ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום, בקרוב יוולד ילדי הרביעי כאשר הגילים של שאר הילדים הם 9, 6, 2. מקום עבודתי מאפשר לי לבחור אחת מאפשרויות הבאות: 1. אופל זפירה 2. קיה קארנס 3. טויוטה פריוס פלוס היברידית 4. טויוטה ורסו מה המלצתכם בהתחשב שהצרכים הבסיסים הם בטיחות, מרחב, ביצועים ואבזור מקסימלי. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
כשכתוב על אחריות של רכב (במקרה זה קאיה נירו) - אחריות: 3 שנים או 100 אלף ק"מ (5 שנים או 150 אלף ק"מ למערכת ההיברידית) איזה דברים האחריות לא כוללת? אני יודעת שהכל מפורט איפה שהוא אבל אני יודעת שגם אם אני אקרא את זה אני רק אראה על מה יש אחריות ולא על מה אין אחריות ופה אני איפול (למשל, סתם זורקת מילה חדשה שלמדתי ולא באמת קשורה לנושא, נגיד אחריות למיתלים זה הדבר הכי חשוב ולי אין מושג שזה מה שחשוב לשים לב אליו, בזה אני אפול)
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
היום היתה לי נסיעת מבחן עם הרכב הנ"ל. לא אהבתי אותו למה קודם כל בקשר לרעש המנוע בנסיעה בעליות בהילוך ראשון ושני אני לא מוצאת שהוא יותר שקט מאשר טויוטה אייגו שנסעתי איתה כרכב שכור בהקשר להאצה בכניסה לכביש מהיר הוא עשה לי טובה כשהגיע ל90 קמ"ש ישבתי ב 108 ואהבתי שההגה לא מכיל את ה"גג" שיש להגה במכוניות הסופר מיני. בהתרשמותי נסעתי בטנק יותר מאשר ברכב זריז וכייפי. אני מבולבלת כי חשבתי שהחלטתי על על סמך הדיעות כאן שאני רוצה סופר מיני כי אני עושה בסופ"שים נסיעות ארוכות לפעמים עכשיו אני מבולבלת מאיי פעם. אני צריכה לבדוק שוב את הפיקנטו ושוב את ה 108 כלומר לעשות עליהם נסיעות מבחן. בעיקרון הן כולן באותו מחיר וההבדלים הם מזעריים. אגב אני ג…
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
מחפש רכב חדש קומפקטי וקצת מוגבה, לנסיעות בינעירוניות ארוכות יחסית לעבודה, מעל 25,000 ק"מ בשנה. ישמש כרכב שני במשפחה ולכן המרווח בספסל האחורי ובתא המטען לא חשוב. דרישות חובה: מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות מלאות, נוחות נסיעה, צריכת דלק טובה, אמינות וסחירות. יתקבלו בברכה: אבזור נוחות נדיב וביצועים. שתי המועמדות הסופיות שלי הן טויוטה C-HR היברידית בגרסה הבכירה "שיק", ואאודי Q2 בגרסת "ביט" 1.4 טורבו. שתיהן עומדות בתקציב אבל אני מחפש את התמורה הטובה יותר וההתאמה לצרכים. מותג פרמיום זה נחמד אבל לא בכל מחיר. ב-3 שנים האחרונות נוהג בלקסוס CT היברידית. אחרי שמוסיפים ל-Q2 את חבילת +Assistance Package (שכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, בלימה אוטונומי…
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 2 תגובות
- 598 צפיות
אני מחפש רכב חסכוני ואמין והיאריס נשמע לי כמו משהו שיכול להתאים למשוואה. אשמח לשמוע דעתכם לגבי הרכב הנ"ל מחוויות שלכם או מדברים ששמעתם על הרכב. בנוסף אשמח לשמוע איך הוא מבחינת נוחות לגב? תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, האם כדאי לקנות רכב 0 ק"מ ? האם כדאי לקנות קיה פיקנטו מהדגם הישן ב 65900 שקלים או שעדיף להוסיף עוד 6000 ולקנות אח הגרסה החדשה ?
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
פעמים רבות נשאלת כאן השאלה "מהי צריכת הדלק" עבור רכב מסוים. השרשור הזה נועד להסביר מה לא בסדר בשאלה הזאת וכן לתקן כמה חוסרי-ידע בקרב האוכלוסיה הכללית בכל הנוגע לצריכת דלק. שימו לב - זהו אינו מדריך לחסכון בדלק אלא בסה"כ "מאמר" שיסייע לכם להבין יותר טוב למה אתם צריכים להתכוון כשאתם מדברים על צריכת דלק. מדריכים לחסכון בדלק יש הרבה ברשת. הנה לינק לאחד מהם. ולמתעניינים - מאגר מידע לתצרוכת דלק אופיינית לרכבים ולענייננו: 1. צריכת דלק משתנה ביחס לגורמים רבים - נפח וסוג המנוע, נצילותו, תיבת ההילוכים, משקל הרכב ועוד. עם זאת, הגורם המשמעותי ביותר המשפיע על צריכת הדלק הוא אתם - הנהגים. 2. נהגים שונים יוציאו מאותו הרכב בדיוק צריכה שונה משמעותית - לעיתים אפילו פי 2 ויו…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, אין לי מושג ברכבים. 1. אם הeuroncap נותן דירוג 5 כוכבים לדגם מסוים משנה מסוימת, האם זה תקף גם לדגמים החדשים יותר? נגיד למשל יש 5 כוכבים לטויטה יאריס שנת 2013 (ואין מדרג לדגמים חדשים יותר) - האם זה תקף גם לטויטה יאריס חדשה יותר? 2. האם גם מעבר להגדרה הכללית של 5 כוכבים, יש מה להסתכל בתוך הבדיקה וממה מורכב הציון? כי אני רואה שיש אחוזים שונים בין הדגמים שודרגו עם 5 כוכבים. 3. הרבה רכבים אין להם 5 כוכבים - תסבירו לי למה אנשים קונים אותם? (אני מניחה שחלק זה בגלל אהבה של דגם מסוים, מחיר זה לא שיקול כי יש רכבים לא יקרים עם 5 כוכבים, אבל אני תוהה אם יש סיבות רציונליות לקנות רכב שמראש ידוע שאינו שיא הבטיחות) תודה
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 757 צפיות
שמתי לב בלוח הרכב ביד 2 שהרבה מהגולייטות שנמכרות שם עברו כמה וכמה ידיים.. לרוב תחלופה גבוהה מהרגיל ... לדוגמא הרבה רכבים מ 2012 שהם כבר יד שלישית והבעלים כבר מוכרים זה אומר החלפת יד כל שנה וחצי לערך מה יכולה להיות הסיבה לכך ? האם הרכב לא אמין ? האם מגלים משהו לא טוב ברכב לאחר תקופה ומחליטים להחליפו ? (כגון הוצאות לא צפויות ?)
הודעה אחרונה מאת Giri Giri, -
רכב חדש 0 קמ
מאת haza-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 768 צפיות
כשביד2 רשום בפירוט על הרכב: רכב חדש 0ק''מ - מהנילון. מחיר נמוך ממחירי היבואן. מבחר צבעים, זמינות מיידית. יש אפשרות למימון + החלפה. למה מתכוון המשורר?
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 1 תגובות
- 496 צפיות
אשמח לקבל חוות דעת על הרכב הזה. בגדול, מה שאני מחפש זה רכב אמין,חסכוני יחסית,והכי חשוב עם תא מטען גדול (מעל 400 ליטר) אני חשבתי על הונדה סיוויק הצבק אשמח לשמוע ממכם גם עוד דגמים.
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב לחברי הפורום היקרים. מעוניין לרכוש רכב סופר מיני בתקציב הנ"ל. דגשים: 1. חשובה מאוד האמינות!! 2. זול לאחזקה 3. חסכוני בדלק הרכב ישמש לנסיעות קצרות יחסית של 25 ק"מ על בסיס יום יומי. בנוסף, שימוש רגיל, בעיקר בעיר. חובה שיהיה גיר אוטומט. לא רובוטי! ישנה גמישות קלה בתקציב של עד 5K אך עדיפות היא למחיר נמוך יותר כמובן. כרגע מתגלגל ביונדאי אקסנט 2009 1.6 ומרוצה מאוד, אך מעוניין להחליף. דבר נוסף, מתחתן בקרוב והרחבת התא המשפחתי נלקחת בחשבון תודה רבה על העזרה!!
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני מתכנן לקנות רכב ראשון ויש לי המון התלבטויות בנושא די לא מוצא את עצמי בכל ים הרכבים. החלטתי על תקציב די גמיש של 25,000 יש לי נטייה כלפי מעלה ל30. הסיטואציה היא כזאת.. אני בעיקרון עובד באיזור המרכז ועושה נסיעות לירושלים הלוך וחזור(100 ק"מ +). וכמו כן משהו כמו פעם/פעמיים בחודש נוסע צפונה צפונה(220 ק"מ לכיוון אחד) עם רכב מלא לצורך העניין וכמובן נוסע בעיר בקטנה בשביל חדר כושר וקניות. אז לא משנה לי כל כך ידני או אוטומט. וחשבתי על כיוונים של סקודה פאביה 1.4 2012 ידני(צריך להתמקח על המחיר כמובן), יונדאי אקסנט 1.6 2010 אוטומט, קיה פיקנטו וכו'... יש כאן פרמטר של עליות קשוחות ולכן חשוב שיהיה רכב עם מנוע חזק מצד אחד ומצד שני שלא ישתה דלק. האם מנוע 1.2 מספ…
-
-
x1 או q3
מאת noamrajuan-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 637 צפיות
אנחנו מתלבטים אם לקנות אץ הx1 או הq3 מבחינת מחיר הבמוו יותר זול ומבחינת החזקה בעלויות אני פחות מבין מישהו מבין בהם אולי?
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 829 צפיות
שלום, לאחר חשיבה ככל הנראה אני לא אלך על רכב יד שנייה כמו שרציתי (מאזדה). הייתי ביונדאי ולפי התקציב והצרכים ה - I20 נראית מתאימה. קיבלתי הצעה על דגם 1.4 פרמיום אוטומט, ועכשיו רוצה לקבל את דעתכם על הרכב, האם זה רכב טוב? מנוע 1.4 יחד עם מזגן יחזיק טוב? נוסע בעיקר בעיר ולא הרבה, לעיתים רחוקות יוצא גם מהעיר. רכב נראה לי נחמד מאוד, יש מקום מאחורה וגם תא מטען נחמד (לא גדול אבל בסדר..) * האם מרימי שמשות ברכב זה משהו חשוב וכדאי או שאפשר לוותר על זה? (מגיע בתוספת תשלום עם רכב חדש)
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי חבר שמתלבט בין שני הדגמים עם נטייה לכיוון הנירו, הוא מאוד רגיש לרעש, והדבר הכי משמעותי מבחינתו הוא הבידוד. בנסיעת מבחן לא היתה אפשרות להגיע למהירות מעל 60 קמ"ש אז נשמח לשמוע חוות דעת, האם יש למישהו ניסיון עם הנירו? הכוונה בעיקר לנסיעה בכביש מהיר, איך הבידוד רעש שלה?
הודעה אחרונה מאת hisham10, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב. מחפשת דעה על שני הרכבים הללו. בקצרה אני מחפשת רכב עד לסכום 10k. דרישות הן אמינות, אמינות, וחסכוניות. אשמח גם לדעה על רכבים אחרים. תודה.
הודעה אחרונה מאת ohadkl, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 625 צפיות
אם יש רכב מסויים שהמחירון שלו הרשמי שלו ל-2016 הוא 85 אלף , אבל בדיוק כזה עולה חדש 0 קילומטר מליסינג מחיר זהה. ברור לי שלא תשלמו 85 על רכב כזה יד 2, אבל כמה כן הייתם מוכנים לשקול על מנת לקנות רכב כזה משומש וישן בשנה, אבל שלא יהיה את הרישום של הליסינג? ניקח הנחה שברכב הספציפי האבזור והאחריות המקורית זהים לגמרי לגרסת הליסינג.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
ייעוץ לגבי מכירת/החלפת הרכב בגלל מצב שוק
מאת Guest boobleit-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 636 צפיות
אני קצת חושש באחזקת הרכב שיש לי לא בגלל שימושיות/אמינות/עלויות וכו.., אותו אנחנו כבר מכירים מקרוב משפחה שהיה לו כזה מהעבודה. אלא בגלל מצב השוק, אני קצת מבולבל בנושא והחלטתי לפנות לחברי הפורום כדי לקבל עצה לגבי זה. כמו שמופיע בחתימה מדובר בפיג'ו 301 1.2 רובוטית שנת 2016, ובגלל שמדובר ברכב די שנוא על עם ישראל אני די חושש להיתקע איתו בעתיד ולהפסיד הרבה יותר ממה שמקובל על רכב. מבחינת הרכב עצמו אנחנו די מרוצים ממנו, השאלה אם עדיף להיפתר ממנו כרגע בגלל ירידת הערך והשוק? או להמשיך איתו עוד כמה שנים ולנסות טרייד אין בעתיד? אך אני מאמין שאז המחיר שלו יהיה ברצפה. מה אתם הייתם עושים?
-
-
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רציתי לשמוע חוות דעת על הרכב והאם הוא מתאים להסבה לגז? ועד כמה ה AT8 טוב מה AL4? מנוע 120 כ"ס
הודעה אחרונה מאת ilia1, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם, הרכב הוצע לחבר. עליה לכביש מאי 2012. מנוע 1.6 רגיל 120 כ"ס. שאלה כללית: זכור לי מהעבר על מנועי BMW תקולים בדגם זה. אפשר קצת פרטים ממי שיכול לעזור? מה החלק המועד לפורענות? מה לבדוק? או שמא זו נבלה סרוחה באופן כללי? אמור לרכוש את הרכב מחר. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
רכב עד 40k
מאת dani9194- 2 תגובות
- 542 צפיות
שבת שלום, רציתי להתייעץ איתכם. אני מחפש רכב מהנה לנהיגה, אבל גם חסכוני מבחינת דלק וטיפולים. האופיצה היחידה שעלתה לי, זה הפיאט בראבו. לא מוצא שום רכב אם אותה תמורה כמו הבראבו. אולי אתם תוכלו לעזור לי לא משנה לי ידני או אוטומט, סופרמיני/משפחתית העיקר, שיהיה מהנה חסכוני וטיפולים במחיר נורמלי יחסית. יש חיה כזאת :》?
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 897 צפיות
הייתי השבוע בסוכנות של סיאט והמוכר אמר שבאיביזה החדשה רמת גימור סטייל תעלה כ 90 אלף. לפי מה שראיתי באתר של סיאט באנגליה בדגם זה אין את המנוע של 115 כ"ס אלא רק בדגם fr האם הגיוני שיהיה רק מנוע 95 כ"ס? http://configurator.seat.co.uk/seat-cc/desktop-desktop-006_DEFAULT-en-normal.view;jsessionid=2B67DD6BD668E313282F1824A8F58BA3.jvm2?msk=1
הודעה אחרונה מאת raniing1, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני כבר תקופה נוסע עם רכב ליסינג (סקודה ראפיד), רכב מעולה להגעה מנקודה לנקודה. ואני מחפש אלטרנטיבה (לא ליסינג) לרכב עם התנהגות ספורטיבית שיחליף את הראפיד וישמש לנהיגה יומית לצד סיפוק מוטורי בסופ"שים. מה המטרה ? לנסוע עם חיוך מאוזן לאוזן לעבודה, כ 30Km יומי. להתאמן עם הרכב פעם ב- (במקומות המותרים לכך) לשיפור יכולות הנהיגה ובעיקר נהיגת מסלול . מה אני מחפש ? 1.הנעה אחורית- חובה. 2.התנהגות- כמה שיותר אינפורמציה שתעבור דרך ההגה, וכמה שיותר כיף. 3.שנתון לא יותר מדי נמוך (הייתי רוצה לחזור ל E30 אבל פחות ריאלי הסיפור הזה) . 4.צריכת דלק - עדיפות לרכב שלא מגרד את ה 8 לליטר (בסטוק). 5.הילוכים - ידני, אלה אם כן יש אפשרות להסבה עם זמינות לח…
הודעה אחרונה מאת GTI33, -
מזדה דמיו 2002
מאת ערן...- 3 תגובות
- 848 צפיות
שלום עומד לרכוש רכב דמיו 2002 . 187 אלף קמ .. אשמח לדעת חוות דעת על רכב מחלות ידעות ? גיר אוטו כמה בערך קמ עושה ? מנוע ועוד . תודה
הודעה אחרונה מאת outlander, -
- 6 תגובות
- 616 צפיות
היי לכולם, רציתי להתייעץ יש לי רכב יונדאי I10 שנת 2012 ואני מעוניינת להחליף אותו לרכב גדול יותר ובעל מנוע חזק יותר קיבלתי הצעה להחליף לרכב הונדה סיוויק שנת 2007 עם קילומטרז של 30 אלף (!) רכב שמור ביותר ללא בעיות יד 1 (שהבעלים שלו היא במקרה סבתא שלי אז הפרטים אמינים) האם כדאי ללכת על ההונדה בגלל הקילומטרז הנמוך או שבגלל שהרכב ישן עדיף לא להסתכן להשקיע כסף וללכת על רכב חדש יותר? חשוב לציין שאני מחפשת רכב למינימום ה5 שנים הקרובות ויותר
הודעה אחרונה מאת Sapir Dafna, -
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים. מכון הבדיקה אומר שהכל בסדר אבל הטופס בדיקה לא כל כך ברור( שמתי לב שיש היכרות הין המוכר למכון) מצורף טופס הבדיקה אנא דעתכם בבקשה.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- 4 תגובות
- 898 צפיות
מב שחשובזה אמינות ועלות אחזקה- טיפולים, ביטוח, מוסכים וכו תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Quad, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני עומד לפני קנייה של הרכב הראשון שלי והתקציב עומד על 25+-. מחפש רכב האצ'בק אמין וחסכוני. כרגע האופציה הטובה ביותר מבחינתי היא רנו מגאן החדשה שנת 2010, במחיר של 20,000 או אפילו פחות חיפשתי באתרים חוות דעת והאמת שרובן חיוביות. מצד שני מספר אנשים שהתייעצתי איתם הביעו את החשש המוכר מרכבים צרפתיים, ואמרו שרכבי רנו לא כדאיים, מתקלקלים מהר ושיש להם בעיות חשמל בתדירות גבוהה יחסית. רציתי לשמוע מכם, כי אני די סגור על הרכב הזה - מה דעתכם? תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, מצורף טופס בדיקה i25 , מוכר פרטי, יד ראשונה, 87K ק"מ . המוכר מבקש 39 אלף. האם צריך להלחץ ממה שמוםיע בטופס ? תודה !
הודעה אחרונה מאת markb205,
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 222 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- hondacivic02es
- Rongaflugen
- parnuk
- איציק נ.
- yoav911gt2
- Tal7
- Igalz
- amosbmw
- yor2
- Step
- stx
- פיזיקאי שימושי
- יבגניפ
- motior
- eladts
- Ragnar
- גולדן191
- EliC25
- דוד495
- אלעדית
- Mech Morphix
- Aviady001
- discoTD5
- Amitbak
- shahar188
- hunter22
- santiago
- Paprika-Metuka
- David32
- danbr
- Moshe c
- elibaba
- RedLabel
- eran_k
- יובל .מ.
- carsgo
- nechmya
- שביט
- ETStudio
- אור1111
- gpro
- דובצע
- hs10480
- Roy142
- danielos
- meir_gi
