Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בתקציב 30-40K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, נרשמתי לפורום בעקבות הצורך בהמלצה לרכב כי אני הולך לאיבוד בחיפושים.

הדרישות שלי מהרכב הן:

  • חסכוני בדלק
  • אמין
  • עלות אחזקה נמוכה
  • מאובזר יחסית ונוח בנסיעה.

 

אני מעוניין ברכב שיסחוב אז שיהיה מנוע 1300-1400.

אני נוסע ברכב לבד רוב הזמן, מדי פעם בזוג.

הנסיעות הן נסיעות של 60 ק"מ ביום במישור

עדיפות לאוט' אבל אם ההבדל בחיסכון בדלק ובעלות אחזקה משמעותית אז אפשר ידני

חשבתי על איביזה 2013-2014/יאריס 2011-11 ידנית/סיריון 2011.

פורסם

איביזה מבחינת אמינות עדיף ידני, היא לא נוחה לנסיעות ארוכות.

סיריון מיושנת כבר.

מיצובישי ספייס סטאר אוטומטית עונה על הדרישה של אמינות וחסכון ועלות אחזקה נמוכה, מבחינת נוחות הייתי מגדיר אותה סבירה.

פורסם
איביזה מבחינת אמינות עדיף ידני, היא לא נוחה לנסיעות ארוכות.

סיריון מיושנת כבר.

מיצובישי ספייס סטאר אוטומטית עונה על הדרישה של אמינות וחסכון ועלות אחזקה נמוכה, מבחינת נוחות הייתי מגדיר אותה סבירה.

 

תודה אבל מיציבושי ספייס סטאר היא מיני ו1200. אני יותר בכיוון של סופר מיני.

שכחתי לציין שגם על I20 חשבתי

פורסם

I20 לא עונה על הדרישה של החסכון.

הספייס סטאר ביחד עם המיקרה הם סוג של בין קטגוריות.

סוזוקי סוויפט או ספלאש למרות שלא יהיו ממש מאובזרות.

יאריס בתקציב שלך זה הדור עם הגיר הרובוטי. חסכונית היא תהיה ,מאובזרת לא ממש , ואתה צריך לראות אם אתה מסתדר.

אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך.

פורסם

משום מה אין כמעט מודעות ביד 2 של הרכב הזה.

אבל הבנתי שברכבים היברידיים יש עניין שאחרי 5 שנים +- צריך להחליף סוללה וזה עניין של כמה אלפי שקלים.

אתה יכול לכוון אותי לדגם ספציפי של הג'אז שהוא לא היברידי?

פורסם

ג'אז לא היברידית גם תתן צריכת דלק טובה, לא בהפרש משמעותי מההיברידית.

הבעיה - לך תמצא אחת כזאת, הטובות נחטפות מהר.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

×
×
  • תוכן חדש...