ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אני מתלבט בין שתי המכוניות האלה,שתיהן חזקות מהירות מאובזרות ובערך אותו מחיר. הפחד שלי מהלאון הוא בגלל הגיר dsg האם הגיר החדש יותר טוב או שעדיין יש בעיות? אני רואה מה קורה בפורום...גם אם זה טיפה מוגזם. מי שיכול לעזור לי ולהכריע מבחינת הנאה/איבזור/בטיחות/כוח/אמינות/ירידת ערך/נוחות נסיעה. או מי שיש לו רכב כזה בבקשה תעזרו לי בבחירה זה רכב ראשון שלי ואני רוצה ליהנות ושיהיה לי שקט נפשי.
הודעה אחרונה מאת Kobycar, -
-
- 7 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לה"ו לאחר 3 שנים עם פריוס 2008, לצערנו הרכב ירד מהכביש בגלל תאונה שב"ה לא קרה משהו רציני בגוף, קצת עלינו, זוג פלוס 4 קטנים. עכשיו מתלבטים מה לקחת, שני כלי רכב קטנים, או אחד משפחתי אחד קטן, או 7 מקומות בכלל וזהו? מה אומרים? תקציב. עד 50k לשני כלי רכב קטנים, או לאחד גדול, או 7 מקומות או חמישה בשנתון יותר מתקדם.
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
רכב עד 10K
מאת Mister Avi-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 499 צפיות
אני מחפש רכב שישמש את בת הזוג שלי. הדרישות הן אוטומט, אחזקה נמוכה וצריכת דלק נמוכה. כדי שיהיה לה נוח לשלוט בו הוא צריך ליהיות גם רכב קטן . בשבועות האחרונים חיפשתי פונטו ספייס 2005-2006 אך לא מצאתי רכב במצב טוב מספיק. אשמח לשמוע דעות על עוד סוגי רכבים שכדאי לי לחפש. תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 630 צפיות
שלום האם סיטרואן C4 2012 ופיזו' 308 2012 זה אותם מכלולים גיר ומנוע אותו דבר בשני הרכבים? מה ההבדל בניהם תכלס?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 1 תגובות
- 452 צפיות
הבנתי שהדגם הנ"ל מומלץ רק מ 2014 האם הדיזל אמין יותר מהבנזין? איזה נפח מומלץ לקחת? 1600 טורבו או 2000? איך הוא מבחינת תחזוקה שוטפת, יקר? אשמח לשמוע מבעלי הרכב על הניסיון שלהם איתו!
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
- 13 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
לאחר שנתיים עם הקליאו 0.9 ידנית. החלטתי שהגיע הזמן להחליף לרכב אוטומטי( שגם האישה תיסע עליו) וגם בזמן העבודה אני עם רכב ידני מסחרי( פיאט דובלו חדשה) אז גם די נמאס. המחשבה היא לעבור לרכב שיהיה די מרווח, חסכוני, נוח, שיהיה לו גם כח זמין , התחלתי לעבור על כל הרכבים והגעתי ל פיגו 2008. בהתחלה הייתה מחשבה לקפצור אבל הוא פחות נוח מהפיגו וקופצני למידי אז הוא ירד מהפרק. עשיתי נסיעת מבחן על הפיגו, נהנתי מאוד מהנוחות, הכח הזמין שיש לרכב (מדובר במנוע 1.2 טורבו), רכב באמת נעים לשהות בו. חשוב לי כרגע לשמוע המלצות של נהגים שמחזיקים ברכב ויוכלו לתת לי אינדיקציה לגבי אמינות( מחלות מיוחדות של הגיר והמנוע ושאר החלקים?) , צריכת הדלק, עלות טיפולים וכדומה. בנוסף האם כדאי לרכוש את …
הודעה אחרונה מאת idan897, -
- 4 תגובות
- 870 צפיות
האם משתלם לרכוש מאזדה 3 0 ק"מ כשהיד הראשונה היא ליסינג? המחיר המבוקש הוא 114 אלף, כ15 אלף פחות מהיבואן
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 776 צפיות
האם רכב שכתוב ברשיונו "תאריך עליה לכביש XX/2016" משמעות הדבר כי מדובר בדגם 2016? או שדגם 2016 יכול להמכר גם בסוף 2015 ולהפך? אם כן, איך אוכל לדעת איזה דגם אני קונה? זה כתוב ברישיון הרכב?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני בתהליכים של מציאת רכב חדש סביב 100k שח. ברור לי שבסכום כזה אפשר להביא ***להביא = לרכוש*** רכב פצצה שנתון 2012-4 אבל אני ממש מפחד לזרוק כזה סכום רק בשביל לקבל רכב שפתאום יהיה זקוק להחלפה של אלף ואחד דברים וייקר לי את כל העסקה בעוד כמה עשרות אלפי שקלים בטווח הקצר. בקיצור אני מפחד לקנות חתול בשק. מה ניתן לעשות כדי למזער ככל הניתן את הסיכוי שמקרה שכזה יקרה לי? האם בדיקה בקומפיוטסט או כל שאר המכונים יכולה לתת ראש שקט במאה אחוז לפני שמעביר את הכסף למוכר? אודה מראש לתגובות
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, אני מתלבט האם כדאי לי לרכוש רכב מיני או סופר מיני, מבחינת תקציב אני מוכן להשקיע 60-70K. רכב אוטומטי. רכב חדש או יד 2. הדילמות: 1) כמעט כל הנסיעות שלי הן קצרות באזור המרכז (לעיתים קרובות גם במרכז תל-אביב) ואני עושה כ5000 ק"מ בשנה בערך, לכן זה נראה שמיני תתאים לי יותר, אבל מצד שני חשוב לי גם עניין הבטיחות, מראה, אבזור ומרווח פנים, בסופר מיני מקבלים הרבה יותר בתחומים האלו. 2) אם אקנה מיני, אוכל לקנות רכב חדש בתקציב זה, אם אקנה סופר מיני אוכל לקנות רק יד 2 (שנתיים-שלוש אחורה), יד 2 עלול להתחיל לעשות בעיות מהר יותר וחדש יספוג ירידת ערך חדה. בכדי לכוון אתכם לטעם שלי, אציין מספר רכבים שמשכו את העין שלי: 1) Hyundai I-10 2) Hyundai I-20 3…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אנחנו מתלבטים בין יונדאי i10 אינסייט (כולל מסך מולטמדיה), אוטומט 1.2 ב 73 אלף או קיה פיקנטו היוצאת EX 1.2 אוטומט באותו המחיר או פיקנטו החדשה EX ב 78 אלף. מה כדאי ? אנחנו מעוניינים ברכב עירוני קטן, אמין ותחזוקה זולה שלא צורך הרבה דלק. תודה, גבי
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
- 6 תגובות
- 899 צפיות
היי, מעוניין לקנות מאזדה 6 מליסינג. הנתונים הם כאלה: שנת 2014 יד1 מליסינג (בן אדם יחיד) הרכב עם 90,000 ק"מ אחרי טיפול 90 אלף הכלל ברקסים וטסט לשנה. מחירון 98 וקצת(משוכלל עם חודשי עליה לכביש) אחרי הפחתה של 12% ליסינג המחיר יוצא 86 וקצת ניתן לקנות את הרכב ב85. רמת גימור הבסיסית ביותר. יש שנתיים אחריות על הרכב או 30 אלף ק"מ. האם זה כדאי לרכב שאני ארצה להשאר איתו לפחות 5 שנים? הק"מ לא גבוהה מידי? איך הרכב בכלל כרכב מרווח למשפחה? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת punz, -
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מחפשים רכב (אפשר קטן, אפשר משפחתי) לנסיעות יומיות לעבודה למרחק של כ 45 ק"מ כל כיוון. רוב הנסיעה הינה בעיקר בכביש בינעירוני , אך לא כביש מהיר (למי שמכיר ציר 60 מבנימין לירושלים). נראה לי שבערך שליש מהנסיעה היא באיזור שיכול להיות פקוק. תלוי בשעות הנסיעה. בעיקרון הנסיעה הינה למבוגר אחד, אך יכול להיות מקרים בהם ילדים יצטרפו לנסיעה באוטו הזה(, או טרמפיסטים אחרים.) תודה רבה
-
- 10 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מתלבט לגבי האודי a1, הדגם הכי זול שעולה 129 אלף מהיבואן. אשמח לשמוע את דעתכם לגבי האוטו הנ"ל תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת serg90, -
- 4 תגובות
- 931 צפיות
שלום פורום! לצערי אני נאלץ למכור את הבראבו בקרוב, עקב חוסר התאמה לצרכים שהשתנו. אני מחפש רכב שיכול לעשות 30K ק"מ בשנה, בזול, עם נפח פנימי גבוה. פתחתי קייטרינג פרטי במקביל לעבודה כשכיר, וההזמנות עולות בהדרגה. הרכב ישמש אותי ואת בת הזוג רוב הזמן ופעמים בודדות בחודש לעבודה. בהתחלה חשבתי להסתדר עם וו גרירה אבל ככל שיש יותר ציוד זה מתחיל להיות פחות נוח. תקציב של 50 אלף שקל שלא ניתן למתוח יותר מדי. על הרכב להיות: נוח לנסיעה ארוכה. עדיף 2013 ומעלה. עם ק"מ נמוך עד כמה שאפשר. כוח זמין וצריכת דלק טובה, בגלל זה עדיפות לטורבו דיזל. אין בעיה שיהיה ידני. פשוט, בלי מערכות מורכבות (DSG לא בא בחשבון). פונקציונלי. איכות החומרים פחות משנה. שיהיה פלסטיק קשיח. יכולת …
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
רכב קטן בתקציב 30K 1 2
מאת Nirc-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי , אני מחפש רכב משומש בתקציב של 30K +- אך מעדיף לא לחרוג מהתקציב . עד עכשיו נהגתי ביונדאי אקסנט 2006 שנמכרה לפני כמה ימים השימוש - נסיעות קצרות לעבודה + מדי פעם מחוץ לעיר , יציאות וכו' , לא משהו מיוחד - שימוש סטנדרטי לחלוטין! מחפש מכונית צעירה\ קטנה - לא משהו ארוך עשיתי בידוק בימים האחרונים וראיתי שהאופציות בתקציב שלי סוזוקי אלטו - יונדאי I10 ושברולט ספארק לאחר בדיקה נוספת הגעתי למסקנה שהאלטו הכי משתלמת (אני לא ממש מבין גדול ברכבים) ישנם 2 דברים שמפריעים לי באלטו ואין לי מושג האם הם באמת רצינים 1.האוטו נראה ממש קטן מאחורה - כיאלו בקושי 2 אנשים נכנסים 2.מנוע 1000 - נשמע נמוך מאוד אבל האוטו קטן אז אין לי ממש מושג איך זה מתנהל …
הודעה אחרונה מאת Nirc, -
-
- 18 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום לכולם, מחפש רכב חסכוני (גפ"מ/דיזל) משפחתי (אסטרה ברלינה, רנו פלואנס, יונדאי I23/I35) עד 50-55K מעל שנת 2011-12. הרכב הולך לעבור כ-60-70 אלף קילומטר בשנה, עם נסועה יומים של כ-200 קילומטר בין עירוניים. למי שעבר כמה שנים עם רכב גפ"מ או דיזל אשמח ליתרונות וחסרונות של שתי המערכות בהתחשב בנסועה. תדה
הודעה אחרונה מאת dor_xd, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 987 צפיות
היי לצערי ה C3 שבקה חיים.. מחפש רכב משפחתי, שלושה ילדים קטנים שאני לוקח כל יום לפיזור במסגרות נוסע (כרגע) בסביבות 2000 ק"מ בחודש. חשבתי על פורטה , לנסר, או אולי מזדה 3 , שנתונים של 2011-12 בגדול. יש הצעות אחרות? יש רעיונות ייעול? אפשרי גם ידני. תודה!
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ברכישת רכב מיד שניה (ממגרש לצורך העניין) שמפורסם כרכב ליסינג, איך אני יודע בדיוק לאיזה סוג של ליסינג שייך הרכב? האם זה רשום ברישיון הרכב? כי יש כמה סוגים של ליסינג עם הפחתות החל מ- 12 אחוז ועד ל- 22 אחוז מערך הרכב. אשמח לתובנות בנושא. Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת דור--, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני מתלבט על קניית פריוס 2012 עם 160 אלף קילומטרז, במחיר של 50,000. מה דעתכם? קילומטרז גבוהה, או שניתן לסמוך על דגם אמין שייתן הרבה שנים? יש כאן בעלים של רכב משנה זו, שיכול לספר?
הודעה אחרונה מאת tomerc, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 968 צפיות
אני מעונין לדעת נתונים .אמינות .עלויות אחזקה נתוני צריכת דלק .ודעה של בעלי רכב כזה.
הודעה אחרונה מאת idan10, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היי אני מחפש רכב למשפחה קטנה זוג פלוס תינוקת חשוב לי ריווח ונוחות נסיעה פעם בחודש הרכב יסע מהדרום לצפון שעתיים נסיעה חסכון בדלק פחות חשוב יותר הנוחות קיבלתי המלצה על מאזדה 3 שנת 2012 130 אלף קמ ב40000 שח בחברת ליסנג בצומת בילו האם זה נשמע כדאי ? או המלצה אחרת אבקש את עזרתכם.. תודה
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
-
אאודי A3 3.2 V6 1 2
מאת Rubi Shua- 24 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
היי , בקשר לרכב אאודי A3 3.2 250 כס V6 שנה 2005 160 אלף קילומטר ... איך הרכב ? מבחינת אמינות אני מתכוון ... ידוע עליו משהו ? בעיות מנוע גיר ? אשמח לחוות דעת ממישהו שמכיר/שמע משהו תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Rubi Shua, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 868 צפיות
אם יש לכם טויוטה אוריס 2014 רגיל או סטיישן צריך את חוות הדעת שלכם . מעוניין לקנות ורוצה לדעת על אחזקה ,מקום במושב האחורי מתאים לשני כיסאות ילדים . האוריס הרגילה יש מספיק מקום בבגז לאחר שמכניסים עגלת תינוק. והאם כדאי לקנות את הסטיישן שהיא היברידית ,ויש גם צורך להחליף סוללה אחרי זמן מה שהיא סיימה את חייה שעולה כ8000 שקל.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
70000 ק"מ הסוחר טען שאין פגיעות שילדה, כאן מופיע "סימני פגיעה ותיקון במרכב" ו"הוחלפו חלקי מרכב" אני מניח שחלק זה כסת"ח יש לציין שהסוחר לקח את הקונה (חבר שלי) למכון הזה. מה דעתכם? לברוח? להתמקח? תודה
הודעה אחרונה מאת orio2, -
-
- 3 תגובות
- 895 צפיות
לבעלי ניסיון ברכבים האלה מה אתם אומרים עדיף? אנחנו אובדי עיצות לגבי אמינות, צריכת דלק, טיפולים, ובכללי גם.
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- אחראי פורום
- 42 תגובות
- 8 אלף צפיות
הגיוני שלפי לוי עצחק פאביה חדשה 2016 שלהוציא מהחברה היה 103,000 עומדת היום על שווי של 78,000??זה מטורף!!! רכשתי פאביה חדשה 2017 בדיוק עכשיו ומפחד מירידת ערך כזאת קריטית בשנה, בכוונה קניתי סקודה כי ידעתי שהיא שומרת על הערך צריך לציין שהרכב 2016 לצורך הדוגמא עלה בחודש אוקטובר אז בכמה משתקלל המחירון ?אמור להיות גבוה מ78,000 נכוון? והאם לפי הנתונים האלה שהעלתי אתם ממליצים למכור את הרכב תוך שנה כבר?
הודעה אחרונה מאת Mr_Shankly, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום חברים צריך את עזרתכם s1 שנים 2015 / 2016 נמכרת במחיר מחירון, כאשר שמורה ומטופחת? תודה רבה שי
הודעה אחרונה מאת farkash7, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום יש לי חבר שצריך לקנות רכב עם מעלון לנכים הציעו לו את ה קאדי מקסי 2000 דיזל (דובלו נראה לי פחות טובה וידנית) אשמח לשמוע עצות וחוות דעת על הרכב , האם כדאי לעבור לדגם בנזין 1400 ? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, נרשמתי לפורום בעקבות הצורך בהמלצה לרכב כי אני הולך לאיבוד בחיפושים. הדרישות שלי מהרכב הן: חסכוני בדלק אמין עלות אחזקה נמוכה מאובזר יחסית ונוח בנסיעה. אני מעוניין ברכב שיסחוב אז שיהיה מנוע 1300-1400. אני נוסע ברכב לבד רוב הזמן, מדי פעם בזוג. הנסיעות הן נסיעות של 60 ק"מ ביום במישור עדיפות לאוט' אבל אם ההבדל בחיסכון בדלק ובעלות אחזקה משמעותית אז אפשר ידני חשבתי על איביזה 2013-2014/יאריס 2011-11 ידנית/סיריון 2011.
הודעה אחרונה מאת shaharper,
-
מי מחובר 35 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 456 אורחים (הצג רשימה מלאה)
