Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי רוצה לשמוע דעות ומה כדאי לבדוק לגביי קניית רכב 0 ק"מ מליסינג?

 

ומה דעתכם על איביזה?

1. האם יש לה איבוד ערך גבוהה?

2. מחיר תחזוקה וחלפים?

3. עמידות לאורך השנים?

4. כל דבר אחר

פורסם

האיביזה דגם לקראת סוף חייו, מחליפה הוצגה בחול ותגיע לארץ בסביבות ספטמבר.

היא רכב די טוב- מאובזר היטב יחסית למחיר, מנוע חזק וחסכוני, נסיעה די נוחה ושקטה. לרעתה מרווח לא משהו, מושב נהג שלחלק היה לא נוח, גיר DSG עם עבר אמינות בעייתי (היום הגיר מאוד השתפר, אלא אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב לזמן ארוך במיוחד, לדעתי זה לא צריך להוות שיקול).

שים לב שהאיביזה מוצעת בליסינג 0 קמ בסביבות 77K. בפועל האיביזה נמכרת בסוכנות בסביבות 80K, אולי קצת פחות בגלל המחליפה באופק.

פורסם

המחיר של יד 1 0 קמ לעומת ישירות מהיבואן קטן ולכן לא משתלם,בנוסף בסוכנות כניראה תהנה מתוספות איבזור כיוון שהדגם לקראת החלפה.

האיביזה רכב זריז מאוד, נוח ולי המושבים היו נוחים, מושב אחורי בינוני עם מרווח בירכים מצומצם ביחס לקטגוריה.

הגיר מהיר וחלק אך קשה לומר שנפתרו כול התקלות.

 

סך הכול האיביזה מהווה תמורה מעולה למחיר ולכן זאת הסופר מיני הנמכרת ביותר כבר תקופה.

 

קח בחשבון שבאזור ספטמבר צריך להגיע דגם חדש אך לא ידוע מחירו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
האיביזה דגם לקראת סוף חייו, מחליפה הוצגה בחול ותגיע לארץ בסביבות ספטמבר.

היא רכב די טוב- מאובזר היטב יחסית למחיר, מנוע חזק וחסכוני, נסיעה די נוחה ושקטה. לרעתה מרווח לא משהו, מושב נהג שלחלק היה לא נוח, גיר DSG עם עבר אמינות בעייתי (היום הגיר מאוד השתפר, אלא אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב לזמן ארוך במיוחד, לדעתי זה לא צריך להוות שיקול).

שים לב שהאיביזה מוצעת בליסינג 0 קמ בסביבות 77K. בפועל האיביזה נמכרת בסוכנות בסביבות 80K, אולי קצת פחות בגלל המחליפה באופק.

 

לא מעניין אותי מה היה בעבר (אמרת שבעבר היו בעיות בגיר). היום הגיר השתפר, מה זה אומר? הרכב יותר אמין אפשר להחזיק אותו לתווח ארוך?

המחיר של האיביזה לפי האתר הוא 86K

 

--------------------------------------------

 

אתם יודעים מה יהיו השיפורים הבדלים בין הדגם החדש לנוכחי? אולי זה בכלל לא שווה את השינוי?

פורסם (נערך)

פלטפורמה חדשה וקלה יותר , מרווחת יותר, בטיחותית יותר, מניח שעוד אבזור.

האיביזה הנוכחית איתנו מ2009 ועברה שתי מתיחות פנים, האריכו את אורך החיים של הדגם הזה מספיק.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
לא מעניין אותי מה היה בעבר (אמרת שבעבר היו בעיות בגיר). היום הגיר השתפר, מה זה אומר? הרכב יותר אמין אפשר להחזיק אותו לתווח ארוך?

המחיר של האיביזה לפי האתר הוא 86K

 

--------------------------------------------

 

אתם יודעים מה יהיו השיפורים הבדלים בין הדגם החדש לנוכחי? אולי זה בכלל לא שווה את השינוי?

 

חברי פורום דיווחו שלאחר מיקוח הם הצליחו להגיע למחיר של 78-79K על הכביש לחדשה מהסוכנות - הפרש של 1-2K ביחס ל0 קילומטר.

 

תשמע,בעלים של רכבים מודל 2016 עם התיבת הילוכים הנ"ל דיווחו על תקלות בתיבת ההילוכים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
לא מעניין אותי מה היה בעבר (אמרת שבעבר היו בעיות בגיר). היום הגיר השתפר, מה זה אומר? הרכב יותר אמין אפשר להחזיק אותו לתווח ארוך?

המחיר של האיביזה לפי האתר הוא 86K

 

--------------------------------------------

 

אתם יודעים מה יהיו השיפורים הבדלים בין הדגם החדש לנוכחי? אולי זה בכלל לא שווה את השינוי?

שום דבר לא השתפר בגיר הזה, גם ברכבים חדשים מחליפים קלאצ'ים ומוח גיר כמו גרביים.

בקיצור אם אמינות זה הצד החזק תתרחק כמו מאש.

 

 

פורסם

היה לי מקרה דומה בעבר, התלבטתי בין c4 0 ק׳׳מ מטרייד לעומת חדשה מהסוכנות, מאחר וברגע שאתה תקח את הרכב אתה תהיה כבר יד שנייה למעשה (01) ומהסוכנות תהיה יד ראשונה (00) ובנוסף תקבל אחראיות מהיצרן לכמה שנים טובות.

hu: pioneer prs80

amp: celestra fa2300x, Zapco ST-2000XM II, hertz hdp4

front: hertz spl show ST44 + SV165L

sub: fi q15, psi recone

פורסם

בעלים של איביזה 1.0? לא שמעתי עדיין על בעיות בה. ביחידות ההנעה הישנות יותר (1.2 עם 105, 1.8, 1.4 עם 122) כן.

הגיר איננו מושלם, אבל הוא טוב ממה שהיה. האמינות טובה מבעבר. להגיד שאין בעיות- אי אפשר. להגיד שזה לא צריך להיות שיקול מרכזי ברכישת הרכב כי הגירים החדשים טובים (אולי רק לתקצב 4K להחלפת קלאצ׳ים שהנסועה תהא בסביבות 100 אלף קמ)- אפשרי.

פורסם

86 זה מחירה הרשמי, בפועל היא נמכרת ב 83 ובמצע האחרון ב 80, מניח שזה המחיר שתקבל אם תסגור עיסקה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יד ראשונה 0 קילומטר קונים רק בהנחה משמעותית (מעל ל 10%).

איביזה ב-3000 שקל הנחה זה ממש לא משתלם כלכלית.

או חדש מהיבואן ב-80 או להמתין לדגם החדש המשודרג משמעותית (בתקווה שתהיה גירסת בסיס במחיר נמוך כמו היום).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

תמתין ל3 ימי צמפיון שם נמכרת הנחה רצינית+תקבל תוספות ואז המחיר יותר משתלם מהמחיר שקיבלת מליסניג

כמו שחברי המכובדים ציינו בפורום - ההפרש בין "0" קלימוטר לרכב מהסוכנות במקרה שלך זניח ולא ישתלם שתרצה למכור

מת על טיולי שטח


פורסם

מי שרוצה לקנות את האיביזה הנוכחית אין מה לחכות לימי מכירות.

נשארו מעט מכוניות במלאי בשני גוונים של אפור ובכחול פחם. המחיר על הכביש 82,300 ש"ח כולל מיגון, צבע מטאלי, חיישני רוורס וגלגלי מגנזיום.

כמו שכבר אמרו לפני, אין טעם לקנות את הרכב דרך ערוצי ה-0 ק"מ כי ההנחה לא מספיק גדולה.

×
×
  • תוכן חדש...