Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט פונטו 150th, יד 2, 2011, 88,000 ק"מ - *רובוטית*


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיאט פונטו 150th,

2011, יד 2, מנוע 1.4, *רובוטית*

אסתטית נראה לא רע בכלל,

כמה הייתם משלמים על רכב כזה?

הייתם מתרחקים ממש מהגיר הרובוטי? גם אם עושים בדיקה לפני?

אני לא מחפש ביצועים מטורפים ונוחות של מרצדס

אני מחפש חיסכון (טבריה הרבה עליות) ואמינות 1f642.png

פורסם

הגיר בפונטו איבו יותא אמין מההוא בגרנדה, ולכן לא הייתי חושש ממנו (מבחינת אמינות).

אבל- תעשה בדיקה לראות אם הגיר הזה מתאים לאופן הנסיעה שלך, הוא איננו לכולם. כמו כן גם עדיף לוודא שקלאץ׳ הוחלף, ואם לא אז שיתבטא במחיר.

פורסם
הגיר בפונטו איבו יותא אמין מההוא בגרנדה, ולכן לא הייתי חושש ממנו (מבחינת אמינות).

אבל- תעשה בדיקה לראות אם הגיר הזה מתאים לאופן הנסיעה שלך, הוא איננו לכולם. כמו כן גם עדיף לוודא שקלאץ׳ הוחלף, ואם לא אז שיתבטא במחיר.

ב9 שנים האחרונות כמעט כל הרכבים שהיו לנו במשפחה רובוטיים.

 

טויוטה קורולה 2008 חד מצמד נמכרה אחרי כ 120K

סקודה אוקטביה 2014 DSG נמכרה אחרי 110K

פיג'ו 301 2016 חד מצמד, נוכחית

פיג'ו 108 2017 חד מצמד, נוכחית

 

עוד פיג'ו 301 2014 של קרוב משפחה גם חד מצמד.

 

בכולם הגיר הפגין אמינות מצויינת, ללא תקלות כלל, רק הקורולה החליפה מצמד קצת לפני שנמכרה, לא זכור באיזה קילומטראג' בדיוק וזה בלאי לכל דבר.

לגבי התנהגות הרובוטי, אכן הוא לא חלק גם פלטרי או כפול מצמד, אך אנחנו כבר התרגלנו, ועכשיו כאשר אנחנו נוהגים בגיר אוטומטי רגיל זה מרגיש ממש מוזר, מה שכן הוא מתאים לנסיעה רגועה, והוא ממש חסכוני הרבה יותר מאוטומט רגיל.

בהתחלה בעיקר בעליות אתה הולך להיתקל בהרבה הנהגויות מוזרות שעם הזמן תבין כמה ללחוץ ואיך צריך להתנהג איתם מבחינת לחיצה על הגז וכו...

 

לגבי מחיר, לא יודע, אך לצערי לפיאט ובכלל גיר רובוטי אין שוק חזק בארץ, קח את זה בחשבון במידה ותחליט לקנות.

פורסם
הגיר בפונטו איבו יותא אמין מההוא בגרנדה, ולכן לא הייתי חושש ממנו (מבחינת אמינות).

אבל- תעשה בדיקה לראות אם הגיר הזה מתאים לאופן הנסיעה שלך, הוא איננו לכולם. כמו כן גם עדיף לוודא שקלאץ׳ הוחלף, ואם לא אז שיתבטא במחיר.

 

ב9 שנים האחרונות כמעט כל הרכבים שהיו לנו במשפחה רובוטיים.

 

טויוטה קורולה 2008 חד מצמד נמכרה אחרי כ 120K

סקודה אוקטביה 2014 DSG נמכרה אחרי 110K

פיג'ו 301 2016 חד מצמד, נוכחית

פיג'ו 108 2017 חד מצמד, נוכחית

 

עוד פיג'ו 301 2014 של קרוב משפחה גם חד מצמד.

 

בכולם הגיר הפגין אמינות מצויינת, ללא תקלות כלל, רק הקורולה החליפה מצמד קצת לפני שנמכרה, לא זכור באיזה קילומטראג' בדיוק וזה בלאי לכל דבר.

לגבי התנהגות הרובוטי, אכן הוא לא חלק גם פלטרי או כפול מצמד, אך אנחנו כבר התרגלנו, ועכשיו כאשר אנחנו נוהגים בגיר אוטומטי רגיל זה מרגיש ממש מוזר, מה שכן הוא מתאים לנסיעה רגועה, והוא ממש חסכוני הרבה יותר מאוטומט רגיל.

בהתחלה בעיקר בעליות אתה הולך להיתקל בהרבה הנהגויות מוזרות שעם הזמן תבין כמה ללחוץ ואיך צריך להתנהג איתם מבחינת לחיצה על הגז וכו...

 

לגבי מחיר, לא יודע, אך לצערי לפיאט ובכלל גיר רובוטי אין שוק חזק בארץ, קח את זה בחשבון במידה ותחליט לקנות.

 

אז בעיקרו הוא מעוניין לקחת עליה 28, כמה נראה לכם שבאמת מגיע לו בהנחה שהכל די בסדר עם האוטו?

אני פשוט לא באמת מבין ויכולים לעבוד עלי בשניה..

פורסם

28 נשמע לי סביר, אך מה המחירון(לוי יצחק) שלו?

בגדול לא הייצי קונה לא מחירון ובטח לא מעל.

פורסם (נערך)

אם ידני בא בחשבון זה עדיף.

הגיר לא מתאים לכל אחד אז הייתי ממליץ לך קודם כל להתנסות.

דבר שני קח בחשבון החלפת קלאץ זה לא זול. משהו באזור ה2500.

תיקון של הגיר הזה אם יהיה גם לא זול, ויכול להגיע לסכום די משמעותי.

 

הרכב הזה עם הגיר הרובוטי לא נמכר במחירון וגם לא קרוב. אם כל הדברים שכתבתי נלקחו בחשבון וזה מתבטא במחיר בהצלחה.

 

שלא תבין לא נכון לרכב יש יתרונות והוא בהחלט יכול להיות קניה טובה. ציינתי בכוונה תחילה את הדברים הקריטיים והרעים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...