Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טופס בדיקה יונדאי i25 , 1600 premium שנת 2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מצורף טופס בדיקה i25 , מוכר פרטי, יד ראשונה, 87K ק"מ .

המוכר מבקש 39 אלף.

האם צריך להלחץ ממה שמוםיע בטופס ?

 

תודה !

בדיקת יונדאי.jpg

פורסם

השאלה היא לכמה זמן אתה מחזיק את הרכב? מה המחירון?

יש פה נזק לקצות שילדה ופח אחורי מכופף - נזק שלרוב הוא עם משמעות מסחרית - בשוק יד 2 מוצף כמו של הi25 זה מקור טוב למיקוח על המחיר, בעיקר שכשאתה תרצה למכור תצטרך להסביר את הנזק שוב(אם מתוכנן להחזיק את הרכב להרבה זמן זה יותר כדאי), האם קיים דוח שמאי על התיקון? האם הוא מערב ירידת ערך?.

 

בכל מקרה,

לדעתי יש מספיק i25 בשוק היד 2 כדי לחפש אחת נקייה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

תודה על התשובה המהירה.

בגדול, הכוונה להחזיק את הרכב לאורך זמן. לפי המחירון של לוי יצחק, משוקלל עם הק"מ, המחיר 50,456 .

לא ידוע לי אם יש דו"ח שמאי או אם קיימת ירידת ערך.

האם לדעתך ההפרש מהמחירון מצדיק ללכת על זה ?

פורסם

בדיקה טובה סה"כ. לגבי נושא מעיכות קצה שלדה, מדובר על עיניין נטו של סחירות. אבל אם תקנה את הרכב ותחזיק בו 3 שנים, קונה הבאה לא אקח את הרכב לבדיקה כיוון שמחיר המחירון לא יצדיק את זה.

פורסם

זו בדיקה שאתה ביצעת?

לא מובן איך קצה שילדה מופיע תחת משמעות שולית.

המחיר המבוקש גם ניראה נמוך מידי.

אתה מתנהל מול בעל הרכב או מגרש מכוניות?

מי בחר את מכון הבדיקה?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...