק בגודל של מכונית מיני ) עם כוונה להחזיק ברכב לפחות 5 שנים קדימה. חשוב לי נושא האמינות של הרכב וחשוב לי צריכת דלק סבירה בנסיעה עירונית (שימוש עיקרי) באה בחשבון גם האופציה של רכישת רכב 0K מיד ראשונה. את התקציב אפשר למשוך עוד קצת למעלה, מעדיף שלא. האם יש אפשרות למצוא רכב היברידי מהקטגוריה הזו בתקציב הנ"ל? אשמח לקבל המלצות. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום, ברשותי יונדאי i30cw 2010 שקיבלתי מהוריי עקב כך שאין להם רישיון. כבר המון זמן שאני מעוניין להחליף אותו, הוא רכב מעולה שלא עושה בעיות אבל בעקבות כך שבאלי קצת יותר כוח והצריכת דלק דיי גבוהה 10-11 לליטר, ואם אני ממש מתאמץ אז 12.5. חשבתי על כמה רעיונות שיתנו לי את הרכב שמתאים לי הקיטיריונים שלי הם: שיהיה יותר כוח חסכוני בדלק כמה שאפשר 13-14 ומעלה מרווח כי אני מסיע הרבה את המשפחה אז הרכבים שיצא לי לחשוב עליהם זה סיוויק 2013 ראפיד 13-15 פאביה חדשה -ופה אני חורג קצת מהתקציב אשמח לדעה שלכם חשוב לי שיהיה ברכב בקרת שיוט אם יש עוד רעיונות אשמח לשמוע הטווח מחיר שיש לי זה להוסיף 40 על הרכב שלי את שלי ניתן לתמכר באזור ה30 אולי קצת פחות כלומר …
הודעה אחרונה מאת manor16, -
-
מאזדה 6 2008
מאת Felicia- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מעוניין לרכוש מאזדה 6 שנתון 08-11 ראיתי שיש 2 דגמים ברכב, לוקצורי ואקסקיוטיב מה ההבדל בדגמים? תודה.
הודעה אחרונה מאת lishaina, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, יש לי סיטרואן פיקאסו C4 220,000 ק"מ, שנת 2008,דגם PK. בעלים מקוריים - השכרה (לא ליסינג). אני יד 3. מחיר מחירון לוי יצחק 32,330. הפחתת השכרה 22%. סה"כ 25,200 מחיר מחירון יד 2 26,800. הפחתת השכרה 15%. סה"כ 22,300 הוא אצלי כ 5 שנים. ממוצע טיפולים שנתי - 3,500 ש"ח (ממוצע של 4 שנים. פרט לטיפולים, העלות הגבוהה ביותר שעשיתי הינה החלפתי קלאצ', שעלתה 6,500 ש"ח, לפני שנתיים. טיפול שנתי רגיל עולה כ 1,500 ש"ח) נסועה שנתית - 10,000 ק"מ. לא חשבתי להחליף אותה בשנה / שנתיים הקרובות (סה"כ - אין תקלות מיוחדות. בינתיים...), אבל קרובת משפחה רוכשת רכב חדש, אז יש לי אפשרות …
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
- 1 תגובות
- 612 צפיות
למה אומרים שעדיף לחכות לרבעון האחרון של השנה כדי לקנות אוטו,בגלל שיעלה פחות? איך מתבצע התמחור לקראת סוף שנה והאם זה תופס בכל הסוכנויות והדגמים?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
חברים, אני לפני קניה... ואני לא מבינה מספיק בשביל להחליט מבין השניים. אנא עיזרו לי.. אגב אני אקנה שנת 2012 אם זה חשוב. תודה!
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, אני צריך רכב סופר מיני יד שניה אוטומטי: הנתונים: תקציב: עד 70K שנתון מינימאלי: 2013 נסיעות קצרות בעיקר בתוך העיר, קליומטרז נמוך (כ5K בשנה) סדרי עדיפויות לפי חשיבות: 1) בטיחות 2) אמינות 3) מראה 4) חסכונית 5) מרווחת לגביי DSG, אני רואה הרבה טענות שהגיר נוטה להתקלקל וכדאי לברוח, לכן, אשמח להמלצות על גירים שאינם DSG. מס שאלות: 1) האם יותר בטוח לקנות מטרייד-אין כמו כלמוביל או טריידמוביל (כמובן שיד פרטית)? או שעדיף לחפש ביד2?. פשוט שמעתי שבקניה מאדם פרטי ביד 2, במיוחד למי שלא התעסק עם זה בעבר, אפשר ליפול על סוחרי רכב וכו'. בנוסף בטרייד-אינים מקבלים גם אחריות לתקופה מסויימת. 2) אני מניח שרב ההצעות שאקבל הם על רכבים …
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 11 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
היי, נמצאה הזדמנות לסיטיגו ידנית 2013, יד 2 פרטית. המחיר שמבקשים 26K. יש כרגע גטס. מתלבטת אם שווה לעשות את ההחלפה. לא מעניין כלום חוץ ממזגן נורמלי, נוחות סבירה וחסכון (בדלק, אמינות ועלויות טיפולים/אחזקה). יש מישהו שיכול להמליץ או לתת דיס-המלצה?
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מתחיל לחשוב על הוולוו V50 דיזל ידנית כרכב שני במשפחה, משנת 2011 לערך. נראה שהדגם לא היה פופולרי ולכן אני מניח שאין לו הרבה חלפים בארץ אבל בטח בחו"ל יש המון, מי מכיר יודע לתת חוות דעת על האמינות? לפי ויקיפדיה אותו המנוע נמצא בדגמים שונים של פיג'ו, סיטרואן ופורד אך האם יש הבדלים בין היצרנים?
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
בדקתי כעת בEURONCAP חשבתי ללכת על הסוויפט כעת אני חושש להבדיל מהרכבים האחרים לסוויפט סטנדרט 3 כוכבים במבחן ריסוק. לסוויפט סייפטיפאקג 4 כוכבים בדגם שיש בארץ יש מובילאי שמורכב בארץ כך שנראה שזה הסטנדרט מה גם שסגירת הדלתות מלמדת לכאורה שהדלת קלה בהשואה לרכבים אחרים בקטגוריה עד כמה שיקול זה של תוצאת מבחן ריסוק משפיע על הקניה אצלכם אני חושש
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
מאזדה 6
מאת יהודה גבריאל- 7 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
שלום,אני חושב לקנות מאזדה 6 מודל 2013 דגם פרימיום פלוס ואני רוצה חוות דעת לגבי הרכב כמו אמינות,מחיר חלפים,יתרונות,חסרונות בקיצור כל מה שאפשר לדעת לגבי הרכב תודה.
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם. מדובר על רכב שרשומים עליו שני בעלים, אני קונה מהבעלים השני את חלקו כדי להיות הבעלים היחיד. האם לאחר הוצאת בעלים אחד מהרישום ברישיון משתנה מספר הידיים של הרכב? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת astralmir, -
-
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום רב, אשמח לקצת עזרה ואולי כיוון להחלטות שלי להמשך, כרגע מתלבט בין 2(3), רכבים מעניינים ורציתי לדעת כיצד אתם הייתם פועלים. אני מחפש רכב שיתן לי ביצועים טובים לצד קצת פוזה ויתאים לסטטוס משפחתי. ההתלבטות כרגע בין מאזדה 3 האצ'בק 2017 מ 0 ק"מ, לבין פולקסווגן גולף קומפורטלין 2016 (יד 2). אופציה נוספת היא גולף טרדליין מ0 ק"מ 2017. ממה שהבנתי אבזור הבטיחות של הגולף 2016 דל משמעותית מהדגם החדש, האם באמת יש הבדל משמעותי? או שאולי הכל מסתכם בהתקנת מובילאי? בנוסף האם באמת יש כדאיות לרכישת רכב 0 ק"מ, מתכוון להחזיק ברכב שנתיים-3 גג. ואני כן רוצה להתייחס להונדה סיוויק החדשה, ניראת מדליקה מאוד עם העציוב הפאנקי שלה, מאובזרת מעל הראש והביצועים נהד…
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, מחפש רכב משפחתי, עדיפות להאצ'בק, תקציב באזור K70-75, אבל שייתן קצת יותר... חשבתי על סיאט לאון (1.8ל' צורה ישנה), הונדה סיוויק (2012-2013), אלפא ג'ולייטה (2012). היום עשיתי נסיעת מבחן בהונדה סיוויק (באחד ממגרשי הרכב המוכרים), נהניתי מהרכב, אך היו 2 דברים שהפריעו לי, הראשון, ברך שמאל שלי נגעה כל הזמן במנגנון החלונות (הכיסא היה עד למטה), והייתי צריך להרחיק ממש את הכיסא על מנת שזה פחות יפריע, השני והמשמעותי יותר, המושב לא היה לי נוח, נסעתי כ-20 דקות, בתוך העיר אמנם (היו מלא פקקים ולא יצא לצאת מחוץ לעיר), אבל אחרי שירדתי מהרכב ממש כאב לי הגב התחתון. מדובר על דגם "קומפורט" שנת 2014. האם מישהו נתקל בכך? האם המושבים בדגם "הספורט" שונים (אני הולך מחר לעשות נסיעת …
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אני נהג צעיר בן 21 נוסע כ41 קילומטר ביום . אני מחפש המלצה על רכב אמין וחיסכוני עם קילומטר נמוך. עד 30000 שקל אוטומטי עדיף גיר רציף ולא רובוטי. אני לא מבין כל כך במכוניות ולכן אני פונה לחוכמת ההמונים .
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 880 צפיות
אשמח לדעת איך הרכב בנושא בטיחות והאם שווה לקנות חדש,או לקנות מחברות הליסנג 0 קמ אם יש להם את הרכב?
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
אני מחפש שברולט אפלנדר 2009, ומצאתי רכב עם ק"מ מאוד נמוך (55000). בשיחה עם המוכר הוא אמר שהוא וגם הבעלים הקודמים נוסעים מעט מאוד. במשך כך אותם שנים הרכב לא עבר טיפול טיימינג (לטענת המוכר בגלל ק"מ נמוך). האם צריך לחשוד?
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
הי יש סיאט איביזה שנת 2012 אוטמטית שאני מעוניין לקנות, הרכב בדיוק עכשיו סיים את 5 שנות האחריות המורחבת על הגיר. הרכב כיום עם 130,000 ק"מ. במידה ומצב הרכב טוב האם כדאי ללכת על האופציה הזאת או שזה בור ללא תחתית בכל מה שקשור לגיר? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
קליאו ו208
מאת orio2-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מדובר על מודל 2014, מנוע 1200. הרכבים מומלצים? יש מחלות ידועות? תודה
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
- 5 תגובות
- 909 צפיות
היי.. מה דעתכם? http://www.up2me.co.il/images/743398.jpg
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אהלן, מתעניין ברכישת פיג'ו 208 מאתר מוטודיל, המחיר שם הוא הכי זול שמצאתי מבין המקומות שביררתי בהם. הבנתי שאחרי שאני קונה את השובר מתקשרים אליי מאחת מעשרות חברות הרכב בארץ להשלמת העסקה. האם במעמד הרכישה לדרוש לראות את הרכב ולקחת אותו לבדיקה? אולי אני סתם חושב עקום אבל אני מדמיין את כל רכבי היד 1 0 ק''מ כרכבים שנפגעו בהובלה או עם פגמים וכו'.
הודעה אחרונה מאת mike56, -
-
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
היי, אשמח אם תמליצו לי על רכב עם ההנחיות הבאות: צריכת דלק לא גבוהה (עדיפות ל 13 קמל בעיר בערך) מרווח אוטומט! תא מטען גדול שלא נוטה לבעיות ידועות משפחתי חשבתי על VW JETTA 2013 1.2TSI מה דעתכם? המחיר יכול לנוע בין 60K ל 70K לא יותר! תודה רבה!!
הודעה אחרונה מאת dmxsir,
-
מי מחובר 35 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 456 אורחים (הצג רשימה מלאה)
