Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכבר ענו לך - שני הרכבים עונים על מה שאתה מחפש. אבל זאת הסיבה שזה הגמר גביע. דעתי? הספורטאז' שהציעו לך עם הרבה פחות קמ" והוא רכב לא פחות מרווח, בטיחותי ועם חווית נהיגה מהנה לא פחות אם לא יותר מהסיבות שכבר אמרו לפניי, תגידו מה שתגידו, לנהוג בגיפון זה כיף גדול ואם אני יכול להנות יותר מהנהיגה אז למה לא. נכון שיש פה גם קצת עניין של "למי יש יותר גדול" אבל זה רק תורם לעבודה שיש שוק שמפתח כל כך מהר סביב הרכב הזה וזה הפך את הספורטאז' לאחד הרכבים שהכי נמכרו בשנה שעברה. אז או שיש משהו שאתה מפספס או שרוב הישראלים טיפשים.

פורסם

המאזדה 6 רכב סבבה לגמרי, איכותי ויש לו ביצועים, אבל אם חשוב לך המרווח וגם הפינוק שמעבר עם מערכות יותר מתקדמות ואבזור יותר עשיר הייתי הולך על הג'יפון ספורטאז. מבחינת תצרוכת דלק שניהם פחות או יותר אותו דבר. תנסה גם לדעתי לעשות נסיעת מבחן על שניהם כדי שתבדוק איך את מרגיש על שניהם..

×
×
  • תוכן חדש...