ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 10 אלף צפיות
שלום לכולם, שוקל בחודשים הקרובים להחליף את ה I20 המזדקנת שכבר מזמן חצתה את ה 200000 ק"מ. כרגע זה לא רלוונטי ממש אבל אני מתחיל לבדוק אופציות כדי לבצע את ההחלפה בצורה חכמה. אנחנו נוסעים לא מעט, בין 70-100 ק"מ ליום מה שאומר שאני צריך רכב חסכוני ואמין. ראיתי שיש בלובינסקי מסלול "לובינסקי טרייד מושלם" עם אחריות לשנתיים וטיפולים למשך שנתיים. האם זה משתלם? מה כוללת האחריות? והאם מדובר על רכבים ספציפיים בלבד?. אשמח לשמוע חוו"ד למי שיש נסיון איתם. כמו כן, ראיתי שגם בבאדג'ט נותנים שנתיים אחריות, אז אם למישהו יש נסיון איתם, אשמח לשמוע. תודה רבה.
-
-
- 3 תגובות
- 622 צפיות
היי, אני מגיע מהדרום איזור חיפה לבדוק רכב. אני לא מכיר את האיזור ומחפש מקום שאני יכול לסמוך עליו לבדיקה. המוכר לא רוצה להתרחק מחיפה יותר מדי ואני מעדיף מכון אחר מזה שהוא הציע. מכירים? תודה
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב אני מחזיק רכב שני במשפחה. הרכב הוא מזדה 2 המשמש אותי לנסיעה יומית לעבודה (כ-50KM ליום) וכן לפיזור ילדים בבוקר למוסדות חינוך (2 בוסטרים). כ-95% מזמן הנסיעה אני נוסע לבד באוטו. הבעיה עם המזדה (2010) היא שהיא מרגישה כמו פחנוע - רעש, קפיצות, סביבת נהג דלה ותחושה של פלסטיק ופח זול מכל הכיוונים על אף שהיא יחסית זריזה ומתנהגת לא רע על הכביש יחסית למתחרותיה. אני מעוניין במכונית שתתן תחושה של יציבות, איכות ונוחות מצד אחד אך גם עם מנוע חזק (זינוק של 0 ל-100 מתחת ל-10 שניות). הכוונה בנוחות היא לתחושה המתלווה לרוב למכוניות גדולות או יוקרתיות יותר (כיסא תומך, סביבת נהג איכותית יותר, בידוד מרעשים, שיכוך מהמורות וכדו') ופחות לכיוון של הצרפתיות על אף שאינני פוסל או…
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
טרייד אין מרנו 2011 1 2
מאת uriel.a-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן, יש ברשותי רנו קליאו 2011 ידנית( אני יד ראשונה) ובסך הכל שירתה אותי נאמנה בלי זמן מוסך אני חייב לציין. היא גם די נוחה ומרווחת בשבילי. לפני שנתיים עברתי להתגורר בירושלים ואיך להגיד בצורה עדינה... הרכב על מנוע ה75 כ''ס שלו מותש מכל העליות והנסיעות העירונית אם כי הוא די מבסוט בנסיעות בין עירוניות צפונה. לפיכך אני מחפש המלצה לטרייד אין בתוספת של עד 55k לרכב סופרמיני שמרכז הפעילות שלו במהלך השבוע הוא פנים ירושלים על שלל עליותיה, ירידותיה ופקקיה ומדי שבועיים נסיעה בין עירונית של שעתיים- שעתיים וחצי צפונה. אינני מבין כ''כ ברזי הטריידאין אז פניתי לקרסו והציעו לי קליאו אוט' 1.2 גרסת הלייף. לקחתי אותה לנסיעת מבחן ואם כי בנסיעה ארוכות היא מאד נוחה משייטת ורועשת( ל…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 0 תגובות
- 869 צפיות
ראיתי מודעת מכירה שבה המוכר מציין שהרכב נקנה 0 קילומטר מיבוא מקביל. איזו משמעות יש לזה עלי כקונה, זה משנה משהו ? הרכב יד ראשונה 2012.
הודעה אחרונה מאת אשרי, -
טופס בדיקה מאזדה 3 1 2
מאת Tamlin-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
מאזדה 3 2008 70 אלף קמ יד 1 לא נראה כי טיפלו ברכב כל שנה, אין ספר טיפולים כמה זה קיריטי בקילומטרז כזה? מצורפת הבדיקה
הודעה אחרונה מאת nimo, -
-
- 2 תגובות
- 472 צפיות
שלום חברים, לא התכוונתי להחליף רכב למשפחה כעת אלא בעוד שנה שנתיים אבל חבר מוכר את שבכותרת במצב מצויין, פחות מ-100,000 ק"מ ללא תאונות, קצת שפשופים וסלון טיפה בלוי. אני לא זקוק ל-7 מקומות אבל זה יהיה נחמד (5 נפשות לעת עתה). שאלות: 1. רמת הבטיחות של האוטו (ברכב הזה זה מה שחשוב לי ביותר, לנסיעות כיף יש לי רכב אחר); 2. דלק, עלויות; הנסועה לא מאוד גבוהה, אולי 15K או מקסימום 18 אם יש הרבה טיולים. 3. איך הרכב נוסע? בהשוואה למשל ל-SMAX? טרם נהגתי בו. קצת חושש שזה אוטובוס זעיר ומגושם. אם זה היה SMAX לא הייתי מהסס לרגע. 4. האם המחירון (93 אש"ח לדבריו, עוד לא בדקתי) רלוונטי? מה יהיה מחיר סביר, בהנחה שמימון צריך להביא מהבית/בנק? תודה!
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום, ידוע לי שהשוק של הדיזל טוב מאוד ואמינות שלה טובה. מה לגבי 2013, מנוע 1600? האם הגיר הוא 6 הילוכים דו מצמדי? או מה? מה מידה האמינות של המנוע והגיר הנ״ל? הרי שאר המכלולים אותו דבר אני מניח.
הודעה אחרונה מאת קורן בן אשר, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן, נשארו לי עוד כמה שנים טובות ללמוד, רוצה להשתרג לרכב חדש יותר לראש שקט עד סיום הלימודים. כמו שכתבתי הכי חשוב לי אמינות לסיים עוד 3 שנים בלי לחשוב על הרכב, אחזקה סבירה גם חשוב (משתדל לעשות את הדברים הפשוטים יחסית לבד), עדיף שיהיה חסכוני אבל לא הולך לנסוע יותר מדי אז גם אפשר להתפשר. אין בעיה עם ידני, וגם לא עם אוטומט. לא צריך רכב גדול נוסע בדר"כ לבד. אני עוד צעיר ומשתדל להנות מהנסיעה אז עדיפות לאחד שעוד נראה סבבה ונותן הרגשה של קצת מעבר לעגלה. הפונטו איבו נראית לי אופציה חמודה (פונטו שלישית שלי?) למרות שהיא גם חלשה מאוד אבל צריך להתפשר. הצעות?
הודעה אחרונה מאת Crazy motorcycle, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אשמח לשמוע חוות דעת לפני קנייה.
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 715 צפיות
חברים מתלבט על נרכבים האלו האם לקנות חדש בראש שקט או יד שנייה רכב גדול יותר ומפנק באבזור תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
רכב עד 70,000
מאת hirari- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
צהריים טובים, כיום יש ברשותי קורולה 2009 אוטומטית, וחשבתי לעשות טרייד אין קטן, כאשר המטרה שלי היא להוסיף עד 40,000, מה שאומר שאהיה במצב של כ- 70000 (מחירון הקורולה 45,000). על איזה רכבים אתם ממליצים? חשוב לי שהרכב יהיה מרווח (אדם גדול) עם מקום ל- 3 ילדים מאחורה. וכמובן שלא יהרוג אותי בדלק והטיפולים. עושה בשנה כ- 25,000. תודה.
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 672 צפיות
מתלבט לגבי רכב חדש, ופתאום ראיתי את הנתונים של הלאון וממש נראה לי כמו הvalue for money הכי טוב שיש. למישהו יש פה ניסיון עם הרכב ויכול לתת חוות דעת? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום. אני מחפש רכב קטן ובעיקר חסכוני לנסיעות בין עירוניות של 100 קמ ביום על בסיס יומי. מאזור פרדס חנה לחיפה ללא כניסה לעיר. הרכב לא חייב להיות אוטומט כדי שאוכל לרדת במחיר זהו רכב שני הרכב הראשון הוא משפחתי גדול כך שלא אכפת לי שהוא יהיה פחות פרקטי למשפחה. התקציב הוא עד 37,000 כמובן עדיפות לכמה שיותר נמוך. ושוב הכי חשוב שיהיה אמין וחסכוני. די התחלתי להתמקד על מספר דגמים ואשמח לעצות. 1. סוזוקי סוויפט ידני12-13 2. מיצובישי ספייס סטאר אוטומט כי הבנתי שניגנו לא משהו 3. סקודה פאביה ידני 11-13 4.קאיה פיקנטו 12-13 בקצה התקציב 5. אשמח לוד רעיונות תודה
הודעה אחרונה מאת shus2000, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 13.7 אלף צפיות
מה החסרונות בלשים גז לרכב? האם יש השפעה לרעה על הרכב לטווח ארוך?
הודעה אחרונה מאת TomerLL, -
טויוטה אייגו
מאת icuple-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שכרנו רכב וקיבלנו את הנ"ל אז ככה אנחנו גרים בספרד. יש לנו חברים שגרים בקצה אחר של המדינה. נסענו לבקר אותם. עכשיו ברור לי מה אני לא צריכה טויטטה אייגו יפהפיה חדשה אדומה ונוצצת 69 כוחות סוס הפחידה אותי בכבישים המהירים שלא נתנה לי להשלים עקיפות. נוחה? לא ממש. הגענו מותשים אחרי 11 שעות נהיגה כ600 קילומטר היום יצאתי לסיור קצר באיזור היא היתה מושלמת. טוב לאט לאט לומדים!!!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכל החברים. כתבתי כאן בעבר בנוגע לרכב 7 מקומות שאני מחפש. האילוץ הוא 4 מבוגרים (לא גדולים מדי) ילד בין 4 ותינוק. האילוץ הוא בגאז' שאפשר יהיה להכניס עגלה מקופלת בגודל בינוני לבגאז' כאשר בהרכב מלא. האוטו יסע לא הרבה בכלל, עיקר נסיעות סופי שבוע.. במהלך השבוע או חלקו בכלל יעמוד בחניה. מחפש גלאקסי או אס-מקס שנים 2010-2011 עם מנוע 2.3 (בלי הטרבו). הבנתי מכמה מקומות שגרסת טורבו אמנם חזקה וכו', אבל בעייתית. פשוט לא מצליח למצוא פורדים במצב סביר. ממה שראיתי קיה קרניבל טחונות דק דק ולא בטוח שבכלל כדאי. חוזר לשאלות מקוריות - 1. פורד טורבו - מה אופי התקלות ומה עלות התיקון במוסך לא מורשה. בחלפת אטם גיר במורשה 5K? הם שפויים?? 2. מה עם אופל זאפירה? המליצו להתר…
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
טויוטה קורולה 2017 1 2 3 4
מאת Oren Amrani-
- אחראי פורום
- 48 תגובות
- 10.6 אלף צפיות
אז אמא שלי החליטה שהיא רוצה טויוטה קורולה 2017ץ חדשה האם יש מקום מומלץ לקנות את הרכב? יבואן רשמי? פתרונות 0 ק"מ? יבואן פרללי? האם יש המלצה לדגם מסוים? תוספת שחובה או שלא מומלץ? תודה
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום כולם, מחפש עבור חבר רכב משומש שיתאים לזוג ותינוק עם כסא תינוק גדול ועגלת תינוק מכובדת שהם מניידים לא מעט. הרכב ישמש בעיקר לנסיעה בין עירונית של 70 ק"מ לכיוון כמה פעמים בשבוע. הם לא סגורים לגמרי על התקציב אבל מוכנים להשקיע. הדרישות מהאוטו הם: 1. בטיחות מקסימלית, פאסיבי ואקטיבי. יש להם מובילאיי שהם יעבירו לרכב החדש. 2. שלא יהיה צפוף מקדימה כשיש מאחורה כסא תינוק גדול ושיהיה אפשר להכניס את העגלה לתא מטען בקלות. המרווח לנוסעים מאחור לא משמעותי כי כמעט ולא מסיעים נוספים מאחור. כרגע הם עם סופר מיני וצפוף. 3. ירוק/חסכוני - זיהום ותצרוכת דלק נמוכים. 4. אמינות גבוהה. 5. יוקרתי ומפנק אבל לא מנצנץ. יחסית באפילה אבל חושבים אולי על סגנון וולבו/לקסוס, אולי …
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 901 צפיות
שלום, ברשותי שברולט אבאו שנת 2009 במצב סביר. קיימת הצעה להחלפה בשני סוגי רכב שכרגע מעניינים אותי: 1. סובארו אמפרזה החדשה, 2013, 113 ק"מ יד ראשונה מהשכרה 2. פורד פוקוס סטיישן, 2013, 90 ק"מ, יד ראשונה מליסינג שני הרכבים במצב טוב בעלות כמעט זהה. אני מחפש רכב טוב יותר ממה שיש לי, חסכוני בדלק (נסיעות עירוניות בעיקר ולעתיים גם בין עירוניות), אמין מבחינת טיפולים ונוח. אני לא ממש מבין ברכבים ולכן מבקש ייעוץ.
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם, כמו שכתבתי בכותרת, אשמח לחוות דעת על יונדאי טוסון 2016/2017, למרות שהוא עוד חדש ואין עליו הרבה מידע מבחינת תקלות. אבל אשמח לדעת אם מישהו יודע, ועוד משהו, איזה חברות מבצעות יבוא מקביל, שיתכן שעדיין יש להם דגמי 2016 כדי לחסוך איזה 20 אלף שקל בקניה, לא אכפת לי לקנות שנה פחות... חוץ מאלבר, יש עוד חברות?
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
(ממש רציתי לכתוב גראן פיקאסו, אבל לטובת מחפשים עתידיים השארתי זאת כך). אני מתחיל להשתעשע ברעיון (המיותר למדי) למכור את פלואי ולקנות גרנד פיקאסו דיזל בסביבות מודל 2014-2015. כרגע זה ברמת הרעיון, אז אין תקציב מוגדר. נניח עד 100K. אין לי צורך אמיתי בשבעה מקומות, חמישה מספיקים לי, אבל אני בספק אם יש פיקאסו דיזל קצר משומש בתוך התקציב - אחרת כבר הייתי קונה אחד. המניע - רצון לרכב גדול, נפחי יותר, נוח יותר למשפחה. חפרתי בפורום ומצאתי לא מעט התייחסויות (לחיוב), אבל כמעט ולא ראיתי חוות דעת על הרכב עצמו. מעניין אותי לדעת עוד על: כוח זמין, צריכת דלק, טיב המיזוג, רמת גימור רצויה, מערכות בטיחות(??), נקודות תורפה שכדאי לשים לב אליהן וכו'. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Fazer, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אז בדקתי אקזמפלר לרכב האמור. 2011, עם 100 אלף קילומטרג׳. שנת 2011. בדיקת המכון הראתה בעיקר בעיה ברדיאטור ולהחליף שתי צמיגים קדמיים. מוכר מתחייב לטפל במידה ואני סוגר. מחיר מבוקש - 25 אלף. מחיר מחירון - 36 אלף. מה אומרים? בנסיעה - סביר. אין תלונות. נ.ב. בדיקה בקמפיוטסט ראשון. בדיקה יסודית אש, הרבה יותר ממכון שבדקתי פעם בחולון. אפילו הבודק העיר על המזגן, שלאחר מכן הראנו לו שבסדר.
הודעה אחרונה מאת Blakey85, -
-
- 2 תגובות
- 693 צפיות
שלום למייעצים, מתלבט לגבי מיניוואן לצורכי עבודה, 6-7 מקומות בתקציב מוגבל יחסית של 60K. הדרישות שלי מהרכב הנ"ל הינם בסיסיות - אמינות, אמינות, אמינות - הרכב מיועד להסיע ארבעה-חמישה-שישה עובדים על בסיס יומי, כ-200 ק"מ ביום. כל יום שאצטרך לבזבז על הרכב מעבר לרכישה ותחזוקה שנתית יעלה לי לא מעט. אופציות שראיתי בלוחות: ג'מפי משנת 2011 - 1600 סמ"ק, בעלת שישה מקומות, גיר ידני. I800 משנת 2009 - שמונה מקומות, גיר ידני. NV200 - משנת 2014, שבעה מושבים, גיר ידני. ההתלבטות היא כזאת - כל הרכבים + - זהים מבחינת מחיר. לג'מפי פחות מושבים, ספרטנית ובסיסית אבל נפח העמסה גדול יחסית עקב חוסר בשורת מושבים שלישית. הI800 הכי ישנה (כבר היום בת שמונה) בשנתון אבל הכי מא…
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם , אני מחפש רכב 7 מקומות בתקציב של עד 20K שעלויות האחזקה שלו לא יקרות . עיקר הנסיעות לנו זה בתוך העיר. אני יודע שיש המון דגמים ולכן אשמח להמלצות של בעלי ניסיון עם רכב דומה בעיקר בשל תקלות וכו'... תודה לעוזרים .
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
רכב חדש סביב ה100k שח 1 2
מאת meldo-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
התחלתי לבדוק בימים האחרונים לגבי רכב חדש מהחברה, אשמח לשמוע את דעתכם לגבי אילו אופציות הכי משתלמות בטווח המחיר של 100 אלף. הרכב הוא בשבילי בלבד ופה ושם להסיע חברים ככה שלא הכרחי שיהיה מרווח מדי. הדברים שחשוב לי שיהיו ברכב הם: מושבים נוחים בעיקר לנהג(יש לי פריצת דיסק) חסכוני בדלק עד כמה שניתן אמין חלפים לא יקרים מדי יופי וביצועים פחות חשובים למרות שזה אף פעם לא מזיק. תודה מראש לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת shus2000, -
-
- 5 תגובות
- 950 צפיות
פיאט פונטו 150th, 2011, יד 2, מנוע 1.4, *רובוטית* אסתטית נראה לא רע בכלל, כמה הייתם משלמים על רכב כזה? הייתם מתרחקים ממש מהגיר הרובוטי? גם אם עושים בדיקה לפני? אני לא מחפש ביצועים מטורפים ונוחות של מרצדס אני מחפש חיסכון (טבריה הרבה עליות) ואמינות
הודעה אחרונה מאת farkash7, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום, בקרוב יוולד ילדי הרביעי כאשר הגילים של שאר הילדים הם 9, 6, 2. מקום עבודתי מאפשר לי לבחור אחת מאפשרויות הבאות: 1. אופל זפירה 2. קיה קארנס 3. טויוטה פריוס פלוס היברידית 4. טויוטה ורסו מה המלצתכם בהתחשב שהצרכים הבסיסים הם בטיחות, מרחב, ביצועים ואבזור מקסימלי. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
כשכתוב על אחריות של רכב (במקרה זה קאיה נירו) - אחריות: 3 שנים או 100 אלף ק"מ (5 שנים או 150 אלף ק"מ למערכת ההיברידית) איזה דברים האחריות לא כוללת? אני יודעת שהכל מפורט איפה שהוא אבל אני יודעת שגם אם אני אקרא את זה אני רק אראה על מה יש אחריות ולא על מה אין אחריות ופה אני איפול (למשל, סתם זורקת מילה חדשה שלמדתי ולא באמת קשורה לנושא, נגיד אחריות למיתלים זה הדבר הכי חשוב ולי אין מושג שזה מה שחשוב לשים לב אליו, בזה אני אפול)
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
היום היתה לי נסיעת מבחן עם הרכב הנ"ל. לא אהבתי אותו למה קודם כל בקשר לרעש המנוע בנסיעה בעליות בהילוך ראשון ושני אני לא מוצאת שהוא יותר שקט מאשר טויוטה אייגו שנסעתי איתה כרכב שכור בהקשר להאצה בכניסה לכביש מהיר הוא עשה לי טובה כשהגיע ל90 קמ"ש ישבתי ב 108 ואהבתי שההגה לא מכיל את ה"גג" שיש להגה במכוניות הסופר מיני. בהתרשמותי נסעתי בטנק יותר מאשר ברכב זריז וכייפי. אני מבולבלת כי חשבתי שהחלטתי על על סמך הדיעות כאן שאני רוצה סופר מיני כי אני עושה בסופ"שים נסיעות ארוכות לפעמים עכשיו אני מבולבלת מאיי פעם. אני צריכה לבדוק שוב את הפיקנטו ושוב את ה 108 כלומר לעשות עליהם נסיעות מבחן. בעיקרון הן כולן באותו מחיר וההבדלים הם מזעריים. אגב אני ג…
הודעה אחרונה מאת bencl100,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 446 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Maviv
- falou
- arice
- mikk
- santiago
- פינדר
- גור אדם
- 3n
- Lexicon
- matan_mil
- Night Driver
- natco
- ntd
- eladns
- DanielGangsta
- נהג חדש תקציב קטן
- ברווז
- SlowRide
- yoni2sh
- gpm11
- blackpolo
- Itzik-b
- יבגניפ
- yahaga
- לירון .ה.
- Avia
- TvrSpee12
- eladts
- garicho
- אהרן ג
- Arik.G
- Camaro 92
- yohai71
- david3692
- stx
- guy.a
- Matanb1998
- David32
- om2
- עוזי ל
- yoni162
- elyas
- Una Macchina
- ofralon
- nadavd4
- Derish
- gadik6
- רפי לין
- gpro
- fatboy1340
- שביט
- הרקוליטו
- gollu
