ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכלום אני חושב על לקנות פורד פיאסטה 2013 או סיאט איביזה 2013 אך קראתי שיש המון בעיות עם הגיר הרובוטי בעל המצמד הכפול. האם הבעיה באמת כזאת נפוצה? האם כדאי להתרחק מהגיר הזה בשנתון הזה וללכת על סוזוקי סוויפט? (פחות מעדיף בגלל גודל בגז') מה עלות הטיפול בתקלת גיר רובוטי שכזה (סדרי גודל)? האם יש לכם עוד המלצות על סופרמיני במחירים של הדגמים הנ"ל (50000 ש"ח)?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 15 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
היי לכולם, מחפש למשפחה רכב משפחתי גדול/ מנהלים שיהיה מקום מאחורה גם לאנשים גדולים ולא ילדים. הרכב יחליף מאזדה 3 שנת 2005 ששירת אותנו נאמנה עד היום והגיע הזמן להיפרד ממנו ולהתקדם. דרישות חשובות: אמינות - המאזדה אצלנו 9 שנים גילתה אמינות מופלאה למעט טיפולים ובלאי טבעי. בטיחות - חשוב מאוד כוח סחיבה - אנחנו גרים בירושלים, רוב הנסיעה עירונית בעליות קשות צריך רכב שיוכל לסחוב כמו שצריך את העליות האלה (סבלנו מאוד מהמאזדה בחלק הזה) צריכת דלק ממוצעת - מודע לעניין שאם אני מחפש רכב עם כוח לרוב זה יפגום בצריכת הדלק, מה שגם המאזדה הייתה שותה דלק לא קטנה בכלל. לכן 1:10 ומעלה בנסיעה עירונית נשמע לי סביר מאוד, מתחת זה כבר כבד יותר. אורך ורוחב - כמו שציינתי חשוב ש…
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
אנחנו חושבים לרכוש הונדה ג'ז כרכב שני. הרכב ישמש בעיקר לנסיעות עירוניות (עושה 1:15 בדקתי בפועל). אכפת לנו מאוד מאמינות ובטיחות. חוץ מזה נראה שהוא ממש מאובזר. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- 9 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום רב, סוף סוף קבלתי החלטה שאני הולך על הct200h . הרכישה תתבצע דרך לקסוס סלקט, וזאת בגלל האחריות המורחבת ורמת ההשבחה. הבעיה היא ששני הדגמים שאני מצאתי בתקציב שלי עומדים על 100 אלף קמ. שני הרכבים בשנתונים 13/14 שניהם יד ראשונה. נכון שהרכב מאוד אמין, ונכון שיש אחריות, השאלה היא, האם לדעתכם אמורה להיות בעיה ברכב שעשה ק"מ כזה? חשוב לציין הרכבים כולם טופלו במורשה בלבד. כמות הנסיעה שלי תהיה סביב 20 אלף קמ בשנה. המחיר שנדרש אגב הוא מחירון.
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם. אני חדש בעולם הרכב וזה הרכב הראשון שאני רוכש. אני מחפש רכב שיעבור בערך 90 ק"מ ביום. הרוב המוחלט של הנסיעה על כביש מהיר. מבחינת מרחק לשנה זה ייצא בערך 25K-30K מבחינת עלות אני מוכן להשקיע עד 60K (אם זה מהותי אפשר אולי מעט יותר אבל זה הסדר גודל). מאוד חשוב לי בטיחות של הרכב. אשמח לקבל המלצות על רכבים שיתאימו למתואר. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום מעוניין לקנות את הדגם הנ"ל אפשר חוות דעת ,צריכה עובר מהונדה סיוויק 12 ידנית. תודה בכללי מעוניין ברכב עם מראה ספורטיבי אפילו חשבת על פיגו 208GTI
הודעה אחרונה מאת noknok, -
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מעוניין לדעת מה אתם חושבים קיבלתי הצעת מחיר יונדאי i30cw עליה לכביש 5/14 60000 קמ אחרי טסט טיפול ו 4 צמיגים עדיין לא לקחתי לבדיקה. מחירון 80000 הנחה 15 אחוז מחיר סופי 68000 האם המחיר כדאי? מתחייבים לתקן ליקויים היה של נהג יחיד עם מכתב שמאשר זאת.
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכול המבינים והממליצים. אני מחפש כבר כמה חודשים רכב שיהיה מהנה לנהיגה בתקציב של 20K ומטה. הרכב יהיה משני במשפחה אבל עדיין צפוי לנסיעות של 1200 ק"מ בחודש. חשוב לי שיהיה ידני וייתן חווית נהיגה וחווית האצה טובה, אמין יחסית, ולא רכב קטן מידי (אני בגובה 1.9 אשמח לא להיראות כמו ליצן יוצא מרכב מיני ) הרכבים שהסתכלתי אליהם עד כה: מאזדה mx3 1993 - מאוד אוהב את המראה והוא די מהנה הבעיה שהוא יחסית נדיר יאריס TS - סה"כ נהתי איתו בנסיעת מבחן איך הוא מרגיש לי קצת קטן ודי מכוער (על טעם והריח) ומה שכן לא נראה שיש למכירה בתקציב שלי הונדות 2000 ומטה למיניהם הסתכלתי על סיאטים למיניהם מבלי שראיתי משהו שהתאהבתי וגם די התבלבלתי עם ריבוי מודלי ה"ספורט" אשמח להמלצ…
הודעה אחרונה מאת mib12, -
-
- 0 תגובות
- 487 צפיות
אני מחפש אוטו ואני מתלבט בין כמה אפשרויות לאון fr איביזה קופרה ורנו מגאן מה אתם אומרים הכי טוב לתקציב שלי ועם איזה אוטו אני יותר יהנה
הודעה אחרונה מאת noamrajuan, -
אהלן חברים, התקציב שלי עומד כעיקרון על 95-100K לרכב ראשון. הקטע הוא שלפי מה שאני זוכר הDSG מאוד בעייתי ולכן חשבתי יותר על הידנית1.4 בשנתון 15/16 מאשר 1.8 עם ה DSG בשנתון 14 אשמח לקבל המלצות ודעות לגבי שתי המנועים האלה מבחינת, אמינות, "מחלות" וכל מה שצריך לקחת בחשבון בשביל להשוות ביניהם.. תודה רבה וסופש של הרבה גז
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 811 צפיות
שבת שלום חברים יש לכם המלצה בשבילי לגבי רכב מיני עד 25 אלף שקלים רצוי רכב עם מנוע 1.4 או 1.6 אמין אוטומטי (לא חובה) שיהיה חסכוני. רוב הנסיעות שלי הם 12 קילומטר הלוך 12 חזור ( כביש הסרגל עפולה) אשמח לשמוע המלצות
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- 0 תגובות
- 453 צפיות
אהלן חברים, התקציב שלי עומד כעיקרון על 95-100K לרכב ראשון. הקטע הוא שלפי מה שאני זוכר הDSG מאוד בעייתי ולכן חשבתי יותר על הידנית1.4 בשנתון 15/16 מאשר 1.8 עם ה DSG בשנתון 14 אשמח לקבל המלצות ודעות לגבי שתי המנועים האלה מבחינת, אמינות, "מחלות" וכל מה שצריך לקחת בחשבון בשביל להשוות ביניהם.. תודה רבה וסופש של הרבה גז
הודעה אחרונה מאת Orelamira, -
- 6 תגובות
- 7 אלף צפיות
אהלן, מבקש יעוץ\חוות דעת,חבר מחפש רכב ,התאהב בולוסטר. מדובר במודל 2016 גיר אוטומט,מנוע 1.6 140כ''ס. כל מה שאני יודע על הרכב זה ש''לא שופטים ספר על פי הכריכה'',אני יודע שהמראה מטעה ולא מדובר ברכב ספורט,אשמח לשמוע מה דעתכם על הרכב,חסרונות שלו? בנוסף,אם מישהו יודע להסביר מה ההבדלים בין מודל 2011 והדגמים שבאמצע,לבין 2016. אולי אני מפספס משהו אבל אני חושב שאולי העיצוב בסלון קצת השתנה? דורשים על הרכב 90K,רכב עם 23ק''מ ועדיין באחריות. תודה ליועצים.
הודעה אחרונה מאת tepic, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הרכב הוא עבורי אני בן 29, הרכב יימשך מחברת ליסינג לטובת חברה שבה אני שותף. גרסאות הרכבים הן הפשוטות ביותר A3 בגרסת 5 דלתות מנוע 1.4 טורבו ואילו הסדרה אחת קצת מסתורית מדובר בגרסה שהיא מתחת לגרסת הספורט המשווקת נקראית גרסת הליסינג (רמת גימור S), מישהו יכול לתת אינורמציה לגבי הדבר הזה מלבד העובדה שאין גאנטים וכסאות ספורט מה אומר האם כדאי לקחת אותה בכל זאת (מנוע 1.5 הנעה אחורית, היא 5 דלתות). תודה רבהה ויום טוב.
הודעה אחרונה מאת buyer, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
התקציב 40-60 אלף ע"פ התקציב זה נראה שזה יהיה שנתונים 2009-2011 חשוב שיהיה מקום במושב האחורי לשלושה כיסאות בטיחות (ילדים) חשוב שיהיה איזופיקס בכל אחד מהמושבים (גם באמצעי) ובגאז' גדול שיכיל 2 עגלות אשמח לייעוץ
הודעה אחרונה מאת kookoo, -
-
יונדאי i30
מאת nirfun- 5 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היי, מעונין לקנות יונדאי i30. להבנתי רכב אמין, בטיחותי ונוח יחסית למעט צריכת דלק בינונית מינוס. הייתי שמח להבין מה ההבדל בין Inspire ל-Premium. אני מעוניין לקנות שנתון 13-14 כמו כן - אם יש המלצות מה לבדוק ברכב הזה - אשמח. תודה
הודעה אחרונה מאת shai_35, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 14.3 אלף צפיות
באחד ממגרשי הליסינג הוצע לי את הרכב הנל שנת 2013 - 2014 יש מגוון, ק"מ מתחיל מ 140, אשמח לשמוע פרטים עליו, זה עם הגיר הבעייתי dsg? מחלות ידועות אם יש? מהי צריכת הדלק ה אמיתית שלו? אשמח לשמוע רשמים למי שיש כזה.
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כאשר אני קונה רכב משומש 1. מה זה "ספר רכב" האם זה ספר שיש בו היסטוריה של כל התיקונים במוסך? לכל רכב יש ספר כזה? איך אוכל לראות אותו? ואיך אוכל לדעת שבעל הרכב לא השמיט ממנו פרטים? 2. ברישיון הרכב של הרכב אותו אני רוצה לקנות כתוב בבעלים "אלבר" אך המוכר טוען שזה לא רכב מליסינג. מה הסיבות האפשריות שכתוב בבעלים "אלבר"?
הודעה אחרונה מאת save, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הבנתי ששריטה (בין אם תוקנה ובין אם לא) מורידה הרבה יותר מהערך ברכב שגילו צעיר, לעומת רכב בן כמה שנים. זה נכון?
הודעה אחרונה מאת Turbulence, -
-
- 1 תגובות
- 590 צפיות
אשמח לקבל את עזרתכם אני מחפש רכב שבע מקומות גדול עם תקציב לא גדול ( כ 50000 ש"ח). ההתלבטות בין שברולט אפלנדר ארוך או קרייזלר גראנד וויאג'ר בשנתונים 2008-2009. האם קיימים הבדלים ביניהם ברמת האמינות, עלות אחזקה? עוד דבר האם יש הבדל ברכב שהיה של נכה בעבר? (כגון שינויים פנימיים, הנמכות.) וגם עד כמה כדאי לקחת רכב שמותקנת לו מערכת גז חשבתי גם על הסאנגיונג רודיוס אבל רובם יקרים יותר או בעלי ק"מ גבוה מאוד.
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
סקודה קודיאק (1.4 סטייל) - 9 חודשים לחכות? זה המידע שקיבלתי מצ׳מפיון. נשמע לכם הגיוני בימינו? זה אמור לייצר באז? זה מחסור אמיתי? מזכיר לי קצת את ההתקנות של בזק לפני 30 שנה
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
- 2 תגובות
- 704 צפיות
אהלן חברים, לאחר הרבה לבטים וחיפוש מתמשך, ראיתי שני רכבים שנראים מאוד שמורים, יד 1 שניהם בתקציב זהה ( 70K ש''ח) עם ק''מ זהה, 50K. הגולף מגיעה בגרסה המפוארת היילין עם מנוע 1.4 160 כ''ס והאודי עם המנוע 1.8T 160 כ''ס עם חבילת שארפ. רציתי לדעת מבחינת אמינות, עלות חלפים וטיפולים ( האם האודי תיהיה יקרה משמעותית? ) ומבחינת נוחות נסיעה ( עדיין לא נסעתי באאודי) . יש לציין שחיפשתי רכב שיהיה מעניין אך לא חייב מטורף ואני מאוד אוהב את הקונצרן ולכן הכיוון הוא לגרמניות ( חיפשתי גם סיאט לאון אך עדיין לא מצאתי אחת שמורה), אני בחור בן 23 ואין לי דרישות מיוחדות מהרכב, בעיקר שיהיה די מעניין , נוח לנסיעה ועלות טיפולים הגיונית . המנוע 1.4 של הגולף הוא כמו של השירוקו הבעייתית?…
הודעה אחרונה מאת orel94, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 765 צפיות
שניהם כמובן 2X4. נניח שהיונדאי עם קילומטארז ממש נמוך וההבדל במחיר הוא 5000 עד 10000 ש"ח מה עדיף? מה אמין יותר? יש בכלל סיכוי למכור IX35 בעתיד כשהטוסון פירק אותה? מי אמין יותר? ומה מחיר הגיוני אמיתי לשלם על רכב שמור, סביב ה20 אלף קילומטר בשנה תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 672 צפיות
שלום חברים, מתלבט בין רכישת רכב יד שנייה משנתון 2015-2016 ברמת גימור גבוהה לבין 0 ק"מ פחות מאובזר. כרגע על הפרק טויוטה יאריס סקי 2015 לעומת סיאט איביזה 0 ק"מ. בתקציב שלי הוא כ 80000. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
נפילת מחירים? 1 2
מאת danezeq-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בדקתי לקנות אופל קורסה החדשה ופיז'ו 208 ACCESS יד שנייה. נאמר לי בסוכנויות הרכב כי "יש מבצע" על רכב חדש: באופל מוכרים את הקורסה ב85,000 במקום 102,000 בערך ובפיזו מוכרים את ה208 אקסס ב79,000 במקום 98,705 זה שמט לי את הקרקע מתחת לרעיון הקניית יד שנייה. מה קורה למחירים? האם זו תקופה בשנה שהמחירים יורדים או שאין חוקים? האם המחירים צפויים לעלות בחזרה או שהם במגמת ירידה?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 1 תגובות
- 504 צפיות
שלום, ראיתי פיג׳ו 207 אוטומטית משנת 2012 עם קמ׳ נמוך, מחירון לוי יצחק אחרי שקלול 37 כמה תכלס נמכרת פיגו מתחת למחירון? האוטו שמור, אני מחפש רכב צרפתי רק בגלל שאפשר להביא שנתון גבוה במחיר יחסית נמוך... דעתכם על הרכב, ובאיזה מחיר שווה לקנות, במידה ושאר הבדיקות תקינות כמובן תודה
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- 0 תגובות
- 452 צפיות
מחפש המלצות לרכב באיזור ה40-50K, לנסיעות בעיקר הרצליה - תל אביב. אני סטודנט ככה שלא צריך רכב גדול, עדיפות לרכב אוטומטי, וחסכוני גם מבחינת דלק וגם מבחינת מוסך וכדומה. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת gggg, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום , אנחנו זוג עם ילד ראשון שמתקרב. עד כה לא היה לנו רכב. עם הגעת הילד אנחנו זקוקים לרכב שישמש בעיקר לנסיעות בסופי שבוע למשפחה- נסיעות של פעמיים - שלוש בחודש (חלקן נסיעות ארוכות) ולעיתים רחוקות לעבודה (גרים עובדים במרכז) מחפשים רכב אמין חסכוני וזול שיחזיק הרבה שנים ואף יתאים ליותר מילד אחד . תקציב : 20-25 אלף שח חשבתי על i20 , דיאטסו סיריון אשמח לשמוע הצעות והכוונה לרכישה כמו כמה ק"מ צריך? איזה שנתונים ועוד טיפים שיש לכם . תודה רבה , יוסי
הודעה אחרונה מאת yosyos2010, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 604 צפיות
אני מעוניין לקנות רכב חדש עד 130 אלף שקל הרכב מיועד לי צעיר בן 27 לנסיעות של עד 15000 ק"מ בשנה הרבה בעיר בפקקים וגם נסיעות בינעירוניות. הבנתי מהפורום פה שכל הוואגיות נמחקות לגמרי בגלל הגיר,אז אשמח אם תציעו לי רכבים אחרים. חשוב לי כמה דברים ברכב : הנאה/איבזור/בטיחות/כוח/אמינות/ירידת ערך/נוחות נסיעה וכמובן שייראה טוב לצעיר בגילי
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב. לרגל התרחבות משפחתית אני צריך לעבור לרכב 7 מקומות. אני מחפש רכבים מרווחים כלומר לא מזדה 5,ורסו, וכאלה. מבחינה תקציבית האפלנדר נכנס יופי לתקציב (עד 60,000) את הרודיוס קשה למצוא, ואם כן אז או יקר מאד, או 350,000 ק"מ והרבה מעלה. קיבלתי הצעה על רודיוס עם מנוע מייבוא, וגם גיר חדש/משופץ, בולמי זעזועים הוחלפו הרכב מודל 2010 עם כ500,000 ק"מ. על פניו כמות מטורפת של קילומטרים אבל דיזל וממילא מנוע וגיר הוחלפו הרכב ריפודי עור מאובזר והכל. מחיר מבוקש 50,000. האם לברוח או שווה בדיקה ? אילו תופעות צפויות ברכבים עם קילומטראז גבוה כזה כולל קירקושים ודלתות עייפות. אפלנדר 2009 מצאתי עם פחות מ70,000 קילומטר. מה דעת החכמים כאן בעניין ? ואם יש די…
הודעה אחרונה מאת V8Driver,
-
מי מחובר 35 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 456 אורחים (הצג רשימה מלאה)
