ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 963 צפיות
שלום לכולם רכב שעלותו 120k מהיבואן שנת 2017 ,0 ק"מ אבל יד 1 כמה ירידת ערך יש לרכב כזה ?(לא ליסינג ) תודה שי
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 3 תגובות
- 869 צפיות
אשמח לחוות דעת על שברולט טראקס שנת 2014?
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
רכב עד 30 אלף
מאת SKO- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, מעוניין לקנות רכב משנת 2008 ומעלה, חשוב שהרכב יהיה עד מנוע 1800 אוטומט, הנוחות גם כן משחק תפקיד מאוד חשוב, אם הדגמים בין 2008-2010 מעדיף מנוע וגיר רגיל הכוונה לא tsi ן גיר dsg. רוב הנסיעות הן בסופי השבוע בלבד ונסיעות די ארוכות. אשמח לקבל המלצות.
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
- 11 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
שלום חברים! צריך בבקשה מכון לבדיקת רכב לפני קנייה באזור נתניה. מישהו שאתם מכירים או עשיתם אצלו ושהוא באמת מקצועי ויסודי. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת tal13, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, אני מתכנן להחליף את הרכב בקרוב לרכב קבריולט. התקציב הוא באזור ב70-80K. ראיתי שמיאטה בשנת 2007 בערך נכנסת לתקציב, רציתי לדעת האם הגג חשמלי או ידני בשנתון זה? ומאיזה שנתונים יש גג קשיח שנפתח? או שלא ייבאו את הדגם הזה לארץ? בנוסף חשבתי על TT שנת 2000-2001, אני יודע שזה ממש ישן אבל תמיד הייתה פנטזיה על האוטו הזה... יש לכם אולי יתרונות חסרונות לרכבים הנ"ל? או אולי המלצות לקבריולט אחרים? אני מחפש משהו בתקציב הנ"ל ללא יותר מדי דרישות... תודה!
הודעה אחרונה מאת DanielN, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 879 צפיות
פיאסטה 2013, 70 אלף קילומטר. בדיוק מתקרב הזמן לטסט. שסיפרתי לחבר הוא אמר להעביר אותו טסט מספיק, אם יהיה בעיות הם יראו. מה חברי הפורום חושבים?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, אני יודע שקיים בפולו 2 רמות גימור אחת טרנדליין ואחת קומפורטליין ונתקלתי בפולו ב2015 שרשום שם FORTLINE JV1 (ככה כתוב ברישיון רכב) לא הצלחתי למצוא במה מדובר ולמה זה שונה מcomfortline יש מצב שזה רק בארץ? מישהו שמע על זה?
הודעה אחרונה מאת Escre1, -
-
- 6 תגובות
- 931 צפיות
אז ככה, זה יהיה ארוך אז מתנצל מראש. יש באפשרותי להחליף רכב ברכב ללא תוספת מצידי. שניהם יד ראשונה בתוך המשפחה. הפיאסטה בת קרוב ל7 עם 97K על השעון במצב מצוין. שימשה ומשמשת אותי נאמנה ב5 שנים האחרונות. הC4, לאחר מתיחת הפנים, בת קרוב ל5 עם 113K על השעון במצב סביר, פירוט ובעיקר חששות בהמשך. סיבת ההחלפה היא בעיקר רצון במרווח גדול יותר הן במושב האחורי והן בגזרת תא המטען ואם אפשר להתקדם מעט בשנים. (כרגע יש ילד אחד עם מחשבה על הרחבת המשפחה). שני הרכבים מטופלים באופן קבוע במוסכים מורשי יבואן. ברצוני להחזיק את הרכב זמן ארוך ככל הניתן (לא מעוניין להיכנס להוצאות של רכישת רכב חדש או כמעט חדש ב8 שנים הקרובות). מקווה שזה לא נשמע אופטימי מידיי. אני עושה קרוב ל10K בשנה …
הודעה אחרונה מאת Nico62, -
איביזה חדשה
מאת raniing1-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 666 צפיות
האם כדאי לקנות איביזה חדשה מהחנות או שנת 2017 יד שנייה? שואל בגלל ירידת ערך לעומת הנאה מנהיגה על חדש מהניילון
הודעה אחרונה מאת raniing1, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מחפש רכב שני במשפחה לנסיעות בין עירוניות קצרות, באזור 50000 פלוס מינוס, כרגע יש גטס 2004 ישנה אבל מעונין להגדיל את תא המטען, האם יונדאי I10 ומאזדה 2 בעלות נפח תא מטען גדול יותר? ואם לא אז אילו רכבי מיני דומים יש בעלות הזאת? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 915 צפיות
שלום חברים! אנחנו זוג + ילד בן שנה מחפשים רכב אוטומט חיסכוני ולא גדול מדי ולא קטן מדי. שימושים עיקריים: נסיעות בסופי שבוע ונסיעות פה ושם. לא לנסיעות יום יומיים. רוצים שיהיה אמין, חסכוני ובטיחותי. תקציב: באזור 15 אלף. נשמח להמלצות! תודה
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
מחפש בחברות הליסנג ולא מוצא... למישהו יש מידע מתי יגיעו לחברות הליסינג?
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 10 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום, אשמח לקבל חוות דעת על אופל זאפירה : ביצועים / מכני / עלויות תחזוקה וכיו'ב לעומת סיטרואן גראנד פיקאסו. תודה, נעה
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום , אני לקראת החלפת רכב וקיבלתי שלוש הצעות - אשמח לשמוע מה דעתכם ואיזה מסלול כדאי לבחור. הרכב - טויוטה קורולה שנת 2014 דגם SUN ליסינג לשעבר . הצעה א - ליסינג פרטי , מקדמה 10,000 שח' , 850 שח' לחודש למשך 36 חודשים , 85,000 קילומטר הצעה ב - ליסינג פרטי , מקדמה 5700 שח' , 1150 שח' לחודש למשך 24 חודשים , 92,000 קילומטר הצעה ג' - רכישה , מחיר 88750 שח' לקורולה עם 108,000 ק"מ + לקיחת הלוואה ללא ריבית או הצמדה של 40,000שח' והשאר הכסף מטרייד אין שאבצע עם הסוכנות. מהות ההתלבטות נוגעת לשאלה - האם לשלם כל חודש תשלום שנע בין 850-1150 שח' ולקבל רכב ליסינג שלא רשום על שמי ברשיון רכב + תנאי החוזה של הליסינג או לקנות רכב (עם הלוואה )ו…
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 774 צפיות
ערב טוב! מעוניין לרכוש רכב משפחתי לזוג + 2 וחשבתי על מזדה 3 ספיריט שנתון 09-11 או הונדה סיוויק שנתון 09-11 מה יותר מומלץ? חשוב לי ברכב - מרווח,תא מטען, דלק, עלות לא יקרה של טיפולים. אשמח לעזרה והכוונה.
הודעה אחרונה מאת claudia5, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 818 צפיות
הי חברים, קבלתי הצעה לרנו גרנד סניק 2008 מנוע 2 ליטר, יד 2, 150K ק"מ, היסטוריית טיפולים מ6 שנים האחרונות. מחיר 18K ש"ח. לטענת המוכר, לרכב כיום אין בעיה מהותית וללא תאונות, כמובן שילקח לבדיקה. כשאראה את הרכב, על מה להתעכב ולבדוק ביתר תשומת לב לפני שאקח לבדיקה? אשמח לעצות והמלצות. תודה, דור
הודעה אחרונה מאת דור--, -
-
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני בתהליך מכירת רכב (יש לי אחד שרוצה למכור, יד ראשונה, נקי, פרטי ודגם אמין ושומר ערך). הרכב עלה על הכביש ב23.11.2010. הקונה מתעקש על לוי יצחק (שיותר זול בכ-4000 ש"ח) - ולוי יצחק מתעקש שלרכב בשנתון 2010 אין השפעה בשקלול מחודש עליה על הכביש. נאמר שמחיר המחירון הוא X אחרי שקלול לרכב מהדגם שלי מודל 2010. ינואר 2011 זה כבר X+3000. הקונה מתעקש שלפי לוי יצחק אין הבדל וכל הרכבים מ2010 (בין אם עלו בינואר על הכביש, ובין אם באמצע דצמבר) יתומחרו באותו מחיר. סיכמנו בלחיצת יד על המתווה הבא: טענתי שהרכב שלי לטעמי צריך להיות שווה X+1500 (כי עלה בסוף שנה) והצעתי להוריד 2000 ש"ח (חצי מהטסט שזה כ-700) ועוד כי תכלס זה לא הורג אותי, אני מכיר את הקונה (מינוס גדול) ו…
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן חברים ראשית, מה דעתכם על הרכב? שנית, שמעתם על שיטת הליסינג החדשה של אלבר: לגבי כל הרכבים : המקדמה 7900 פלוס אגרת רישוי . שרשום כולל ביטוח : מקיף ,חובה, טיפולים ,טיפול בלמים!!!, שירותי גרר, רכב חלופי למקרה של תאונה.[אם רוצים להוסיף ביטוח של נהג חדש או צעיר תוספת של 50 שח לחודש ואז כולם יכולים לנהוג על הרכב כולל נהגים חדשים ואו צעירים.] העסקה היא ל 20000 ק"מ לשנה, רנו קליאו אקספרסיון pack ל 18 חודשים תשלום של 900 שח לחודש ללא ביטוח ,1240 עם ביטוח וטיפולים. ל 30 חודשים תשלום של 980 שח לחודש ללא ביטוח ,1340 עם ביטוח וטיפולים. רכב צרפתי מגיע עם ג'נטים מגנזיום,רכב מאוד מפנק בפנים,מנוע …
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- 19 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום רב, לאחר שבועות של חיפושים, מסתמן שהגעתי לגמר גביע. התקציב לצורך קניית הרכב הוא 95,000 ש׳ח. שלושת המאפיינים העיקריים לנו: 1) רכב מרווח, עם תא מטען גדול לאכלוס עגלות ילדים, שקיות ושאר ירקות. 2) רכב שיהיה נעים לנהיגה (עד כמה שאפשר) 3) אמינות גבוהה במידה ונרצה להחזיק את הרכב מספר שנים. כרגע עומדות בפנינו שתי אפשרויות: האחת מאזדה 6 סטיישן 2014, ליסינג בעברה אך שמורה עם 60,000 ק׳מ. במחיר 90,000 והשנייה קיה ספורטאג אורבן מנוע 1600 שנת 2015 עם 17,000 ק׳מ במחיר 95,000 ש׳ח. לאלו שמכירים את הרכבים אשמח לקבל קצת פידבק איך הרכבים מבחינת חסרונות/ יתרונות, כל מה שיכול לסייע לנו בהחלטה. נסועה משוערת לשנה 15,000 ק׳מ. תודה רבה!!
הודעה אחרונה מאת yuvals1, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 635 צפיות
שלום לכולם אני רוצה לקנות רכב יד 2 ,הבעלים טוען שהרכב עלה לכביש ב2008 (הבעלים לא מבין ברישוי/מכונית והוא גם לא הבעלים המקורי) קיבלתי לידי את היסטוריית הטיפולים ושם כתוב "תאריך מסירה 28/11/2007" ( במספר שלדה הספרה העשירית היא 8 שהבנתי שזה מלמד שהרכב משנת 2008 לא יודע אם יצור 2008 ?) בגלל כל הדברים הלא ברורים שכתבתי למעלה ביקשתי את רישוי הרכב ושם מופיע "תאריך רישום 26/11/07" ,ו "שנת יצור 2008". חשוב לי להבין מה זה אומר ? לאיזה שנתון עלי לייחס את הרכב 2007 /2008 ? * בעל הרכב מחפיף את מחיר הרכב למחירון... תודה לכל העונים!י
הודעה אחרונה מאת tinoki, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לפני שאני קונה רכב מבן אדם מה לבדוק?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, הבוקר לקחנו רכב לבדיקה - מאזדה 6 שנת 2014 יד ראשונה מליסינג. מכיוון שעברו כמה שנים מאז שלקחתי רכב לבדיקה, רציתי להתיעץ לגבי תוצאות הבדיקה, האם הבעיות רציניות או ברות תיקון. קיבלתי 4 עמודים, ומצ׳ב הדף הכללי ובעיות מחשב שנתגלו. אשמח לחוות דעת. תודה רבה!!
הודעה אחרונה מאת ZvikH, -
-
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 4 אלף צפיות
בוקר טוב למקצוענים! אני לפני רכישת טויוטה קורולה 2009 אוטומט ורציתי לדעת אם הרכב צריך טיפול סביר או שיש להשקיע בו מעבר. חשוב לציין שעשיתי עליו נסיעת מבחן והייה סבבה. פתחתי מכסה מנוע ולא היה רעשים מיותרים. צירפתי תמונה של הבדיקה: אשמח מאוד לדעה שלכם! בתודה מראש!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 1 תגובות
- 885 צפיות
שלום, חבר שלי קיבל הזדמנות לקנות רכב זה במחיר ממש משתלם עם 160 אלף ק"מ השאלה שלי האם משתלם? כמה חמור הבלאי לרכב בשנה הזאת למרות שזה מרצדס חשוב לציין שכל הידיים היו פרטיות.
הודעה אחרונה מאת darion, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 875 צפיות
שלום אני אמור לקבל מטעם העבודה רכב ליסינג, יש לי אופציה לבחור פיגו' 208 שאני מניח שמגיע ברמת אבזור בסיסית ACTIVE אוטומטית1.2 טורבו , ACTIVE PRO, כולל גלגלים סגסוגת קלה. לבין פיגו' 2008 דגם New Active Go , שהגלגלים רגילים ולא סגסוגת קלה האם יש לכך השלכה רצינית בנהיגה ? והאם עדיף לקחת את ה- 208 ? אין לי משפחה כך שלא חשוב לי כל כך הגודל תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 931 צפיות
אני מחפש לקנות רכב קטן מאוד, ולא יודע מאיפה להתחיל... אני רוצה שיהיה חסכוני בדלק - אבל אוטומט, אם זה תלוי... מרחק הנסיעה שלי ביום הוא כ60 ק"מ (נוסע בודד לעבודה) והתקציב שלי 25000 יש סיכוי לרכב משנת 2012 ומעלה? אפשר לקבל קצת כיווני בדיקה תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
תקציב של 25K
מאת FiS-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 926 צפיות
היי, מחפש רכב לסטודנט בתקציב של עד 25 אלף ש"ח. חשובה לי צריכת הדלק, האמינות והבטיחות. תיבת הילוכים ידנית. שמתי עין על פיאט פונטו איבו, שנתונים 2010+ מנוע 1400 (אטמוספרי) עם שלל גרסאות אבזור, עם מנוע 1400 בעל כמה הספקים ותיבת הילוכים שונה (הילוך 6). האם הרכב הנ"ל מומלץ מבחינת שגרת טיפולים ואמינות לסטונדט? מכיוון שהבנתי שהוא דגם חסכוני. מנגד יש את פג'ו 107, סוזוקי אלטו וכו' שאני לא שולל, אך פחות מתחבר לנהוג בקופסאת גפרורים עם בטיחות אפסית. אשמח להצעות\דעות בעניין הפיאט. תודה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 947 צפיות
אני מחפש אוטו עד 70k שיהיה אמין כיף לנהיגה מאובזר מנוע חזק יחסית,אם יהיה טורבו בכלל טוב ושייראה טוב,אני בחור בן 27 אלה המכוניות שמצאתי עד עכשיו: mazda 2 2015 toyota auris 2013 seat ibiza 1.0 tsi 2015 seat ibiza 1.2 tsi fr 2014 hyundai i30 2013 honda civic 1.8 2013 אלה פחות או יותר בתקציב ועונות על הצרכים אם יש לכם הצעות לעוד דגמים אני פתוח להצעות
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 4 תגובות
- 849 צפיות
כבר תקופה של חודש בערך שאני מחפש לקנות מאזדה 6 2009~2008 גרסת פרימיום אבל אני לא מוצא אחת נורמלית כולן יוצאות עם בדיקה גרועה או עם בעיה כזאת או אחרת לעומת זאת שבדקתי את הגרסאות הרגילות מצאתי לא מעט השאלה שלי עד כמה מורגש ההבדל במנוע של ה2.5 לעומת 2.0 חשוב לציין שלא אנהג ברכב יותר מדי ואם כן זה יהיה נסיעות לרוב מחוץ לעיר במרחק לא ידוע .
הודעה אחרונה מאת Therabrab, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 637 צפיות
אהלן, פעם ראשונה בפורום, פעם ראשונה קונה רכב... תקציב 25-30, מיועד להרבה עירוני ואולי פעם בשבוע בין- עירוני. חשוב לי בעיקר צריכת דלק כמה שיותר טובה ואמינות, שיהיה כמה קנסות ויחזיק הרבה...כולל נסיעות לצפון / דרום בדכ לא ייסעו יותר מ2-3 אנשים אז נוחות וריווח לא בטופ ידני / אוטומט לא קריטי, אם זה לא קנס גדול מעדיף אוטומט בינתיים מקצת קריאה בלט לי סוזוקי אלטו 2012 עם צריכת דלק טובה ויאריס . אשמח לשמוע המלצות וגם חוות דעת תודה
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 222 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- hondacivic02es
- Rongaflugen
- parnuk
- איציק נ.
- yoav911gt2
- Tal7
- Igalz
- amosbmw
- yor2
- Step
- stx
- פיזיקאי שימושי
- יבגניפ
- motior
- eladts
- Ragnar
- גולדן191
- EliC25
- דוד495
- אלעדית
- Mech Morphix
- Aviady001
- discoTD5
- Amitbak
- shahar188
- hunter22
- santiago
- Paprika-Metuka
- David32
- danbr
- Moshe c
- elibaba
- RedLabel
- eran_k
- יובל .מ.
- carsgo
- nechmya
- שביט
- ETStudio
- אור1111
- gpro
- דובצע
- hs10480
- Roy142
- danielos
- meir_gi
