Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החברים.

כתבתי כאן בעבר בנוגע לרכב 7 מקומות שאני מחפש. האילוץ הוא 4 מבוגרים (לא גדולים מדי) ילד בין 4 ותינוק.

האילוץ הוא בגאז' שאפשר יהיה להכניס עגלה מקופלת בגודל בינוני לבגאז' כאשר בהרכב מלא. האוטו יסע לא הרבה בכלל, עיקר נסיעות סופי שבוע.. במהלך השבוע או חלקו בכלל יעמוד בחניה.

 

מחפש גלאקסי או אס-מקס שנים 2010-2011 עם מנוע 2.3 (בלי הטרבו). הבנתי מכמה מקומות שגרסת טורבו אמנם חזקה וכו', אבל בעייתית.

 

פשוט לא מצליח למצוא פורדים במצב סביר. ממה שראיתי קיה קרניבל טחונות דק דק ולא בטוח שבכלל כדאי.

חוזר לשאלות מקוריות -

1. פורד טורבו - מה אופי התקלות ומה עלות התיקון במוסך לא מורשה. בחלפת אטם גיר במורשה 5K? הם שפויים??

2. מה עם אופל זאפירה? המליצו להתרחק. מה דעתכם?

3. איזה מכוניות גדולות במקציב של עד 75K תמליצו? צריך שיהיה יחסית אמין אבל תיקונים של עד 5K לא יהרוגו אותי.

 

תודה

פורסם

אופל זאפירה קטנה לדרישות שלך.

 

הייתי שוקל קיה סורנטו בנזין או סאניונג רודיוס.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אופל זאפירה קטנה לדרישות שלך.

 

הייתי שוקל קיה סורנטו בנזין או סאניונג רודיוס.

 

גודל של אסמקס וגלאקסי מספיק לי. הבעיה שבאחרות אין בגאז' בכלל. אולי בהזדמנות זו אוסיף עוד שאלה: למי מ-7 מקומות יש בגאז' לעגלה?

פורסם

גם אני נימצא באותו סרט עכשיו.

מחפש רכב שיהיה מרווח עם מקום ל 6 נפשות (לפחות) ועגלה ורוב הרכבים שמוגדרים כ 7 מקומות הם ללא בגאז' גדול, בטח לא עבור עגלה.

הציעו לי את הפורד גלאקסי שלה יש כעיקרון בגאז' גדול ביחס למה שהולך בשוק, הציעו לי את הוולוו xc90 שגם לה יש בגאז' אפילו יותר גדול מהפורד.

מבדיקה שערכתי עם משפחות מרובות ילדים, רובם נאלצים לנסוע במבנה של 2 3 1 שהספסל האחורי חצי ממנו בגאז' וחצי ממנו מקום ישיבה, רק ככה נכנסת עגלת תינוק ברוב הרכבי 7 מקומות.

פה נכנס החיפוש החדש אחרי הרכב עם הספסל האמצעי הכי גדול ע"מ שיכנס בו סלקל, בוסטר וילד/בוגר שלישי (בהתחשב שבוגר נוסף יושב בספסל האחורי).

זה עוד לפני שמתפשרים על נפחי מנוע ענקיים ועלויות בשמיים.....

ילדים זה שמחה.....

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

פורסם
גם אני נימצא באותו סרט עכשיו.

מחפש רכב שיהיה מרווח עם מקום ל 6 נפשות (לפחות) ועגלה ורוב הרכבים שמוגדרים כ 7 מקומות הם ללא בגאז' גדול, בטח לא עבור עגלה.

הציעו לי את הפורד גלאקסי שלה יש כעיקרון בגאז' גדול ביחס למה שהולך בשוק, הציעו לי את הוולוו xc90 שגם לה יש בגאז' אפילו יותר גדול מהפורד.

מבדיקה שערכתי עם משפחות מרובות ילדים, רובם נאלצים לנסוע במבנה של 2 3 1 שהספסל האחורי חצי ממנו בגאז' וחצי ממנו מקום ישיבה, רק ככה נכנסת עגלת תינוק ברוב הרכבי 7 מקומות.

פה נכנס החיפוש החדש אחרי הרכב עם הספסל האמצעי הכי גדול ע"מ שיכנס בו סלקל, בוסטר וילד/בוגר שלישי (בהתחשב שבוגר נוסף יושב בספסל האחורי).

זה עוד לפני שמתפשרים על נפחי מנוע ענקיים ועלויות בשמיים.....

ילדים זה שמחה.....

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

אז למה בעצם לא גלאקסי או אס-מקס. זה דיי אותה מכונית בהבדל של מרווח ראש מאחורה.

כמו שאמרתי, לא איכפת לי לתקן קצת.. אבל לא 30K על תיקון. זה אני לא מוכן.

פורסם

השאלה היא באמת למה לא?

רכב יד 2 יחסית זול לרכישה (לא מתכנן למכור אותו תוך תקופה קצרה).

צריכת דלק די ממוצעת בגדלים האלה.

חוות דעת די חיובית.

מנוע 2000 טורבו (מוזיל עלויות ברישיון רכב ובביטוח).

אבל ויש כמה אבל. ....

למה הפסיקו להביא אותם לארץ?

למה הם לא כאלה פופולריים?

בתור חובב יפניות (20 שנה על מגוון סיוויק) לעבור לאירופאית די מרתיע אותי (המשפחה גדלה חייבים להרחיב).

אחת מנקודות התורפה גלגל רזרבי, אין ברכב הזה גלגל רזרבי......

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

פורסם

יצא דגם חדש שמשום מה לא נמכר בארץ.

כי זה מיניוואן (ולא ג'יפון), כי זה פורד עם תיבה דו מצמדית (ונעזוב את זה שזו תיבה שונה ממה שיש בפוקוס, עם מצמדים רטובים וללא תקרלות האמינות בה), כי המזגן לא להיט.

אין גלגל רזרבי, אבל בפועל, כמה פעמים החלפת גלגל בגלל נקר? נכון שזה עלול לתפוס אותך בטיימינג לא טוב, אבל לפסול רכב נפלא רק בגלל זה?

חוץ מזה, אתה יכול להרכיב צמיגי ראן-פלאט שמאפשרים לך לנסוע בצורה מתונה גם שאין אוויר בגלגל. שים לב שאלו קשיחים (וגם נוחות הנסיעה תיפגע במידת מה) ויקרים יותר מצמיגים רגילים.

פורסם

אין.

בדקתי.

פשוט אין מיניוואן קטן יחסית שיש לו גם 7 מקומות וגם מקום לעגלה מאחור, חוץ מהפורדים.

מכיוון שאתה שונא סיכון (ואני לגמרי מבין אותך) אין לך בררה אלא לקפוץ למיניוואנים בגודל מלא.

או שתקפוץ למים כמוני :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
השאלה היא באמת למה לא?

רכב יד 2 יחסית זול לרכישה (לא מתכנן למכור אותו תוך תקופה קצרה).

צריכת דלק די ממוצעת בגדלים האלה.

חוות דעת די חיובית.

מנוע 2000 טורבו (מוזיל עלויות ברישיון רכב ובביטוח).

אבל ויש כמה אבל. ....

למה הפסיקו להביא אותם לארץ?

למה הם לא כאלה פופולריים?

בתור חובב יפניות (20 שנה על מגוון סיוויק) לעבור לאירופאית די מרתיע אותי (המשפחה גדלה חייבים להרחיב).

אחת מנקודות התורפה גלגל רזרבי, אין ברכב הזה גלגל רזרבי......

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

לקחתי אחת עם מנוע טורבו לבדיקה במוסך - נזילת שמן קטנה בגיר - טווח תיקון בין 5 ל 15K.. לדעתי זה סיכון משמעותי מדי.

אני גם נוהג 20 שנים ביפניות בלבד, אבל אין מה לקנות בסדרי גודל האלה מיפניות, חוץ מטויוטה סיינה שעולה בסדרי גודל יותר מכל רכב אחר.

גלגל רזרבי לא באמת מעניין אותי כי א. יש שם ערכה לתיקון פאנצ'קים עד גודל חור של 5 מ"מ וב': ב-20 שנות נהיגה היה לי 2 פאנצ'רים. לארץ זה לא בעיה. מאופניים אני מכיר שהחומר נגד פאנצ'רים יעיל, ככה שזה לא מדאיג אותי בכלל.

 

הייתי רוצה לשמוע בעלי מנוע אקובוסט עם גיר רובוטי כמו בגלאקסי - מה הבעיות שנתקלתם ובאיזה קילומטראז'ים. אם יסתבר שאפשר בהוצאה של עד 3-4K תחזוקה בשנה לקנות אקובוסט ולתקן במוסכים לא מורשים (בעיות ידועות כמו תקלות גיר, מנוע וכו'.) אז הייתי מסתכן - אחרת לא משתלם מבחינתי...

עריכה אחרונה על ידי spata4ok
פורסם
אין.

בדקתי.

פשוט אין מיניוואן קטן יחסית שיש לו גם 7 מקומות וגם מקום לעגלה מאחור, חוץ מהפורדים.

מכיוון שאתה שונא סיכון (ואני לגמרי מבין אותך) אין לך בררה אלא לקפוץ למיניוואנים בגודל מלא.

או שתקפוץ למים כמוני :-)

 

על מה אתה נוסע? מרוצה?

×
×
  • תוכן חדש...