ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,538 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 553 צפיות
שלום לכולם, אשמח אם תוכלו לייעץ לי על רכב לעבודה בתקציב של בין 14 ל 18 אלף שקלים. הרכב לא ייסע מעל 30 אלף בשנה אך יש הרבה נסיעות בתוך העיר והמון הצתות והנעות, כלומר אני נוסע בתוך העיר בין לקוחות ומכבה ומדליק את המנוע הרבה. כמובן רצוי שהרכב לא יהיה ישן מידי. איזה רכב מספיק אמין יעמוד בדרישות האלו? תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הייתי רוצה לשמוע דעות ומה כדאי לבדוק לגביי קניית רכב 0 ק"מ מליסינג? ומה דעתכם על איביזה? 1. האם יש לה איבוד ערך גבוהה? 2. מחיר תחזוקה וחלפים? 3. עמידות לאורך השנים? 4. כל דבר אחר
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1 אלף צפיות
רכב בדיוק אותו דבר שהוא יד 2 או 3, מה צריך להיות ההפרש במחיר? לפי לוי יצחק 5%, אבל מה לדעתכם המצב בשוק? [השאלה בגלל מצב הזוי שבו לאחר שסוכם על רכב העבירו אותו בטעות על שם אחר. אני יודע שזה חשוד, אבל כשאפשר לראות שההעברה הייתה אחרי הסיכום לא נראה שיש כאן משהו חוץ מאידיוט שלא שם לב מה הוא עושה]
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 475 צפיות
הי חברים, בהמשך לחיפושיי אחר רכב חדש (כלומר משומש) שמתי עין על יונדאי I30CW, אך שמתי לב שהמחיר של ה I30 דומה מאוד לפורד מונדאו מאותם השנים. המונדאו עדיפה על היונדאי בכל פרמטר למעט צריכת דלק ומחירי חלפים. השאלה שלי, עד כמה תהיה זו הרפתקה נועזת לרכוש מונדאו? חשובה לי מאוד האמינות ועלויות אחזקה שוטפת, אך מצד שני המונדאו פשוט נותנת יותר בכל היבט ובמחיר זהה....
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 960 צפיות
אשמח לחוות דעתכם על תוצאות בדיקת רכב מסוג סקודה ייטי (YETI), עלה לכביש ביולי 2014 ועבר 83,000 ק"מ ביד ראשונה פרטית. מדובר בדגם ELEGANCE עם מנוע 1.2 טורבו ותיבת DSG7. יש לציין כי המגרש העביר את הרכב טסט בבוקר שבה ביצעתי את הבדיקה במכון. תוצאות בדיקת מכ.pdf
הודעה אחרונה מאת Shay7haim, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, קניתי פיג'ו 208 והוספתי מערכת touch של לובינסקי שכוללת בין היתר פוינטר. ב 4 ביולי נשלחה אליי הודעה שאומרת שהותקנה המערכת ברכב והורדתי אפליקצייה שמאפשרת לי לעוב היכן נמצא הרכב. מ ה 4 ביולי הרכב נמצא בסוכנות, ואני רואה שמדי פעם מזיזים אותו קצת. פניתי לסוכן המכירות ושאלתי מה עם הרכב שהרי הוא נמצא בסוכנות ונעניתי שמתקינים לו מערכות מולטימדיה. התשובה נראית לי קצת הזוייה. הרי המערכת היחידה שנדרש להתקין היא זו שהותקנה ואולי מובלאיי וחיישני רוורס. האם לא נשמע לכם משונה ?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
חברים ערב טוב ושבת שלום, כבר תקופה שאני מתבלט בין שני רכבי מרצדס בטווח מחירים שעד 150-170K. הCLA יפה ומרשימה, אולם מאד מאד חלשה, ולמעשה מדובר במרצדס עממית כמו מאזדה 3 מבחינתי. מצד השני יש את הסי קלאס הרגילה/קופה בעלת נתונים יותר חזקים, אך כשאני רואה אותה עולה לי תמונה של מונית והיא פחות יפה לדעתי מהCLA. לעזרתכם אודה,
הודעה אחרונה מאת giliav, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, זוג + 2 (כבר אין את הכאב ראש של עגלות וכדומה). רוב הנסיעות עירוניות בגוש דן למעט החופש הגדול שמטיילים קצת לטווחים צפון/דרום. יש לי אפשרות לרכוש 0 ק"מ מליסינג את אחד מהדגמים הללו: מאזדה 2 Dynamic אוטומט - 2017 החדשה פיג'ו 2008 1.2T ACTIV GO אוטומט - 2017 חשוב לי לציין שמכיוון שאחזיק את הרכב מינימום 5-6 שנים, הדבר הכי חשוב לי זה האחזקה לטווח ארוך. אשמח לקבל תובנות וחוות דעת. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
איביזה החדשה
מאת raniing1-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני רוצה לקנות סיאט איביזה ושמעתי שיצא דגם חדש שצריך להגיע לארץ. לא יודע מתי תגיע ולא יודע כמה תעלה. אם מישהו שמע או מכיר?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים זה שרשור חדש ושונה מהקודם שכן הוספתי את היונדאי אי 20 לרשימה והחסרתי את היאריס . טרם רכשתי רכב . לגבי קיה הסופרמיני שלהם ניתן לרכישה רק בחברות הליסינג אפס ק"מ שכן אמור לצאת דגם חדש אולם היות ואין רכב לתצוגה בחברות הליסינג פסלתי את הרכב שכן איני יכול לבדוק נוחות ישיבה שדה ראיה וכיוב"ז. היום ראיתי שאופל יצאו במבצע על הקורסה כך שהוא זול משמעותית מהאחרים. אודה לכם את תדרגו את הרכבים מנסיונכם על פי אמינות הרכב. בדעתי להחזיק את הרכב 10 שנים ולכן חשובה לי אמינות של המנוע, הגיר ובכלל. לגבי אופל המחיר מפתה . הרכב נוח, ישבתי ברכב, לא נהגתי אני חושש מאמינות וסחירות. יש למישהו נסיון עם הקורסה תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שום לכולם, מחפש רכב בשביל גיסי, נסועה שנתית של כ80-90 אלף ק״מ ובתקציב של 50-70 אלף שקל. חשוב שהרכב יהיה אוטומטי וחסכוני עד כמה שאפשר, אמין(שלא יצטרך להכניס את הרכב למוסך לעיתים תכופות מעבר לטיפולים שוטפים), שיהיה יחסית נוח עקב השהות המרובה ברכב. פחות חשוב לו שהרכב יהיה חזק, מצידו גם ספארק מנוע 1.0 ליטר עושה את העבודה הבעיה שהיא מגיעה רק ידנית. תודה רבה למייעצים, סהר.
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
השימוש היומיומי הוא של כ-40-50 ק"מ בינעירוני, לרוב לבד או עם נוסע בודד, דרך מאוד הררית (גליל עליון). לפחות פעם בחודש נסיעה ארוכה של 160 ק"מ הלוך-חזור (320 סה"כ), לפעמים עם רכב מלא. מחפש רכב אמין וחסכוני יחסית, אבל חשוב שיתמודד טוב עם העליות. בגדול מעדיף ידני, אם יש דיזל אז בכלל טוב. תא מטען גדול יכול להיות נחמד, אבל רק כבונוס. פחות חשוב לי מהאבזור, כל עוד זה לא צפוי להתפורר (ברצינות, אין לי בעיה גם עם חלונות ידניים) הניסיון שלי הוא עם פולו קלאסיק טראנטע שהצליחה לעשות 25 ק"מ לליטר ותא המטען היה גדול מספיק לכל דבר שרק ניסיתי להכניס. מה שמצאתי ביד2 זה בעיקר פולו-פאביה-איביזה, מיצובישי ספייס-סטאר, או סוזוקי אלטו, בעיקר 2007-2011 הן בכיוון? משהו ח…
הודעה אחרונה מאת Immanuel, -
-
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכם, מתלבט בין רכבי ליסינג שמציעים לי בעבודה, הרכב ישמש אותי באמצע שבוע (פ"ת-נתניה)- ובסופ"ש יצטרפו האשה והילדה עם כסא בטיחות. מתלבט בעיקר בין השניים בכותרת. האפשרויות, מהזול ליקר, עם קפיצה של כ150 ש"ח ברוטו בין אחד לשני: יונדאי אלנטרה 1600 יונדאי איוניק היברידית 1600 מאזדה 3 ספורט 2000 סקודה אוקטביה 1000 דעתכם?
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 6 אלף צפיות
שלום, מעוניין לרכוש קרוסאובר חדש יכולים להמליץ לי מבין ה3? צרכים: בטיחות אמינות חסכוני בדלק נוח זריז ולא כבד תודה!
הודעה אחרונה מאת yuvalganim, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 832 צפיות
שלום לכולם , לאחר עצות רבות שקיבלתי לפני שלוש שנים מחברי הפורום פה לגבי רנו פלואנס דיזל אני מבקש להיפרד ממנה. הרכב מבחינת טיפולים קצת אכזב, במיוחד בזמן האחרון ולכן אני מחפש המלצה אחרת. הצרכים הינם כ80קמ ליום שזה בערך17000קמ בשנה, רכב לא חדש אבל חסכוני. זהו רכב ראשון לכן צריך שיהיה גדול. אם היה אפשר, עדיף גם אוויר בתנאי עפר (לצורך חיתוך זמן הפקקים בבוקר). מבחינת מחיר, אני לא מעוניין להשקיע יותר מדיי מכיוון שהמחירה היא אילוץ ולא מתוכננת. גם המלצות על רכבים מליסינג מימוני של יד 2 מתקבל בברכה. תודה . Sent from my Nexus 6 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אני מחפש אוטו חזק שנראה טוב עד 80 אלף אפשר לחרוג טיפה אבל חשוב שיהיה אוטו טוב וכיפי
הודעה אחרונה מאת noamrajuan, -
-
FIAT פונטו HGT
מאת לירוי1- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מה כדי לבדוק שרוכשים רכב בן 15 ? רכב שנימכר בפי 3 -2 מהמחירון יש תקלות ידועות על הדגם הזה? אשמח לקבל חוות דעת ממי שיש לו או היה כזה רכב
הודעה אחרונה מאת Taipan, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מחפש רכב עד 30 אלף שיעשה בסביבות 20-30 קמ ביום בעיקר בין עירוני אין לי עדיפות לגבי גיר ידני או אוטומט כמו כן אני מתלבט עם עדיף להוריד קצת את התקציב ולקנות צרפתיה וכך ישאר יותר כסף ביד ורכב יותר מפנק או לקנות מיני קוריאני או יפנים במסגרת התקציב
הודעה אחרונה מאת gilwasser, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום רב אנחנו זוג, כבר כמה שנים ללא רכב. בעלי אינו נוהג אולי ינהג בעתיד. ואני ביום יום מתניידת עם אופניים אנחנו גרים במרכז העיר לאחרונה החלטנו לרכוש רכב על מנת שנוכל לנסוע בסופי שבוע מחוץ לעיר 500 ק"מ בערך , ובמהלך השבוע אשתמש בו לנסיעות קצרות. ובנסיעות המשותפות עם בעלי אני אנהג כאמור הרכב צריך להיות חדש או מקסימום בן שנה חסכוני בדלק לא יקר ברכישה לא גדול אך שיהיה שקט ומבודד מבחינת רעש שיהיה בטוחותי אני מאוד מאוד מתלבטת כי אנילאבטוחה וההיצע גדול מאוד נכון לעכשיו אני מתלבטת בין טויוטה יאריס לאייגו ובכלל מכונית מיני כמו אייגו, פג'ו 108 או רכביםכמו יאריס, קיה ריו, או כאלו בינוניות מחפשת לעשות סדר בבלבול כי כל יום אני מחליטה מ…
הודעה אחרונה מאת icuple, -
-
- 2 תגובות
- 930 צפיות
לאחר חיפוש אחרי רכב מסחרי, חשבתי אולי ללכת לרכב מרווח טגדול כמו kia karnival Mazda mpv פורד גאלקסי וכו.. רציתי לדעת אם ישנו רכב מומלץ, בטווח הארוך עד 40k שמאפשר הסבה לגז
הודעה אחרונה מאת tgb, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 12.6 אלף צפיות
שלום אני מחפש אוטו לאישתי. משפחתי כמובן. הוצע לי קרוז 2014 מנוע1.4 טורבו עם 33000 ק״מ אני לא מכיר את האוטו. נראה ונשמע טוב. איך האמינות של האוטו לאורך שנים? טיפולים, בעיות, מחלות?
הודעה אחרונה מאת yuvalganim, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, לאור התרחבות המשפחה מחפש להחליף לאשתי את הרכב. אנחנו מעוניינים לעבור לקרוסאובר בגלל הגודל והנוחות של רכב גבוהה יחסית. הדרישות הן - תקציב עד 125k - שנת 2015 ומעלה - אוטומטי - רכב אמין עם טיפולים לא יקרים - סחיר אני מתלבט בין הרכבים הבאים 1. יונדאי טוסון 2. ניסאן קשקאי 3. הונדה HRV נסעתי על שלושתם אך אני מתקשה לקבל החלטה מי עדיף. אודה לעזרה וקבלת הערות והמלצות
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש רכב חדש בחודש הקרוב במימון, לאחר מספר מכרים נמסר לי שעליי לבטח את הרכב בביטוח מקיף. נתקבלו מספר הצעות לביטוח אשר עומדות על סכומים לא אמיתיים (מעל 20 אלף שקל) מסיבות כאלה ואחרות, אך מבדיקה קצרה נמצא שניתן לקבל את אותו ביטוח על אותו רכב כאשר אני מופיע כנהג נוסף ב-7 אלף שקל. מכיוון שהחברה שאני מעוניין לרכוש ממנה את הרכב אינה עובדת עד יום א' הקרוב, תהיתי אולי אחד מאנשי הפורום יוכל לעזור ולענות, האם כאשר הנני רוכש רכב חדש מהחברה (באמצעות מימון), הנני מחוייב להיות בעל הפוליסה או שניתן לרשום אותי כבעל הרכב בפוליסה וכנהג נוסף ולהרוויח הקלה משמעותית במחיר. תודה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יכולים בבקשה להמליץ מה עדיף? היות והתקציב שלי הוא כ25000 אני חושב על אזור השנים 2009 אוטומט או שיש המלצה על רכב אחר בסדר גודל הזה תודה רבה
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 631 צפיות
מתלבט בקניית טנדר מיצובישי האנטר אוטומט 2008 -2012 מישהו כאן נוהג על אחד כזה ויכול להגיד איך הוא מבחינת אמינות? האם יש לו מחלות ידועות ? ולמה ביד 2 מוכרים אותם במחירים זולים יחסית לטנדרים בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת Izzy47, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, מקווה שזה הפורום הנכון לשאלה אשמח לייעוץ בבחירת רכב ליסינג מהעבודה (הייתי מוותר על התענוג אבל אני לא אקבל את עלות הרכב לברוטו במקרה שאוותר עליו ולכן יוצא יותר משתלם כן לקחת רכב ליסינג, מה גם שנותנים דלק ללא הגבלה). הרשימה שהוצעה לי היא כדלהלן, אך ניתן לבדוק גם לרכבים מחוץ לרשימה הזאת, אם תמליצו: הונדה סיוויק בנזין אוט COMFORT 5D 1800 יונדאי אלנטרה בנזין אוט INSPIRE 1600 טויוטה קורולה בנזין אוט SUN MC 1600 ניסן סנטרה בנזין אוט SR 1800 פולקסווגן בנזין אוט TRENDLINE TSI JETTA 1400 סקודה אוקטביה בנזין אוט AMBITION 1400 מזדה בנזין אוט SEDAN COMFORT M3 1500 (כולן דגם 2017) הדרישות שלי, לפי סדר חשיבות: מרחב במושב האחורי ל…
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
- 2 תגובות
- 948 צפיות
הייתי בקיה והייתי בפיג'ו. בפיג'ו ראיתי 208 ובקיה אמרו לי שהדגם המקביל הוא פיקנטו. עד עכשיו הייתי בטוחה שזה ריו מה שמקביל ל 208 בהנעת הפיקנטו ודריכה על הגז המנוע לא נשמע חלק. הסוכן אמר כי מדובר ברכב 3 צילינדרים. האמנם? מחפשת רכב שקט ולא רועד
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
המועמדים הם סאניונג רקסטון מודל 2004-6, ( עם העדפה לדגם ב 3.2 ליטר בנזין) או וולוו xc90 2003-5 ( איזה מנוע מומלץ? ה 2.500 או ה 2.900 או ה 3.200?) אשמח להמלצות על דגם מנוע מומלץ (לא דיזל) בכל אחד מהרכבים, והאם יש להמנע משנת יצור מסויימת ולהעדיף שנה ספציפית? חשוב לי לבחור את הדגם האמין ביותר האפשרי בעל האחזקה הפחות יקרה מבחינת חלפים ותיקונים וזמינות חלפים.(לא אכפת לי לבחור במנועים הגדולים יותר ולשלם יותר דלק בתמורה לביצועים עדיפים אבל לא על חשבון האמינות ומחירי החלפים תיקונים במידה ויש הבדל מהותי באמינות והאחזקה מבחינת חלפים? האם מומלץ להמנע משנת מודל מסוימת. אציין שנושא השטח פחות חשוב לי ואני נוסע בעיקר בעיר. ידוע לי שהרקסטון נועד יותר לשטח מאשר הוולוו אבל זה לא משנ…
הודעה אחרונה מאת מרדכי30, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כרגע יש לי פורד פוקוס 2005 ואני רוצה להחליף אותה לספארק 2013-2015,הסתכלתי על רכבים וההפרש מחירים בין הדגמים לא מורגש. אך המבחר שיש לדגם החלש יותר גדול בהרבה.עד כמה זה משמעותי במחינת חוויית נהיגה וטיפול שוטף ברכב ההבדל בין הדגמים?תודה!
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן, מתלבט קשות בין 728 שנת 2001 לבין 730/740/745 שנת 2004-5-6 ... מעולם לא היו לי שני הדגמים אולם החזקתי מס' גרמניות במהלך חיי ... אשמח לשמוע תגובות לפה ולפה מאנשים שכן החזיקו את הרכבים הנ"ל. יודגש כי הרכב הולך לשמש כרכב שני בבית ... סדר גודל של כ - 5,000 ק"מ בשנה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת tzvipper,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 239 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- hans
- mottis
- amosbmw
- itzik123
- davemustaine87
- Roy142
- fatboy1340
- הרקוליטו
- garicho
- zaf
- יש לי סילברדו
- arice
- גולדן191
- SlowRide
- Night Driver
- eliharel
- פיזיקאי שימושי
- PASHUT
- shlomiko
- rolling_stony
- kagan217
- Shay Shd Dave
- Be roo
- יבגניפ
- Zorly
- ברווז
- yuvk
- פריג'י
- שימי 85
- Moshe c
- pooh-bear
- פינדר
- earlofbug
- laviil
- Matan1515
- blackice
- Camaro 92
- avargel
- ofralon
- Gavrik
- yor2
- ניקו פ.
- benny62
- MRobot
- אליה
