ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 42 תגובות
- 8 אלף צפיות
הגיוני שלפי לוי עצחק פאביה חדשה 2016 שלהוציא מהחברה היה 103,000 עומדת היום על שווי של 78,000??זה מטורף!!! רכשתי פאביה חדשה 2017 בדיוק עכשיו ומפחד מירידת ערך כזאת קריטית בשנה, בכוונה קניתי סקודה כי ידעתי שהיא שומרת על הערך צריך לציין שהרכב 2016 לצורך הדוגמא עלה בחודש אוקטובר אז בכמה משתקלל המחירון ?אמור להיות גבוה מ78,000 נכוון? והאם לפי הנתונים האלה שהעלתי אתם ממליצים למכור את הרכב תוך שנה כבר?
הודעה אחרונה מאת Mr_Shankly, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום חברים צריך את עזרתכם s1 שנים 2015 / 2016 נמכרת במחיר מחירון, כאשר שמורה ומטופחת? תודה רבה שי
הודעה אחרונה מאת farkash7, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום יש לי חבר שצריך לקנות רכב עם מעלון לנכים הציעו לו את ה קאדי מקסי 2000 דיזל (דובלו נראה לי פחות טובה וידנית) אשמח לשמוע עצות וחוות דעת על הרכב , האם כדאי לעבור לדגם בנזין 1400 ? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, נרשמתי לפורום בעקבות הצורך בהמלצה לרכב כי אני הולך לאיבוד בחיפושים. הדרישות שלי מהרכב הן: חסכוני בדלק אמין עלות אחזקה נמוכה מאובזר יחסית ונוח בנסיעה. אני מעוניין ברכב שיסחוב אז שיהיה מנוע 1300-1400. אני נוסע ברכב לבד רוב הזמן, מדי פעם בזוג. הנסיעות הן נסיעות של 60 ק"מ ביום במישור עדיפות לאוט' אבל אם ההבדל בחיסכון בדלק ובעלות אחזקה משמעותית אז אפשר ידני חשבתי על איביזה 2013-2014/יאריס 2011-11 ידנית/סיריון 2011.
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
היי, מתלבט לגבי קניית הונדה סיויק האצ'בק. אני יודע שיש רכבים שיותר זול להחזיק מאשר הונדה. מישהו פשוט אמר לי שחלקי חילוף למשל של האצ'בק יותר יקרים יחסית לרכבי הונדה אחרים. יש אמת בדבר? תודה
הודעה אחרונה מאת daniel204, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום. הI20 2011 עם 73200 ק"מ . קניתי את הרכב בשנת 16/06.2014 הרכב פרטי .80 אחוז נסיעה בעיר. בגדול הרכב מספק לצרכים. פשוט בן משפחה אמר לי שעדיף לשדרג כל 3 שנים . כי לרכב יהיה ירדת הערך בהמשך באופן משמעותי .וגם טיפולים או בעיות גדולות שיכולות לצוץ (ככל שהרכב מתיישן) . אז לכן להתקדם לרכב עם שנתון יותר גבוה . מה באמת יותר משתלם?או יש אופציות גם אחרות ? אני מטפל ברכב לפי הספר . ולצרכים הוא מספק אותי ... לפחות עוד 5 שנים . אבל בטח עוד 5 שנים ימכר בכלום .
הודעה אחרונה מאת RROONNII30, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום. אני מחפש רכב לנסיעות בין עירוניות. ידני וחסכוני. הנסיעות הן של 100 ק״מ ביום בינעירוני. הדרישות שלי הן רכב חסכוני, ואמין אין בעייה עם ידני ושהנוחות תיהיה סבירה וכמובן מזגן טובבב. חשבתי לכיוון שברולט ספארק אבל אני בחור די. גדול והבנתי שלא תיהיה ממש נוחה. מה לגבי פיאט פנדה ? בתקציב שלי אפשר למצוא דגמי 14-13. מה ההבדלים בין הדגמים והאם הרכב אמין ? וכמובן האם יש המלצות אחרות אני אשמח לשמוע
הודעה אחרונה מאת tepic, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אנחנו זוג עם 2 ילדים (תינוקות עד גיל שנתיים) אשר מחפשים רכב לשימוש שוטף: כל בוקר נסיעה לעבודה עם עצירה בגן - הלוך חזור של כ- 40 ק"מ. בעיקר בפקקים. פעם בחודש - נסיעת בילוי משפחתית לצפון \ דרום. סך הכל כ-13-15 אלף ק"מ בשנה בממוצע. אנחנו לא חובבי רכב מושבעים, רק רוצים ליסוע בבטיחות ופעם בשנה לתת למוסך המורשה הקרוב להעביר את הרכב טסט, עם טיפול תקופתי שלא יעלה על אלף שקל, לפחות ל-3 שנים הבאות. תקציב של עד 70K. נשמח לעזרתכם למציאת הרכב המתאים.
הודעה אחרונה מאת daniel204, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אני מתעניין ברכישת פורד גלאקסי 2014. בדקתי רכב ספציפי והוא מטופל בזמן במורשה, היסטוריית טיפולים נקיה (הכל סטנדרטי - בלי תקלות), חיצוני בסדר גמור (מעיכה קלה בכנף האחורית). מנוע נראה נקי ללא נזילות (לא נראה שעבר שטיפה). קבעתי עם המוכר לבדיקה מחר. הבעיה היא שעד עכשיו אנשים ששאלתי אמרו שהוא בסדר גמור ואמין אבל קצת יקר לתחזוקה שוטפת וכמובן אוכל דלק (לטעמי הם עדיין לא פגשו גרנדיס ). אבל, הגעתי לאיזה מוסכניק שהתחיל לספר לי על בעיות עם פורד לאחר תקופת האחריות של משאבות דלק ועוד כל מיני בעיות שהוא נתקל בהן או שמע עליהן והוא המליץ לי להתרחק מהרכב הזה. אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב הזה ספציפית בשנתון הזה (נראה לי שהוא עדיין באחריות יצרן). ושורה התחתונ…
הודעה אחרונה מאת ygili, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 798 צפיות
אני לקראת קניית רכב יד שניה ואני מתלבט בין 2014 audi a3 1.4 sharp או seat leon 1.8fr 2015 או vw golf 1.4 150hp 2015 הרכב הקודם שלי היה polo 1.2 tsi נהנתי ממנו מאוד אבל אני רוצה להתקדם ורכב טיפה יותר גדול. אהבתי בפולו שהאיכות חומרים הייתה מצויינת, מושבים נוחים ובידוד רעשים מצוין. בעיקרון אני לא נהג מרוצים אבל חשוב לי שיהיה לי קצת כח לעקיפות ונוח ברכב מבחינת מושבים ובידוד רעשים, וכמובן אוטו עם שוק טוב.. אני חדש כאן אז אשמח להמלצות מאנשים שיש להם את הרכב או שהיה להם.. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שלום חברים, ממשיך לחפש רכב מתאים. בתקציב של 13000 ש"ח בערך - מה דעתכם על הסיטרואן C4 שנת 2010? ממה שאני קורא מדובר ברכב אמין. אני יודע שאין לו שוק אבל זה לא מפריע לי. בהשוואה לסוזוקי ליאנה משנים קודמות (רכב שהיה לי), מה עדיף לדעתכם? תודה!
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 5 תגובות
- 967 צפיות
היי, דיברתי עם בעלי רכב לקראת קניה. הרכב יד שנייה (מיצובישי ספייס סטאר). הרכב נקנה על ידם מאוטו דיל. אמרו שהרכב נמסר לאוטודיל במסגרת טרייד-אין. טיפולים במוסך מורשה אצל 2 הבעלים (הקודם החסיר טיפול אחד שהושלם על ידי הנוכחי). האם זה שהרכב נקנה מאוטו-דיל אמור לגרום לי חשש על איכות הרכב? או שסביר מאוד שהרכב באמת הועבר לשם בטרייד-אין? מה גם שהבעלים הנוכחי נהג עליו. אבל רק 8 חודשים... לדבריו נולד להם ילד והם גילו שהרכב קטן מדי בשביל לשים עגלה+ציוד בלי צפיפות. בקיצור, מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת moshe128, -
שלום, אנחנו מתלבטים בין קניה של מיצובישי ספייס סטאר, קיה פיקנטו החדשה (או הדגם לפני החדשה) לבין יונדאי i10. אוטומט 1.25. - האם כדאי לקנות 1.0 ליטר ? - האם כדאי לקנות רכב 0 ק"מ מליסינג ? מה עדיף מבחינת צריכת דלק, נוחות נסיעה, אבזור, בטיחות, איכות ואמינות, עלות טיפולים וחלקי חילוף ? תודה
הודעה אחרונה מאת cgabi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 930 צפיות
שלום, אנחנו מתלבטים בין ניסאן מיקרה 2013 לבין סוזוקי סוויפט 2011. מה ההבדלים של השניים מבחינת כוח,מבחינת נוחות, ומבחינת אחזקה וטיפולים? ושאלה נוספת... האם בסוויפט הטיימניג זה שרשרת? כי הבנתי שבמיקרה זה שרשרת בטיימינג. ושורה תחתונה על מה הייתם הולכים, אם הייתם צריכים להחליט?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי אחי מחפש רכב קבריולט -בעל מראה "פוזה "קרבי" -טורבו -חזק בקו ישר (אין צורך לתקוף פניות) חשבתי על SLK Z4 TT יש עוד הצעות?
הודעה אחרונה מאת bedok, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האם ניתן לקבל חוות דעת על ב.מ.וו X3 Luxury 28i שנת 2012, קצת ישן אבל עם קילומטרז׳ נמוך (50,000), במחיר מחירון. מקבלים אחריות יצרן על כל המכלולים ל 12 חודשים. נסיעות עבודה, בעיקר בינעירוני, משפחה עם 3 ילדים גדולים. מחפש נוחות, הנאה מהנהיגה, בטיחות ולא ליפול עם רכב שיזדקק לשהיות ממושכות במוסך (למרות גילו) תודה רבה, אייל
הודעה אחרונה מאת Laurence, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 823 צפיות
האם ניתן לדעת על פי לוחית זיהוי של ריינג' רובר שמסתיימת במספר 70 באיזו שנה יוצר הרכב? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 עוקבים
- 28 תגובות
- 11.8 אלף צפיות
היי, בשבועיים האחרונים אני מחפש רכב חדש, כרגע הכיוון הוא יונדאי I30CW משנים 2009-2010. ק"מ רצוי עד 140K, אין לי בעיה עם יד ראשונה ליסינג. המחירון של לוי יצחק סביב 32K ל 2010 ו 29K ל 2009 (ליד ראשונה ליסינג). הלכתי לראות מספר רכבים, את חלקם רציתי לקחת לבדיקה(מתוך מטרה לבצע העברת בעלות לאחר מכן במידה והרכב במצב טוב), אך אף אחד מהם לא מוכן לרדת מתחת למחירון, למעט עלות החלפת צמיגים במקרה אחד, או תיקון פחחות במקרה האחר. ממעקב אחרי הלוחות, הרכבים ממשיכים להתפרסם והם לא נמכרים. והשאלה שלי: אני קורא הרבה על מכירות מתחת למחירון כדבר שבשגרה, אז מדוע בשטח זה לא קורה? האם יונדאי נמכרים במחירי מחירון או שיש משהו שאני לא מבצע כראוי? תודה, דור
הודעה אחרונה מאת דור--, -
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
רוצים להתחדש ברכב משפחתי להרכב של 2+1 ההתלבטות העיקרית היא בין: 1)הפלואנס דיזל ברמת איבזור פריוולדג' שנת 2013-2014 2) וינדאי i35 ברמת איבזור סופריום שנת 2013 הבדלים העיקריים שמעניינים אותי הם: 1) ירידת ערך\סחירות : איזה מהמכוניות צפויות לאבד פחות מהערך שלהם, ומה יהיה "קל" יותר למכור נגיד בעוד 3-4 שנים מעכשיו. 2) נוחות ישיבה ( לאנשים מעל גובה 1.8 )ואיכות חומרים בפלסטיקה של הרכבים, כמובן שאני יעשה נסיעת מבחן אבל בכל זאת אשמח לשמוע חוות דעת. 3) צריכת דלק: למרות שלפי מה שידוע לי וקראתי הפלואנס הרבה הרבה יותר חסכונית ( 1/20 לעומת 1/10) כשרוב הנסיעות בין עירוניות וללא פקקים ( באיזור הדרום), תקנו אותי אם אני טועה. 4) אמינות הרכבים: מה ה"מחלות" שלהם? למיטב …
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
רכב חדש עד 120k 1 2
מאת raniing1- 19 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אני מחפש רכב חדש בתקציב 120 אלף ראיתי את הסיאט לאון שכרגע מושכת אותי. חשוב לי שהאוטו יהיה חזק מהיר איכותי ומאובזר. לא מצאתי משהו אחר שמתאים לי לתקציב
הודעה אחרונה מאת idan10, -
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מה אומרים?
הודעה אחרונה מאת moshe128, -
רכב עד 25K
מאת diego21- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מחפש בשבועות האחרונים רכב שיתאים לצרכים שלי, שהם: 1) אוטומט 2) האצ'בק 3) לא קטן מדי - בכל זאת 1.90 גובה וכמעט 90 קילו 4) אם אפשר אז כמה שיותר חסכוני בדלק. אני יודע שהתקציב מגביל אבל בכל זאת חייב להיות אי שם רכב מתאים. המודעות ביד 2 ובקבוצות בפייסבוק מלאות ברכבים צרפתיים או ברכבים שלא מתאימים מבחינת הגודל כמו ספארק או גולף. מי מוצא לי פתרון?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 600 צפיות
אהלן, מחפשת רכב קטן ,בעיקר לנסיעות עירוניות ומידי פעם אחת לשבוע נסיעה של 100 ק״מ בערך.. איזה רכב אמין יותר/חסכוני/נוח ובעיקר לא רואה מוסך ולא מקרטע בנסיעות בינעירוניות? מצאתי פיזו 107 140 ק״מ יד שניה 2010 אוט׳ במחיר של 17 אלף(הוחלף לאחרונה מצמד לרכב), נשמע כדאי? אשמח לתגובה בנושא, לי.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 748 צפיות
הבת זוג שלי רוצה לקנות רכב חדש מיני ואנחנו בהתלבטות של i10,פיקנטו,ספארק? אגב רק אוטומטי נסיעה של 60 ק"מ ביום אשמח לעצות ממכם איזה הצעות מימון יש והאם כדאי מהחברה או אפס ק"מ. טיפולים הכול.(בעיקרון אני מטפל ברכב אבל באחריות אני לא אגע בו)
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- 1 תגובות
- 600 צפיות
שלום אני חושב לקנות שברולט ספארק 2013-14 לנסיעות יומיומיות של 100 קמ בין עירוני על כביש החוף. אני שוקל מבחינת תקציב וחיסכון על דגמי 1200 ידניים. זהו רכב שני במשפחה שאמור להיות רק לנסיעות לעבודה. הייתי שמח לשמוע קצת חוות דעת על הדגמים הקיימים (LS,LT,LTZ) והאם זהו רכב שמתאים לנסיעות אלו. תודה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
היינו בסוכנות ביום שישי והזמנו את הרכב, זה נכון שהוא "יקר", לדעתי ברמת מחיר שלו אין גיפון עם אבזור זהה, מלבד מערכת המולטימדיה שעדיין לא מגיע עם וייז, הבנתי שבעתיד הקרוב מאוד יהיה ניתן להוסיף(לרכב ההדגמה כבר יש, כמובן שבעלות נוספת). וזה מבלי להכנס להשוואה של נתונים טכניים, אמינות וכו'. די חיכינו שתגיע מתיחת הפנים בשביל להזמין. המחירון של הרכב, 167,000 כשבשבוע ההשקה ניתן לקבל את אחד הצבעים הניתנים בתוספת תשלום בחינם(הצבע האדום או אפור עשיר) - שניהם יפים, אך העדפנו לקחת את הלבן. תוספות שמקבלים בחינם אלו של המיגון, כספת, קודן וכו'. התוספת היחידה שהוספנו לרכב אלו חיישני חניה אחורים וקדמיים בעלות של כ 2400 ש"ח, לדעתי זה מאוד יקר אבל כבר מוצאים כ"כ הרבה כסף, מה שס…
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום. אני שואל בשביל חבר שמעוניין לקנות רק מחברה. הוא מחפש משפחתית שתיהיה חזקה. נוחה ולא זוללת. הוא מתלבט בין הונדה סיוויק החדשה. שברולט קרוז או מאזדה 3 מנוע 2.0. בצענו נסיעת מבחן על כולם מתוכם אני הכי התחברתי למאזדה מה לדעתם הבחירה הטובה ביותר ואשמח לשמוע עוד אופציות.
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
- 2 תגובות
- 615 צפיות
אני לפני רכישת רכב. ראיתי היום רכב משנת 2015 עם הצמיגים המקוריים עליו (כבר ראיתי כמה כאלו מאותו הדגם ולכן כבר מזהה את הצמיגים). מה שתפס את עיני ונראה מוזר הוא שהרכב משנתון 15 ועלה לכביש ב5.15 אבל על הצמיגים הייתה חותמת 45/13. למישהו הסבר לכך? תודה
הודעה אחרונה מאת shahargu, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אשמח לעזרה
הודעה אחרונה מאת dmxsir, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 617 צפיות
שלום לכולם, ברצוני לרכוש ג'יפון, אשר ישמש אותי לנסיעות יומימיות ואוכל לצאת איתו לשטח בסופי שבוע. (לא טיולי שטח רציניים, שבילי עפר וקצת חול) תקציב באזור 40000 ש''ח דגמים שחשבתי עליהם: ניסאן קשקאי מיצובישי אאוטלנדר ראב 4 אשמח לעזרה, חוות דעת והמלצות. תודה לעוזרים, דניאל
הודעה אחרונה מאת daniel.gri,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 559 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דאבל קלאצ
- danbr
- SlowRide
- ISRAEL4theWIN
- Jeka88
- asix
- meir_gi
- QV1750
- yahaga
- avngas
- Shay Shd Dave
- David32
- mcshmupi
- quzzaa
- this_is_me
- itaimoto
- Rongaflugen
- daniel.asu
- אודי זק
- Avia
- shaymolcho
- misterb
- Moshe c
- עוזי ל
- ברווז
- farkash7
- kagan217
- hans
- לירון .ה.
- ArikM
- Zorly
- chrono
- RedLabel
- צוק
- PASHUT
- פיני חד
- mikyl
- שחר 1
- sperial
- Step
- Paprika-Metuka
- amosbmw
- gpro
- gollu
- TZR84
- orankohn
- יובל .מ.
- Night Driver
- Liviur
- falou
- axSupreme
- llaavvii
- `Infinity
- Yellow Engine
- אלעדית
